switch Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Rating-ul e "T", mai precis 180km/h, iar load-rating-ul e de vreo 360kg, deci merge cu vaci daca nu esti supraponderal. Asta pentru tube-less - nu stiu de tube-type la dimensiunile alea. Editat Septembrie 24, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 indicele de viteza au urmatoarele valori: B-50km/h F-80km/h g-90... J-100... L-120... M-130... N-140... P-150... Q-160... R-170... S-180... T-190... H-210... V-240... W-270km/h iar pentru mobra mea,fabricantul spune H cu toate ca ea merge maxim 160-170km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 intrebare care este diferenta intre 110/80 -18 TL 58V M/C si 110/80 -18 TL 58H M/C ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Din cate stiu, la acelasi tip de guma, un indice de viteza mai mic inseamna un cauciuc mai moale ca si compozitie, dar si ca rigiditate a sidewall-ului. Asta indica un cauciuc mai aderent si care se incalzeste mai repede, dar si mai confortabil. Could be wrong though... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 deci cel cu V ar fi mai dur ca compozitie? si probabil si durabil. nu de alta dar este mai ieftin cu vreo 20 ron fata de celalat Mesaj completat sau o avea mai multa guma pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Durabilitatea unei gume tine de foarte multi factori: compozitie, presiune, asperitatea soselelor, viteze uzuale, timp petrecut la viteze mari, temperatura, off-road, abuz, modul in care accelerezi si franezi, setarea suspensiilor, rulaj pe circuit, greutatea mobrei si a incarcaturii etc. Un lucru e cert. Eu dintr-un Tourance V-rated am scos pana acum 22.000km si mai am viata cam de inca 5000, dar poate tu n-ai putea scoate mai mult de 16.000 sau din contra, ai scoate 40.000. Ia-l pe ala mai ieftin si fii fericit. Oricum diferentele, din cate stiu, sunt minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 deci cel cu V ar fi mai dur ca compozitie? si probabil si durabil. nu de alta dar este mai ieftin cu vreo 20 ron fata de celalat Mesaj completat sau o avea mai multa guma pe el? in general ala cu indice de viteza mai mare este mai scump ... este logic... calitate mai buna... Daca e invers este numai din cauza adaosului comercial sau guma e la reducere din cauza ca a imbatranit in magazin si au inceput sa i se altereze proprietatile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Durabilitatea unei gume tine de foarte multi factori: compozitie, presiune, asperitatea soselelor, viteze uzuale, timp petrecut la viteze mari, temperatura, off-road, abuz, modul in care accelerezi si franezi, setarea suspensiilor, rulaj pe circuit, greutatea mobrei si a incarcaturii etc. Un lucru e cert. Eu dintr-un Tourance V-rated am scos pana acum 22.000km si mai am viata cam de inca 5000, dar poate tu n-ai putea scoate mai mult de 16.000 sau din contra, ai scoate 40.000. Ia-l pe ala mai ieftin si fii fericit. Oricum diferentele, din cate stiu, sunt minore. tourance e scump pt bugetu meu. plus ca nu cred ca fac km astia in 2 ani, si asa caucioacele actuale au dot 2003 mai studiez. mersi de recomandari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 SalutareFeicitari Galen pentru prezentarea k60-urilor. Putin ma "impresioneaza" neplacut transformarea profilului in patrat la K60. Sezonul e pe treminate pentru multi dintre noi, de K76 nu zice nimeni nimic? Vreau sa imi iau in aceasta iarna un set de cauciucuri Heidenau si oscilez intre K60 si K76. Multumesc Chiar, cum e K76-le? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 florin.radu post Sep 21 2009, 03:13 PM QUOTE (13SBF @ Sep 17 2009, 02:37 PM) * A folosit cineva Heidenau K76? Se zice ca vibreaza la viteze intre 30-50km/h. Eu am K76 pus tot pe v-strom de la sf lui aprilie anul asta si am pana acum 18600 km 4mm ramasi pe spate si 3 mm pe fata, inca mai merg 3-4000. Eu sunt foarte multumit de ele. O sa incerc K60 pt iarna M+S iar apoi revin cu siguranta la k76. bafta la alegere Se simte o vibratie si au un zgomot aparte pe asfalt intre 40 si 60 la mine dar nimic deranjant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Pe langa cele spuse de Florin vreau sa mai adaug: pe spate, de nou, K76 130/80/17 avea adancimea la crampoane de 9mm. Daca dupa 18000Km s-au dus aproape jumate inseamna ca tin al reaq de mult. Si eu sunt foarte multumit de ele, mi-au placut