Sari la conținut

In Atentia Proprietarilor De Bmw Gs/gsa 1200


Postări Recomandate

Pana in 2007 BMW GS1200/Adv a fost echipat cu frane asistate controlate electronic. La fiecare pornire se facea self-check, in caz de eroare sistemul semnaliza. Datorita lipsei de control/modulare reclamata de clienti precum si din motive de fiabilitate s-a renuntat la servo si s-a optat pt frane cu ABS dar conventionale. Nu se mai face self-check.

Atunci cand se transporta, GS1200 nu are montate greutatile de la capetele ghidonului si protectiile de vant. Cand se pregateste pt vanzare, suruburile sunt uneori puse invers ( am patit-o) sau nu sunt bine stranse. Ca rezultat, aparatoarea de vant din dreapta se poate roti si impinge in levierul de frana usor, imperceptibil dar suficient pt a frana. Placutele se incing, se incinge lichidul care se dilata si motocicleta franeaza in mers in mijlocul autostrazii. Nu e de gluma. ATENTIE! Greutatile din capetele ghidonului sunt inegale. Suruburile de asemenea. Surubul lung merge la greutatea lunga si invers. Va recomand sa le desfaceti si sa va asigurati ca asa au fost montate dupa care sa le remontati cu Locktite (daca nu merge si super glue) asigurandu-va ca nu ating maneta de frana. Strangeti bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in 2007 BMW GS1200/Adv a fost echipat cu frane asistate controlate electronic. La fiecare pornire se facea self-check, in caz de eroare sistemul semnaliza. Datorita lipsei de control/modulare reclamata de clienti precum si din motive de fiabilitate s-a renuntat la servo si s-a optat pt frane cu ABS dar conventionale. Nu se mai face self-check.

Atunci cand se transporta, GS1200 nu are montate greutatile de la capetele ghidonului si protectiile de vant. Cand se pregateste pt vanzare, suruburile sunt uneori puse invers ( am patit-o) sau nu sunt bine stranse. Ca rezultat, aparatoarea de vant din dreapta se poate roti si impinge in levierul de frana usor, imperceptibil dar suficient pt a frana. Placutele se incing, se incinge lichidul care se dilata si motocicleta franeaza in mers in mijlocul autostrazii. Nu e de gluma. ATENTIE! Greutatile din capetele ghidonului sunt inegale. Suruburile de asemenea. Surubul lung merge la greutatea lunga si invers. Va recomand sa le desfaceti si sa va asigurati ca asa au fost montate dupa care sa le remontati cu Locktite (daca nu merge si super glue) asigurandu-va ca nu ating maneta de frana. Strangeti bine.

 

 

daca n ai fi scris tu , n as fi crezut

 

e BMW...totusi

 

si multumim pentru pont, cand o sa vad un BMW oprit pe autostrada .o sa stiu ce are

 

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..mda..pe aria despre enduro/touring este un topic deschis de cineva care vroia sa faca o comparatie intre 1150/1200 gs..omul nu stia si cerea pareri..acum ca si acolo spun ca ultimele MOTOARE facute e bmw sunt 1100/1150gs..1100/1150rt si k1200lt..

restul..electronica cit cuprinde..greutate cu 25/30 kg mai putin..enorm..ginditi-va ca lipsesc 30 kg.la o masina de 1500kg nu se simte,dar la un motor de200/250kg este cumplit!!

ce ramine??

cadrul 'gros' cit foita de tigare,plastice filigran..sa traiasca economia de piata..

iar ce se spune mai sus despre 1200gs intareste ideea..eu am auzit de belele mari la diferential,cadruri rupte,etc..

luigi vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le, nu c-as avea ceva cu BMW, dar statisticile spun ca masinile japoneze sint cele mai fiabile. Si vorbesc de statistici, nu de "stiu eu pe cineva care...".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le, nu c-as avea ceva cu BMW, dar statisticile spun ca masinile japoneze sint cele mai fiabile. Si vorbesc de statistici, nu de "stiu eu pe cineva care...".

 

M-ai facut curios

 

Unde gasesc si eu aceste statistici ?...de masini japoneze...mda...fiabile...!

Sau ai auzit pe cineva...care..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamuruire... Am un 1100GS '95, 76K KM, si nu inteleg de ce daca il urc pe cricul central, si pornesc motorul, la liber, mi se invarte roata pe spate... Ar trebui reglat ambreiajul? Cineva mi-a spus ca ii prea gros uleiul cand ii rece si antreneaza mecanismele din cutie, ceea ce duca la rotirea rotii spate :rolleyes: .

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai facut curios

 

Unde gasesc si eu aceste statistici ?...de masini japoneze...mda...fiabile...!

Sau ai auzit pe cineva...care..?

http://www.zerogain.com/forum/showthread.php?t=11217

 

De exemplu.

 

Si daca o sa mergi in afara o sa vezi ca acest cult al masinii nemtesti nu prea o sa-l gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pline servicurile de fiare japoneze si nemtesti, si tot apar mecanici noi si permanent e cate ceva de facut la ele ca e BMW ca e Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai face nimeni masini sau motoare sa tina mai mult de 10 ani.Dupa maxim 5 ani incepi sa bagi bani in piese(si la ce scoruri sunt piesele te lasi bagubas repede).Asta este varianta optimista ,cea realista este si mai rea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pline servicurile de fiare japoneze si nemtesti, si tot apar mecanici noi si permanent e cate ceva de facut la ele ca e BMW ca e Honda.

:rolleyes:

 

Am o nelamuruire... Am un 1100GS '95, 76K KM, si nu inteleg de ce daca il urc pe cricul central, si pornesc motorul, la liber, mi se invarte roata pe spate... Ar trebui reglat ambreiajul? Cineva mi-a spus ca ii prea gros uleiul cand ii rece si antreneaza mecanismele din cutie, ceea ce duca la rotirea rotii spate :( .

 

Cele bune.

Nu trebuie reglat ambrajul. Eu stiu ca cica ar fi din cauza cuplului prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamuruire... Am un 1100GS '95, 76K KM, si nu inteleg de ce daca il urc pe cricul central, si pornesc motorul, la liber, mi se invarte roata pe spate... Ar trebui reglat ambreiajul? Cineva mi-a spus ca ii prea gros uleiul cand ii rece si antreneaza mecanismele din cutie, ceea ce duca la rotirea rotii spate :cheers: .

 

Cele bune.

Asa fac toate stai linistit.si eu stiu ca tot de la ulei este,si ar fi logic ca dupa ce se incalzeste nu mai invarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamuruire... Am un 1100GS '95, 76K KM, si nu inteleg de ce daca il urc pe cricul central, si pornesc motorul, la liber, mi se invarte roata pe spate... Ar trebui reglat ambreiajul? Cineva mi-a spus ca ii prea gros uleiul cand ii rece si antreneaza mecanismele din cutie, ceea ce duca la rotirea rotii spate :cheers: .

 

Cele bune.

 

pe liber ambreiajul e cuplat, cutia decuplata. pinioanele se afla insa in ulei, la mica distanta, de aceea se antreneaza prin vascozitatea uleiului. cu cat uleiul e mai gros/rece roata se invarte mai tare. la un ulei sintetic cald e posibil sa nu se invarta dar o tendinta tot are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...