Sari la conținut

Accident Autostrada Bucuresti- Pitesti 18.05.2008


Mirciulika
 Share

Postări Recomandate

prima data m-a intrebat pe mine de ce ma bag

a doua oara a zis ca si eu faceam la fel

a treia oara ca a auzit un claxon si a crezut ca s-a intamplat ceva si a franat

 

 

banuiesc ca pe hartia de la politie a scris a treia varianta

 

 

 

dar parerea mea este ca un om care merge ca nebunu' si da masinile pe dreapta ....nu se sperie de un claxon si mai ales nu pune frana brusca pe banda 2

deci ala nu e sanatos...nu e intreg la cap ...medical vorbind ...da-o in mama ei de treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 322
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

acum am vazut pe N 24. politistul zicea ca vina ii apartine motociclistului pt ca nu a respectat distanta si ca e in stare grava la spital. din declaratia lui se intelege ca intregul accident in lant a fost provocat de motociclist.

 

 

Politistul nu a spus ca e vina motociclistului.Tampitii aia de la stiri au aranjat stirea ca sa se inteleaga asta pentru ca mai mult nu ii duce capul.Si pe deapsupra da mai bine la audiente.Intamplator eram langa politist cand a facut declaratia si i-a spus clar tipului sa aiba grija cum da stirea.

Din punctul meu de vedere politistii au fost de nota 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistuuu, nu a rulat cu o vitezăăă adaptatăă la condițiile de trafic, autoturismul din fațaaaa sa rulând cu o vitezăăă mai mică.

 

 

 

Inca o mostra "lege pentru orice" (ca-n basmul cu "creditul pentru orice"). Conform acestei legi, orice sofer poate fi acuzat de orice accident. Pentru ca daca ai fost implicat intr-un accident, inseamna ca nu ai adaptat viteza pentru a "efectua orice manevră în condiții de siguranță".

 

Si uite asa, țaca paca, s-a mai inchis un dosar de accident din doi timpi si trei miscari, prin vesnica "neadaptare a vitezei la conditiile de trafic". Si uite asa inca un psihopat care ar pica orice test psihologic mai serios (Focusarul) se plimba liber pe strazile tarii desi tocmai a cauzat accidentarea grava a unei persoane.

 

Bleah...

 

 

Eh, la varianta inversa te-ai gandit? Daca cumva un sofer da peste tine (te loveste in spate) si te si tavaleste un pic, o sa mai zici ca e "lege pentru orice"? Eu cred ca o sa iei acelasi articol si o sa i-l tatuezi pe frunte nenorocitului de sofer....

Din cauza asta exista o singura lege si tot din cauza asta oamenii prinsi intr-o problema se pozitioneaza cand de o parte cand de alta a ei...

 

In alta ordine de idei, pentru a milioana oara: Atata vreme cat nu exista impact de orice fel, nu il poti acuza pe nemernic. Legea e foarte stricta sub acest aspect si nici nu cred ca se poate schimba.

Raspunderea morala pentru producerea unui accident nu o poti dovedi clar decat daca ai "norocul" sa poti inregistra o nenorocire dinasta de la cap la coada.

Pana atunci, ramane in picioare propozitia:"Nu m-ai atins, nu e accident" si fapta/faptele se incadreaza la alte articole.

Sa fim fericiti ca a scapat doar cu atat. Refacere rapida motociclistului.

 

PS: Semnalele de avarie se "dau" dupa ce faci o depasire mai scurta si il obligi pe cel depasit sa mai si franeze= bun simt

Cand mergeti pe sosele si vreti sa depasiti un TIR: Vedeti daca va da un semnal de dreapta= drumul e liber in fata si poti sa-l depasesti. Manevra se va incheia cu avarii pentru ca asa e politicos.

Cand cineva care merge in fata voastra intra intr-o depasire (in general pe drumuri cu viraje) si ramane pe contrasens cu semnalul de stanga pus desi si-a terminat depasirea, inseamna ca puteti intra si voi in depasire pentru ca aveti loc= cel din fata vede "in avans". (manevra se practica intre cunoscuti de obicei, dar mai sunt soferi care se indura....)

Avarii se pun pe autostrada exact in situatii ca asta si nu se aprind cand sunt conditii de vizibilitate redusa pentru ca nu poti face diferenta intre o masina in miscare si una care sta.( se foloseste becul special pentru ceata)

Avarii se pun in orice situatie care solicita reducerea drastica a vitezei, oriunde asta ar fi necesar.

Degetele in V indreptate spre ochi= cand vedeti pe cineva ca va face semnul asta inseamna ca ati uitat sa va aprindeti farul. Uneori semnul e insotit de strigarea " FARU' BAh, ca iei amenda!!!"

Flashuri cu farul= V-am salutat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Semnalele de avarie se "dau" dupa ce faci o depasire mai scurta si il obligi pe cel depasit sa mai si franeze= bun simt

Cand mergeti pe sosele si vreti sa depasiti un TIR: Vedeti daca va da un semnal de dreapta= drumul e liber in fata si poti sa-l depasesti. Manevra se va incheia cu avarii pentru ca asa e politicos.

Cel mai corect in semn de multumire se repeta de cateva ori semnal stanga si apoi dreapta pt ca avariile pot fi interpretate drept pericol.

 

On topic: nu este vre-un avocat sau politist sa ne spuna ce s-ar putea face in acest caz, in care exista martori destui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistuuu, nu a rulat cu o vitezăăă adaptatăă la condițiile de trafic, autoturismul din fațaaaa sa rulând cu o vitezăăă mai mică.

 

 

 

Inca o mostra "lege pentru orice" (ca-n basmul cu "creditul pentru orice"). Conform acestei legi, orice sofer poate fi acuzat de orice accident. Pentru ca daca ai fost implicat intr-un accident, inseamna ca nu ai adaptat viteza pentru a "efectua orice manevră în condiții de siguranță".

