Sari la conținut

Manifest/Comunicat de presa/Scrisoare deschisa


Smokey
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Cu ocazia comemorarii din fata guvernului s-a pus o problema delicata: ce vrem?. Luati repede la intrebari se pare ca nu stim exact ce vrem.

 

M-am gandid sa punem tot cap la cap un document in care sa expunem cat mai clar si mai concis ce vrem defapt. Acest document sa-l avem la indemana si cand vine vorba de o actiune sa-l inaintam autoritatilor, sa-l putem folosi ca suport de comunicat de presa in anumite cazuri, chiar sa-l trimitem sub forma de scrisoare deschisa guvernului, presedintelui, etc.

 

Propun urmatorul mode de lucru:

- incepem cu o sesiune de brainstorming (1 saptamana) in care fiecare scrie pe scurt ce-ar vrea imbunatatit

- dezvoltam ideile, argumentand cu diverse legi/situatii de prin Europa/US, rapoarte, etc (1-2-3 saptamani)

- punem documentul cap la cap, rugam un artist literar sa-i de o forma

- ne hotaram ce facem cu el, il trimitem, etc

 

In functie de cat de multe idei strangem, vom organiza cerintele pe termene (scurt, mediu, lung).

 

Folositi limbajul care va vine la indemana, ne vom ocupa mai incolo de "forma".

 

Foarte important, in aceasta faza ideile nu se comenteaza. Dupa ce le strangem le analizam si sortam.

 

---------------

Incep eu:

- reglementarea mersului motocicletelor oriunde pe banda de mers (nu doar langa bordura)

- reglementarea (pozitiva) trecerii motociclceltelor printre coloanele OPRITE la semafor, autostrada, sosea

- inasprirea pedepselor pentru intoarcerile peste linie continua a autovehiculelor

- inasprirea pedepselor pentru prioritate (intrare de pe un drum lateral, iesire din parcare)

- modificarea/perfectionare/inasprirea examenului cat.A, inclusiv inasprirea regulamentului scolilor de soferi

- obligativitatea reperatarii examenului auto (legisltatie) odata la x ani, in functie de varsta

- inasprirea controalelor asupra mopedelor, cat A1, cat A in primii 2 ani - verificarea limitei de kW

- reglementarea omologarii castilor

- alocarea unui buget mai mare (de x) FRM, asigurarea transparentei fondurilro

- alocrea de resurse pentru un inceperea si urmarirea unui proiect finantat din fonduri europene pentru construirea a 1 circuit vitea moto/auto de nivel mondial (F1, motogp) si a inca 5 pentru plan local (localizate undeva in zonele timisoara/iasi/constanta/craiova/cluj)

- la fel pentru circuite de motocross

- inasprirea si definirea clara a legislatiei care reglementeaza wheelie, stoppie in trafic

- acordarea de facilitati firmelor care importa motociclete

- descurajrea vanzarilor de motociclete foarte puternice (super sport > 1000 cmc)

- instruirea autoritatilor care au contact cu motociclistii (politie, etc) in aprecierea obiectiva a situatiilor (eliminarea prejudecatior "merge ca nebunul") eventual prin organizarea de intalniri mixte cu demonstratii (motor care depaseste la 100 la ora masina care merge la 50 la ora, etc)

- la fel pentru mass-media

- inmultirea numarului de politisti pe motociclete

- reducerea tarifului vamal la motocicletele japoneze (sau doar la cele care nu sunt super-sport)

 

-----------------------

 

va rog continuati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

- descurajrea vanzarilor de motociclete foarte puternice (super sport > 1000 cmc)

 

- reducerea tarifului vamal la motocicletele japoneze (sau doar la cele care nu sunt super-sport)

are you for real ??

 

cica se incearca o eliminare a discriminarii intre auto vs. moto ... din cate vad incerci TU PERSONAL o discriminare supersport vs. restul motociclistilor ...

