Smeagol Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 ok sunt un incepator de pe strada care am auzit de motoru asta si imi pare bine ca nu am luat inca tzeapa cu actualu motor asa ca in inconstienta mea vreau sa imi trag unu si mai rau deci fost sofer pe nipru, simson si actual sofer pe 636 de 3000 km si exact 5 luni am tras de toate la max pana la 636 caruia nu i-am dat mai mult de 200 km/h ma deranjeaza schimbatu vitezelor la culme, turatia mare care consuma mult da, e motor sport dar nu are rost sa o tzin in peste 10000 de ture cand pot sa o tzin in 5-8000 la aceeasi viteza cu un motor mai mare trecerea de la 130 la 180 cp e mare ? adica o sa-mi rup gatu repede? cum se ridica pe o roata ? la fel de greu ca si 636-le meu ? atunci nu e nici o problema o fi avand topicu asta o tenta mai glumeatza dar obisnuit fiind cu caterinca de pe forum macar daca iese la fel sa nu ma supar prea tare astept sfaturi ca pt incepatori de ce si la ce e mai bun un motor de 1000 decat unu de 600 cat consuma comparativ ? ce decalaj am la viteze, ce turatie are si ce viteza prinzi la aceeasi turatie greutatea comparativa e aproape la fel, adica gixxu k5 e un pic mai usor manevrabilitate, fiabilitate, etc thxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Dupa umila mea parere e cea mai tare vitezana la ora actuala. Doar ca iti trebuie multi ani de experienta. Din cate inteleg ai ceva experienta. Daca esti constient de riscurile vitezei si stii ca te poti stapani, cred ca este o alegere excelenta. Am citit ca are doua injectoare pe piston, dintre care unul nu lucreaza decat la sarcini mari. Daca nu o fortezi, banuiesc ca va sta in 7-9 l/100km. Nu am mers cu ea, dar am auzit ca nu prea ii place pe doua roti. Daca te hotarasti la ea ai mare, mare grija... si pune pe forum impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Ia-ti R1 ca se poarta in Romania si apoi pune impresii... daca mai apuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iunie 29, 2005 Autor Share Postat Iunie 29, 2005 sunt intotdeauna f calculat si nu ma risc aiurea pot sa confirme atat prieteni de drum cat si pasagerii am motoru de 3000 de km si nu i-am dat inca peste 200 km/h deci clar ca am mare grija, e doar un motor de 600 si 130 de cai dar sunt constient ca o clipa de neatentie sau nebunie ma baga in cosciug ce caut eu e consum mai mic in turatie mai mica, poate chiar si mai mare decat ce am pe 636, putere decenta, cuplu si viteza medie de deplasare mai mare in comparatie cu banu ce il platesti pt ea sa nu mai schimb din 1-6a la fiecare stop sau problema de trafic dar sa pot si tasni cu a 4-a sau chiar a 6-a de la 80-200 in depasiri sau cazuri de urgenta la faza asta imi place mult 636-le meu bag a 6a si ma joc efectiv de la 80km/h fara sa oboseasca sau sa dea semne ca nu are cuplu/turatie imi place cum arata la nebunie impresii nu prea curand, tre sa vand actualu motor si sa lucru cateva luni sa strang banii, cel mai sigur e in primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Nu pot sa cred ca vrei sa-ti iei GSXR1000 K5 pe criteriul consumului. 1. pentru ca in mod evident consumul este printre ultimii parametrii luati in calcul la proiectarea motocicletei, si 2. pentru ca daca ti-l permiti nu te uiti la +/- 2%. Motorul este mai puternic decat cel de pe busa, daca vrei "doar" putere decenta, trebuie sa cauti altceva. Si argumentul cu 200 la ora nu e convingator... Daca bati orasu' cu 160, motocicleta asta nu va face altceva decat sa inzeceasca riscurile la care te expui. Mai ales ca intrebi de raportul viteza/bani, deci ceea ce vrei sa cumperi este viteza. Dar daca tot intrebi, e cel mai ieftin litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 (editat) de ce si la ce e mai bun un motor de 1000 decat unu de 600 Probabil cuplu mai mare in turatii mai joase; consum mai mic ca nu se tureaza asa de mult pentru atingerea unei valori de cuplu. (nu dati in cap daca gresesc ). Am cunoscut un posesor de GSXR 1000 din 2004 cred; a avut mai multe motoare dintre care eu le stiu pe astea: GSX600F; CBR 600RR; R1 si acum GSXR 1000. Cum prima mea curiozitate au fost performantele (dupa ce am vazut musca flecita de parbriz), mi-a spus ca este mai "rau" decat R1; a mers 300km/h cu el; consum aprox 10%. Editat Iunie 29, 2005 de wabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 te-ai plictisit de 600cc dupa 3.000 km?