 

Si uite asa, țaca paca, s-a mai inchis un dosar de accident din doi timpi si trei miscari, prin vesnica "neadaptare a vitezei la conditiile de trafic". Si uite asa inca un psihopat care ar pica orice test psihologic mai serios (Focusarul) se plimba liber pe strazile tarii desi tocmai a cauzat accidentarea grava a unei persoane.

 

Bleah...

 

 

Cum dracu poate sa-l faca vinovat pe motociclist ( la stiri: "un motociclist a provocat un accident in lant"):rolleyes: sa-mi bag ceva in legislatia asta ca nu-i explicatie logica, dar ala in care a intrat motociclistul ce a declarat de ce a franat chiar asa de brusc, sau cei care sau ciocnit in spatele lui nu-s vinovati de provocarea accidentului pt ca nici ei nu au pastrat distanta de siguranta. Oricum din cate am inteles eu mosulica e de vina, si nu inteleg mai nou e la moda sa dai flashuri sau care-i faza ca toti dobitocii care ajung in spatele tau fara sa verifice traficu iti da semnale, hai ca mai inteleg daca te intalnesti cu cate un adormit care merge pe banda 1 cu 80-90 cand ambele benzi sunt libere...

Insanatosire cat mai rapida motociclistului...si sper ca va scapa fara vinovatie

:(

 

Din pacate masina sigur (cred)e luata in regim de leasing,asa ca nici politia nu stie cine e utilizatorul... decit daca cere datele de identificare la firma care a cumparat-o! Pentru asta trebuie sa aiba un motiv,dar avind in vedere ca nu a fost implicata...

 

MIRCEA TOT RESPECTUL,ESTI OM!!! Poate ar fi cazul sa se intimple un precedent in RO si autorul "moral" sa fie tras la raspundere,mai ales ca esti dispus sa depui marturie ca pensionarul a provocat mai mult sau mai putin intentionat accidentul.

 

Cu pastratul distantei in trafic cine conduce mult stie ca e o chestiune relativa pentru ca oricind se gaseste cite un taran sa se "bage" in spatiul pe care il lasi fata de masina din fata ta,sau in cazul in care exista o tamponare a masinii din fata singura sansa este sa "fandezi "in lateral,asta in cazul in care ai loc pentru manevara!

 

In orice caz in RO testul psihologic se trece mult,mult prea usor,permitind tuturor frustratilor si retardatilor sa conduca un vehicul pe drumurile publice...Pacat,spun asta,pentru ca va mai trece mult timp si vor suferii multi oameni nevinovati pina cind se va schimba ceva! Pina una alta ramane tot vechea placa "cine pupa-n fund plateste" indiferent de circumstante... sau mai rau "mortu-i vinovat"...

Editat de Andrei Silvasanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai corect in semn de multumire se repeta de cateva ori semnal stanga si apoi dreapta pt ca avariile pot fi interpretate drept pericol.

 

On topic: nu este vre-un avocat sau politist sa ne spuna ce s-ar putea face in acest caz, in care exista martori destui?

 

 

Fa tu asa si o sa vezi ce claxoane si flashuri iti iei. Avaria se pune scurt ( lasi becurile alea sa clipeasca de 2-3 ori). Daca incepi sa dai semnale stanga-dreapta o sa il incurci si o sa creada ca esti nebun....:rolleyes:)

 

Precizare: Semnele astea se dau din masina. La motorete, daca nu ai avarii e oricand binevenit sa ridici mana. In semn de respect, apreciere sau multumire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ cu stupoare ca pe alte forumuri se imparte vina intre motociclist pejo si logan ca nu au pastrat distanta.

Din fericire eu sant sofer si fac curse lungi de la germania pana la grecia si fac usor 100.000 k pe an asadar eu stiu ca atunci cand se pune frana brusca soferul respectiv trebuie sa aprinda si avariile sa semnalizeze ca franeaza brusc facandu-se vizibil.

Lucru pe care soferul Fordului nu l-a facut, mai mult, soferul a franat brusc lasand sa curga masina putin revenind cu o frana brusca si fara semnale de avarii.

Deci stopurile au fost aprinse tot timpul astfel pacalindui pe cei din spatele lui.

 

Asa ceva nu se face!!!

vin cu o corectare la ceea ce am zis mai devreme. din cate reiese din ceea ce am vazut loganul nu prezenta avarii mari si chiar cred din ce in ce mai mult ca motociclistul a fost impins in logan, va spun din nou ca eram pe banda 1 in fata fordului deci nu am avut cum sa vad exact

deci A PASTRAT DISTANTA!

 

in atentia celor de pe alte forumuri"

Nu am postat aici in speranta ca voi ajuta un motociclist sa iasa cu fata curata, si eu am patit de multe ori sa fiu nevoit sa-i evit in trafic si sa fiu incurcat de ei. Propun sa nu se mai confunde motociclistul cu scuteristul.

Dar eu sant foarte deranjat de comportamentul soferului Fordului,

 

asa ceva nu se face!

 

Nici un motociclist sau sofer normal nu merge la 1 metru in spatele altei masini la 90-100 km/h insistand cu semnale luminoase in conditiile in care masina din fata lui nu are unde sa mearga fiind coloana in fata lui si pe banda din dreapta.

nu se face!

Nu se pleaca de la fata accidentului pe care la-i creeat chiar daca nu ai avarii, exista lege in aceasta privinta.

sant doar curios, daca nu-l opream?

ramanea toata lumea cu buza unflata?

 

 

Pe alt forum se cauta daca soferul Fordului este forumist, Va spun io ca la cat e de idiot si la ce varsta are nu face parte din vre-un club sau forum Parerea mea!

