Rotila Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 99% nu am pus prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Mai patesc si eu la wr-ul meu de 400, dar doar cand il dau peste cap de pre multe ori. Si deja merg pe el de aproape 3 ani. Mai foloseste cineva alt ulei la wr in afara de Motul ? Ce ziceti de Repsol.? Amici de-ai mei din alt oras il folosesc de cativa ani buni la KTM-uri. Momentan folosesc Motul 7100 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese. un motor trebuie sa-ti fiarba doar cand il tii turat o intr-un sant,parau,mocirla si inaintezi f incet(spre deloc).... atunci e de inteles ; in rest nu are motiv sati fiarba la nici o panta. verifica sa aiba antigel , sa nu fie infundati fagurii de la radiator ( desfa si baga niste aer comprimat), sa nu fie indoite radiatoarele. iar cooleru respectiv daca nu functioneaza ia si-l demonteaza.... in loc sati raceasca radiatorul iti blocheaza aerul sa circule prin faguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Asta fierbe, defapt muta antigelul in vasul de expansiune si inapoi prea repede. Banuiesc ca de asta a montat fostul proprietar acel ventilator cu pornire la buton, numai ca nu l-am putut folosi deoarece motorul nu incarca acumulatorul. Are si ceva protectii pe radiatoare si s-ar putea sa contribuie si alea la fenomen. Oricum voi desface motorul sa-l verific ca nu-mi place cum merge, relantiu nu prea are, iar cand coboara turatia se aude destul de nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese. WR-ul nu are probleme cu racirea daca e totul ok. In cazul tau poate fi garnitura de chiulasa ciupita si iti baga compresia in sistemul de racire si da automat afara pe la supraplin. Nu e normal. Desfa motorul si verifica. Daca a fost forjat/fiert motorul excesiv chiulasa se indoaie foarte putin (microni) dar suficient cat sa scape presiunea pe langa. NB. Sa nu faci prostia sa schimbi doar garnitura de chiulasa fara sa verifici/repari planeitatea chiulasei si a cilindului ca te tine cateva ture dupa care desfaci iar. Sa verifici si piesele din pompa de apa. Fa un bine altor useri de pe forum si posteaza dupa ce ai desfacut motorul si ai gasit si rezolvat problema sa stim care a fost adevarata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese. Si eu am unu din 2005, cand il chinui pe loc la urcari mai grele fierbe asa ca i-am pus doua ventilatoare de calculator de 80x80 mm mi se pare. Intra la fix si le-am fixat cu cate doua arculete de rama radiatorului in care am dat doua gaurele, Le-am legat direct pe contact ca nu consuma mult. de atunci nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Încearcă mai întâi sa schimbi antigelul cu unul de calitate superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Încearcă mai întâi sa schimbi antigelul cu unul de calitate superioara. eu folosesc un antigel diluat ca nu ma dau iarna cand e minus afara, oricum apa chioara are proprietati mai bune de racire decat antigelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare.. apa raceste mai bine decat antigelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mda ... ce prosti sunt ăștia care pun antigel în radiatoare.. stai jos, 4, nu ai citit nimic pe azi si nici nu pricepi ce se discuta ! antigelul nu ingheata, nu corodeaza daca e cel care trebuie (rosu pentru motor din aluminu) si are proprietati de lubrifiere, pe cand apa distilata are proprietati de racire mai bune dar deficitar la celelalte ! daca n-ai priceput sa-ti desenez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Salut,as vrea sa achizitionez un wr 450 din 2006,intrebarea mea este daca este dificil de intretinut.Nu am mai avut pana acum enduro si nu vreau sa iau o motocicleta care sa imi dea batai de cap,gen schimbat segmenti in motor si alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 La enduro 4T segmentii nu fac parte din consumabile. In mod normal schimbi doar uleiuri motor+telescoape, cauciucuri, pinioane + lant. La 2T segmentarea e frecventa. Segmentii fac parte din consumabile. Intervalele de schimbare a tuturor consumabilelor le gasesti in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 La enduro nu te omoara segmentarea, stai linistit. Daca intr-adevar o sa-l folosesti la enduro, ca si incepator o sa-l dai peste cap de zeci de ori, o sa-i rupi una-alta, etc. Eu, la primul enduro, i-am sudat de 2-3 ori semicadrul, am rupt codite, am rupt manete, hand-guarduri, scarite, fisurat