Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 322
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai patesc si eu la wr-ul meu de 400, dar doar cand il dau peste cap de pre multe ori. Si deja merg pe el de aproape 3 ani.



Mai foloseste cineva alt ulei la wr in afara de Motul ? Ce ziceti de Repsol.? Amici de-ai mei din alt oras il folosesc de cativa ani buni la KTM-uri.



Momentan folosesc Motul 7100 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

 

un motor trebuie sa-ti fiarba doar cand il tii turat o intr-un sant,parau,mocirla si inaintezi f incet(spre deloc).... atunci e de inteles ; in rest nu are motiv sati fiarba la nici o panta.

verifica sa aiba antigel , sa nu fie infundati fagurii de la radiator ( desfa si baga niste aer comprimat), sa nu fie indoite radiatoarele.

iar cooleru respectiv daca nu functioneaza ia si-l demonteaza.... in loc sati raceasca radiatorul iti blocheaza aerul sa circule prin faguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta fierbe, defapt muta antigelul in vasul de expansiune si inapoi prea repede. Banuiesc ca de asta a montat fostul proprietar acel ventilator cu pornire la buton, numai ca nu l-am putut folosi deoarece motorul nu incarca acumulatorul. Are si ceva protectii pe radiatoare si s-ar putea sa contribuie si alea la fenomen. Oricum voi desface motorul sa-l verific ca nu-mi place cum merge, relantiu nu prea are, iar cand coboara turatia se aude destul de nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

WR-ul nu are probleme cu racirea daca e totul ok. In cazul tau poate fi garnitura de chiulasa ciupita si iti baga compresia in sistemul de racire si da automat afara pe la supraplin. Nu e normal. Desfa motorul si verifica. Daca a fost forjat/fiert motorul excesiv chiulasa se indoaie foarte putin (microni) dar suficient cat sa scape presiunea pe langa.

NB. Sa nu faci prostia sa schimbi doar garnitura de chiulasa fara sa verifici/repari planeitatea chiulasei si a cilindului ca te tine cateva ture dupa care desfaci iar. Sa verifici si piesele din pompa de apa.

 

Fa un bine altor useri de pe forum si posteaza dupa ce ai desfacut motorul si ai gasit si rezolvat problema sa stim care a fost adevarata problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

Si eu am unu din 2005, cand il chinui pe loc la urcari mai grele fierbe asa ca i-am pus doua ventilatoare de calculator de 80x80 mm mi se pare. Intra la fix si le-am fixat cu cate doua arculete de rama radiatorului in care am dat doua gaurele, Le-am legat direct pe contact ca nu consuma mult. de atunci nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare..

stai jos, 4, nu ai citit nimic pe azi si nici nu pricepi ce se discuta !

 

antigelul nu ingheata, nu corodeaza daca e cel care trebuie (rosu pentru motor din aluminu) si are proprietati de lubrifiere, pe cand apa distilata are proprietati de racire mai bune dar deficitar la celelalte !

 

daca n-ai priceput sa-ti desenez ? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro 4T segmentii nu fac parte din consumabile. In mod normal schimbi doar uleiuri motor+telescoape, cauciucuri, pinioane + lant. La 2T segmentarea e frecventa. Segmentii fac parte din consumabile. Intervalele de schimbare a tuturor consumabilelor le gasesti in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro nu te omoara segmentarea, stai linistit. Daca intr-adevar o sa-l folosesti la enduro, ca si incepator o sa-l dai peste cap de zeci de ori, o sa-i rupi una-alta, etc. Eu, la primul enduro, i-am sudat de 2-3 ori semicadrul, am rupt codite, am rupt manete, hand-guarduri, scarite, fisurat radiatoare, indoit evacuare, etc. Toate astea costa. Dar inveti, si apoi stii cand sa tragi de gaz ca sa mai inaintezi juma de metru, si cand sa nu trai ca sa nu o dai peste cap.

La un 4 timpi mare (450 cmc), nu prea ai treaba cu segmentarea motorului (daca-i schimbi uleiul la timp), insa o sa fie cam incontrolabil, putere prea mare, o sa-l dai de multe ori peste cap.

 

 

P.S. Pentru Andrei: La hard-enduro, si 2T si 4T au recomandata schimbarea pistonului ca operatiune de mentenanta, mai ales la cilindree mica. Daca te uiti pe un manual de, sa zicem, Husqvarna TE/TC 250, acolo vei vedea ca se recomanda schimbarea pistonului la 40 ore la MX si 80 ore la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lejer 20 ore in conditii de mers omenesc. Avem exemplare in gasca care au mers si mai mult cu un schimb de ulei fara sa fie probleme.

La mentenanta motorului in 4T nimeni nu pomeste de distantierele de la supape care sunt foarte importante pentru sanatatea chiuloasei. Wr-urile necesita macar o data pe an sa fie verificate.

Referitor la racirea modelului produs dupa 2003 pana in 2005 s-ar putea sa fie ceva problema de proiectare deoarece mai multi se plang ca le fierbe antigelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

are cineva piese de yamaha yz426 2000 sau de unde va cumparati voi piese pentru accest model .. si daca a facut cineva cilindrul de cand il are unde si cum e calitatea .... mersi fain .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept pareri ce se poate face cu modelul 426 defapt si cu 400 sa nu mai scuipe bujiile la pornire la rece. Cel de 400 este in stare foarte buna si tot reuseste cateodata sa distruga cate o bujie. La 426 pornirea la rece este ca loteria, ai noroc porneste si nu ai probleme toata ziua. In schimb mai nou 426 da si rateuri cand turezi mai tare dar si pe de decelerare. Cate ture ar trebui dat la amestec la carburatorul fcr 39 MX de pe 426?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am WR 400 de 3 ani si niciodata nu am avut probleme la pornire, de fiecare data pleaca din prima la rece, doar daca nu o pornesc 3 saptamani trebuie sa ii dau 2-3 pedale.Dar asta inseamna sa cureti carburatorul cel putin o data pe an, filtru de aer spalat si uns cel putin cand faci schimbul de ulei ( eu il spal cam la 5 ore de functionare).

Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture.Dupa ce porneste te dai cu ea cateva ore.Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade.

Incearc sa montezi si un filtru de benzina.



Verifica si gatul de cauciuc care face legatura intre carburator cu cilindru sa fie bine strans si sa nu fie crapat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture. Dupa ce porneste, te dai cu ea pana se incalzeste motorul, cateva ore. Apoi, cu motorul pornit si incalzit, la relanti, reglezi surubul de aer pana obtii turatia maxima si rotunda. Ajustezi turatia relantiului din surubul opritor al cablului de acceleratie. Apoi te dai cu mobra cateva ore. Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai ridici cuiul principal in suber strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai cobori cuiul principal in suber desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade.

Surubul de aer face parte din circuitul de relanti (pilot circuit) iar culoarea bujiei din timpul mersului in sarcina al motorului nu iti va da nici o informatie despre pornirea motorului la rece sau la cald sau despre mersul lui la relanti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista Yz426 cu 5 viteze?treaba cu reglatu carb am facut-o si eu acuma cateva zile,am strans de tot sorubu si i-am dat 2 ture,bujia acuma ii maro,daca il destrangi mai tare se face neagra si apar problemele iar daca e prea strans bujie se face alba si motoru se incalzeste mai tare si ai probleme cu relantiu la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...