radu85 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Pentru ca peste ocean sunt mult mai ieftine japonezele. Asa ca sa urmarim evenimentele internationale, unde se intalnesc rideri de pe ambele maluri ale celor patru oceane. In America toate sunt mai ieftine Cum ar fii sa fie o motocicleta japoneza cea mai buna in Comunitatea Europeana cand si in Europa sunt o gramada de producatori? Cum functioneaza treaba? Crezi ca suntem incurajati sa le cumparam pe alea din Japonia? Discutia legata de performanta, fiabilitate, samd n-are loc! Toate competitile moto in America sunt la un alt nivel(mai ales in segmetul off road) fata de Europa asa ca nici aici nu incape discutie Astept cursa de hard enduro organizata in America sa vedem cine castiga. KTM,Husabeg, poate! Urmareste atent fenomenul, mai larg , si dupa fa-ti o parere legata de nivelul competitilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 In America toate sunt mai ieftine Cum ar fii sa fie o motocicleta japoneza cea mai buna in Comunitatea Europeana cand si in Europa sunt o gramada de producatori? Cum functioneaza treaba? Crezi ca suntem incurajati sa le cumparam pe alea din Japonia? Discutia legata de performanta, fiabilitate, samd n-are loc! Toate competitile moto in America sunt la un alt nivel(mai ales in segmetul off road) fata de Europa asa ca nici aici nu incape discutie Astept cursa de hard enduro organizata in America sa vedem cine castiga. KTM,Husabeg, poate! Urmareste atent fenomenul, mai larg , si dupa fa-ti o parere legata de nivelul competitilor O sa castige Jarvis,Knight,Taddy... Depinde de norocul fiecaruia.Ma indoiesc ca o sa castige o marca anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 In America toate sunt mai ieftine Europenele sunt mai ieftine decat in Europa dar platesti vama pt ele. Plus piese de schimb pt care astepti o gramada sa vina cu vaporul. Cu japonezele e mai comod. Se fabrica in SUA si au retele de dealeri extinse (not extinct). America e printre tarile fruntase la moto dar nu mi se pare ca ar fi buricul motociclismului international. Daca ar fi asa poate s-ar fi gandit sa fabrice si altceva in afara de H-D si Buell si sa nu fie invadati de japonezi in ramura motocicletelor sportive (speed and dirt bikes). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfredo Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Europenele sunt mai ieftine decat in Europa dar platesti vama pt ele. Plus piese de schimb pt care astepti o gramada sa vina cu vaporul. Cu japonezele e mai comod. Se fabrica in SUA si au retele de dealeri extinse (not extinct). America e printre tarile fruntase la moto dar nu mi se pare ca ar fi buricul motociclismului international. Daca ar fi asa poate s-ar fi gandit sa fabrice si altceva in afara de H-D si Buell si sa nu fie invadati de japonezi in ramura motocicletelor sportive (speed and dirt bikes). Exact asa este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Europenele sunt mai ieftine decat in Europa dar platesti vama pt ele. Plus piese de schimb pt care astepti o gramada sa vina cu vaporul. Cu japonezele e mai comod. Se fabrica in SUA si au retele de dealeri extinse (not extinct). America e printre tarile fruntase la moto dar nu mi se pare ca ar fi buricul motociclismului international. Daca ar fi asa poate s-ar fi gandit sa fabrice si altceva in afara de H-D si Buell si sa nu fie invadati de japonezi in ramura motocicletelor sportive (speed and dirt bikes). Nu astepti sa vina piesele cu vaporul,ele sunt pe stoc, pentru ca acolo este industrie nu ca la noi, saracie Motociclete dirt nu stiu sa se fabrice in SUA si nici piese originale pentru ele. Nu exista interes in America sa se inceapa productia de moto off road. Se cupara gata facute din Japonia si Europa. Ieftine si bune. Buell s-a inchis din 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Ce fel de ulei folositi la WR 400 ? tip,vascozitate, marca , pret . Editat Februarie 22, 2012 de jilaveanucoste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Vreau niste protectii pentru radiatoare care sa se potriveasca la WR450F 2003, de preferat sa pot monta si grila de plastic inapoi Aveti ideei unde as putea gasi la noi in Ro? Pana la urma am comandat de la UNABIKER. Zic astia pe thumpertalk si alte forumuri ca sunt cele mai strong. Destul de greu am gasit pt. modelul meu 2003-2004. La Yamaha, in accesorile originale nici nu exista asa ceva - de k-k-T! Acuma sunt pe drum, abia astept sa ajunga sa le montez. Ce fel de ulei folositi la WR 400 ? tip,vascozitate, marca , pret . 10W-40 sau 10W-30 sau 20W-40 Full sintetic de la orice firma cunoscuta care vinde ulei moto (Motul, Motorex, Putoline, Bel-Ray) dupa cum urmeaza in functie de temperatura de afara. Personal cred ca 10W-40 full sintetic e ce-l mai potrivit. Editat Aprilie 6, 2012 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Ce fel de ulei folositi la WR 400 ? tip,vascozitate, marca , pret . 5w50 Putoline. cand am luat motorul am primit si un bax din asta, stiu ca in cartea tehnica scrie altceva dar explicatia primita era plauzibila si venea din partea cuiva care chiar stie ce vorbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) 5w50 Putoline. cand am luat motorul am primit si un bax din asta, stiu ca in cartea tehnica scrie altceva dar explicatia primita era plauzibila si venea din partea cuiva care chiar stie ce vorbeste. 5w50 ar fi bun sa zicem doar iarna sau primavara devreme la iesiri fara sa incingi prea tare motoru ( deplasare. fara chinuit la greu in loc). daca faci tura pan zapada unde consumi 15 % nu mai e bun deloc pt ca viteza e mica roata se invarte in gol si motoru se incince mai mult ca vara unde ai viteza mai mare din cauza plusului de aderenta. chiar daca e motor de competitie nu a fost gandit doar pt noroaie sau doar pt viteze mari cu gazul la maxim ca sa fie justificata scaderea in halul asta al viscozitatii pt ca tu-l folosesti mai moderat. dupa cum se vede si in poza cu graficul de mai sus 10W40 acopera cea mai mare plaja de temperaturi, adica la minus 10 poti porni in siguranta motorul. desigur nu e temperatura ideala de functionare dar merge. un grafic de viscozitate adevarat de laborator se face pe hartie graf-log adica viscozitatea scade exponential cu cresterea temperaturii, ceea ce inseamna ca la o diferenta de numai 5 grade poti intrasi iesi repede din ''dreptunghiul'' de exploatare (adica constructorul face in urma unor date exacte un dreptunghi pe grafic si cauta uleiul ideal al carui grafic ar trebui sa parcurga diagonala dreptunghiului). mai mult, toti rulmentii conventionali din lumea asta nu pot fi incinsi peste 120 de grade iar aliajele din motor nu cred ca la wr sunt mai speciale decat la celelalte motoare deci factorul de dilatare e cam acelasi....eu as intreba mai multe despre argumentele care l-a facut pe meserias sa ia decizia recomandarii 5w50 ca asa pare cam ochiometrica (poate n-a avut timp sau n-a vrut sa dea si alte argumente) Editat Aprilie 13, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 lasa ca am si AMSOIL de la un prieten bun dar il pastrez in vitrina cu medalii si amintiri placute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Pana la urma am comandat de la UNABIKER. Zic astia pe thumpertalk si alte forumuri ca sunt cele mai strong. Destul de greu am gasit pt. modelul meu 2003-2004. La Yamaha, in accesorile originale nici nu exista asa ceva - de k-k-T! Acuma sunt pe drum, abia astept sa ajunga sa le montez. 