radiatoare, indoit evacuare, etc. Toate astea costa. Dar inveti, si apoi stii cand sa tragi de gaz ca sa mai inaintezi juma de metru, si cand sa nu trai ca sa nu o dai peste cap. La un 4 timpi mare (450 cmc), nu prea ai treaba cu segmentarea motorului (daca-i schimbi uleiul la timp), insa o sa fie cam incontrolabil, putere prea mare, o sa-l dai de multe ori peste cap. P.S. Pentru Andrei: La hard-enduro, si 2T si 4T au recomandata schimbarea pistonului ca operatiune de mentenanta, mai ales la cilindree mica. Daca te uiti pe un manual de, sa zicem, Husqvarna TE/TC 250, acolo vei vedea ca se recomanda schimbarea pistonului la 40 ore la MX si 80 ore la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Husqvarna e un caz special. Cumva este vorba despre modele din perioada BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Mersi mult pentru sfaturi. Inca o intrebare, la yamaha wr 450 uleiul se schimba la km sau la nr de ore de functionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Ore. Vreo 20 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Lejer 20 ore in conditii de mers omenesc. Avem exemplare in gasca care au mers si mai mult cu un schimb de ulei fara sa fie probleme. La mentenanta motorului in 4T nimeni nu pomeste de distantierele de la supape care sunt foarte importante pentru sanatatea chiuloasei. Wr-urile necesita macar o data pe an sa fie verificate. Referitor la racirea modelului produs dupa 2003 pana in 2005 s-ar putea sa fie ceva problema de proiectare deoarece mai multi se plang ca le fierbe antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 are cineva piese de yamaha yz426 2000 sau de unde va cumparati voi piese pentru accest model .. si daca a facut cineva cilindrul de cand il are unde si cum e calitatea .... mersi fain . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Astept pareri ce se poate face cu modelul 426 defapt si cu 400 sa nu mai scuipe bujiile la pornire la rece. Cel de 400 este in stare foarte buna si tot reuseste cateodata sa distruga cate o bujie. La 426 pornirea la rece este ca loteria, ai noroc porneste si nu ai probleme toata ziua. In schimb mai nou 426 da si rateuri cand turezi mai tare dar si pe de decelerare. Cate ture ar trebui dat la amestec la carburatorul fcr 39 MX de pe 426? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cum scuipa bujia? In sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am WR 400 de 3 ani si niciodata nu am avut probleme la pornire, de fiecare data pleaca din prima la rece, doar daca nu o pornesc 3 saptamani trebuie sa ii dau 2-3 pedale.Dar asta inseamna sa cureti carburatorul cel putin o data pe an, filtru de aer spalat si uns cel putin cand faci schimbul de ulei ( eu il spal cam la 5 ore de functionare). Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture.Dupa ce porneste te dai cu ea cateva ore.Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade. Incearc sa montezi si un filtru de benzina. Verifica si gatul de cauciuc care face legatura intre carburator cu cilindru sa fie bine strans si sa nu fie crapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Treaba cu reglajul la carburator ii un pic mai complicata.Teoretic inchizi surubul de aer de tot si apoi il desfaci 2-2,5 ture. Dupa ce porneste, te dai cu ea pana se incalzeste motorul, cateva ore. Apoi, cu motorul pornit si incalzit, la relanti, reglezi surubul de aer pana obtii turatia maxima si rotunda. Ajustezi turatia relantiului din surubul opritor al cablului de acceleratie. Apoi te dai cu mobra cateva ore. Apoi desfaci bujia si o verifici, daca ii prea alba mai ridici cuiul principal in suber strangi o jumatate de spira si iarasi o iei de la capat. Daca ii prea neagra mai cobori cuiul principal in suber desfaci o jumate de tura. O spira inseamna o rotatie de 360 grade. Surubul de aer face parte din circuitul de relanti (pilot circuit) iar culoarea bujiei din timpul mersului in sarcina al motorului nu iti va da nici o informatie despre pornirea motorului la rece sau la cald sau despre mersul lui la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 exista Yz426 cu 5 viteze?treaba cu reglatu carb am facut-o si eu acuma cateva zile,am strans de tot sorubu si i-am dat 2 ture,bujia acuma ii maro,daca il destrangi mai tare se face neagra si apar problemele iar daca e prea strans bujie se face alba si motoru se incalzeste mai tare si ai probleme cu relantiu la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.