Sari la conținut

Manifest/Comunicat de presa/Scrisoare deschisa


Smokey
 Share

Postări Recomandate

 

O campanie de genu ne-ar trbui si noua :D

eu m-am saturat de clipul asta, TU NU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu vreau sa fiu oaia neagra a topicului dar totusi, e alegerea fiecaruia sa poarte echipament (exclud casca) de protectie, "pitipoancele" de pasagere cum le numiti la fel. Dupa 18 ani se considera ca esti matur si esti capabil sa iei decizii pe cont propriu si esti direct raspunzator pentru fiecare fapta. Daca vreau sa ma sinucid imi cumpar motor de 1000 cc; eventual daca vreau sa raman fara piele pe mine merg si fara echipament. Fiecare stie la ce se expune! Eu zic limitarea sa fie strict la legile curente - sa mareasca amenzile si sa educe soferii auto/moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- inasprirea controalelor asupra motociclistilor incepatori, cu posibilitatea verificarii limitei de kW legale (tot mai multi incepatori morti pe 1000cmc)

 

chestia asta mi se pare stupida. nu stiu daca a mai comentat cineva, dar mie ca vitor incepator mi se pare o prostie sa fiu obligat sa merg 1-2 ani pe un motor de 250 cmc. la ce viteze prind unele motoare "pt incepatori" nu cred ca mai este relevant. poate gresesc, dar daca ai mania vitezei si nu te asiguri, nu cred ca mai conteaza ce fel de motor ai. e vorba doar de prudenta... parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta mi se pare stupida. nu stiu daca a mai comentat cineva, dar mie ca vitor incepator mi se pare o prostie sa fiu obligat sa merg 1-2 ani pe un motor de 250 cmc. la ce viteze prind unele motoare "pt incepatori" nu cred ca mai este relevant. poate gresesc, dar daca ai mania vitezei si nu te asiguri, nu cred ca mai conteaza ce fel de motor ai. e vorba doar de prudenta... parerea mea.

pai daca esti cumpatat nu inteleg cu ce te deranjeaza ca mergi pe un motor care prinde maxim 100km/ora (si nu 4000000) daca oricum nu-i dai mai mult de 80?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interzicerea braincapurilor, mai multe protectii obligatorii si amenzi mai mari pt nepurtarea lor.

Educare soferilor auto in privinta comportamentului fata de motociclisti.

Educarea motociclistilor ca bulevardul nu e pista pe care poti merge cu cat tine motorul.

 

Am sa ma mai gandesc si la altele...

 

Scuze daca au mai fost....

 

 

RIDE SAFE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca esti cumpatat nu inteleg cu ce te deranjeaza ca mergi pe un motor care prinde maxim 100km/ora (si nu 4000000) daca oricum nu-i dai mai mult de 80?

 

unele persone nu pot sa isi schimbe motorul odata la doi ani (doi ani tre sa mergi cu 250 cmc, nu?) asa cum ar cere legislatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: ia incercati sa mergeti pe sosea cu o banda de circulatie pe sens cu 70 km/h in conditiile in care coloana merge cu 90 km/h(sa zicem ca nu poti sa treci de 70km/h pentru ca esti limitat de nu'stu' cati kw).Intelegeti ideea nu valorile exacte! Limitarea aia in primii 2 ani mi se pare deplasata din acest punct de vedere(nu te apara ci te pune in pericol).Cine nu e de acord cu mine : faceti o plimbare in conditiile sus mentionate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

presupui gresit, limitarea aia nu face sa poti merge doar cu 70 km /h ci cam de la 170-180 cat merge gs-ul tau la 140 aprox.

ii suficient pentru primii doi ani luand in considerare si pe cei mai putin indemanatici. apoi daca ai vrea sa-ti iei un moto mai puternic mai repede de 2 ani , sa dai un examen unde sa demonstrezi ca esti apt! asta pentru siguranta ta , fiindca legea tre sa ia in considerare si faptul ca noi oricat am vrea sa credem ca stim si putem , nu e chiar asa!

parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Poti sa-ti rupi gatul pe orice motor, dar pe cele f. puternice ti-l rupi mai usor. Depinde de tine in primul rand, dar si de noroc. Sunt foarte multi factori, de care depind pretioasele voastre vieti. Motorul este doar unul dintre ele, dar nu e de neglijat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vad ca topicul asta e din 2005... S-a facut ceva de atunci ca sa stim daca bagam partea 5a si razbunarea. Daca nu, cred ca ar trebui sa luam atitudine ca il mutam la "prioritatea la scaunul cu rotile" sau "cu gardutul in trafic" (pe caz de varsta, sper).