 

 

P.S mama lui de cablu de date! Nu-l gasesc sa descarc pozele

am incercat io sa ma abtin, dar nu pot....unde scrie ma, ca trebuie sa dai avarii cand franezi brusc?

cand franezi brusc, tu mai ai timp si sa dai avarii, si sa scoti, eventual, pancarte pe geam, bule, in care sa scrii ca franezi brusc????????

si eu sunt impotriva jegurilor de soferi de duminica......din declaratia ta initiala, complet ambigua

nu am reusit decat sa inteleg ceva foarte simplu

ala venea tare

tu mergeai ca melcul.....ce daca mergeai cu 130, limita maxima?

ala era tampit si mergea cu 180.....si?

buuun....tu te-ai dat la o parte......apoi ala cu clio a trecut cumva in spatele tau, l-a depasit iar cel cu ford-ul.....deja nici nu mai stiu ce sa mai citesc si ce sa mai inteleg........pana la urma erau 2 focus-uri si 2 clio?

sau cum?

oricum.....apoi

ai zis ceva cum ca ala cu clio s-a bagat in spatele celui cu focus imediat dupa ce acesta l-a depasit si a inceput sa-l claxoneze ca handicapatul......asadar, de ce claxona boul cu clio?

pt ca era unul mai viteaz ca el si mergea cu 180?

sunt constient ca imi vor sari in cap cam toti cei care au postat aici.....ei si?

si ce daca?

in lege scrie clar......distanta intre masini.......ne inghesuim la lungimea batului de chibrit in spatele celui din fata noastra.....asta e.......nu ma mira daca-i plombam poponeata si ne facem si noi zob........ia sa va vad, dragi motociclisti......ca tot sariti toti cu gura, ba sa-l omoram, ba sa-l linsam ba mai stiu io ce........

daca ala cu focus s-a speriat cand dobitocul cu clio l-a claxonat?!?

poate ca am inteles gresit......dar........la cat de bine a explicat maretul mircea .....nu ma mira sa nu ma fi umflat degeaba in pene......

in concluzie, nu degeaba niste dobitoci s-au gandit ca, fizic, nu poti frana instant si ai nevoie de un timp pentru a-ti diminua acceleratia......si, implicit, timpul de franare se traduce in spatiu prin distanta de franare......

pe de alta parte, insanatosire grabnica motociclistului......imi pare rau pentru el......si eu am avut ceva accidente, si eu am injurat soferi

am vrut si eu sa-i bat.....sa le rup fata......si cand eram la volan, si cand eram la ghidon

dar tare i-as fi rupt eu gura unuia pe 2 roti care mi-a iesit in fata, pe contrasens, cand depasea o coloana, in plus, atunci si eu tot pe 2 roti eram......numai ca....am intuit ca boul e bou......cam asta e arta condusului, dragii mei, nu ruptul gurilor, nu zgariatul masinilor.....astea sunt teribilisme......conducerea preventiva si anticiparea handicapatilor, calmul, astea inseamna arta de a conduce, orice ar fi, cu 2, cu 9 cu una, cu 4 roti.......si aceasta arta de a conduce ne poate prelungi si viata.....retineti asta.....

sariti-mi in cap, daca vreti.....e doar parerea mea, traiesc intr-o tara oarecum libera, ma rog, paralizata economic si aservita pe aceasta cale, dar spun ce vreau cand vreau.......ok?

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat io sa ma abtin, dar nu pot....unde scrie ma, ca trebuie sa dai avarii cand franezi brusc?

cand franezi brusc, tu mai ai timp si sa dai avarii, si sa scoti, eventual, pancarte pe geam, bule, in care sa scrii ca franezi brusc????????

si eu sunt impotriva jegurilor de soferi de duminica......din declaratia ta initiala, complet ambiguua

nu am reusit decat sa inteleg ceva foarte simplu

ala venea tare

tu mergeai ca melcul.....ce daca mergeai cu 130, limita maxima?

ala era tampit si mergea cu 180.....si?

buuun....tu te-ai dat la o parte......apoi ala cu clio a trecut cumva in spatele tau, l-a depasit iar cel cu ford-ul.....deja nici nu mai stiu ce sa mai citesc si ce sa mai inteleg........pana la urma erau 2 focus-uri si 2 clio?

sau cum?

oricum.....apoi

ai zis ceva cum ca ala cu clio s-a bagat in spatele celui cu focus imediat dupa ce acesta l-a depasit si a inceput sa-l claxoneze ca handicapatul......asadar, de ce claxona boul cu clio?

pt ca era unul mai viteaz ca el si mergea cu 180?

sunt constient ca imi vor sari in cap cam toti cei care au postat aici.....ei si?

si ce daca?

in lege scrie clar......distanta intre masini.......ne inghesuim la lungimea batului de chibrit in spatele celui din fata noastra.....asta e.......nu ma mira daca-i plombam poponeata si ne facem si noi zob........ia sa va vad, dragi motociclisti......ca tot sariti toti cu gura, ba sa-l omoram, ba sa-l linsam ba mai stiu io ce........

daca ala cu focus s-a speriat cand dobitocul cu clio l-a claxonat?!?

poate ca am inteles gresit......dar........la cat de bine a explicat maretul mircea .....nu ma mira sa nu ma fi umflat degeaba in pene......

in concluzie, nu degeaba niste dobitoci s-au gandit ca, fizic, nu poti frana instant si ai nevoie de un timp pentru a-ti diminua acceleratia......si, implicit, timpul se traduce in spatiu prin distanta de franare......

pe de alta parte, insanatosire grabnica motociclistului......imi pare rau pentru el......si eu am avut ceva accidente, si eu am injurat soferi

am vrut si eu sa-i bat.....sa le rup fata......si cand eram la volan, si cand eram la ghidon

dar tare i-as fi rupt eu gura unuia pe 2 roti care mi-a iesit in fata, pe contrasens, cand depasea o coloana, in plus, atunci si eu tot pe 2 roti eram......numai ca....am intuit ca boul e bou......cam asta e arta condusului, dragii mei, nu ruptul gurilor, nu zgariatul masinilor.....astea sunt teribilisme......conducerea preventiva si anticiparea handicapatilor, calmul, astea inseamna arta de a conduce, orice ar fi, cu 2, cu 9 cu una, cu 4 roti.......sia ceasta arta de a conduce ne poate prelungi si viata.....retineti asta.....

sariti-mi in cap, daca vreti.....e doar parerea mea, traiesc intr-o tara oarecum libera, ma rog, paralizata economic si aservita pe aceasta cale, dar spun ce vreau cand vreau.......ok?