 

sincer imi pare o idee total deplasata sa tratezi motocicletele supersport in mod diferit (implicit persoanele care agreeaza mersul pe supersportive fata de restul motociclistilor)

 

intr-adevar, ar fi o idee ca SCUTERELE japoneze sa nu mai aiba vama (motive evidente, poluare, diminuarea traficului, etc) ... dar nu toate motocicletele mai putin supersport

 

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- inasprirea pedepselor pentru trecerea pe rosu, eventual de revenit la suspendarea permisului (de la modificare se trece pe rosu fara probleme)

- inasprirea controalelor asupra motociclistilor incepatori, cu posibilitatea verificarii limitei de kW legale (tot mai multi incepatori morti pe 1000cmc)

- introducerea in lege de rate la asigurari tot mai mari (si asig obligatorie si casco), pe masura ce produci accidente

- introducerea in lege a pedepselor mai mari daca lovesti un motociclist, pe ideea ca ei trebuie protejati suplimentar deorece sunt mult mai expusi (referitor la legislatia europeana asemanatoare)

- mediatizate in randul tuturor participantilor la trafic toate modificarile (daca vor exista :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Imbunatatiri in instruirea celor ce fac scoala de soferi (in special pentru cat.A)

 

Si hai sa nu-i sanctionam numai pe conservari. Sa ne gandim si la niste metode de a-i mai potoli pe amatorii de show-off de pe Magheru

 

Deocamdata atat coace creierul meu, dupa o noapte nedormita. Mai incolo, alte idei

Editat de Escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are you for real ??

Brainstorming inseamna sa nu contrazici, ci sa aduci idei constructive.

 

 

 

Deci:

1. Grile de IMPOZITARE si cote de ASIGURARE in functie de puterea motocicletei: permisive pentru <, normale pentru marea majoritate, restrictive pentru >.

2. Campanie multimedia (similara celei pentru alcool) catre automobilisti pentru respectarea motociclistilor, si catre motociclisti pentru respectarea regulilor. Daca ideea este agreata, voi reveni cu propuneri de slogane.

3. Pentru propuneri legate de SCOALA si REGULAMENT cred ca putem face topicuri separate, sunt subiecte extrem de vaste, ar trebui sa ne documentam serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o sa trag mai de partea pietonilor/ impotriva pietonilor

 

- realizarea de protectii/ingradiri care sa limiteze trotuarul de partea carosabila si care sa nu mai permita masinilor sa foloseasca trotuarul pe post de strada( se intimpla ca pe tratuarul din fata cimitirului eroilor turci din Ghencea SA CIRCULE masini stingherind pietonii ) :baldy:

- amendarea pietonilor care trec pe culoarea rosie a semaforului ( vad masini obligate sa faca coada la trecerea de pietoni si sa ramina in intersectie pentru ca se gindeste o gloata de pietoni ca e cazul sa treaca ea pe rosu; deasemeni vad bunici cu copii care trec pe culoarea rosie a semaforului :crack: ) si a masinilor care trec razant printre pietonii aflati pe trecerea de pietoni PE CULOAREA VERDE

- ca o completare a punctelor de mai sus, inmultirea agentilor de circulatie care ar trebui sa amendeze masinile care circula pe trotuar, pietonii care trec pe rosu. nu ar strica o mai buna pregatire (PR, autoaparare, legislatie....)

- inasprirea masurilor care se iau asupra conducatorilor auto care depasesc viteza limita cu peste 40, 80, 100 km/h (daca prinde un nebun cu 180-200 km/h trebuie sa-l arda MUUULT mai rau decit unul care a trecut cu 10, 30 km/h peste limita de 50km/h in localitate)

- cu toti stim ca pe Magheru, Dr Taberei, Bd Timisoara si alte drumuri mai drepte se forjeaza. propun radare fixe pe astfel de drumuri.

- innasprirea masurilor luate impotriva politistilor care nu-si fac bine treaba (ieri o pipita a facut dreapta de pe banda 2 in fata politistului. cind ma bucuram si eu ca e un politist de fata si o amendeaza :laugh: politistul o opreste, o dojeneste si ii da drumu :drink: ; nici macar nu i-a cerut actele). mai incolo, 2 masini de politie cu 3 politisti care planuiau sa plece azi la peste :(

- curatatea orasului de carcase de masini. nu o face politia dar politia ii poate amenda pe proprietari sau pe cei de la primarie/adp.