10W-40 sau 10W-30 sau 20W-40 Full sintetic de la orice firma cunoscuta care vinde ulei moto (Motul, Motorex, Putoline, Bel-Ray) dupa cum urmeaza in functie de temperatura de afara. Personal cred ca 10W-40 full sintetic e ce-l mai potrivit. Salutare! Ti-am trimis un pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) chiar daca e motor de competitie nu a fost gandit doar pt noroaie sau doar pt viteze mari cu gazul la maxim ca sa fie justificata scaderea in halul asta al viscozitatii pt ca tu-l folosesti mai moderat. care mers moderat, ca sezonul asta ma gandesc sa demontez maneta de acceleratie si sa pun un buton on/off... am fost intrebat cat de des vreau sa schimb uleiul: ca la cartea tehnica ( fiecare 2000 km ) sau la fiecare 4-5 rezervoare consumate si care e stilul de mers?! "meseriasul" e chiar profesor. parerea mea si a altor specialisti Editat Aprilie 14, 2012 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 care mers moderat, ca sezonul asta ma gandesc sa demontez maneta de acceleratie si sa pun un buton on/off... am fost intrebat cat de des vreau sa schimb uleiul: ca la cartea tehnica ( fiecare 2000 km ) sau la fiecare 4-5 rezervoare consumate si care e stilul de mers?! "meseriasul" e chiar profesor. parerea mea si a altor specialisti adevaru e ca nu ne-am mai dat demult imreuna .....dar chiar si asa dupa cum zici ca vrei sa schimbi acceleratia proportionala cu una on/off inteleg ca deja duci motoru ca la competitie deci, ar trebui sa treci pe 10w40 asa cum recomanda producatorul care ar putea fi considerat antrenor de profesori. daca inteleg bine, domn profesor iti recomanda pt un motor mai cald un ulei mai ''subtire'' el iti vinde si piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Da. Dar sunt mai ieftine cu cel puțin 24% decât la orice magazin din BraÂşov. lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Da. Dar sunt mai ieftine cu cel puțin 24% decât la orice magazin din BraÂşov. lol atunci minte-l ca pui ulei de-al lui si intreaba-l daca nu cumva 0w20 ar fi si mai bun si poate-ti da piesele la juma de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 atunci minte-l ca pui ulei de-al lui si intreaba-l daca nu cumva 0w20 ar fi si mai bun si poate-ti da piesele la juma de pret. Ma bufneste rasul bai Adi. Lasa omu' sa bage uleiul preferat. Cred ca ce-l mai important e ca motorul sa aiba unsoare in interior. Acu ca e 5w,10w, motul sau amsoil, stii cum e, fiecare baga ce crede ca doar singuri ne platim piesele la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Ma bufneste rasul bai Adi. Lasa omu' sa bage uleiul preferat. Cred ca ce-l mai important e ca motorul sa aiba unsoare in interior. Acu ca e 5w,10w, motul sau amsoil, stii cum e, fiecare baga ce crede ca doar singuri ne platim piesele la nevoie. eu ziceam ceea ce cred ca teoretic ar fi mai bine pt motor. alegerea apartine fiecaruia si nu cred ca detin adevarul absolut.nu sunt mecanic auto/moto dar ma bag si io in seama pt ca am ceva habar despre hidraulica si despre uleiuri si mai raspund la intrebari sau ma mai contrazic p-aci atata tot. acu' imi cer scuze daca sunt incomod sau daca am lasat sa se inteleaga ca ma intereseaza si alte aspecte cum ar fi bugetul sau preferintele fiecaruia. Editat Aprilie 19, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 eu ziceam ceea ce cred ca teoretic ar fi mai bine pt motor. alegerea apartine fiecaruia si nu cred ca detin adevarul absolut.nu sunt mecanic auto/moto dar ma bag si io in seama pt ca am ceva habar despre hidraulica si despre uleiuri si mai raspund la intrebari sau ma mai contrazic p-aci atata tot. acu' imi cer scuze daca sunt incomod sau daca am lasat sa se inteleaga ca ma intereseaza si alte aspecte cum ar fi bugetul sau preferintele fiecaruia. Sper sa nu se supere Sergiu c-am carcotit pe langa subiect. Mi-au venit protectiile de radiatoare. Dupa ce am cautat la noi si nu am gasit decat un model disponibil pt. modelul meu (WR450f 2003-2004) dar nu m-a multumit cunstructia lor si protectia oferita, am vrut sa le fabric, dupa care m-am gandit mai bine si am decis sa le cumpar in state in ciuda tranportului scump si a vamii. Asa ca dupa mai multe review-uri citite pe thumpertalk.com am cumparat de la UNABIKER. Pretul lor a fost de 