uzunu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Daca tu iei un set de TKC-uri la 100E, nu inteleg de ce iti mai pui probleme Sunt mare fan al Tourance-urilor. Nu cred ca mi-as incalta mobra cu altceva. Pentru mine conteaza sa pot face multi km cu un set, aderenta sa fie peste medie si pe uscat, si pe ud si sa pot intra si prin namoale fara sa raman acolo. Fata ma tine de vreo 9000km si nu da semne de uzura. Spatele il am de 3000km si nici nu se vede ca ar fi folosit. Dupa mine e compromisul ideal pentru adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) Daca tu iei un set de TKC-uri la 100E, nu inteleg de ce iti mai pui probleme problemele mele sunt legate de faptul ca sunt incepator. si nu intentionez sa fiu zmeu aiurea si sa pap asfaltul nu cu rotile, ci cu dintii. adica amu ii intreb mai ales pe cei care au mai avut TKC: la ce surprize sa ma astept la ele, care e diferenta fata de un "road oriented", d-astea... Editat Mai 21, 2009 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 si sa pot intra si prin namoale fara sa raman acolo. Dupa mine e compromisul ideal pentru adventure. Deci cam aici s-a rupt filmul ... tourance si namoale = baba si mitraliera. Eu unul nu mai vreau sa aud de tourance ever .. am avut pe freewind, am avut pe gs .... pe strada nu stralucesc, in off nu ai control cu ele pentru ca sunt gandite pentru asfalt ... si tot asa ... daca spuneai un forestier uscat ... sa zicem ... dar daca ai dat de putin noroi ...trebuie sa ai mare grija .. dar, repet, sunt ok pentru strada .. tot din seria asta merg f bine (chiar mai bine pe strada) michelin anakee .. dar parca sunt mai scumpe .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Ah, nu, n-am vrut sa zic ca se pot face numai noroaie cu ele. Stii si tu cum sunt forestierele, 95% uscate si din cand in cand cate un raulet care transforma totul. Eu, cel putin, controlez ok mobra pe suprafete d'astea. Da, daca e ploaie si-s pe munte sau trec printr-o zona de clei, s-a terminat jucaria. Iar pe strada am reusit sa le dau capat de cateva ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lombardia Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Propunere On-Off Se poate comanda direct pe site. http://www.gtyre.ro/enduro.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Propunere On-OffSe poate comanda direct pe site. http://www.gtyre.ro/enduro.htm Hmm... Golden Tyre? Nu-s rele... si nici prea scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Da, dar un set de Heidenau K60 m-a costat 370 lei ... sau 410 cu tot cu transport in bucuresti ... deci pana una alta au un pret imbatabil golden tyre astea vad ca se duc in 130 euro .. ma rog ... cine are sa spuna ceva despre ele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Propunere On-OffSe poate comanda direct pe site. http://www.gtyre.ro/enduro.htm Multumim de pont. O pereche de Michelin S12 costa aproximativ 110 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Cei de la MaxiScooter (importatorii HEIDENAU in Romania) sunt oameni ok si au preturi bune. Daca voi v-ati plans de problema comenzilor eu am fost nemultumit de cantitatea mica si felul in care era structurata pe internet informatia referitoare la gumele comercializate de ei. Asa ca am tras o fuga pe la magazinul lor si m-am lipit de un pliant foarte bun, pe care l-m scanat si care sper sa va ajute si pe voi asa cum m-a ajutat si pe mine (mult) : Anvelope strada: Anvelope enduro-touring, enduro si cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 (editat) Edit-ul, prietenul meu... Intre randurile 1 si 2 de mai sus trebuia sa fie un ...DAR... P.S. - Postul de mai sus nu are deloc intentii publicitare. Chiar mi-a prins bine pliantul in cauza. Editat Mai 24, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lombardia Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Da, dar un set de Heidenau K60 m-a costat 370 lei ... sau 410 cu tot cu transport in bucuresti ... deci pana una alta au un pret imbatabil golden tyre astea vad ca se duc in 130 euro .. ma rog ... cine are sa spuna ceva despre ele ... focalizare pe oferta: gt220 - grip excelent, durata medie-lunga, rezistenta buna la solicitari(nu rupre cramponul) 110/100/18 + 80/100/21 ---- 90 euro perechea cele cu preturi mai mari sunt cauciucuri pentru competitii, pretentii mai mari-preturi mai mari. Orice marca se respecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 focalizare pe oferta: gt220 - grip excelent, durata medie-lunga, rezistenta buna la solicitari(nu rupre cramponul) 110/100/18 + 80/100/21 ---- 90 euro perechea cele cu preturi mai mari sunt cauciucuri pentru competitii, pretentii mai mari-preturi mai