 

astept PM daca e ceva neclar

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Taxe 0 pentru echipamentul moto.

2.Facilitati pentru firmele care comercializeaza echipamente moto

3.Pedepsirea la singe a motociclistilor care merg in bermude, slapi si in tricou in cazul in care se acorda facilitatile de la pct 1 si 2.(Mi-e cald nu e o scuza!parerea mea!)

4.Pedepsirea la singe a celor care merg cu pasageri fara ca acestia sa aiba un echipament de protectie elementar.(nu stiu ce pitzipoanca se mai urca pe un motor daca site ca primeste 10 mil(lei vechi) amenda si nu stiu ce motociclist mai plimba pitzipoance daca stie ca primeste 20mil(lei vechi) amenda.

5.Inasprirea pedepselor pentru "conservari" in cazul accidentelor cu motociclete (daca nu le pasa de pielea noastra macar sa ii sperie puscaria).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Taxe 0 pentru echipamentul moto.

2.Facilitati pentru firmele care comercializeaza echipamente moto

3.Pedepsirea la singe a motociclistilor care merg in bermude, slapi si in tricou in cazul in care se acorda facilitatile de la pct 1 si 2.(Mi-e cald nu e o scuza!parerea mea!)

4.Pedepsirea la singe a celor care merg cu pasageri fara ca acestia sa aiba un echipament de protectie elementar.(nu stiu ce pitzipoanca se mai urca pe un motor daca site ca primeste 10 mil(lei vechi) amenda si nu stiu ce motociclist mai plimba pitzipoance daca stie ca primeste 20mil(lei vechi) amenda.

5.Inasprirea pedepselor pentru "conservari" in cazul accidentelor cu motociclete (daca nu le pasa de pielea noastra macar sa ii sperie puscaria).

:laugh: :drink:

 

Pe deasupra: (da, stiu ca trebuie sa "ne educam" si pe noi, dar)

 

introducrea unor texte in codul rutier (ori ca "recomandare" oric ca "lege" - nu stiu) cum ar fi:

-intoarce si capu in unghiul mort o clipa, nu ajune oglinda;

-pastreaza o distanta de franare mai mare (fata de cea pe care ai pastra-o la o masina) fata de motociclistul din fatza;

 

(can atatea imi vin in minte acum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are you for real ??

 

cica se incearca o eliminare a discriminarii intre auto vs. moto ... din cate vad incerci TU PERSONAL o discriminare supersport vs. restul motociclistilor ...

 

sincer imi pare o idee total deplasata sa tratezi motocicletele supersport in mod diferit (implicit persoanele care agreeaza mersul pe supersportive fata de restul motociclistilor)

 

intr-adevar, ar fi o idee ca SCUTERELE japoneze sa nu mai aiba vama (motive evidente, poluare, diminuarea traficului, etc) ... dar nu toate motocicletele mai putin supersport

 

:drink:

:( :laugh:

 

 

@Smokey, ai niste idei foarte bune(la care subscriu cu aceasta ocazie), cu exceptia celor discriminatoare la adresa motocicletelor sport, implicit a utilizatorilor acestora. Daca tie nu-ti plac, ok, e dreptul tau, dar nu ai dreptul sa ceri niste masuri care sa-i loveasca la buzunar pe cei carora le plac(i.e. taxele discriminatorii + descurajarea vinzarii "sportivelor" de 1000 cc ). Un motociclist care are deja o oarecare vechime&experienta e in stare sa decida singur ce motocicleta vrea sa-si ia, nu e corect sa decida altii pt el.

P.S.

Foarte buna ideea cu circuitele, e cazu' sa intram si noi in rindul lumii civilizate :baldy: .

