andrei belcic Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Cand va jucati cu surubul de reglat amestecul, de fapt reglati relantiul: - din manualul de reparatie a WR-ului To optimize the fuel flow at a smaller throttleopening, each machine’s pilot screw hasbeen individually set at the factory Editat Mai 12, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 stie careva un ambreiaj de yz426f sau o protectie de radiator de pe partea dreapta cum stai pe ea(radiatoru cu busonu)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salut Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw) Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere.. Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salut Intentionez sa achizitionez o Yamaha WR 400 din 2000(dupa VIN#) iar in carte scrie ca are doar 35 de cp.(27 kw) Acum informatiile de pe net sunt confuze...am gasit scris 45/35 cai putere.. Imi place motocicleta si as vrea sa o iau..Ma ajutati cu ceva informatii?Au fost produse si WR400 cu doar 35 cp? Multumesc Daca merge bine si iti place, ia-o. Fa o tura pe deal, vezi daca trage si aia e. Indiferente ca are 30 sau 50 CP crede-ma ca sunt suficienti! TE cramponezi de CP si de informatiile de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salut Am deja una de 33 de cp.(Suzuki DRZ 250/Djebel).pe care tocmai am reconstruit-o de la 0.. ..Am mai pus ceva kg de cand am luat-o si se cunoaste. Ma gandeam sa o donez sotiei si sa iau ceva mai puternic. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 WR-ul de 400 are cuplu mare, o sa ai impresia ca e mult mai puternica decat DR-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Salut,zilele astea am vazut ca,carburatoru meu de yz426f are un sorub de reglaj chiar langa rotita unde se baga cablu de acceleratie,probabil de acolo dai debitu de benzina cand tragi de acceleratie,daca il strang de tot oare cate ture sa il desfac?daca e prea desfacut se ineaca motocicleta De acolo se regleaza debitul pompei de sprit si nu are nicio treaba cu turele pentru ca nu e reglaj de amestec. Se regleaza distanta in mm conform manualului. Nu prea trebuia sa umbli acolo. In fine, nu e un capat de tara, trebuie reglat corect si va mearge bine motorul. Iti dau copy mai jos la procedura de reglaj. Nu stiu exact la modelul tau care este distanta corecta pentru Throttle valve height, probabil 1.25 mm. Spor La surubarit si tine-ne la curent! Accelerator Pump Timing Adjustment The other part that is often ignored is the adjustment screw that comes on the linkage stock. This is to set the starting point of the accelerator pump. Turning it in delays the start and turning it out advances the pump action to start earlier. At immediate squirt from idle would be zero delay from the "touch point", where the rod just touches the diaphragm. A setting of 1/2 - 1 turn inwards delays it adequately to keep from squirting on the slide. This, I believe, was the .6mm measurement with feeler gauge. The original BK Mod posting from SUnruh also had the pump stroke set to 1 1/4 turns out from touch point to set the flow. This did not say the pitch of the screw being used and so was a little vague. Throttle valve height WR250F = 1.5 mm / 0.059 in YZ250F = 1.25 mm / 0.049 in Procedure In order for the throttle valve height (a) to achieve the specified value, tuck under the throttle valve plate (1) the rod (2) or other suitable spacer with the proper outer diameter. Fully turn in the accelerator pump adjusting screw Check that the link lever (4) has free play ( by pushing lightly on it Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play Editat Iunie 6, 2014 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) 1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut? @CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate Editat Iunie 6, 2014 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut? @CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate Ca sa-l setezi corect trebuie sa dai carbul jos si sa masori ca in imaginea de mai jos: intre piesa 1 (in engleza se numeste throttle valve, este piesa care culiseaza in corpul cabului, cea care deschide gura sa intre aer din filtru) si corpul carbului trebuie sa ai 1.25mm. Bagi o o sarma sau un cui de exact 1.25mm, o lasi acolo si apoi ajustezi surubul 3. in imaginea de mai jos distanta 1.25mm e notata cu "a". Daca nu te pricepi mai bine mergi al un mecanic moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 acuma am inteles mai bine,maine o sa fac procedura asta cu carbu dat jos si dupa ce bag cuiu strang sorubu exact pana ce atinge in in plasticu ala?adica nr 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Salut! Stiu ca poate unora nu le place sa vada pe aici anunturi "comerciale", insa ma gandesc ca poate ajut pe cineva. Am un filtru de ulei nou pentru WR 400 F 99-01 si WR 426 F 01-02, il dau pe un 6-pack de bere. Mai multe detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 salut! aveti idee unde pot gasi o furca de wr 450 SH! cineva care dezmembreaza? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Citind discutiile si eu intampin o problema la un WR 400 cu raspunsul la acceleratie. Daca accelerezi gradual intre in ture fara probleme, are putere merge bine. Cand accelerezi brusc da sa moara chiar se si opreste daca nu eliberezi maneta. La fel se intampla si crf 250 ul meu. La crf am curatat carburatorul, am verificat jicloarele (care nu sunt stock) in schimb nu am umblat la pompa de accelerare. A mai facut cineva sa monteze O ring sau sarma pentru a face pompa mai rapida si sa dispara acest fenomen nedorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 (editat) Salut. As dori sa-mi achizitionez un WR 450 F, ca a dua mobra. Evident ma gandesc sa o iau SH, cum nu cunosc modelul as avea rugamintea sa-mi spuneti care sunt problemele stiute sau la ce anume sa ma uit cand ma duc sa vad o mobra. Si daca stiti o mobra de vanzare care sa fie in mintile ei sunt deschis la sugestii. Prefer sa fie pana in 1005~2006 ca an [cadru de otel] si de asemenea as dori sa aiba semnale si oglinzi, sau macar instalatia electrica pt ca doresc sa o inmatriculez. Multumesc. Editat Decembrie 14, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 @ERU felicitari, raspunsul este da, bine ai venit printre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Salut.Are cineva capacul de la ambreaj pt Yamaha wr 426 f.Urgent 0766062060. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_zav Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salutare! Dragi colegi am nevoie de ajutorul vostru cu niste sfaturi. Am un wr450f din 2004 care imi porneste destul de greu la pedala (abia dupa vreo 40/50 de pedale la rece. Iar din cand in cand se comporta ca si cum ar fi in viteza in momentul in care dau la pedala adica se invarte motorul foarte greu. Ce imi recomandati sa ii fac/verific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusradovici Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Salut, oare se poate rectifica cilindrul de wr450 din 2005, prezinta niste zgarieturi si vreau sa fie totul ok!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu setarea telescopului spate,as vrea sa coboare mai repede in jos si sa fie mai lenta ridicarea,este vorba de un wr450f anul 2004,mersi aniticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pai, fata de standars, reglezi spre minus compression si spre plus rebound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Ganea Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 Salut cine ma poate ajuta și pe mine cu o problema la yamaha wr 400 an 2002.imi strică bujia am schimbat 4 bujia pana acum.din ce cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 E uda? Adica verificata pana se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Ganea Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Deci merge mai dau 2 3 ore cu ea și apoi de oprește și numai pornește și când o scot e uda...Și am probato și la alt motor și nu mi merge dar scânteie da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Ar trebui sa arunci un ochi la bujie si cand e buna. Adica dupa o ora. Cand deja a murit bujia, normal ca e uda cand o scoti. Trebuie sa te uiti special la ea. Opresti motorul si scoti bujia. Nu astepti sa moara bujia. Capisci? Eu, la 4T, nu am avut probleme cu bujiile, dar la 2T asta era motivul pt care mureau bujiile: mergeau prea ude din cauza amestecului bogat. Daca asta e motivul si la tine, atunci ridica siguranta pe acul carburatorului (jet needle). Si mai inchide surubelul de aer (care, de fapt, nu e de aer - pilot screw). Daca tot nu vrea, atunci schimbi jicloarele cu unele mai mici. In primul rand jiclorul de aer (pilot jet in engleza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.