 

Eu lucrez cu ag de publicitate, poate ne documentam exact de la pol. rutiera cu nr accidentelor, statistic, cauzele acestora. Cu doc in fatza, facem un proiect in care ne dam cu presupusul cam ce vrem sa schimbam/imbunatatim, mergem la pol rutiera din nou si cerem audienta sau cum dreaq s-o face sa bagam o campanie. Sau poate cu o audienta incepem...

 

Oricum ce s-a scris pe aici e destul de complet, mai trebuie doar redactat, si pieptanate exagerarile un pic (nu mult) de-aia va intrebam daca ati facut ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Cu ocazia comemorarii din fata guvernului s-a pus o problema delicata: ce vrem?. Luati repede la intrebari se pare ca nu stim exact ce vrem.

 

M-am gandid sa punem tot cap la cap un document in care sa expunem cat mai clar si mai concis ce vrem defapt. Acest document sa-l avem la indemana si cand vine vorba de o actiune sa-l inaintam autoritatilor, sa-l putem folosi ca suport de comunicat de presa in anumite cazuri, chiar sa-l trimitem sub forma de scrisoare deschisa guvernului, presedintelui, etc.

 

Propun urmatorul mode de lucru:

- incepem cu o sesiune de brainstorming (1 saptamana) in care fiecare scrie pe scurt ce-ar vrea imbunatatit

- dezvoltam ideile, argumentand cu diverse legi/situatii de prin Europa/US, rapoarte, etc (1-2-3 saptamani)

- punem documentul cap la cap, rugam un artist literar sa-i de o forma

- ne hotaram ce facem cu el, il trimitem, etc

 

In functie de cat de multe idei strangem, vom organiza cerintele pe termene (scurt, mediu, lung).

 

Folositi limbajul care va vine la indemana, ne vom ocupa mai incolo de "forma".

 

Foarte important, in aceasta faza ideile nu se comenteaza. Dupa ce le strangem le analizam si sortam.

 

---------------

Incep eu:

- reglementarea mersului motocicletelor oriunde pe banda de mers (nu doar langa bordura)

- reglementarea (pozitiva) trecerii motociclceltelor printre coloanele OPRITE la semafor, autostrada, sosea

- inasprirea pedepselor pentru intoarcerile peste linie continua a autovehiculelor

- inasprirea pedepselor pentru prioritate (intrare de pe un drum lateral, iesire din parcare)

- modificarea/perfectionare/inasprirea examenului cat.A, inclusiv inasprirea regulamentului scolilor de soferi

- obligativitatea reperatarii examenului auto (legisltatie) odata la x ani, in functie de varsta

- inasprirea controalelor asupra mopedelor, cat A1, cat A in primii 2 ani - verificarea limitei de kW

- reglementarea omologarii castilor

- alocarea unui buget mai mare (de x) FRM, asigurarea transparentei fondurilro

- alocrea de resurse pentru un inceperea si urmarirea unui proiect finantat din fonduri europene pentru construirea a 1 circuit vitea moto/auto de nivel mondial (F1, motogp) si a inca 5 pentru plan local (localizate undeva in zonele timisoara/iasi/constanta/craiova/cluj)

- la fel pentru circuite de motocross

- inasprirea si definirea clara a legislatiei care reglementeaza wheelie, stoppie in trafic

- acordarea de facilitati firmelor care importa motociclete < 500 cmc (si nu supersport - vedem o formula bazate pe kW/kg )

- descurajrea vanzarilor de motociclete foarte puternice (super sport > 1000 cmc)

- instruirea autoritatilor care au contact cu motociclistii (politie, etc) in aprecierea obiectiva a situatiilor (eliminarea prejudecatior "merge ca nebunul") eventual prin organizarea de intalniri mixte cu demonstratii (motor care depaseste la 100 la ora masina care merge la 50 la ora, etc)

- la fel pentru mass-media

- inmultirea numarului de politisti pe motociclete

- reducerea tarifului vamal la motocicletele japoneze (sau doar la cele care nu sunt super-sport)

 