 

 

 

maestre

sa nu-ti plesneasca vre-un vas la cap

stai incet si nu te enerva

noi comentam modul de conducere al soferului ford focus care in urma inconstientei sale a dus la un accident in lant si ranirea destul de grava a unui motociclist

gandeste-te ca tu puteai fi acel motociclist

sau oricine de pe aces forum

 

daca ai motor si masina eu cel putin te consider sofer

dar ..daca ma iei cu unde scrie ma ca trebuie sa dau avari cand franez....

da-mi voie sa abtin in ceea ce te priveste

 

 

si daca nu ai inteles ..in timp ce citesti ceea ce am zis eu prima data ...pune pe hartie pe masura ce citesti ...

sant convins ca ai sa intelegi doar ca te-ai grabit

 

 

 

am zis si io, traim intro tara libera... ok?

Editat de Mirciulika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
PS: Semnalele de avarie se "dau" dupa ce faci o depasire mai scurta si il obligi pe cel depasit sa mai si franeze= bun simt

Bun simț e dacă nu îl obligi pe cel depăÂşit să frâneze, nu dacă porneÂşti avariile. E ca Âşi cum i-ai da unuia un pumn în bot Âşi apoi ridici din umeri Âşi zici "Pardon".

Cand mergeti pe sosele si vreti sa depasiti un TIR: Vedeti daca va da un semnal de dreapta= drumul e liber in fata si poti sa-l depasesti. Manevra se va incheia cu avarii pentru ca asa e politicos.

Cand cineva care merge in fata voastra intra intr-o depasire (in general pe drumuri cu viraje) si ramane pe contrasens cu semnalul de stanga pus desi si-a terminat depasirea, inseamna ca puteti intra si voi in depasire pentru ca aveti loc= cel din fata vede "in avans". (manevra se practica intre cunoscuti de obicei, dar mai sunt soferi care se indura....)

Avarii se pun pe autostrada exact in situatii ca asta si nu se aprind cand sunt conditii de vizibilitate redusa pentru ca nu poti face diferenta intre o masina in miscare si una care sta.( se foloseste becul special pentru ceata)

Avarii se pun in orice situatie care solicita reducerea drastica a vitezei, oriunde asta ar fi necesar.

Degetele in V indreptate spre ochi= cand vedeti pe cineva ca va face semnul asta inseamna ca ati uitat sa va aprindeti farul. Uneori semnul e insotit de strigarea " FARU' BAh, ca iei amenda!!!"

Flashuri cu farul= V-am salutat :(

În afara faptului că regulile nescrise de circulație sunt obiceiuri locale (ex. județul Dâmbovița) Âşi străinii de acele meleaguri nu au cum să Âştie de ele (dacă erau internațional cunoscute erau Âşi în legislație, nu?), sunt Âşi periculoase:

- pe drum drept un tir dă semnal dreapta. Întri în depăÂşire, din față vine alt tir Âşi te face praf. Tirul care semnaliza făcea dreapta, dacă nu Âştiai că e intersecție în mijlocul câmpului erai mort (era să o pățească un alt motociclist de pe forum acum câteva săptămâni pe Răcari-TârgoviÂşte, a ieÂşit în depăÂşire cu câteva sute de metri înainte de intersecția cu drumul de Titu)

- când cineva rămâne cu semnalul stânga pus nu înseamnă că e drumul liber, dacă intri în depăÂşire în curbe fără să te asiguri Âşi te bazezi pe semnalele unuia care a uitat semnalul pus poți să mori ca prostul. Iar dacă pe drum cu viraje cineva rămâne pe contrasens probabil vrea să joace chicken sau să se sinucidă.

- avariile se pun când e nevoie să se reducă viteza, dar nu când brusc trebuie să calci frâna la fund - în acest caz nici nu mai are rost (nu apucă nimeni să mai reducă) Âşi nici nu ai timp sî le pui: una e să reduci viteza Âşi alta e să calci brusc frâna

 

Semnalizarea românească cu avarii în 7 mii de circumstanțe nu ține loc de respectat regulile de circulație Âşi pe cele de bun simț, ci sunt doar un compromis prin care unii cred că sunt mai civilizați. Nu sunt, dar ei se simt mai bine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, la varianta inversa te-ai gandit? Daca cumva un sofer da peste tine (te loveste in spate) si te si tavaleste un pic, o sa mai zici ca e "lege pentru orice"? Eu cred ca o sa iei acelasi articol si o sa i-l tatuezi pe frunte nenorocitului de sofer....

Din cauza asta exista o singura lege si tot din cauza asta oamenii prinsi intr-o problema se pozitioneaza cand de o parte cand de alta a ei...

 

In alta ordine de idei, pentru a milioana oara: Atata vreme cat nu exista impact de orice fel, nu il poti acuza pe nemernic. Legea e foarte stricta sub acest aspect si nici nu cred ca se poate schimba.

Raspunderea morala pentru producerea unui accident nu o poti dovedi clar decat daca ai "norocul" sa poti inregistra o nenorocire dinasta de la cap la coada.

Pana atunci, ramane in picioare propozitia:"Nu m-ai atins, nu e accident" si fapta/faptele se incadreaza la alte articole.

