RvsS Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 M-am hotarat in mare parte pentru Honda Hornet S (este varianta semicarenata). Am inteles ca incepand cu 2004 exista si varianta ABS. Din pacate, sunt foarte putine anunturi pentru acest model pe bikeshop, cele pe care le-am gasit sunt fie prea noi si scumpe (2006-2007), fie prea vechi si fara ABS. Probabil ca solutia ar fi sa ma uit si peste hotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) A mai trecut timp, am mai rafinat cautarile asadar avem doar 3 variante la care ma uit acum: 1. Honda CBF 600 - an 2004-2006, doar cu ABS. Cam asa ceva - http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-139885.html dar cu ABS. 2. Suzuki Bandit GSF 650 SA - ceva gen asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-139904.html. 3. Yamaha FZS 600 - cam asa ceva, dar cu ABS - http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-134395.html Honda si Suzuki au undeva intre 75 si 80 cai, Yamaha aproape de 100 de cai. Din review-urile citite, Honda pare a avea o constructie fara multe lucruri noi, se bazeaza pe clasic, motor laudat, pur si simplu merge. Suzuki pare o oferta buna, nu sunt multe lucruri rele de spus in afara de estetica discutabila. Yamaha a fost criticat in unele locuri pentru un boost de putere prea mare care apare dupa o anumita turatie si care te mai smuceste un pic, lucru care nu ma atrage. Cei 20 de cai in plus nu sunt un plus pentru mine, nu am inca nevoie de ei, dar Yamaha are cel mai placut design. So, ce parere aveti ? Presupun ca oricare dintre ele este o alegere buna, doar ca poate ma ajutati cu mai multe impresii, mai ales daca ati mers pe 2 dintre acestea. Editat Septembrie 24, 2008 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 fzs ul din pacate are probleme cu ABS-ul te da peste cap. am citit asta in univers moto, unde a fost testat contra celorlate motorete care tu le-ai ales. eu as zice sa iti iei CBF-ul sau FZS-ul fara ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 25, 2008 Autor Share Postat Septembrie 25, 2008 In ce numar al revistei ? Unde il pot gasi ? Culmea e ca revista asta chiar o cumpar, dar nu am numarul asta de care spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1979b Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 A mai trecut timp, am mai rafinat cautarile asadar avem doar 3 variante la care ma uit acum: 1. Honda CBF 600 - an 2004-2006, doar cu ABS. Cam asa ceva - http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-139885.html dar cu ABS. 2. Suzuki Bandit GSF 650 SA - ceva gen asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-139904.html. 3. Yamaha FZS 600 - cam asa ceva, dar cu ABS - http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-134395.html Honda si Suzuki au undeva intre 75 si 80 cai, Yamaha aproape de 100 de cai. Din review-urile citite, Honda pare a avea o constructie fara multe lucruri noi, se bazeaza pe clasic, motor laudat, pur si simplu merge. Suzuki pare o oferta buna, nu sunt multe lucruri rele de spus in afara de estetica discutabila. Yamaha a fost criticat in unele locuri pentru un boost de putere prea mare care apare dupa o anumita turatie si care te mai smuceste un pic, lucru care nu ma atrage. Cei 20 de cai in plus nu sunt un plus pentru mine, nu am inca nevoie de ei, dar Yamaha are cel mai placut design. So, ce parere aveti ? Presupun ca oricare dintre ele este o alegere buna, doar ca poate ma ajutati cu mai multe impresii, mai ales daca ati mers pe 2 dintre acestea. Salutare, vad ca te-ai cam hotarat asupra viitoarei motociclete. Si eu sunt cam in situatia ta, incepator de 1an jumate cu 19.000km si caut ceva mai mare Sincer am trecut in revista si cele 3 modele alese de tine si altele discutate mai sus, si m-am oprit la F800st, care pare sa fie cam cel mai aproape de ceea ce vreau - motor mai mare pentru afara, consum mic, protectie la vant, dar si la el am unele retineri cu privire la "problemele" ivite. Fiind model nou din 2006 sunt multe probleme aparute in timp pe care cei de la BMW le-au rezolvat din mers, astfel ca in fiecare an modelul e imbunatatit, deci cel din 2009 ar fi cel mai bun . Eu mai astept sa treaca iarna si sa mai pun bani la pusculita. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 eu am mers cam un an pe un RS 50, avand doar B'ul anul asta in august am luat permisul si am vrut ceva sa merg foarte bine in afara, in drumetii asfaltice, dar sa fie manevrabila si in oras. drept urmare mi-am luat cu vreo 3500 E un VFR800 din 98, de care sunt extrem de foarte multumit. cu vantul chiar nu imi fac probleme am iesit ceva toamna asta in plimbari, si pe soare si pe ploaie infecta si pe vant si pe noapte. impecabila. iar prin oras, zilnic merg cu ea la munca si inapoi + plimbari pe la prieteni. nu am ce sa'i reprosezi. Nu are ABS. abs ul e introdus la unele modele dupa 2001. deci... e de considerat si varianta asta daca nu ti-ai luat deja moto, ne putem intalni sa dai o tura mica. NU o vand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 hahaha, poza cu 650 GS e cu fostul motor cand era la vanzare. din ce zice el, BMW CS e o varianta misto si e marfa sa ai ceva un pic diferit mai ales cand e destul de accesibil (nu vb de exoturi aici). oricum, cred ca omul a uitat de topicul asta ca se scria prin iulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 In ce numar al revistei ? Unde il pot gasi ? Culmea e ca revista asta chiar o cumpar, dar nu am numarul asta de care spui. S-ar putea sa se refere la asta..nu am apucat sa il citesc teste comparative naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 bmw 650 cs pt ca stiu ce este, chiar cu motorul ei rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 2, 2008 Autor Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) dan1979b - desigur, F800ST este o alegere foarte buna, dar nu te poti apropia de model sub 7500 EUR, este mai mult decat am eu de gand sa dau pentru ca va fi doar a doua moto si ar fi pacat sa mai scap ceva asa scump din vina mea. M-am urcat pe una la salonul moto de la Prisma, nu este atat de mare/grea pe cat ma asteptam, dar fata de ZZR 250 e un monstru. GoMeZ - da, m-am uitat si la modelul tau. As putea lua versiunea cu ABS, dar din cauza dimensiunilor mi se pare greu sa te strecori prin traficul bucurestean. Sunt sigur ca in afara este o placere. Poate ne vedem totusi sa ma urc un pic pe ea (pe loc, desigur) sa imi fac o idee despre cum se sta pe ea. Symbolic - nu am uitat de topic, asa sunt eu, ma documentez mai mult inainte, nu ma grabesc pentru ca ZZR isi face treaba inca foarte bine. Am renuntat la ideea de F650GS pentru ca nu ma atrage prea mult ideea de offroad. F650 CS este facut parca pentru oras, sa joasa, parbriz mic, am renuntat si la ea. tzunoi - mersi de link, il voi citi. Au ramas tot cele 3 in cursa: CBF 600 S, Bandit 650 SA, FZ6 ABS. O ideea ar fi ce vinde Suzuki acum, motocicleta lor de test probabil - http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=148589. Later edit: Noi elemente intra in scena - nu eram complet informat, se pare ca doar Yamaha FZ6 Fazer are injectie si ABS din 2004, restul fiind pe carburatie pana in 2008. Insa - 2006: ABS version of the faired Fazer now available. Mda, deci nu exista model dintre cele 3 CBF S, Bandit 650 SA si Fazer care sa aiba ABS si injectie si sa fie produse inainte de 2006. Editat Decembrie 2, 2008 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Am ramas la Suzuki Bandit SA 650 K7. Asadar, se vinde motocicleta pe care o am acum - Kawasaki ZZR 250, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Am ramas la Suzuki Bandit SA 650 K7. Asadar, se vinde motocicleta pe care o am acum - Kawasaki ZZR 250, Daca iei Banditul de la B&S sa stii ca l-am avut si noi (Motociclismo) la test. E o motocicleta buna, si un coleg a mers cu ea pana in Budapesta fara nici o problema sau ceva. Totusi, fata de Fazerul meu mi s-a parut mult mai greu. Dupa ce te obisnuiesti, e ok. /index.php?showtopic=264582 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) salut pe asta am vrut sa o iau eu (intre timp am dat avans la Kawa Z750) , grabeste-te mai au sigur 1 bucata culoare neagra pe stoc ... http://motorteam.ro/motociclete-suzuki/4/23 asfalt uscat Editat Ianuarie 28, 2009 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Am uitat ceva. Vezi ca Dual Tours au niste preturi foarte bune la Kawasaki. Ia baga un ochi si vezi poate un Z750 ABS 2008 (6200 E) iti face cu ochiul. http://motociclete.com.ro/motociclete-kawasaki.php sau un ER-6n ABS - 5.500 E. BTW, n-am inteles, de ce tii musai sa ai o motocicleta cu ABS?!?!? Ai calarit asa ceva, ti-ai dat seama ca este o diferenta fara