Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Eu am cumparat mobra cu comenzile modificate (puse mai in spate),mi-am cumparat altele evident,si pot sa spun ca cele din imagine nu par a fi comenzi avansate,in opinia mea sunt cele originale

Oricum chiar daca ar fi mutate mai in fata .....nu asta inseamna comenzi avansate...traversele care sustin comenzile sunt destul de scurte,comenzi avansate ar insemna,cred eu,15-20 cm mai in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am cumparat mobra cu comenzile modificate (puse mai in spate),mi-am cumparat altele evident,si pot sa spun ca cele din imagine nu par a fi comenzi avansate,in opinia mea sunt cele originale

Oricum chiar daca ar fi mutate mai in fata .....nu asta inseamna comenzi avansate...traversele care sustin comenzile sunt destul de scurte,comenzi avansate ar insemna,cred eu,15-20 cm mai in fata.

Subscriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e ok sa postez aici , dar VAND FOARTE URGENT YAMAHA VIRAGO 535

 

/index.php?/topic/172916-bursa-locala/page__st__1730__gopid__2925472#entry2925472

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-virago%20535%20-%20urgent-din-1996-398214.html

 

s-a dat cu ajutorul forumului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ptr Virogari sau Virogisti.

/index.php?/topic/666890-comenzi-avansate-virago-535/

 

S-au cumparat! Comenzile sunt cele originale de Virago, in configuratia de fabrica. Au fost montate pe o comunista bricolata, de aici tija de comanda a schimbatorului altfel.

Editat de alex_balea84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre cei care au Viroaga cu comenzi avansate: are cineva idee daca pedala de frana se poate lasa putin mai jos? (la mine-i destul de sus si mi-e cam incomoda pozitia piciorului din cauza ghetelor).

Multzam fain si anticipat! :bigstar:

 

 

P.S.: cine ma poate ajuta cu niste silencere sau sa imi imprumute niste tobe mai "cuminti" doar pentru RAR? Va rog mult! :friends:

Editat de Bobo7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la autentificare nu ii intereseaza nivelul de zgomot sau mai stiu eu ce . ei nu verifica decat seriile de pe sasiu si motor ca sa corespunda cu ce este in CIV . daca ei sunt nesimtiti si vor spagi , se leaga si de lucrul asta , cel putin in constanta primeaza spaga , chiar daca ai motorul in regula .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai SUNT nesimtiti si VOR spagi! :angryfire:

vecinul meu a fost cu Viroaga lui la identificare (evacuare identica cu a mea: stock fara silencere sau site) si i-au dat revenire. el a rezolvat problema temporar, acum o luna, cu alte tobe pe care nu le mai are tipul respectiv. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa faci o programare la rar in tulcea , eu acolo am facut autentificarea si a fost ok . itp-ul tot in tulcea l-am facut , cu supervizare de la rar ( motorul a fost blocat de rar , ca sa vina sa mai faca si ei odata teste ) , iar tipul care a venit nu a comentat absolut nimic , ba chiar i-a placut cum suna motorul : " toarce frumos " a zis . plus ca atunci aveam alt stop pe spate , pe leduri si alte semnale . atata timp cat motorul are frane si ii merg toate luminile nu a avut nimic de obiectat . si nici eu nu am site pe tobe , dar se aude decent , nu e deranjant sunetul deloc . pai daca aveam direct tevi goale , chiar era o problema . una peste alta , poti sa vezi daca poti sa faci 2 capace care sa intre la fix pe tevi , le dai cate 2-3 gauri si ar trebui sa atenueze cat de cat ca sa nu fie probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre cei care au Viroaga cu comenzi avansate: are cineva idee daca pedala de frana se poate lasa putin mai jos? (la mine-i destul de sus si mi-e cam incomoda pozitia piciorului din cauza ghetelor).

Multzam fain si anticipat! :bigstar:

 

 

P.S.: cine ma poate ajuta cu niste silencere sau sa imi imprumute niste tobe mai "cuminti" doar pentru RAR? Va rog mult! :friends:

 

salut,

 

eu am comenzi avansate. la pedala de frana exista un singur reglaj care e pentru cursa moarta. daca vrei sa cobori pedala cred ca ar trebui introdus un distantier intre cablu de frana si pedala, astfel incat ea sa vina mai jos. ceva gen inca un surub...

uita-te la prinderea dintre calbu si pedala si vezi ce poti sa adaptezi/sa intercalezi acolo. alta idee nu imi vine.

sau cred ca poti sa mai largesti cablul de frana din bratul de la tambur, ca sa vina mai in fata (mai spre pedala). dar atentie in cazul asta la cursa butonului pentru stop, sa nu traga prea mult de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau, alternativ, schimba-ti tehnica de pilotaj de la "cu piciorul pe frana" la "cu piciorul langa frana" (stiu ca aproximativ 50% din instructorii din tara predau prima schema, restul a doua).

