Johann Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Încearcă mai întâi sa schimbi antigelul cu unul de calitate superioara. eu folosesc un antigel diluat ca nu ma dau iarna cand e minus afara, oricum apa chioara are proprietati mai bune de racire decat antigelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare.. apa raceste mai bine decat antigelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare.. stai jos, 4, nu ai citit nimic pe azi si nici nu pricepi ce se discuta ! antigelul nu ingheata, nu corodeaza daca e cel care trebuie (rosu pentru motor din aluminu) si are proprietati de lubrifiere, pe cand apa distilata are proprietati de racire mai bune dar deficitar la celelalte ! daca n-ai priceput sa-ti desenez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Salut,as vrea sa achizitionez un wr 450 din 2006,intrebarea mea este daca este dificil de intretinut.Nu am mai avut pana acum enduro si nu vreau sa iau o motocicleta care sa imi dea batai de cap,gen schimbat segmenti in motor si alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 La enduro 4T segmentii nu fac parte din consumabile. In mod normal schimbi doar uleiuri motor+telescoape, cauciucuri, pinioane + lant. La 2T segmentarea e frecventa. Segmentii fac parte din consumabile. Intervalele de schimbare a tuturor consumabilelor le gasesti in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 La enduro nu te omoara segmentarea, stai linistit. Daca intr-adevar o sa-l folosesti la enduro, ca si incepator o sa-l dai peste cap de zeci de ori, o sa-i rupi una-alta, etc. Eu, la primul enduro, i-am sudat de 2-3 ori semicadrul, am rupt codite, am rupt manete, hand-guarduri, scarite, fisurat radiatoare, indoit evacuare, etc. Toate astea costa. Dar inveti, si apoi stii cand sa tragi de gaz ca sa mai inaintezi juma de metru, si cand sa nu trai ca sa nu o dai peste cap. La un 4 timpi mare (450 cmc), nu prea ai treaba cu segmentarea motorului (daca-i schimbi uleiul la timp), insa o sa fie cam incontrolabil, putere prea mare, o sa-l dai de multe ori peste cap. P.S. Pentru Andrei: La hard-enduro, si 2T si 4T au recomandata schimbarea pistonului ca operatiune de mentenanta, mai ales la cilindree mica. Daca te uiti pe un manual de, sa zicem, Husqvarna TE/TC 250, acolo vei vedea ca se recomanda schimbarea pistonului la 40 ore la MX si 80 ore la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Husqvarna e un caz special. Cumva este vorba despre modele din perioada BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Mersi mult pentru sfaturi. Inca o intrebare, la yamaha wr 450 uleiul se schimba la km sau la nr de ore de functionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Ore. Vreo 20 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Lejer 20 ore in conditii de mers omenesc. Avem exemplare in gasca care au mers si mai mult cu un schimb de ulei fara sa fie probleme. La mentenanta motorului in 4T nimeni nu pomeste de distantierele de la supape care sunt foarte importante pentru sanatatea chiuloasei. Wr-urile necesita macar o data pe an sa fie verificate. Referitor la racirea modelului produs dupa 2003 pana in 2005 s-ar putea sa fie ceva problema de proiectare deoarece mai multi se plang ca le fierbe antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 are cineva piese de yamaha yz426 2000 sau de unde va cumparati voi piese pentru accest model .. si daca a facut cineva cilindrul de cand il are unde si cum e calitatea .... mersi fain . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Astept pareri ce se poate face cu modelul 426 defapt si cu 400 sa nu mai scuipe bujiile la pornire la rece. Cel de 400 este in stare foarte buna si tot reuseste cateodata sa distruga cate o bujie. La 426 pornirea la rece este ca loteria, ai noroc porneste si nu ai probleme toata ziua. In schimb mai nou 426 da si rateuri cand turezi mai tare dar si pe de decelerare. Cate ture ar trebui dat la amestec la carburatorul fcr 39 MX de pe 426? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cum scuipa bujia? In sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am WR 400 de 3 ani si niciodata nu am avut probleme la pornire, de fiecare data pleaca din prima la rece, doar daca nu o pornesc 3 saptamani trebuie sa ii dau 2-3 pedale.Dar asta inseamna sa cureti carburatorul cel putin o data pe an, filtru de aer spalat si uns cel putin cand faci schimbul de ulei ( eu il spal cam la 5 ore de functionare). Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture.Dupa ce porneste te dai cu ea cateva ore.Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade. Incearc sa montezi si un filtru de benzina. Verifica si gatul de cauciuc care face legatura intre carburator cu cilindru sa fie bine strans si sa nu fie crapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture. Dupa ce porneste, te dai cu ea pana se incalzeste motorul, cateva ore. Apoi, cu motorul pornit si incalzit, la relanti, reglezi surubul de aer pana obtii turatia maxima si rotunda. Ajustezi turatia relantiului din surubul opritor al cablului de acceleratie. Apoi te dai cu mobra cateva ore. Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai ridici cuiul principal in suber strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai cobori cuiul principal in suber desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade. Surubul de aer face parte din circuitul de relanti (pilot circuit) iar culoarea bujiei din timpul mersului in sarcina al motorului nu iti va da nici o informatie despre pornirea motorului la rece sau la cald sau despre mersul lui la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 exista Yz426 cu 5 viteze?treaba cu reglatu carb am facut-o si eu acuma cateva zile,am strans de tot sorubu si i-am dat 2 ture,bujia acuma ii maro,daca il destrangi mai tare se face neagra si apar problemele iar daca e prea strans bujie se face alba si motoru se incalzeste mai tare si ai probleme cu relantiu la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Cand va jucati cu surubul de reglat amestecul, de fapt reglati relantiul: - din manualul de reparatie a WR-ului To optimize the fuel flow at a smaller throttleopening, each machine’s pilot screw hasbeen individually set at the factory Editat Mai 12, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 stie careva un ambreiaj de yz426f sau o protectie de radiator de pe partea dreapta cum stai pe ea(radiatoru cu busonu)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salut Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw) Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere.. Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salut Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw) Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere.. Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp? Multumesc Daca merge bine si iti place, ia-o. Fa o tura pe deal, vezi daca trage si aia e. Indiferente ca are 30 sau 50 CP crede-ma ca sunt suficienti! TE cramponezi de CP si de informatiile de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salut Am deja una de 33 de cp.(Suzuki DRZ 250/Djebel).pe care tocmai am reconstruit-o de la 0.. ..Am mai pus ceva kg de cand am luat-o si se cunoaste. Ma gandeam sa o donez sotiei si sa iau ceva mai puternic. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 WR-ul de 400 are cuplu mare, o sa ai impresia ca e mult mai puternica decat DR-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta De acolo se regleaza debitul pompei de sprit si nu are nicio treaba cu turele pentru ca nu e reglaj de amestec. Se regleaza distanta in mm conform manualului. Nu prea trebuia sa umbli acolo. In fine, nu e un capat de tara, trebuie reglat corect si va mearge bine motorul. Iti dau copy mai jos la procedura de reglaj. Nu stiu exact la modelul tau care este distanta corecta pentru Throttle valve height, probabil 1.25 mm. Spor La surubarit si tine-ne la curent! Accelerator Pump Timing Adjustment The other part that is often ignored is the adjustment screw that comes on the linkage stock. This is to set the starting point of the accelerator pump. Turning it in delays the start and turning it out advances the pump action to start earlier. At immediate squirt from idle would be zero delay from the "touch point", where the rod just touches the diaphragm. A setting of 1/2 - 1 turn inwards delays it adequately to keep from squirting on the slide. This, I believe, was the .6mm measurement with feeler gauge. The original BK Mod posting from SUnruh also had the pump stroke set to 1 1/4 turns out from touch point to set the flow. This did not say the pitch of the screw being used and so was a little vague. Throttle valve height WR250F = 1.5 mm / 0.059 in YZ250F = 1.25 mm / 0.049 in Procedure In order for the throttle valve height (a) to achieve the specified value, tuck under the throttle valve plate (1) the rod (2) or other suitable spacer with the proper outer diameter. Fully turn in the accelerator pump adjusting screw Check that the link lever (4) has free play ( by pushing lightly on it Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play Editat Iunie 6, 2014 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.