care n-ai putea trai, sau ce? @angus_young - dezvolta un pic partea cu Z750... cat avans ai dat si unde, pe cat timp ai leasingul si cat te duce rata cu tot cu casco. Eventual pe PM ca sa nu poluam topicul omului. Editat Ianuarie 28, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Metal Heart - de la BS as fi vrut sa o iau. Cum fac si eu rost de numarul acela din revista ? Contracost desigur. Sau macar textul articolului mi l-ai putea da, ar fi important sa vad parerea voastra. Exista 2 probleme la Fazer - 1. E motor de R6 si oricum ar fi tot facut sa stea in turatii mai mare este, asa e conceput. Cuplul se afla la turatii mai mari, puterea maxima tot acolo, nu o spun eu, am vazut in review-uri 2. Pretul. Varianta cu ABS si injectie e prea mult pentru mine. In rest, jos palaria, arata excelent. Ai dreptate in legatura cu greutatea Banditului, sper sa ma obisnuiesc. La primul test am vrut sa intreb daca are si marsarier optional, nu prea o putea da inapoi de pe sa ) Ma voi uita si la Dual Tours, ER6F ABS ar fi apropiat de ce imi doresc, ma mai uit putin. Da, tin musai sa iau ABS daca tot o schimb. ZZR-ul meu 250 merge foarte bine, deci daca tot o schimb macar sa am si motive sa o fac. ABS-ul este foarte folositor pe ud si cand iti taie cineva fata, cum se intampla des in Bucuresti. Nu am reflexul franei fata format cum trebuie si tind sa o blochez in situatii limita, cred ca ABS-ul va ajuta si la capitolul incredere. De asemenea, diferenta de pret nu este mare. angus_young - de ce te-ai razgandit ? Aia de la Motorteam este K8 si ceva mai scumpa, eu vroiam K7. Editat Ianuarie 29, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Ma voi uita si la Dual Tours, ER6F ABS ar fi apropiat de ce imi doresc, ma mai uit putin. ER-6f/n sunt niste motociclete foarte dragute. Personal n-am apucat sa ma dau cu asa ceva, dar din ce am citit, am gasit numai cuvinte de lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Metal Heart - ai adresa mea de mail pe PM Later edit: Am primit, mersi! Editat Ianuarie 29, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 angus_young - de ce te-ai razgandit ? Aia de la Motorteam este K8 si ceva mai scumpa, eu vroiam K7. Eu zic ca merita 600 EUro diferenta la o motocicleta nou nouta , parca atat era diferenta intre cele doua Bandit-uri K7 si K8 , de aia ti-am recomandat oferta de la Motorteam . Chiar ma gandeam sa o rezerv intr-o perioada ! M-am razgandit fiindca motocicleta pe care am visat-o intotdeauna seamana cu Z750, putin sportiva , putin touring cu un parbriz adecvat , buna si in oras , look bestial dupa parerea mea , motorul kawasaki de pe ZX9-R meserias . Am inteles ca au mai rezolvat si din vibratiile pe la 7k ture ! O sa creez un topic aici cand o sa o am , sa schimbam impresii ! Sa fiu sincer am avut oferta de nerefuzat pentru GSR600 ABS K8 la 6200 Euro cu TVA inclus si sa nu platesc TVA-ul deloc deci practic 5210 EUro , dar m-a dat inapoi problema cu cadrul , e scandal mare pe forumurile moto din Italia ! daca vrei iti dau link sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) Diferenta de pret este, din pacate de 1000 EUR, intre K7 si K8. Editat Ianuarie 30, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Alternativa la Bandit ar fi CBF600 sau noul Diversion care a aparut anul asta (la noi, prin aprile probabil). Atentie insa ca CBF-ul de 600 initial era pe carburatie (pana in 2008 daca nu gresesc) si la Honda inca se mai vindea modelul asta anul trecut, la promotie. Atrag tentia asupra lipsei injectiei, nu a promotiei. Legat de tipul mai sportiv de mobre stradale de 600 in 4cilindri (fz6, hornet, gsr, sa zicem si z750), nu sunt de acord cu teoria asta ca "trebuie turate domne' ". Da, daca vrei sa scoti 100 de cai din ele, nu 70,80 cat au celelalte, trebuie turate mai mult. Ref. la SV650, probabil ca ai observat, dar varianta carenata are ghidonul mai jos. De asemenea as avea mare grija la SV si la ER6 cu scaritele... daca esti mai inalt si faci multi km, s-ar putea sa te cam doara genunchii din cauza pozitiei. Consider de asemenea ca un motor in 4 cilindri de capacitatea asta poate fi mai ok pentru oras; cuplu mai mic si mai sus in ture poate fi un plus, mai ales daca faci trecerea de la un zzr250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) Si pe mine ma bate gandul sa fac un upgrade de la