Sa fim fericiti ca a scapat doar cu atat. Refacere rapida motociclistului.

 

PS: Semnalele de avarie se "dau" dupa ce faci o depasire mai scurta si il obligi pe cel depasit sa mai si franeze= bun simt

Cand mergeti pe sosele si vreti sa depasiti un TIR: Vedeti daca va da un semnal de dreapta= drumul e liber in fata si poti sa-l depasesti. Manevra se va incheia cu avarii pentru ca asa e politicos.

Cand cineva care merge in fata voastra intra intr-o depasire (in general pe drumuri cu viraje) si ramane pe contrasens cu semnalul de stanga pus desi si-a terminat depasirea, inseamna ca puteti intra si voi in depasire pentru ca aveti loc= cel din fata vede "in avans". (manevra se practica intre cunoscuti de obicei, dar mai sunt soferi care se indura....)

Avarii se pun pe autostrada exact in situatii ca asta si nu se aprind cand sunt conditii de vizibilitate redusa pentru ca nu poti face diferenta intre o masina in miscare si una care sta.( se foloseste becul special pentru ceata)

Avarii se pun in orice situatie care solicita reducerea drastica a vitezei, oriunde asta ar fi necesar.

Degetele in V indreptate spre ochi= cand vedeti pe cineva ca va face semnul asta inseamna ca ati uitat sa va aprindeti farul. Uneori semnul e insotit de strigarea " FARU' BAh, ca iei amenda!!!"

Flashuri cu farul= V-am salutat :rolleyes:

corect, ai mare dreptate cu avariile.....si, intr-adevar, sunt pline soselele de papagali care merg cu 20 la ora si cu avariile puse pe ceata, sau idioti care merg cu lumina de ceata seara, in amurg, cand nu sunt conditii meteo nefavorabile.......iar daca le dai flash-uri sa stinga naibii porcariile alea de becuri de 21W care pur si simplu te orbesc, iti dau avarii ca sunt boi.......in concluzie.......eu nu voi gasi vreodata utilitatea lampilor de avarie folosite in mers sau, mai mult, a luminilor de ceata folosite pe ceata.......in afara de binecunoscutul mod de a multumi prin avarii si a spune cu ajutorul luminilor de ceata: "stinge faza lunga boul cristosului ma-tii ca ma orbesti", chiar nu le vad utilitatea in mers.........si, un alt exemplu foarte bun pentru avarii, ca mi-am adus aminte, e cea mai mare prostie sa ai semnalizarea functionala si sa mergi tractat cu avariile pornite.......astia sunt de departe dobitoci veritabili.....

cat despre sitroenarul care a postat cu avarii automate la masinile mai noi, in special citrorahatul lui, iti urez "go fuck a duck" "sitroenar-papagal-care-l-ai-imbogatit-de-doua-ori-pe-tariceanu", o data cumparand de la el si a doua oara platindu-i taxa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni

daca mie imi da un tir semnal sa-l depasesc ...nu-l depasesc pana nu ma asigur..ies jumatate si ma uit inainte

nu te arunci ca ulisse

este drept ca aceasta verificare dese ori m-a facut sa pierd timpul si nu am mai efectuat depasirea

dar

repet

asigurativa

 

 

la fel si in intersectie ..pot sa am eu si pe mama lu' Verde si cel mai mare semn de prioritate pentru ca in intersectie intru incet sa pot opri in caz de salvare, politie, pompieri

care cateodata desi le merg girofarele, nu le merg sirenele sau nu le pornesc (cuvant jignitor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maestre

sa nu-ti plesneasca vre-un vas la cap

stai incet si nu te enerva

noi comentam modul de conducere al soferului ford focus care in urma inconstientei sale a dus la un accident in lant si ranirea destul de grava a unui motociclist

gandeste-te ca tu puteai fi acel motociclist

sau oricine de pe aces forum

 

daca ai motor si masina eu cel putin te consider sofer

dar ..daca ma iei cu unde scrie ma ca trebuie sa dau avari cand franez....

da-mi voie sa abtin in ceea ce te priveste

 

 

si daca nu ai inteles ..in timp ce citesti ceea ce am zis eu prima data ...pune pe hartie pe masura ce citesti ...

sant convins ca ai sa intelegi doar ca te-ai grabit

 

 

 

am zis si io, traim intro tara libera... ok?

ba, in primul rand, noi vorbim romana, avem gramatica....avem cratimi, avem articole hotarate.......is avarii si nu "avari", ca aia sunt o categorie de oameni foarte lacomi sau zgarciti?!?

care era?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni

daca mie imi da un tir semnal sa-l depasesc ...nu-l depasesc pana nu ma asigur..ies jumatate si ma uit inainte

nu te arunci ca ulisse

este drept ca aceasta verificare dese ori m-a facut sa pierd timpul si nu am mai efectuat depasirea

dar

repet

asigurativa

 

 

la fel si in intersectie ..pot sa am eu si pe mama lu' Verde si cel mai mare semn de prioritate pentru ca in intersectie intru incet sa pot opri in caz de salvare, politie, pompieri

care cateodata desi le merg girofarele, nu le merg sirenele sau nu le pornesc (cuvant jignitor)

cu exceptia greselilor gramaticale, aici sunt de acord cu tine, la faza cu depasirea la semnalul celui din fata, pana nu te asiguri tu, sa stii tu insuti ca nu e nici un pericol, nu te bagi, nu faci nimic.....asta e, pierzi timp, mai bine pierzi 10-20 secunde din viata asteptand in spatele aluia decat sa pierzi viata in sine.......si, daca ii/il mai ai si pe altii/altul in masina ta sau pe saua din spate, nu le/ii arunci nici lor/lui vietile/a la gunoi