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Hmmmm, nu este motor pt incepatori. Poate doar daca s-au saturat sa se bucure de viata. Este mai mult pt autostrada sau pista de curse si deci ceva mai dificil in oras cu imperfectiuni de asfalt. Motorul are o compresie mare si deci si o uzura mare si o viata scurta. Decide intelept si realist. Pt femei e super. (agatat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Trei mii de km ?! Haha ! Serios, eu as reconsidera trecerea asa rapida la un litru. A, si inceteaza sa tot zici 130 cp !! Are cam 105-110 !!! Iar K5-ul are 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iunie 30, 2005 Autor Share Postat Iunie 30, 2005 pai cand ajung la buc o sa il testez pe stand 130 sunt la transmisia primara asa cum scrie si in cartea tehnica si nu la roata banuiesc ca akrapu ala nu sta degeaba acolo, mai produce si el ceva calutzi cat despre gropi si imperfectiuni nu sunt curios dupa cum am scris si la profil eu ma mut la BRNO, banuiesc ca circuitu ala e numa bun pt K5-ul meu, deasemenea si drumurile cehilor nu cred ca se compara cu cele rromanesti cine stie, poate ma lansez in motogp cu K5-ul asta nu m-am saturat de 600 dar avand in vedere treburile care-mi displac ma gandesc sa le elimin prin trecerea la un motor mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vadergrd Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Poate in superbike ca in motogp nu cred ca o sa pot concura cu gixxer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 parerea mea personala este ca nu ai ce sa faci cu 1000 cmc in oras....omori saracul motor...si noi avem drumuri de enduro nu te vitezane.....parerea mea este ca ar fi bine sa te multumesti cu 636`le ....si la consum....daca ai bani de un gsx 1000 k5 nu te mai uiti daca manca 5 sau 10... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 daca problema ta principala este consumul, stai linistit ca si miaru consuma exact la fel. desi are turatia mai mica, are plaminu mai mare, asa ca tot acolo iesi. in alta ordine de idei, faptu ca mergi incet nu te salveaza, parerea mea e ca ar trebui sa mai stai pe motoreta pe care o ai acum (care e super motoreta, btw) pina scoti tot din ea, si simti ca "ai depasit-o". pe maestru il face exercitiu. acum, evident ca exista si reversul medaliei, pe multi ii salveaza faptu ca motorul pe care il au ii intimideaza, si nu-i dau blana (e mai bine sa ai un 600 si sa mergi prudent decit un 250 si sa-l rupi in gaz de frustrare ca nu trage) dar asta tine pina la un moment dat cind se plictisesc si o comit.... ca avantaje la miar, nu tre sa schimbi vitezele ca la fasole in conditii de "touring", nu simti pasagerul (pe 600 il simti), si evident o dai pe-o roata din ture mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...iewtopic&t=5491 Daca a mai zis careva de asta p-aci, imi cer scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 Nu ai 130 ci 117 normal plus diferenta pana la 125 din RAM. Eu am in 2 saptamani jumate 2.000 de Km facuti (pe al meu 636) si tin sa iti spun ca inca ma surprinde cand in a 5-a treci de 10.000 si pleaca ca din tun. La consum s-ar putea sa ai ceva probleme cu motorul...al meu mers 120-140 papa cam 6~6 si ceva%, dar dupa cum s-a mai spus WTF te stresezi cu consumul? E cel putin bizara faza...va luati motoare supersport si va vaitati de consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 Pe bune eu nu ma bag acum insa tu tot timpul ai vrut sa epatezi! Si nu shtiu de ce pentru ca motorul pe care mergi acum practic are niste rezerve care daca ar fii intradevar sa le exploatezi as vrea sa vaz cati de la noi reusesc sa mearga peste 80% din resursele motorului 636 mai mult de 20-30km? Pe de alta parte cu K5-ul e o poveste frumoasa, sa shtii ca despre cuplul motor s-au scris multe si daca ti-l doresti ia-l pentru ca sigur te va speria si nu iti mai va veni sa tragi de gaz!! Insa pe partea cu plictiseala si cu cei 3000 de km mie mi se par mult mult prea putini sa iti faci idee despre un motor!!! Asta asa sa shtii ca eu mi-am luat noul motor de 2 luni si avand in vedere ca lucrez in fiecare zii pana la ora 19 de la ora 08 si sambata inclusiv am reusit sa parcurg deja 4000 de Km si deabia acum incep sa descopar ce poate face motorul , cum se pot regla suspensiile si......cum se merge cu el!!! Daca tot vrei motor sa nu consume ia-ti scooter si daca vrei motor confortabil tourer(ZZR , FAZER1000 si alea alea nu K5) ala e un 636 tunat ) aceeasi bicicleta cu mai multi caluti. Am o cunostinta in germania cu 636 de 180 CP (cu pistoane forjate si electronica schimabata merge pe circuit cu el si in rest merge cu FJR1300 ABS pe sosea) apropo nici un motociclist nu se plange de consum!! Incearca sa mergi constant!!!! Bafta si da de stire ce o sa faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaEm0NuL Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 One little question e mai veche de 2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Iulie 