GS la un SV650AS sau GSR600A sau cine stie...Nu m-am hotarat inca ce va fi, depinde cat scot pe GS si cat voi reusi sa strang pana atunci.Oricum noua mobra trebuie sa aiba obligatoriu injectie si ABS.Mai conteaza si greutatea:sa nu fie mai mare de 200-210 Kg.cu rezervorul plin.Mai imi face cu ochiul si noul model de GSX650FA K9, dar are 250Kg, ceea ce e cam mult, dupa parerea mea(lasand la o parte pretul prohibitiv). O sa urmaresc topicul pentru ca sunt interesante opiniile celor care posteaza aici. Editat Ianuarie 30, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) LinX - multumesc pentru opinii. Asa este, CBF sub 2008 e pe carburatie, din pacate asta o scoate din calculele mele. Diversion e f. atragator, dar desi afara este cam 5500 lire (care la nivelul lirei de acum nu ar fi asa mult in EUR), are aceeasi problema - motor de R6. In plus, parca vad ca in aprilie din 5500 lire la noi ajunge 7900 EUR. Da, nu am nevoie de cei 80-90 de cai tot timpul, dar trebuie sa o "bazai" ca sa ai satisfactie - asa am vazut in review-uri, probabil ca eu nu as simti diferenta, e mai mult la nivel psihologic. La SV e jos ghidonul, intr-adevar si e mic parbrizul, nu e un motor de mini-touring (exista termenul asta ? ) Nu sunt eu mare de stat, dar intr-adevar o pozitie mai dreapta ajuta la drum lung. La ER6F nu mi s-a parut ca ar fi o problema, e o motocilcleta de care am uitat in cautarile mele, dar la pretul pe care l-am vazut (5600 cu tot cu TVA, carenat full si cu ABS) trebuie sa arunc o privire mai atenta. Kassu - GSX650FA este o idee foarte buna, dar costa foarte mult. Nici mie nu imi place greutatea mare, Banditul SA are 220, dar asta aduce si stabilitate mai mare pe autostrada. ZZR 250 are 170 in talon, pana la 220 e cale lunga, mai trag un pic la sala ca sa o manevrez Editat Ianuarie 30, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 O, saraca )... stai linistit ca motociclete de 600 mai docile decat Diversion si CBF600 nu cred ca o sa gasesti. Comparativ cu cele din clasa asta, desigur. O fi el motor de R6, dar bietul de el n-are nici o treaba... Diversionul va avea 78 CP fata de (?)130-140 cat are un R6, iar ca raport CP/kg va fi la jumatatea acestuia. Mai mult, va avea cuplu mai jos si sigur va dezvolta puterea mai liniar. Ziceam de raport putere/masa ptr ca, asemenea Banditului, va avea cadru de otel si peste 200 la gol. Cu siguranta va fi mai scump decat acesta, dar in general Yamaha e mai scumpa decat Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) RvsS, stai cu ochii pe noul numar Motociclismo care va aparea saptamana viitoare. E testat acolo noul XJ6 (din pacate nu de noi si nu la noi - dar are avantajul ca are masuratorile de pe dyno). Este adevarat, e motorul de pe R6, dar muuuult mai gatuit si mai docil. Din ce am citit, motocicleta este excelenta, atat XJ6 cat si Diversionul (varianta carenata), si drept competitori sunt: Suzuki Gladius, Kawa ER-6n/f si Honda CBF. Daca-mi permiti o parere personala, daca as avea de ales intre toate cele de mai sus, as lua Kawa ER-6n. Vechiul model a fost foarte apreciat in afara, mai ales in Franta, unde aia au o cultura pentru nakeduri, iar noul model am intles ca e o motocicleta numai buna pentru mers. Daca-mi amintesc bine, XJ6 va fi disponibil din februarie, iar Diversionul din martie. Editat Ianuarie 31, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 RvsS, stai cu ochii pe noul numar Motociclismo care va aparea saptamana viitoare. E testat acolo noul XJ6 (din pacate nu de noi si nu la noi - dar are avantajul ca are masuratorile de pe dyno). Este adevarat, e motorul de pe R6, dar muuuult mai gatuit si mai docil. Din ce am citit, motocicleta este excelenta, atat XJ6 cat si Diversionul (varianta carenata), si drept competitori sunt: Suzuki Gladius, Kawa ER-6n/f si Honda CBF. Daca-mi permiti o parere personala, daca as avea de ales intre toate cele de mai sus, as lua Kawa ER-6n. Vechiul model a fost foarte apreciat in afara, mai ales in Franta, unde aia au o cultura pentru nakeduri, iar noul model am intles ca e o motocicleta numai buna pentru mers. Daca-mi amintesc bine, XJ6 va fi disponibil din februarie, iar Diversionul din martie. De la Kawa nu stiu care ar fi mai potrivit, dar de la Suzuki cred ca cel mai direct competitor ar fi Bandit-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.