Sari la conținut

Consum La Suzuki Dr 350 Si Dr 650


Postări Recomandate

Am constatat zilele astea ca am si ceva pelicula de ulei pe amortizoarele fata - o sa-i schimb simeringurile, ce cantitate de ulei intra / amortizor si ce tip?

 

Gabel pro Holm(pe un telescop): 536 ML SAE 10W

 

1700 rpm e cam mult. al meu sta destul de constant undeva pe la 1300-1400rpm. din carburator e toata chestia, mai ales din reglajul surubului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC: iar mi s-a sters postul aiurea.

 

ONTOPIC:

Ii spuneam omului @Shadowrider, ca variatia turatiei la relanti (mai ales cresterea ei aiurea) se poate datora si fisurarii flansei de admisie dintre carburator si cilindru.

Deasemenea recomandam o curatare completa cu "Decarburol", iar apoi reglarea nivelului si "pilot screw"-ului (surubul aer/benzina) conform manualului.

Insistam pe faptul ca toate acestea ar fi bine sa fie facute cu un prieten priceput si nu dusa la service. E o operatie simpla si relativ rapida daca exista putina pricepere (1 ora - 1 ora si jumate maxim).

Ah, si inca ceva... filtrul de aer suflat cu aer comprimat ca la astea se imbacseste repede buretele ala (daca e original).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
ok atunci inseamna ca mai trebe sa mai caut!!!

in cazul in care gasesc ceva te anunt!!

 

 

 

dar cu jantele de super moto ma poate indruma cineva? :scratch:

 

 

am gasit un manual de service pt dr 350 care are si ceva legat de SHC, e in limba franceza, am sa scanez partile legat e de amortizoare (fata/spate)

daca le vrei da un pm

daca ai aflat ceva in legatura cu jantele de supermoto ,ce trebuie facut unde gasesc orce este bine venit vreau si eu pt dr meu astept ,mersi! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am si eu DR 350 (SK42B - tip) si am constatat ca dus in turatie mai mare consuma mai putin.

 

plus ca daca este cu bujia potrivita sezonului (pentru vara: DPR9EA-9 si pentru primavara/toamna: DPR8EA-9) si desigur un kit de lant adapta necesitatilor poti sa ajungi la un consum de cca 3,5 %. (15-43)

 

Cat despre enduro consuma cam 3-4 la ora (cu pinioane 13-43).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chear daca sunt cam off topic am si eu o intrebare. nu am manual in lb engleza si am carburatorul dereglat,mai exact aerul.cam cate ture e reglajul optim???il strang maxim si cat sa dau inapoi??bujia mea e cam afumata si cateodata la cald o ia mai greu si la rece face fite.depinde cum il prind.ba merge bine daca il poresc o ia din 1 peda ba dau 5-6 si apoi o ia...e din aer cred si nivel cred.dar aerul l-am dereglat eu cu ceva timp in urma.va multumesc si scuze e off topic

 

uitasem sa spun dr 600 r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

prezent cu 650R

 

cel mai mic consum a fost de 4,8%

in rest in jur de 5,5% - mers normal, pe ici pe colo cu apucaturi de valentino

 

zicea un baiat mai sus de un consum de 3% la un 650..spune-ne , te rog, in ce conditii ....tip drum, ture...

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
salutare

prezent cu 650R

 

cel mai mic consum a fost de 4,8%

in rest in jur de 5,5% - mers normal, pe ici pe colo cu apucaturi de valentino

 

zicea un baiat mai sus de un consum de 3% la un 650..spune-ne , te rog, in ce conditii ....tip drum, ture...

 

numai bine

 

fratie,ma cam sperie ce-mi spuneti voi cu consumurile.Pai daca atat va consuma mobrele de 350 si 650 de al meu ce sa mai spun?!am un dr de 750 care in oras nu cred ca sare de 4-4.5 iar in afara am facut 400km cu 60 lei la gaz in vara cand era benzina 3.8 lei/litru.Dupa matematica mea de balta ies undeva la 4l/100km,mers tata nu joaca 110-120-130 km/h.Daca reglajele sunt ok la 350 si 650 nush cum e dar la big tine-l undeva in 4900-5000 Rpm,acolo-i place sa stea si tot pe acolo eu am obtinut consumul cel mai bun.Si randamentul motorului e ok in turatia asta pentru ca mai ai inca 2000 Rpm pentru depasiri si "blana".Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

prezent cu 650R

 

cel mai mic consum a fost de 4,8%

in rest in jur de 5,5% - mers normal, pe ici pe colo cu apucaturi de valentino

 

zicea un baiat mai sus de un consum de 3% la un 650..spune-ne , te rog, in ce conditii ....tip drum, ture...

 

numai bine

are SE-u' din '98...alea cam asa papa..si e preten cu bubuitu asta de Roni. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki DR 650 R:

 

La mers "croaziera" 120 km/h la 4500 rpm intr-a 5-a (in afara orasului) - 5l / 100 km;

In oras - 5.5 - 6l / 100 km. (mers numai peste 4500 de rpm, adicatelea cam intre 4500 si 5500).