90$ la care s-a adaugat transport si vama. Total 440 lei. Dupa montaj strang bine radiatorul si imi pare ca ofera protectie suficienta. Ramane de vazut cat de bune sunt la tavaleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Sa ne zici daca se va incalzi motorul mai usor,mcochetez si eu cu o pereche de BPD pentru troaca mea dar mi e frica sa nu fiarba prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 am si eu o intrebare ; dupa ce ai pus brace-urile , in ce se mai prind plasticele alea care vin peste radiatoare ? :-| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 La instrucțiuni de montaj zicea că "jaluzelele originale" se dau jos. Practic ar mai avea loc între radiator Âşi protecție dar probabil blochează prea mult fluxul de aer... Nu am constatat că ar fierbe mai repede apa cu protecția montată decât fără. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 eu ma gandesc ca rolul principal al deflectoarelor de plastic de pe radiatoare e sa impiedice insectele/pietrele aruncate de cel din fata sa se izbeasca direct in radiatoare. altfel pe de o parte plasticele incetinesc viteza de intrare a aerului in radiatoare, dar pe de alta parte maresc suprafata de captare a aerului. oricum motoru fierbe la vitteze mici deci cu plastice sau fara cam tot aia e, ba chiar protectiile din aluminiu se incalzesc si ajuta la disiparea caldurii. eu am termometru pe radiator si n-am costatat nicio schimbare notabila decand mi-am montat aparatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Sa ne zici daca se va incalzi motorul mai usor,mcochetez si eu cu o pereche de BPD pentru troaca mea dar mi e frica sa nu fiarba prea repede. Nu fierbe. Ba mai mult, cum zice si Adiy, fiind din aluminiu si lipite de radiator preiau din caldura degajata. Eu zic ca e f. bine. Singurul inconvenient este daca dai de noroi va fi mai greu de curatat fata de formatul clasic unde dai grila jos si il cureti usor. am si eu o intrebare ; dupa ce ai pus brace-urile , in ce se mai prind plasticele alea care vin peste radiatoare ? :-| Zice bine Sergiu_KB Sunt anumite modele de aparatori la care poti monta jaluzeaua originala. In cazul meu trebuie sa renunt la ea. S-ar putea monta in fata grilei, dar ar obstructiona putin fluxul. Astea sunt cele pe care poti monta grila fata. Cred ca trebuia sa deschid un topic separat pt. protectii radiatoare. Din ce am studiat, astea mi se pare cele mai bune pentru impact lateral. Au 5 tije de legatura, 2 fata, 3 spate plus una de legatura intre radiatoare. Pacat ca nu sunt decat pentru Yamaha WR 07-11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) nu m-am exprimat eu bine. intrebarea mea este unde se prind "carenele" acelea de plastic (lateralele fata sau "radiator shrouds") , pentru ca din ce am vazut in poze pe suportul pe care se prinde suruburile acum vin montate braceuri-le. Intreb asta pentru ca eu am lovit un copacel cu partea laterala a motocicletei si am reusit, practic, sa smulg acele cleme de prindere de pe radiator si acum nu stiu ce sa fac, pentru ca una dintre ele am pierdut-o prin padure. Editat Aprilie 21, 2012 de DanKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) nu m-am exprimat eu bine. intrebarea mea este unde se prind "carenele" acelea de plastic (lateralele fata sau "radiator shrouds") , pentru ca din ce am vazut in poze pe suportul pe care se prinde suruburile acum vin montate braceuri-le. Intreb asta pentru ca eu am lovit un copacel cu partea laterala a motocicletei si am reusit, practic, sa smulg acele cleme de prindere de pe radiator si acum nu stiu ce sa fac, pentru ca una dintre ele am pierdut-o prin padure. vezi imaginea atasata. am explicat acolo. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ve pricepeti careva la carburatoare? Am un topic deschis la service: http://www.motocicli...eihin-fcr-mx39/ Editat Mai 11, 2012 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.