3, 2005 Share Postat Iulie 3, 2005 K5 = 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Iulie 3, 2005 Share Postat Iulie 3, 2005 Hai bre, numa automobilistii se amagesc cu caii putere la arborele cotit ... hehehe ! Protocolul e la roata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iulie 4, 2005 Autor Share Postat Iulie 4, 2005 andy desigur ca si tu ai uitat toba sport, nu conteaza al tau factory sigur are 117 si inca ceva in plus cand intra ramu in functiune lol nu toti astia care au motoare sport sunt cu tata mare mahar sau mama sefa la banca, desigur ca exista problema consumului oricat am vrea sa nu fie sa va aud cand va fi 50.000 l de benzina motoru nu are nici o problema, consumu normal ca e mare daca o tzii tot in >10000 ture in primele viteze zvonurile cu probleme la cadru sunt accidentale, daca era o problema de fabricatie de mult retrageau din circulatie japonezi modelele pt rectificare a auzit cineva sa aiba probleme pascota cu k5-ul lui la stilul in care il forjeaza in curse ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaEm0NuL Postat Iulie 4, 2005 Share Postat Iulie 4, 2005 Ma refeream la kawa arunescu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Iulie 4, 2005 Share Postat Iulie 4, 2005 nu toti astia care au motoare sport sunt cu tata mare mahar sau mama sefa la banca- Parintii mei sunt bugetari si nu au contribuit nici la achizitia motocicletei si nici la intretinerea ei (mama era impotriva iar tata nu a aflat decat dupa ce mi-am luat-o:P ) Nu reusesc sa imi dau seama de unde ti-a venit tie ideea ca iesi mai bine la consum cu una de un litru si mai ales cum faci de o duci pana la 10k RPM in treptele inferioare pe actuala Eu in oras rareori trec de 6.000 pentru ca incepe nebunei sa-i cam placa si mi-e ca ma trezesc cum se lauda unii pe acia pe forum la 150+ Nu incerc in nici un fel sa te fac sa iti schimbi parerea nici a fac caterinca. Si eu daca apuc ziua cand voi simti ca raciu meu nu poate mai mult, o sa optez pentru ceva de 1.000 cmc. Asa ca fa-ma si pe mine sa inteleg care sunt motivele pentru care vrei sa treci la K5 din moment ce formularile anterioare sunt oarecum ambigue P.S.- poate ne intalnim pe la Fagaras intr-o zi sa ne dam cu nenea Ghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iulie 5, 2005 Autor Share Postat Iulie 5, 2005 andy, se pare ca povestea noastra seamana tare, mama a stiut si ma ajutat la credit si tata a aflat ultimu, el o tot tzine pe a lui, ca e a unui prieten si ca ma mai dau ocazional cu ea, in final a aflat si el dupa ce se obisnuise cu ideea ca ma descurc pai nu vorbeam de oras man, vb de afara, unde ai unde sa ii dai si ii si dai, sincer mai nou fac asa, 1-2-3 repede, dupa aia schimb 3 viteze odata si lucrez numai cu a nush cata intre 80-180, rareori ma duc pana in 200 km/h cum zicea si bhairava m-am saturat sa schimb vitezele in sus si in jos ca polonicul in ciorba teoretic la un motor mai mare cursa vitezelor e mai lunga, turatie e mai mica, daca eu acum cu a mea ma duc in 6-a la 7-8000 ture 180 atunci cu un litru ar trebui sa fie tot a 6-a undeva la 5-6000, nu am testat exact dar e clar turatie mai mica consumu poate sa fie la fel, adica 5-6 l cat am eu acum la mers pe distanta mare motoru poate mai mult, dar nu sunt dispus sa ii dau in conditiile astea, in fond e normal ca te uiti la un drum de 300 km ca bagi 500 mii benzina sau bagi de 1 mil drumu trebuie sa fie relaxant atat la buzunar cat si la placere k5-ul e mortal, pe langa restu de aspecte discutate mai sus poate e un pic prea devreme dar o sa il i-au incet si o sa ne descurcam bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Iulie 5, 2005 Share Postat Iulie 5, 2005 Parerea mea este ca ai uitat de unde ai plecat .. Si pe deasupra simti nevoia de a fi bagat in seama .. Prea mult .. Motociclismul e un sport care trebuie respectat si invatat TREPTAT .. nu in felul asta - : Minsk - 636 - K5 .. ultimele doua in mai putin de cateva luni .. Mai ales dupa discutiile din nesfarsitul topic cu 636 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iulie 5, 2005 Autor Share Postat Iulie 5, 2005 misto mah elfule am zis la inceput caterinca sa fie ca sa nu ma stresez dupa aia ca imi sare lumea in cap nu am uitat, dar avansez repede, sunt silitor sa fiu bagat in seama, de ce ? crezi ca mi sa urat cu binele sa ma streseze lumea ? normal ca treptat, cu rabdare si atentie se invata numai ca la mine treptele sunt mai mari si am tendinta sa sar cate 2-3 odata ca la scoala no offense abia astept iarna si sa vand motoarele actuale sa pot sa trec pe litru promit ca ma opresc acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.