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pulitia romana" strikes again.Niste imbecili care considera ca cine loveste din spate este neaparat vinovat.Pariez ca vor incepe cercetarea penala pentru vatamarea din culpa a motociclistului de catre motociclist.Niste dobitoci :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maestre

sa nu-ti plesneasca vre-un vas la cap

stai incet si nu te enerva

noi comentam modul de conducere al soferului ford focus care in urma inconstientei sale a dus la un accident in lant si ranirea destul de grava a unui motociclist

gandeste-te ca tu puteai fi acel motociclist

sau oricine de pe aces forum

 

daca ai motor si masina eu cel putin te consider sofer

dar ..daca ma iei cu unde scrie ma ca trebuie sa dau avari cand franez....

da-mi voie sa abtin in ceea ce te priveste

 

 

si daca nu ai inteles ..in timp ce citesti ceea ce am zis eu prima data ...pune pe hartie pe masura ce citesti ...

sant convins ca ai sa intelegi doar ca te-ai grabit

 

 

 

am zis si io, traim intro tara libera... ok?

chiar nu puteam fi io acel motociclist pentru ca nu stau ca fraierul sa-i inhalez gazele de esapament celui din fata mea, mai ales la 130 km/h......in plus, io nu ma uit niciodata in stopurile celui din fata mea, ci prin luneta lui, sau, daca e tir, duba/microbuz si nu pot vedea prin el in fata lui, ma dau cumva intr-o parte sau alta astfel incat sa vad mereu cu mult in fata lui, asa ca, pana pune dobitocul frana, eu sunt de mult tare oprit in spatele lui.....tu ai stat vreodata, mergand in coloana, departe de cei din fata, pregatit, cu zambetul pe buze si cu o dorinta bestiala de a vedea sange, in spate mult, franand din timp, pregatit sa vezi cum incep sa sara tablele din prostii din fata ta?

pe de alta parte, daca stiu ca unul in coada mea vine tare din spate, eu nu am capacitatea de a accelera suficient cat sa nu-l stressez sa franeze si nici nu am cum sa ma dau in dreapta intru cat sunt in depasirea altui melc care merge cu 80 la ora acolo unde limita e de minim 100, mentin semnalul stanga pana trec de bou, ma dau la o parte, apoi ma bag iar pe stanga.....insa, de data asta incerc sa nu ma bag chiar in spatele lui....caci oamenii sunt rai......in plus, sunt si inconstienti......si iar ajungem la ce spuneam eu despre conducerea preventiva.........daca vezi ca ala sta in spatele tau si-ti da faruri, claxoane, nu are rabdare deloc, e clar ca exista si sansa sa ti-o "coaca" imediat ce esti in spatele lui.....intelegi?

 

"Pulitia romana" strikes again.Niste imbecili care considera ca cine loveste din spate este neaparat vinovat.Pariez ca vor incepe cercetarea penala pentru vatamarea din culpa a motociclistului de catre motociclist.Niste dobitoci :rolleyes:

nu e chiar asa.......gandesti fara sa analizezi profund......

intelege ca faptul ca era si un motociclist acolo e o pura intamplare.....nu conteaza ce esti, atat timp cat respecti legea......in primul rand, legea ar trebui sa fie un etalon.....adevarul este ca toti am incalcat-o macar de 10 ori, dar, asta nu inseamna ca e bine sa o facem la infinit, nu degeaba spune sa treci pe verde si nu pe rosu, sa schimbi banda cu cel putin 50 de metri inainte de o intersectie in localitate si 150 m in afara, sa pastrezi o anumita distanta fata de cel din fata.......chiar, exista o distanta impusa in acest sens?.....parca nu, din moment ce distanta de franare depinde de viteza ..........

chiar nu mai stiu, spre rusinea mea........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg mare sef.

Tocmai asta va spuneam si eu.

Focusistul s-a stresat ca a primit un claxon in conditiile in care el a impartit si claxoane si flash-uri si-n stanga si-n dreapta pe ultimi 4 km si tot el a franat intentionat si tot el a provocat dezastrul.

 

Ma bucur ca ne intelegem.

Editat de Mirciulika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa imi dea numele si adresa soferului, astept pe PM...

 

nu ma intereseaza ce aveti de comentat

 

asa ceva nu trebuie sa treaca nepedepsit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va scrie unu cu "o conserva". Exact proportia dintre posturile obiective de aici si cele gen "unde-i moshu sa-i rupem capatzana" se regaseste pe alea doua roti ale voastre in trafic. Ii urez si eu insanatosire motociclistului si mi-as fi dorit sa nu am ocazia de a scrie pe aici. Dar cand va vad asa inflamati mi-e greu sa ma abtin. Spunea cineva pe aici ca ne-am trezit din Dacie 1300 in masini "cu flashuri". Ha ha ha. Voi v-oti fi nascut cu fundu' in Suzuki si Kawasaki, ce sa zic!!! Cei mai in varsta care au avut Mobra pun pariu ca sunt exemplari in trafic, da' cand imi iau "derect" Yamaha sunt smecher, nu? Pai ca sa poti conduce "o conserva" trebuie sa treci un examen dat in trafic, nu sa treci printre niste jaloane imobile! Si daca am trecut, hai sa-mi iau gagica in spate pe motor si sa fac slalom printre fraierii aia care stau cate 10 min la un semafor! Iar pe autostrada sa-i dau "in gusa", ca am cu ce! Nevoia de adrenalina e mare, stiu, si cred ca multi dintre voi sunteti Rossi in somn. Nashpa e cand se iveste cate o situatie ca asta si mai deschide lumea ochii. Ia uitati ce scriu alti baieti pe alte forumuri:

 

_____________________

" Acum despre motociclisti: am un prieten care e motociclist. Are si Dacia 1300, dar nu merge cu ea decat rar si mai ales cand ii e motorul la reparat. Acum cateva zile m-am intalnit cu el intamplator la coada la shaorma (ca tot am zis de asta :rolleyes: ). Si l-am intrebat: ia zi, e mai lung motorul tau decat masinuta mea? S-a vrut o gluma. El de colo: Opa, si tu esti conservar?

