Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

Cand va jucati cu surubul de reglat amestecul, de fapt reglati relantiul:

 

- din manualul de reparatie a WR-ului

 

To optimize the fuel flow at a smaller throttle
opening
, each machine’s pilot screw has
been individually set at the factory

post-7680-0-83805000-1399891716_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 322
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Salut

Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw)

Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere..

Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw)

Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere..

Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp?

Multumesc

Daca merge bine si iti place, ia-o. Fa o tura pe deal, vezi daca trage si aia e. Indiferente ca are 30 sau 50 CP crede-ma ca sunt suficienti!

TE cramponezi de CP si de informatiile de pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am deja una de 33 de cp.(Suzuki DRZ 250/Djebel).pe care tocmai am reconstruit-o de la 0.. ..Am mai pus ceva kg de cand am luat-o si se cunoaste. :crack: :alcy: Ma gandeam sa o donez sotiei si sa iau ceva mai puternic.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta



Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta

post-67454-0-39549500-1401982802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta

De acolo se regleaza debitul pompei de sprit si nu are nicio treaba cu turele pentru ca nu e reglaj de amestec. Se regleaza distanta in mm conform manualului.

Nu prea trebuia sa umbli acolo. In fine, nu e un capat de tara, trebuie reglat corect si va mearge bine motorul. Iti dau copy mai jos la procedura de reglaj. Nu stiu exact la modelul tau care este distanta corecta pentru Throttle valve height, probabil 1.25 mm.

Spor La surubarit si tine-ne la curent!

 

Accelerator Pump Timing Adjustment

The other part that is often ignored is the adjustment screw that comes on the linkage stock. This is to set the starting point of the accelerator pump. Turning it in delays the start and turning it out advances the pump action to start earlier. At immediate squirt from idle would be zero delay from the "touch point", where the rod just touches the diaphragm. A setting of 1/2 - 1 turn inwards delays it adequately to keep from squirting on the slide. This, I believe, was the .6mm measurement with feeler gauge. The original BK Mod posting from SUnruh also had the pump stroke set to 1 1/4 turns out from touch point to set the flow. This did not say the pitch of the screw being used and so was a little vague.

Throttle valve height

WR250F = 1.5 mm / 0.059 in

YZ250F = 1.25 mm / 0.049 in

 

Procedure

  1. In order for the throttle valve height (a) to achieve the specified value, tuck under the throttle valve plate (1) the rod (2) or other suitable spacer with the proper outer diameter.

  2. Fully turn in the accelerator pump adjusting screw

  3. Check that the link lever (4) has free play ( B) by pushing lightly on it

  4. Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play

ap_timing_01.jpg ap_timing_02.jpg

 

ap_timing.jpg

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut?

@CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut?

@CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate

Ca sa-l setezi corect trebuie sa dai carbul jos si sa masori ca in imaginea de mai jos: intre piesa 1 (in engleza se numeste throttle valve, este piesa care culiseaza in corpul cabului, cea care deschide gura sa intre aer din filtru) si corpul carbului trebuie sa ai 1.25mm. Bagi o o sarma sau un cui de exact 1.25mm, o lasi acolo si apoi ajustezi surubul 3. in imaginea de mai jos distanta 1.25mm e notata cu "a".

Daca nu te pricepi mai bine mergi al un mecanic moto.

 

ap_timing_01.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma am inteles mai bine,maine o sa fac procedura asta cu carbu dat jos si dupa ce bag cuiu strang sorubu exact pana ce atinge in in plasticu ala?adica nr 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut! Stiu ca poate unora nu le place sa vada pe aici anunturi "comerciale", insa ma gandesc ca poate ajut pe cineva. Am un filtru de ulei nou pentru WR 400 F 99-01 si WR 426 F 01-02, il dau pe un 6-pack de bere. Mai multe detalii in semnatura. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Citind discutiile si eu intampin o problema la un WR 400 cu raspunsul la acceleratie. Daca accelerezi gradual intre in ture fara probleme, are putere merge bine. Cand accelerezi brusc da sa moara chiar se si opreste daca nu eliberezi maneta. La fel se intampla si crf 250 ul meu. La crf am curatat carburatorul, am verificat jicloarele (care nu sunt stock) in schimb nu am umblat la pompa de accelerare. A mai facut cineva sa monteze O ring sau sarma pentru a face pompa mai rapida si sa dispara acest fenomen nedorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.

As dori sa-mi achizitionez un WR 450 F, ca a dua mobra. Evident ma gandesc sa o iau SH, cum nu cunosc modelul as avea rugamintea sa-mi spuneti care sunt problemele stiute sau la ce anume sa ma uit cand ma duc sa vad o mobra.

 

 

Si daca stiti o mobra de vanzare care sa fie in mintile ei sunt deschis la sugestii. Prefer sa fie pana in 1005~2006 ca an [cadru de otel] si de asemenea as dori sa aiba semnale si oglinzi, sau macar instalatia electrica pt ca doresc sa o inmatriculez.

 

Multumesc.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare!

Dragi colegi am nevoie de ajutorul vostru cu niste sfaturi. Am un wr450f din 2004 care imi porneste destul de greu la pedala (abia dupa vreo 40/50 de pedale la rece. Iar din cand in cand se comporta ca si cum ar fi in viteza in momentul in care dau la pedala adica se invarte motorul foarte greu. Ce imi recomandati sa ii fac/verific...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 6 months later...

Ar trebui sa arunci un ochi la bujie si cand e buna. Adica dupa o ora. Cand deja a murit bujia, normal ca e uda cand o scoti. Trebuie sa te uiti special la ea. Opresti motorul si scoti bujia. Nu astepti sa moara bujia. Capisci?

Eu, la 4T, nu am avut probleme cu bujiile, dar la 2T asta era motivul pt care mureau bujiile: mergeau prea ude din cauza amestecului bogat. Daca asta e motivul si la tine, atunci ridica siguranta pe acul carburatorului (jet needle). Si mai inchide surubelul de aer (care, de fapt, nu e de aer - pilot screw). Daca tot nu vrea, atunci schimbi jicloarele cu unele mai mici. In primul rand jiclorul de aer (pilot jet in engleza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...