 

Asta e consumul mediu "real" la DR 650 R. Reglat perfect si mers cum trebuie, adica nu foarte "constant" ca nu prea e motor de mers "constant".

 

Sub 5 imi consuma la vale si cu vantu'-n spate. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e consumul mediu "real" la DR 650 R. Reglat perfect si mers cum trebuie, adica nu foarte "constant" ca nu prea e motor de mers "constant".

 

Sub 5 imi consuma la vale si cu vantu'-n spate. :lol:

 

 

treaba asta am mai auzit-o despre monocilindre...eu de obicei o tin constanta...spune-mi te rog la ce te gandesti cand spui ca nu e bine sa o tii constanta? daca te referi ca are vitezele scurte si , de ex, pe serpentine in urcare tre' sa mesteci zdravan in cutie asta da, stiu, dar la drum intins nu imi dau seama de ce nu e bine sa o tii constanta

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba asta am mai auzit-o despre monocilindre...eu de obicei o tin constanta...spune-mi te rog la ce te gandesti cand spui ca nu e bine sa o tii constanta? daca te referi ca are vitezele scurte si , de ex, pe serpentine in urcare tre' sa mesteci zdravan in cutie asta da, stiu, dar la drum intins nu imi dau seama de ce nu e bine sa o tii constanta

 

Nu... ma refer la faptul ca mergi crescand viteza, o mai lasi putin, iar ii mai dai (dupa caz), iar o mai lasi. La DR 650 si altele din categoria asta care sunt binisor spre bine echilibrate nu prea se simte necesitatea sa faci asta, dar la alea mai mici si mai rele (450-urile de exemplu - EXC, WRF, CRF) care oricum nu sunt facute de drum, se vede cel mai bine ca nu le place deloc. Monocilindrul nu e echilibrat ca "multicilindrul", oricati arbori ii pui. La vitezele mici si medii se vede cel mai bine ca parca nu ii place sa "o tii". Cum ii dai gaz parca e alta motocicleta, la redus iar nu are greturi fiindca nu are de ce.

Faptul ca nu ii place sa mergi cu ea: subturata, relativ constant se resimte in timp la boltz, ambielaj. Oricum mersul subturat e mai rau decat orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. got it. multam'

 

clar ca nu se compara cu bicilindrele dar e mult mai fun asa, si ce sunet scoate la decelerari ...muzica ptr sufletul meu

cand o sa incep sa ies cu ea o sa incerc sa merg un pic mai turat decat de obicei, sa vad poate scot un consum mai bun dar cred ca o sa pierd la capitolul uzura...si ma intereseaza uzura pe termen lung deoarece am de gand sa tin motocicleta ...

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un dr 650 se'97 cu un consum de 3.8-4% undeva intre 90-110km/h solo fara bagaje.

in 2+bagaje cat incape max 5%,iar la innamoliri si trasee off dificile ajunge pana la 7%.

insa am un prieten,care recent si-a cumparat un dr de 350 '91 de care se plange ca-i consuma aproape 10% si ulei aprox. 500ml/100km.ce probleme ar putea fi oare?ati mai patit careva?

referitor la ulei...am cautat prin manualele moto si am citit si pareri a forumistilor,insa nu m-am lamurit un lucru: mineral,semisintetic?de care folositi sau ce recomandati pt motoarele din anii astia de fabricatie?

va sunt recunoscator pt orice sfat si imi cer scuze pt off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa, 500ml de ulei la 100km?! Nu de alta, da' DRu' meu din 92 e in 4 timpi, nu in doi :lol: Motorul ala e rupt rau daca-i asa. Nu vinde si el roata fata? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un dr 650 se'97 cu un consum de 3.8-4% undeva intre 90-110km/h solo fara bagaje.

in 2+bagaje cat incape max 5%,iar la innamoliri si trasee off dificile ajunge pana la 7%.

insa am un prieten,care recent si-a cumparat un dr de 350 '91 de care se plange ca-i consuma aproape 10% si ulei aprox. 500ml/100km.ce probleme ar putea fi oare?ati mai patit careva?

referitor la ulei...am cautat prin manualele moto si am citit si pareri a forumistilor,insa nu m-am lamurit un lucru: mineral,semisintetic?de care folositi sau ce recomandati pt motoarele din anii astia de fabricatie?

va sunt recunoscator pt orice sfat si imi cer scuze pt off.

 

Da, e normal consumul la SE-ul tau.

 

Cat despre prietenul tau, sa se uite pe la supape ca tare mi-e ca nu etanseaza bine (uzura, joc reglat prost sau nereglat, simeringuri de supape duse - cel mai probabil combinatii din cele 3 cazuri sau toate trei). Fum scoate? Banuiesc ca da.

 

Ulei... eu de exemplu ii bag Yacco 15W50 semisintetic. Asta nu inseamna ca nu merge si cu alt ulei care sa fie peste specificatiile API SF si sa aiba viscozitatea conforma cu temperaturile de lucru. Merge foarte bine si cu un 10W40 bun daca e mai "racoare".