P.S.2:

Sa se ceara inasprirea la maxim a pedepselor prevazute pt neacordare de prioritate(aici includ si virajul stinga, U-turns, etc + manevrele de depasire efectuate fara a astepta sa treaca autovehicolul care circula din sens opus). De asemenea pietonii care incalca regulile sa fie arsi la singe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind faci scoala, indiferent de categorie, sa fie un curs de o ora cu PREZENTA OBLIGATORIE in care sa se prezinte imagini cu urmari ale accidentelor asa cum am vazut aici la incepatori(parca).Te pun serios pe ginduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incurajarea fenomenului moto in vederea fluidizarii traficului/ protectiei mediului, prin reducerea taxelor : cota mai mica de TVA la echipamente/motociclete/scutere, impozit mai mic sau deloc; acordarea de facilitati firmelor de profil si scolilor moto.

 

O veste buna e ca din 2007/2008 tot ce vom cumpara in materie moto din UE, fie japoneza fie europeana nu va mai avea taxe si nu va trebui sa indeplineasca conditiile normelor de poluare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eventual se poate face o gradare a puterii motocicletei in functie de experienta. Primii doi ani max 24 kW, apoi inca doi ani maxim... 34... etc. Astfel incat sa se evite aparitia unor newbie pe monstri supersport. Iar sanctiunile sa fie la sange.

Editat de Escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ s7e6e :

 

Sa ti explic eu cum sta treaba cu circuitele ..

NU cere nimeni circuite pentru mofturi ..

Dar pe un circuit se invata foarte multe si foarte sigur .. Acolo daca cazi nu da nici o masina peste tine .. pe strada nu sta treaba chiar asa ..

Daca poti sa ti descarci adrenalina pe un circuit adecvat .. nu ti mai trebuie " forja " ( cum zic unii ) pe sosea ..

 

Asa ca mai gandeste te ..

 

- Sa se acorde A-ul fara a fii nevoit sa mai fac scoala inca odata .. din moment ce am mai facut o odata pentru A1 .. examen da .. dar nu sa mai dau banii pe scoala inca odata ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi se pare fain e ca suntem mai exigenti cu noi decat sunt legiferatorii :drink: Sa ne lase pe noi sa ne facem legea, ca o facem mai dura decat ar face-o oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-am mai ris la topicul asta. Voi va dati seama ca la toate aberatiile vehiculate aici pina si cererile decente trec neobservate? Sa vina numai unul cu circuitele si "echipamentul obligatoriu si roz ca e vizibil" si i se inchide usa in nas si totul apare ridicol. Concentrati-va pe cereri de bun simt, care pot fi argumentate ca lumea, si care nu costa mai nimic, nu pe prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu descurajarea importului de motoare peste 1000cc mi se pare o tampenie crunta. Eu am un touring de aceasta capacitate si nu-s deloc mai inconstient decat unul cu ZX6R sau R6... unde mai pui aspecte legate de stabilitate etc. In fond, ma dau cu ce vreau, si cu Triumph Rocket... unde e problema? Hai sa interzicem si Porschanele si Lamborghini... sa fie doar Lastunuri , ce mama draq

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-am mai ris la topicul asta. Voi va dati seama ca la toate aberatiile vehiculate aici pina si cererile decente trec neobservate? Sa vina numai unul cu circuitele si "echipamentul obligatoriu si roz ca e vizibil" si i se inchide usa in nas si totul apare ridicol. Concentrati-va pe cereri de bun simt, care pot fi argumentate ca lumea, si care nu costa mai nimic, nu pe prostii.

Daca din 1000 de idei se cerne una geniala, e super OK. Vino cu o sugestie, si o sa vezi ca e mai greu decat sa faci misto. Si aminteste-ti ca topicul a fost deschis ca brainstorming, asa ca nu il incarca cu caterinca.

 

De fapt asa e romanu, mai bine contrazice decat sa propuna ceva. The brainstorming is dead.

