Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare..

stai jos, 4, nu ai citit nimic pe azi si nici nu pricepi ce se discuta !

 

antigelul nu ingheata, nu corodeaza daca e cel care trebuie (rosu pentru motor din aluminu) si are proprietati de lubrifiere, pe cand apa distilata are proprietati de racire mai bune dar deficitar la celelalte !

 

daca n-ai priceput sa-ti desenez ? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro 4T segmentii nu fac parte din consumabile. In mod normal schimbi doar uleiuri motor+telescoape, cauciucuri, pinioane + lant. La 2T segmentarea e frecventa. Segmentii fac parte din consumabile. Intervalele de schimbare a tuturor consumabilelor le gasesti in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro nu te omoara segmentarea, stai linistit. Daca intr-adevar o sa-l folosesti la enduro, ca si incepator o sa-l dai peste cap de zeci de ori, o sa-i rupi una-alta, etc. Eu, la primul enduro, i-am sudat de 2-3 ori semicadrul, am rupt codite, am rupt manete, hand-guarduri, scarite, fisurat radiatoare, indoit evacuare, etc. Toate astea costa. Dar inveti, si apoi stii cand sa tragi de gaz ca sa mai inaintezi juma de metru, si cand sa nu trai ca sa nu o dai peste cap.

La un 4 timpi mare (450 cmc), nu prea ai treaba cu segmentarea motorului (daca-i schimbi uleiul la timp), insa o sa fie cam incontrolabil, putere prea mare, o sa-l dai de multe ori peste cap.

 

 

P.S. Pentru Andrei: La hard-enduro, si 2T si 4T au recomandata schimbarea pistonului ca operatiune de mentenanta, mai ales la cilindree mica. Daca te uiti pe un manual de, sa zicem, Husqvarna TE/TC 250, acolo vei vedea ca se recomanda schimbarea pistonului la 40 ore la MX si 80 ore la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lejer 20 ore in conditii de mers omenesc. Avem exemplare in gasca care au mers si mai mult cu un schimb de ulei fara sa fie probleme.

La mentenanta motorului in 4T nimeni nu pomeste de distantierele de la supape care sunt foarte importante pentru sanatatea chiuloasei. Wr-urile necesita macar o data pe an sa fie verificate.

Referitor la racirea modelului produs dupa 2003 pana in 2005 s-ar putea sa fie ceva problema de proiectare deoarece mai multi se plang ca le fierbe antigelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

are cineva piese de yamaha yz426 2000 sau de unde va cumparati voi piese pentru accest model .. si daca a facut cineva cilindrul de cand il are unde si cum e calitatea .... mersi fain .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept pareri ce se poate face cu modelul 426 defapt si cu 400 sa nu mai scuipe bujiile la pornire la rece. Cel de 400 este in stare foarte buna si tot reuseste cateodata sa distruga cate o bujie. La 426 pornirea la rece este ca loteria, ai noroc porneste si nu ai probleme toata ziua. In schimb mai nou 426 da si rateuri cand turezi mai tare dar si pe de decelerare. Cate ture ar trebui dat la amestec la carburatorul fcr 39 MX de pe 426?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am WR 400 de 3 ani si niciodata nu am avut probleme la pornire, de fiecare data pleaca din prima la rece, doar daca nu o pornesc 3 saptamani trebuie sa ii dau 2-3 pedale.Dar asta inseamna sa cureti carburatorul cel putin o data pe an, filtru de aer spalat si uns cel putin cand faci schimbul de ulei ( eu il spal cam la 5 ore de functionare).

Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture.Dupa ce porneste te dai cu ea cateva ore.Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade.

Incearc sa montezi si un filtru de benzina.



Verifica si gatul de cauciuc care face legatura intre carburator cu cilindru sa fie bine strans si sa nu fie crapat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture. Dupa ce porneste, te dai cu ea pana se incalzeste motorul, cateva ore. Apoi, cu motorul pornit si incalzit, la relanti, reglezi surubul de aer pana obtii turatia maxima si rotunda. Ajustezi turatia relantiului din surubul opritor al cablului de acceleratie. Apoi te dai cu mobra cateva ore. Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai ridici cuiul principal in suber strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai cobori cuiul principal in suber desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade.

Surubul de aer face parte din circuitul de relanti (pilot circuit) iar culoarea bujiei din timpul mersului in sarcina al motorului nu iti va da nici o informatie despre pornirea motorului la rece sau la cald sau despre mersul lui la relanti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista Yz426 cu 5 viteze?treaba cu reglatu carb am facut-o si eu acuma cateva zile,am strans de tot sorubu si i-am dat 2 ture,bujia acuma ii maro,daca il destrangi mai tare se face neagra si apar problemele iar daca e prea strans bujie se face alba si motoru se incalzeste mai tare si ai probleme cu relantiu la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand va jucati cu surubul de reglat amestecul, de fapt reglati relantiul:

 

- din manualul de reparatie a WR-ului

 

To optimize the fuel flow at a smaller throttle
opening
, each machine’s pilot screw has
been individually set at the factory

post-7680-0-83805000-1399891716_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw)

Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere..

Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw)

Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere..

Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp?

Multumesc

Daca merge bine si iti place, ia-o. Fa o tura pe deal, vezi daca trage si aia e. Indiferente ca are 30 sau 50 CP crede-ma ca sunt suficienti!

TE cramponezi de CP si de informatiile de pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am deja una de 33 de cp.(Suzuki DRZ 250/Djebel).pe care tocmai am reconstruit-o de la 0.. ..Am mai pus ceva kg de cand am luat-o si se cunoaste. :crack: :alcy: Ma gandeam sa o donez sotiei si sa iau ceva mai puternic.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta



Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta

post-67454-0-39549500-1401982802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta

De acolo se regleaza debitul pompei de sprit si nu are nicio treaba cu turele pentru ca nu e reglaj de amestec. Se regleaza distanta in mm conform manualului.

Nu prea trebuia sa umbli acolo. In fine, nu e un capat de tara, trebuie reglat corect si va mearge bine motorul. Iti dau copy mai jos la procedura de reglaj. Nu stiu exact la modelul tau care este distanta corecta pentru Throttle valve height, probabil 1.25 mm.

Spor La surubarit si tine-ne la curent!

 

Accelerator Pump Timing Adjustment

The other part that is often ignored is the adjustment screw that comes on the linkage stock. This is to set the starting point of the accelerator pump. Turning it in delays the start and turning it out advances the pump action to start earlier. At immediate squirt from idle would be zero delay from the "touch point", where the rod just touches the diaphragm. A setting of 1/2 - 1 turn inwards delays it adequately to keep from squirting on the slide. This, I believe, was the .6mm measurement with feeler gauge. The original BK Mod posting from SUnruh also had the pump stroke set to 1 1/4 turns out from touch point to set the flow. This did not say the pitch of the screw being used and so was a little vague.

Throttle valve height

WR250F = 1.5 mm / 0.059 in

YZ250F = 1.25 mm / 0.049 in

 

Procedure

  1. In order for the throttle valve height (a) to achieve the specified value, tuck under the throttle valve plate (1) the rod (2) or other suitable spacer with the proper outer diameter.

  2. Fully turn in the accelerator pump adjusting screw

  3. Check that the link lever (4) has free play ( B) by pushing lightly on it

  4. Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play

ap_timing_01.jpg ap_timing_02.jpg

 

ap_timing.jpg

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...