mari. Orice marca se respecta Nu cred ca vei convinge prea curand un posesor de F650Gs sa cumpere o pereche de 110/100/18 cu 80/100/21. Decat unul care nu stie dimensiunile rotilor de pe motocicleta lui sau care nu stie ca dimensiunile de mai sus sunt ale unor anvelope fabricate in mod express pentru motociclete enduro/motocross si pentru uz 100% off-road. As putea paria ca indicele lor de greutate si viteza nu are nici o taina cu un monocilindru de 650 sau cu viteze maxime de aproximativ 170-180 km/h. Una peste alta, pretul de 90 euro perechea suna interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lombardia Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Apreciez! Daca-mi permiteti, focalizarea se referea la o paralela cu s12 de la michelin care-i un off ca si gt220. La capitolul on-off preturile pleaca de la 144 euro perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) La capitolul on-off preturile pleaca de la 144 euro perechea. Q.E.D Apropo de K60 vad ca dupa niste sute de km s-a schimbat putin comportamentul, daca la inceput pareau ca aluneca, acum se lipsesc si reusesc destul de greu sa rup aderenta pe uscat ... imi plac, sa vedem cum se comporta pe mai departe. Editat Mai 25, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Q.E.D Apropo de K60 vad ca dupa niste sute de km s-a schimbat putin comportamentul, daca la inceput pareau ca aluneca, acum se lipsesc si reusesc destul de greu sa rup aderenta pe uscat ... imi plac, sa vedem cum se comporta pe mai departe. Salut, Poti sa imi zici si mie de unde l-ai luat, cat a costat cu transport si unde l-ai montat si cu cat? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Update la Karoo T dupa 7500km: uzura 75%, comportament bestial pe orice teren (pina la hard-enduro, desigur). Numai de-astea imi iau de-acum incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Deci metzler karoo T sau K60 K60uri iei de la MaxiScooter.ro sau heidenau.ro (aceeasi firma). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 K60uri iei de la MaxiScooter.ro sau heidenau.ro (aceeasi firma). Numai sa aveti rabdare cu ei ... eu a trebuit sa dau multe telefoane pana sa plece efectiv cauciucurile spre bucuresti. Prima data am sunat de 3 ori, am dat si mail, am primit confirmare pe mail ca pleaca in dupa-amiaza aceea. Dupa care am fost sunat sa-mi spuna ca de fapt nu au cauciucul spate Am sunat din nou spre sf lunii cand mi-au spus ca primesc un nou lot si mi-a raspuns un nene care mi-a zis foarte deranjat ca nu exista K60 la dimensiunile pe care le vroiam eu a trebuit sa mai sun de 2 ori, sa vb cu altcineva de acolo si pana la urma le-am primit a doua zi dupa comanda, trimise cu fancurier .. oricum, de la ei am luat cu 370 lei setu iar din alte parti mi s-a cerut chiar si 600 lei ... eu zic ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Update la Karoo T dupa 7500km: uzura 75%, comportament bestial pe orice teren (pina la hard-enduro, desigur). Numai de-astea imi iau de-acum incolo. Ai incercat si TKC 80 ? Altii zic ca se uzeaza mult mai repede Karoo. ma refer la modelul T, care e ceva asemanator cu Continental. Deci metzler karoo T sau K60 Pai astea 2 nu sunt in aceeasi liga ! Karoo T e cam 80/20 si K60 e cam 50/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Interesant. Deci o guma de 80/20 se uzeaza la fel ca una de 60/40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai nu depinde si de compozitia cauciucului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 si de suprafata de contact cu asfaltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Interesant. Deci o guma de 80/20 se uzeaza la fel ca una de 60/40? Nu asta am vrut sa zic. Remarca era pt cristi_mic, care zicea ca numai Karoo T o sa-si cumpere de-acu. Am vazut ca lumea lauda mai mult TKC80, ca ar avea o aderenta mai buna pe asfalt si tin mai mult decat KarooT. Vroiam sa stiu daca le-a incercat pe amandoua. Si daca da, de ce ii plac astea mai mult. Treaba cu 80/20 si 60/40 era ca, dupa mine, gumele astea 2 (k60 si karooT) nu joaca in aceeasi liga. K60 e mai de asfalt, dar face fata si offroad atata timp cat nu e noroi mai mult (trece de bucati scurte), pe cand KarooT e bunicel pe asfalt si mai bun decat k60 in noroaie. Sper ca am lamurit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 E vorba strict de pret. 135E perechea de Karoo fata de vreo 220E cea de TKC. Referitor la rezistenta la uzura, am auzit de tot felul de variatii pentru ambele tipuri. Mie-mi ajunge ce am vazut eu cu ochii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 A incercat cineva combinatia K60 pe spate cu tourance pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.