cum se comporta pe ud in mod deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Cavalere, tu cum pui K60 pe vacuta de TDM? Nu stiam k exista K60 pe 18 tzoli de fatza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 (editat) Cavalere, tu cum pui K60 pe vacuta de TDM? Nu stiam k exista K60 pe 18 tzoli de fatza... vezi ca era un qoute ala consider ca iese o combinatie decenta. ma gandesc mai mult din prisma pretului pt ca un set de stradale cum sunt pireli sport demon ma duc la 11 mil iar haidenau ma duc la vreo 7-8 , diferenta fiind destu de mare pt bugetul meu limitat. uit o sa ma uit iar pe listele haidenau sa vad daca este sau nu marimea de 18" Editat Septembrie 26, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 "O guma moale, chiar daca se duce mai repede, costa mai putin decat te-ar costa cazatura cauzata de o guma tare-lemn care te-ar tine mii de km in plus" Zic ca e mai bine de schimbat mai des o guma mai moale si mai aderenta(chiardaca e mai scumpa), cu atat mai mult cu cat vine sezonul rece, umezeala mai des(ploaie, lapovita), franari mai bruste in conditiile astea, mai ales in oras, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Pina la urma cit costa un set de K60 ? Ca sa compar cu Karoo T (140 Euro sau 600 RON). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 http://www.moto-amore.com/heidenau/new/productsnew_b.html am gasit asa K60 de spate dimensiunea mea de fata 110/80 - 18 M/C 58S la mine in talon e 110/90 - 18 pe fata afecteaza cu ceva?? si pe spate k76 150/70 B 17 M/C 69H are ceva combinatia asta? Mesaj completat sau pe spate 150/70 B 17 M/C TL69 HK 76 Mesaj completat pardon vroiam sa zic 150/70 B 17 M/C TL69 TK 60 M+S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Am dat si eu comanda de Heidenau K60 pt spate 150/70/17. Marti ar trebui sa il am acasa si miercuri sigur bag motorul pe coclauri la o testare... Se pare ca M+S vine de la Mud&Snow deci probabil compozitia e mai moale si are mai multa aderenta in anotimpul rece. Revin cu detalii si poze miercuri sau joi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 (editat) Pina la urma cit costa un set de K60 ? Ca sa compar cu Karoo T (140 Euro sau 600 RON). un set de heidenau k60 este cam 110-115 euro!!!le am pe DR BIG si chiar astazi am bagat si ceva noroaie si merg OK ...nu-i "crampon" dar mai mult ca sigur sunt cele mai bune gume 50-50 cu care m-am dat!! :ok:Karoo T am avut pe BMW si cred ca Heidenau sunt compromisul ideal..bune pe strada si mai durabile iar in off road poate in anumite situatii Karoo T un pic mai bune !! Editat Septembrie 27, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Hm...nu ca m-ar fi tentat, ,dar nu e suficient sa-mi schimbe preferinta pentru Karoo T, care este cel mai aderent cauciuc on-road de pina acum (si-l compar cu Anakee si Scorpion). Daca pe uscat e excelent, pe ud e fenomenal. Si tine 10.000km, deci e mai mult decit ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cu ce afecteaza diferenta din 110/80 si 110/90??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cu ce afecteaza diferenta din 110/80 si 110/90??? 110/80 e mai putin inalt decat 110/90. Adica inaltime lui e 80% din latime. Rezultatul ar fi ca vitezometrul si kilometrajul iti vor indica ceva mai mult decat realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 asta ar fi singura diferenta? ma gandesc ca manevrabilitatea sa nu fie afectata in resti pot traii cu un vitezometru si kilometraj inexact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Te ajuta la garda la sol (e cam cu 1cm mai inalt). In rest nu se simte nimic special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 asta cu garda la sol marita nu e binevenita, si asa sunt eu mic pe TDM, tre sa mai caut perechea ideala de caucioace, ieftine dar rezistente, pana acum avem k76 e spate dar pt 110/80-18" nu prea gasesc alternative Mesaj completat merg combinate http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 asta cu garda la sol marita nu e binevenita, si asa sunt eu mic pe TDM, tre sa mai caut perechea ideala de caucioace, ieftine dar rezistente, pana acum avem k76 e spate dar pt 110/80-18" nu prea gasesc alternativeMesaj completat merg combinate http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 ce ziceti? De ce nu pui K60 fata - spate? Cred ca e cel mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.