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am facut acum consumul la DR 650 R 1994 si ia cam 4.6% la drum lung, mers cu 110-120 in afara localitatilor si cu 80-90 in localitate, schimbat viteze intre 4.000-5.000 rpm, si tinut intre 4.000-5.000 rpm la mers constant. Am mers doar eu pe el, si cu ceva bagaj (cam 25 kg). Vantul batea moderat, pe unele portiuni chiar tare :D .

Eu schimb vitezele peste 4.000 rpm, cam la 4.500-5.000, indiferent daca merg in oras sau in afara, si nu prea o las sub 4.000 de ture, eventual pana in 3.500, se simt vibratiile :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki DR 650 R:

 

La mers "croaziera" 120 km/h la 4500 rpm intr-a 5-a (in afara orasului) - 5l / 100 km;

In oras - 5.5 - 6l / 100 km. (mers numai peste 4500 de rpm, adicatelea cam intre 4500 si 5500).

 

P.S.: nu le place mersul subturat ca-s monocilindre si-s dezechilibrate rau la ture mici; sub 4000 merg naspa iar sub 3000 rpm nici nu discuta sa mearga "rotund". Doar la Tenere am vazut pana acum sa ii "placa" si putin sub 4000 rpm, adica trage frumos inca de la 3000 rpm.

Idem :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...
Idem :wacko:

 

Cu Suzuki DR350SE din 1994.

Drum de 1 zi, Bucuresti-Sinaia, urcat pana la Babele (pe drumul de Bolboci) si retur in Bucuresti prin Targoviste, aprox., 300 km, consum mediu 3l/100km

Editat de DaKiLLeR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

prezent cu 650R

 

cel mai mic consum a fost de 4,8%

in rest in jur de 5,5% - mers normal, pe ici pe colo cu apucaturi de valentino

 

zicea un baiat mai sus de un consum de 3% la un 650..spune-ne , te rog, in ce conditii ....tip drum, ture...

 

numai bine

 

in mers la drum lung cu viteza de 110-120 km/h ex. constanta -bucuresti (pana la centura) 7,5 litri...alimentez de la iesire din constanta merg pana in calarasi ma invart cativa km pe acolo si ma intorc tot pe autostrada mers 120-130 km/h 2 persoane (doar la intors) si opresc undeva prin valul lui traian sa alimentez si mi-a consumat 10,4 litri....si daca e vorba si de viteza maxima are 180 in bord da se duce un pic peste acul :wacko: si am uitat sa mentionez ca nu consuma ulei

Editat de bladebiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutibus! Hop si eu cu un DR 650 R '93, vb lu' ungurele "furia alb... cu albastru" , alias Falcosu'.

 

Noh, Falcosu' meu papa in jur de 6l/100km. Uneori se duce consumul in 6.5% , alteori scade.... probabil spre 6%?

 

Mentionez ca ma plictisesc rau la mers constant (accelerez si decelerez aparent fara motiv - doar spre satisfactia mea de a nu ma plictisi la drum pe asfalt). Ma injura pasagerii...

 

Mentionez si ca (dupa diverse incidente) cam am frica de viteza, si nu prea tin a 5-a turata (dau a 4-a, mai turez, dau a 5-a si o duc un timp asa, apoi iar a 4-a) ... poate la drum intins si sa am camp in stanga si-n dreapta, si fara boschetzi din care sa-mi sara ceva in fatza, ca sa mai tin si eu a 5-a la 120 - 125 km/h.

 

Ultima mentiune ar fi ca la scurt timp dupa ce am facut cunostinta cu Falcosu', (pe vremea aia mergeam mai "organizat"), facui un Ploiesti-Brasov-Sighisoara-Medias si returul pe Valea Oltului, viteze cam intre 80-90-125 km/h, jumate de drum cu pasager, iar consumul fu de aproape 5l/100km. De atunci o fi intervenit si uzura, dar s-a schimbat mult si stilul meu de mers.

 

PS - totusi, un DR 650 care sa pape sub 4% ... is un pic sceptic, sa zic asa. [Zidu' poa' sa confirme ca era unu pa' forum cand isi lua el DR-ul care sustinea ca DR-ul lui consuma (o valoare relativ mica) la 150 km/h .... de parca avea calculator de bord, sau nush cum isi stia omu consumu']

 

PPS - mi-e greu sa inteleg cum ar putea sa consume un motor... MAI PUTIN la TURATIE MAI MARE ?! Nu stiu mecanica, am facut doar ceva mate in facultate, si chiar la nivel de mate din liceu... raportul de transmisie din cutie ar fi derivata (constanta pe portiuni) a distantei in raport cu numarul de rotatii efectuate ale motorului, iar numarul de rotatii ar trebui sa fie crescator in raport cu consumul de benzina si invers. In prima parte totul e clar; in a doua, intr-adevar, se poate pune problema ca s-ar putea sa aibe un consum mai mare pentru a efectua o diferenta de 1000 de rotatii/min de la 3000 la 4000 in loc de cea de la 4000 la 5000 - sa zicem. Asta nu ar insemna ca motorul mai turat consuma mai putin, ci doar faptul ca accelerarile repetate (mai ales din ture joase) papa un pic de combustibil in plus. Zic si eu... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...