 

Ce am vrut sa spun cu exemplul de mai sus: ca motociclistii, cel putin cei pe care i-am cunoscut eu plus cei de pe forumul dedicat (unde mi-am facut cont atunci cand doream sa-mi iau scuter) privesc cu o oarecare trufie in jos catre noi, "conservarii". Si atitudinea asta dauneaza in trafic fara sa isi dea seama. Pentru ca orgoliul asta de "eu am 2 roti, uite, ma pot strecura prin trafic si te fac, (cuvant jignitor) care esti tu prost de stai 10 minute la semafor" uneori ii poate fi fatal lui. Mie mi se "falfaie", am "carcasa", se indoaie, am casco, aia e. Doar ca la voi, cei de pe motoare, s-ar putea sa fie grav. Si hai, in cazul meu sa zicem ca pic vinovat, platesc spitalizari, whatever. Dar poate dati peste unul de are pile la Politie si iese basma curata. Si ramaneti fara dreptate, fara motor si, ce e cel mai rau, fara sanatate plus ca platiti voi pentru asta. Pentru ca va asumati un risc cand v-ati urcat in sa, trebuie sa fiti de 10 ori mai atenti decat un sofer de "conserva", chiar si cand ai prioritate, e posibil sa mori cu dreptatea in brate.

 

Voi v-ati luat motor pt adrenalina si pt a parcurge mai rapid distantele, corect? Doar ca voi incalcati legea rutiera cand intrati printre masinile de la semafor. Apoi, cand depasiti pe spatii mici (pentru ca va permit motorizarea si dimensiunile bolizilor) iar va asumati un risc. Depasirea ar trebui facuta regulamentar asemenea depasirilor dintre masini.

 

Concluzia este ca e normal sa incepem sa va observam in trafic. Dar la fel de normal este sa incepeti sa circulati regulamentar, sa va cumparati echipamente de protectie, sa fiti responsabili pt pasagerii vostri. Si mai sunt, dar voi reveni! "

 

Altul:

 

" Conducatorii de vehicule pe 2 roti care ma depasesc prin dreapta cand eu sunt pe banda cea mai apropiata de bordura, indiferent ca stau sau ma deplasez, sunt niste inconstienti. Odata era sa-l agat pe unul cu un scuter si tot el a sarit la bataie.

Pai mai baiatule, aici este O SINGURA BANDA, pe care stau eu. Daca tu vrei sa ma crosetezi prin dreapta, o faci pe riscul tau. Pentru ca eu in 99 % din cazuri, cand plec de pe loc in coloana la semafor nu ma uit in oglinda din dreapta. Ma uit in cea din stanga si eventual in cea din spate. Dar tu n-ar trebui sa fii acolo unde ai fost cand te-am agatat cu oglinda.

 

Ieri am fost sa-mi vizitez socrii, drum extraurban, vreo 80 Km. Am fost depasit de o coloana de motociclisti care mergeau foarte tare (eu aveam 90 Km/h, ei zburau pe langa mine). 3 din 5 m-au depasit prin stanga PE ACEEASI BANDA CU MINE. Au vazut masina mica, m-au impins treptat tot mai catre marginea din dreapta si s-au strecurat intre mine si linia continua care demarcheaza cele doua sensuri. Daca eu vad o groapa si trag stanga de volan DAR NU INCALC LINIA CONTINUA si il iau sub roti, oare cine e vinovat ?

 

Si in afara de vina, oare cine are mai mult de suferit ? "

______________________________

 

Asa ca atunci cand va veti duce sa-i aplicati o corectie moshului ala (sau masinii lui, ca si ea e vinovata, nu?), mergeti mai incet sa ajungeti cu totii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa imi dea numele si adresa soferului, astept pe PM...

 

nu ma intereseaza ce aveti de comentat

 

asa ceva nu trebuie sa treaca nepedepsit

ce obtii daca pedepsesti?

sansa de a putrezi cativa ani in inchisoare......du-te.......sa mor daca as avea adresa de nu ti-as da-o

din nefericire, habar nu am despre ce mos e vorba

de ce nu incerci sa afli pe la o societate de leasing al cui e numarul ala?

auzi, bai, mirciulica, da' tu si cu idiotul ala de pe clio, cand l-ati fortat pe ala sa opreasca, voi v-ati gandit ca prin aceste manevre puneti in pericol siguranta in trafic?.....in plus, v-ati gandit ca retinandu-l, l-ati sechestrat?

stii care e morala?

ca orice ai face, oricat de bine intentionat ai fi, tot candva vei incalca legea.......asa cum ati facut-o voi, pe de alta parte, daca nu o respecti, risti sa o patesti urat, asa ca trebuie sa te ghidezi dupa ea......pana la urma, cine stabileste cand trebuie respectata legea si cand trebuie incalcata?

sa nu ma iei cu texte de genul "d-zeu" ca vomit :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa.......gandesti fara sa analizezi profund......

intelege ca faptul ca era si un motociclist acolo e o pura intamplare.....nu conteaza ce esti, atat timp cat respecti legea......in primul rand, legea ar trebui sa fie un etalon.....adevarul este ca toti am incalcat-o macar de 10 ori, dar, asta nu inseamna ca e bine sa o facem la infinit, nu degeaba spune sa treci pe verde si nu pe rosu, sa schimbi banda cu cel putin 50 de metri inainte de o intersectie in localitate si 150 m in afara, sa pastrezi o anumita distanta fata de cel din fata.......chiar, exista o distanta impusa in acest sens?.....parca nu, din moment ce distanta de franare depinde de viteza ..........

chiar nu mai stiu, spre rusinea mea........