Editat de pistolaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
chestia cu descurajarea importului de motoare peste 1000cc mi se pare o tampenie crunta
discriminatoare la adresa motocicletelor sport, implicit a utilizatorilor acestora

 

e brainstorming !! asta inseamna ca nu comentam

 

 

dar sa raspund, ca ati sarit asa pe mine> nu a fost o exprimare fericita, ma gandeam la stoparea/limitarea incepatorilor de bani gata sa cumpere o motocicleta super-sport la nivelul dealerilor

 

binenteles ca nu vreau discriminare super-sport, ca deaia am trecut si circutie viteza :laugh:

 

imi pare rau de confuzie :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o discutie similara pe SBZ in urma actiunii de vineri. O sa dau un paste aici la ce am scris acolo:

 

Fratilor !

 

Nu va mai pierdeti timpul cu certurile neconstructive.

Mai tineti minte campania "Impotriva violentei in familie"? Aia in care era batut un covor si copilul plangea la fereastra ? Sau tipa aia pe care o batea dumnelui si nimanui nu-i pasa ?

Ei bine, campania aia a fost realizata cu sprijinul guvernului si costurile aparitiilor la TV au fost suportate de la buget. (30 sec. intre 19.00 si 22.00 costa vreo 3000 euro sau cam p-acolo)

Deci este exclus sa realizati asa ceva fara sprijin guv. Iar fara o campanie de genul asta, va pierdeti timpul...

N-am vazut ieri in P-ta Victoriei nici un comunicat de presa (press release) care sa fie inmanat vreunui reprezentat mass-media. Din experienta va spun ca ar fi ajuns mult mai exact informatiile dorite la urechile publicului. Mass-media noastra este ROMANEASCA (asta-i din ciclul <iarna nu-i ca vara>), asa ca le-ar fi fost mult mai usor sa citeasca pe post ceva gata facut de altii decat sa-si puna ei capul la contributie (ceea ce s-a si constatat)

Dar nu-i nimic, avand in vedere ca e prima experienta de genul asta si timpul avut la dispozitie pt. "organizare", a iesit f. bine.

 

Sunt la dispozitia motociclismului autohton oricand doriti.

 

 

Daca vrem sa iasa ceva memorabil, e bine sa apelam la cei care se pricep la campanii. Cine are cunostinte in publicitate, care s-a ocupat de campaniile pentru copiii orfani, bolnavii de SIDA, sau orice alte campanii de sensibilizare a opiniei publice sa dea o mana de ajutor. Sunt profesionisti care stiu sa faca o campanie de impact semnificativ si in domeniul acesta. Nu va ganditzi imediat la "cat ar costa". Poate se face un aranjament printr-o fundatie umanitara sau ceva similar. O campanie de sensibilizare gandita si elaborata de specialisti in audio-vizual ar fi un pas inainte.

 

 

BUN! Deci putem purta o discutie constructiva! Ma bucur!

 

War: campanie facuta de specialisti, fonduri neguvernamentale

ROK: fonduri de la guvern, timp de emisie la ore de maxima audienta, comunicate de presa bine pregatite

 

adaug: pentru a obtine fonduri, indiferent de sursa lor trebuie intocmit un proiect serios, solid, prin care sa explicam CINE SUNTEM, CE VREM, DE CE VREM si CUM NE-AM GANDIT SA NE ATINGEM SCOPUL. Se face o analiza a situatiei (i.e.: murim pe capete), punem un diagnostic in care sa identificam problemele (i.e.: dau soferii peste noi, alunecam pe marcajele ude din cauza ca sunt prost facute, ne rupem in bucati lovind stalpi/stalpisori de fier de pe marginea drumurilor) si intocmim un proiect in care sa explicam cum am vedea noi rezolvarea problemelor (i.e.: educatie rutiera imbunatatita, respect pentru partenerii de trafic, marcaje facute cu vopseluri poroase speciale, stalpisori de cauciuc/imbracati in cauciuc etc.), cu argumente, cu ce nevoi avem (i.e.: campanie in mass-media, fluturasi la soferi, modificarea unor reguli/legi pentru a obtine efectul dorit, etc.) cu actiunile ce vor fi intreprinse de noi ca si comunitate si cu cele ce ar trebui sa le intreprinda autoritatile, cu sarcinile ce revin fiecarui actor (participant) si mai ales cu plasarea lor in timp si evaluarea lor dpdv al costurilor.