-----------------------

 

va rog continuati

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nu vreau sa te superi pe mine dar sincer esti comunist frate ....sau inca na murit de tot ceausescu ??? ai scris niste tampeni pe care doar tu poti sa le intelegi ...pai cum sa descurajeze vanzarea de motociclete puternice ..... ba baiatule tu cred ca te drogezi ....acuma chiar mai jignit ....pai daca tu vrei sa ai tricicleta dinaia cu pedale ia-ti dinaia si lasai pe restu sa faca ce vrea .....traim intr-o tara democrata ca asa se zice dar tu nu cred ca ti-ai dat seama ....auzi sa mai dam si examen ....sau reducerea taxei pt moto japoneze .....scuze pentru alea puternice ...ca vrei tu sa iti iei moped din japonia de aia vrei reducere ....prietene am vazut o gramada de postari pe care le-ai facut si chiar te apreciam dar sincer cu discriminarea pe care ai facuto acuma ..........ori nu ai scris tu ...cea ce nu cred ori ai oproblema ....sper sa nu te superi pe supararea mea succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
nu vreau sa te superi pe mine dar sincer esti comunist frate ....sau inca na murit de tot ceausescu ??? ai scris niste tampeni pe care doar tu poti sa le intelegi ...pai cum sa descurajeze vanzarea de motociclete puternice ..... ba baiatule tu cred ca te drogezi ....acuma chiar mai jignit ....pai daca tu vrei sa ai tricicleta dinaia cu pedale ia-ti dinaia si lasai pe restu sa faca ce vrea .....traim intr-o tara democrata ca asa se zice dar tu nu cred ca ti-ai dat seama ....auzi sa mai dam si examen ....sau reducerea taxei pt moto japoneze .....scuze pentru alea puternice ...ca vrei tu sa iti iei moped din japonia de aia vrei reducere ....prietene am vazut o gramada de postari pe care le-ai facut si chiar te apreciam dar sincer cu discriminarea pe care ai facuto acuma ..........ori nu ai scris tu ...cea ce nu cred ori ai oproblema ....sper sa nu te superi pe supararea mea succes

pai ai putea sa-i spui asta face to face ca e timisorean de-al tau. cine stie, poate va si cunoasteti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am citit iar topicul asta si ma bucur ca unele chestii s-au schimbat.

Pe celelalte o sa mi le notez (defapt am si facut-o) si o sa incerc sa le dau o forma si sa ajunga mai aproape de capatul drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit iar topicul asta si ma bucur ca unele chestii s-au schimbat.

Pe celelalte o sa mi le notez (defapt am si facut-o) si o sa incerc sa le dau o forma si sa ajunga mai aproape de capatul drumului.

 

Daca esti pus pe notat, te rog sa mai notezi una: ar trebui sa cerem abrogarea legii adoptate la initiativa ex-senatorului arhi-cunoscut sub numele de Bideu (de la PC cu multe antenutze) care interzice eutanasierea cainilor vagabonzi :wacko: Pe langa ca am ajuns de rasul comunitatii internationale cu mai multi caini vagabonzi decat au altii sobolani, cainii astia pun serios in pericol motociclistii care circula cu mai putin de 150km/h (ca la viteza mare treci prin caine, nu peste caine si de obicei nu patesti mare lucru in afara de faptul ca-ti manjesti motocicleta). Sigur, de la chestia cu cainii am inteles de ce unii merg cam tare prin localitate, dar cred ca e de preferat sa dispara cainii decat sa mearga toti motociclistii cu 150km/h in localitate :blink:

 

Eu n-am lovit inca nici un caine, dar se discuta din nou de zor pe tema asta pe la "Accidente", se pare ca baiatul a mers suficient de tare sa dea in caine (si sa-l taie in doua) dar suficient de incet incat sa pice dupa aia.

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti fratilor ceva cu udatul strazilor de-an poulea. :wacko:

Ma bate gandul serios sa le f-u-t un proces alora de la primaria pizdii.

Direct ce m-am varsat azi in fata la Herastrau futule-muma-n cOOr de cretinoizi. :blink:

Si abia cei pusesem semnale noi pe fata... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Ontopic, principala realizare pentru motociclisti ar fi daca legislatia rutiera s-ar aplica macar asa cum e ea azi, ca cel putin in Bucuresti eu pe politistii de la Brigada Rutiera ii vad mai mult pe post de ajutor de semafor sau de protectie antiprost impotriva blocarii intersectiei, dar sanctiuni mai nimic...

 

Si cred ca la furturi, sectiunea (predominanta) de scutere s-ar diminua simtitor daca inregistrarea aia la Primarie ar fi pe bune. E adevarat ca eu am fost oprit de 3 ori in ultima jumatate de an pe scuter ca sa vada daca am acte (am si RCA chiar si la cacao-ul ala), dar eu vad ca majoritatea tot fara numar sunt... Adica in lege scrie ca e obligatoriu sa inmatriculezi autovehiculele si sa inregistrezi vehiculele (in afara de biciclete si carucioare de mana), la partea cu inmatriculatul pedeapsa e penala dar la aia cu inregistratul sanctiunea nu numai ca nu e penala, dar e cam lipsa, asa ca daca nu ai numar probabil iei amenda jumate din cat iei daca nu porti casca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...