 

Fratele meu , eu sunt patit cu "nerespectarea distantei" , iti spun doar atat :Daca vrea un imbecil sa ti-o coaca , ti-o coace , cu toata distanta ta.Apropo..tu ce distanta ai fata de masina din fata sa zicem pe autostrada..la 130 la ora?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va scrie unu cu "o conserva". Exact proportia dintre posturile obiective de aici si cele gen "unde-i moshu sa-i rupem capatzana" se regaseste pe alea doua roti ale voastre in trafic. Ii urez si eu insanatosire motociclistului si mi-as fi dorit sa nu am ocazia de a scrie pe aici. Dar cand va vad asa inflamati mi-e greu sa ma abtin. Spunea cineva pe aici ca ne-am trezit din Dacie 1300 in masini "cu flashuri". Ha ha ha. Voi v-oti fi nascut cu fundu' in Suzuki si Kawasaki, ce sa zic!!! Cei mai in varsta care au avut Mobra pun pariu ca sunt exemplari in trafic, da' cand imi iau "derect" Yamaha sunt smecher, nu? Pai ca sa poti conduce "o conserva" trebuie sa treci un examen dat in trafic, nu sa treci printre niste jaloane imobile! Si daca am trecut, hai sa-mi iau gagica in spate pe motor si sa fac slalom printre fraierii aia care stau cate 10 min la un semafor! Iar pe autostrada sa-i dau "in gusa", ca am cu ce! Nevoia de adrenalina e mare, stiu, si cred ca multi dintre voi sunteti Rossi in somn. Nashpa e cand se iveste cate o situatie ca asta si mai deschide lumea ochii. Ia uitati ce scriu alti baieti pe alte forumuri:

 

_____________________

" Acum despre motociclisti: am un prieten care e motociclist. Are si Dacia 1300, dar nu merge cu ea decat rar si mai ales cand ii e motorul la reparat. Acum cateva zile m-am intalnit cu el intamplator la coada la shaorma (ca tot am zis de asta :rolleyes: ). Si l-am intrebat: ia zi, e mai lung motorul tau decat masinuta mea? S-a vrut o gluma. El de colo: Opa, si tu esti conservar?

 

Ce am vrut sa spun cu exemplul de mai sus: ca motociclistii, cel putin cei pe care i-am cunoscut eu plus cei de pe forumul dedicat (unde mi-am facut cont atunci cand doream sa-mi iau scuter) privesc cu o oarecare trufie in jos catre noi, "conservarii". Si atitudinea asta dauneaza in trafic fara sa isi dea seama. Pentru ca orgoliul asta de "eu am 2 roti, uite, ma pot strecura prin trafic si te fac, (cuvant jignitor) care esti tu prost de stai 10 minute la semafor" uneori ii poate fi fatal lui. Mie mi se "falfaie", am "carcasa", se indoaie, am casco, aia e. Doar ca la voi, cei de pe motoare, s-ar putea sa fie grav. Si hai, in cazul meu sa zicem ca pic vinovat, platesc spitalizari, whatever. Dar poate dati peste unul de are pile la Politie si iese basma curata. Si ramaneti fara dreptate, fara motor si, ce e cel mai rau, fara sanatate plus ca platiti voi pentru asta. Pentru ca va asumati un risc cand v-ati urcat in sa, trebuie sa fiti de 10 ori mai atenti decat un sofer de "conserva", chiar si cand ai prioritate, e posibil sa mori cu dreptatea in brate.

 

Voi v-ati luat motor pt adrenalina si pt a parcurge mai rapid distantele, corect? Doar ca voi incalcati legea rutiera cand intrati printre masinile de la semafor. Apoi, cand depasiti pe spatii mici (pentru ca va permit motorizarea si dimensiunile bolizilor) iar va asumati un risc. Depasirea ar trebui facuta regulamentar asemenea depasirilor dintre masini.

 

Concluzia este ca e normal sa incepem sa va observam in trafic. Dar la fel de normal este sa incepeti sa circulati regulamentar, sa va cumparati echipamente de protectie, sa fiti responsabili pt pasagerii vostri. Si mai sunt, dar voi reveni! "

 

Altul:

 

" Conducatorii de vehicule pe 2 roti care ma depasesc prin dreapta cand eu sunt pe banda cea mai apropiata de bordura, indiferent ca stau sau ma deplasez, sunt niste inconstienti. Odata era sa-l agat pe unul cu un scuter si tot el a sarit la bataie.

Pai mai baiatule, aici este O SINGURA BANDA, pe care stau eu. Daca tu vrei sa ma crosetezi prin dreapta, o faci pe riscul tau. Pentru ca eu in 99 % din cazuri, cand plec de pe loc in coloana la semafor nu ma uit in oglinda din dreapta. Ma uit in cea din stanga si eventual in cea din spate. Dar tu n-ar trebui sa fii acolo unde ai fost cand te-am agatat cu oglinda.

 

Ieri am fost sa-mi vizitez socrii, drum extraurban, vreo 80 Km. Am fost depasit de o coloana de motociclisti care mergeau foarte tare (eu aveam 90 Km/h, ei zburau pe langa mine). 3 din 5 m-au depasit prin stanga PE ACEEASI BANDA CU MINE. Au vazut masina mica, m-au impins treptat tot mai catre marginea din dreapta si s-au strecurat intre mine si linia continua care demarcheaza cele doua sensuri. Daca eu vad o groapa si trag stanga de volan DAR NU INCALC LINIA CONTINUA si il iau sub roti, oare cine e vinovat ?

 

Si in afara de vina, oare cine are mai mult de suferit ? "

______________________________

 

Asa ca atunci cand va veti duce sa-i aplicati o corectie moshului ala (sau masinii lui, ca si ea e vinovata, nu?), mergeti mai incet sa ajungeti cu totii!

excelent spus, bravo!

sincer!

iti dau dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...