 

Daca stau bine sa ma gandesc, o astfel de actiune trebuie sa fie consiliata de o agentie ce s-a mai ocupat de obtinerea de fonduri pentru situatii similare. Banii pot sa nici nu vina de la Guvern sau autoritatile locale, sunt o gramada de fonduri Phare sau de alta natura care se intorc de unde au venit din cauza ca nimeni nu a fost in stare sa intocmeasca proiecte pentru cheltuirea cu folos a acestor fonduri!

Pai nu e pacat? Pentru ca pana la urma esenta se reduce la diminuarea pierderii de vieti omenesti, iar acesta este un obiectiv foarte important!

 

Discutia ramane deschisa!

Ry.

 

P.S.: ceea ce am scris mai sus este cu rol de exemplu, eu nu sunt specialist in obtinerea de fonduri, dar asa mi s-ar parea logic sa se procedeze. Cine are mai multe cunostinte este rugat sa intervina!

 

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

deocamdata nu incercam sa obtinem fonduri pana nu stabilim exact ce vrem

 

apoi vedem cum rezolvam problemele

 

o agentie te va intreba din start: ce incerci sa obtii?

 

---------

 

continuati cu ideile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am incercat si eu sa ilustrez: am dat cateva exemple si am schitat o STRATEGIE!

 

Se face o analiza a situatiei (i.e.: murim pe capete), punem un diagnostic in care sa identificam problemele (i.e.: dau soferii peste noi, alunecam pe marcajele ude din cauza ca sunt prost facute, ne rupem in bucati lovind stalpi/stalpisori de fier de pe marginea drumurilor) si intocmim un proiect in care sa explicam cum am vedea noi rezolvarea problemelor (i.e.: educatie rutiera imbunatatita, respect pentru partenerii de trafic, marcaje facute cu vopseluri poroase speciale, stalpisori de cauciuc/imbracati in cauciuc etc.), cu argumente, cu ce nevoi avem (i.e.: campanie in mass-media, fluturasi la soferi, modificarea unor reguli/legi pentru a obtine efectul dorit, etc.) cu actiunile ce vor fi intreprinse de noi ca si comunitate si cu cele ce ar trebui sa le intreprinda autoritatile, cu sarcinile ce revin fiecarui actor (participant) si mai ales cu plasarea lor in timp si evaluarea lor dpdv al costurilor.

 

Daca tot vorbim de brainstorming, incerc sa ajut prin realizarea unui schelet, a unei structuri pe care sa ne bazam si pe care sa ne construim ideile! Dupa ce o sa mai dorm o sa vin cu idei mai clare. :drink:

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si hai sa zic si eu ceva ca sa nu spuneti ca pierd timpul degeaba aici :drink::

 

- de facut o caseta din aia video cum e la scolile de soferi americane. Si pentru auto si pentru moto. Cu imagini socante: pro - echipament - carne rupta, anti viteza: bucati si organe, interviuri socante cu oameni care sufera dupa cei dragi (stiu ca suna absolut de cacao, dar are efect si uneori scopul scuza mijloacele). Bineinteles, subliniate regulile cu desene animate, cum sa te asiguri etc. De vizionat obligatoriu la scoala sau examen. La sfirsit ca sa nu doarma cu capul pe masa un mic chestionar grila, cine nu-l face il mai vede o data cu grupa urmatoare. La auto sa se puna accentul pe motoare, la moto sa se puna accentul pe echipament, atentie, viteza, etc.

- reduceri fiscale pentru motoarele mici (decongestioneaza traficul si reduc poluarea);

- reduceri fiscale la echipamentul DE BAZA nu la ala pictat manual sau facut de firme de moda. Adica casti, protectii si geci/pantaloni de nivel jos. Desi aici presimt ca nu se poate, o sa se apuce o multime sa importe geci din alea cu aspect "de motor" si o sa sunteze tva-ul. Da macar la casti si protectii ca astea nu le poarta nimeni la disco.

Editat de Smokey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...