 

Motocicleta in cauza (a lui viperfx15) am calarit-o si eu si are comenzi avansate din acelea din metal masiv cu drugi cilindrici unde pui piciorul. Tot din cauza cizmei (si a felului in care functioneaza articulatia plantei), nici eu nu puteam sta cu piciorul pe frana (iar instructorul meu nu mi-a predat, in mod special, nici una dintre tehnici) asa ca stateam cu varful cizmei proptit in pedala (si cu arcada piciorului pe scarita, proptita in tocul cizmei).

 

Ca sa calc frana nu faceam decat sa ridic varful cizmei 1cm si sa-l duc in fata inca 1cm -- s-a dovedit a fi mai mult decat suficient pentru traficul din oras si afara.

 

La motorul pe care il am acuma, pedala de frana are "talpa" patrata si mica iar lungimea si pozitia bratului fac, iarasi, imposibil statul pe ea tot timpul. Asa ca acuma stau cu varful cizmei in linie cu pedala (pedala in stanga cizmei) iar cand trebuie sa pun frana, doar ridic varful 1cm si ma duc 2cm spre stanga (spre interior).

 

Fiecare cu stilul sau, iar de obicei comenzile avansate (exceptie alea foarte scumpe) nu [mai] au reglaj pentru inaltimea pedalei de frana, precum comenzile originale.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Got it! Ce-i drept in timpul scolii, am incalecat mai mult un GN pe care-mi statea gheata perfect orizontal pe scarita si abia atingeam pedala, fara s-o apas. O sa-ncerc diseara sa vaz daca-mi iese pozitia. Multzam pt sfaturi!

Cheers :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la un sudor cu autogen..incalzeste bratul pedalei si o aduci la pozitia care iti convine pt stilul tau.Merge si la rece dar risti sa scape si poti rupe ,,talpa"..A mea era prea ,,in afara" si ,,prea sus"...ma obliga sa stau cu varful intr-o pozitie total incomoda .Am demontat-o ,am prins-o intr-o menghina serioasa si am ,,strambat-o "(indreptat de fapt ) la o pozitie decenta .Acum este la un cm sub varful piciorului.Doar apas putin si lucreaza.Cand calaresti o mobra este de recomandat sa iti reglezi totul in asa fel incat sa te simti bine pe ea si sa ai totul ,,accesibil"..chiar daca prin asta ,,umbli putin la design "..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ca's incepator, aseara, la prima plimbare de acomodare cu traficul bucurestean, am avut parte de-o "mica" sau "mare" patanie. :( Cand am ajuns in parcare, am constatat ca imi lipseste un capacel negru de plastic din stanga de la capatul amortizorului, imediat sub ghidon. (cel din poza). Nu stiu cat de mult am mers fara el...sper doar sa nu fi intrat praf pe acolo sa se strice suspensia.

Imi poate spune cineva cat de urgent (grav) este? Si daca are vreunul din voi din intamplare un astfel de capac in plus, desi ma indoiesc...sau ce solutii de inlocuire imi dati.

La mecanica nu ma pricep mai deloc si de asta intreb aici.

Multumesc mult pt sfaturile de pana acum.

Asfalt uscat!

post-66768-0-04169700-1314694964_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e un dop care acopera capacul arcului din furca , posibil sa gasesti ceva asemanator sau poti sa improvizezi dintr-un cauciuc ceva si poti sa pui in amandoua partile ca sa fie identice .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu respecte .... am si eu un necaz..daca are cineva un releu de incarcare ( yamaha virago 250 este in 4 pini ... ) al meu nu mai lucreaza atasez seria ce era pe el... poate ma ajuta cineva ... las si un nr de telefon .. un bep si resun eu 0741325292 seria de pe releu 47x-41 sh569-12

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc !

Asadar, Viraga mea e echipata cu 100/90/R19 pe fata...

 

A se nota ca dimensiunile date de producator sunt 3.00-19 49S pe fata si 140/90-15M/C 70S pe spate.

A se nota, de asemenenea, ca producatorul specifica in cartea tehnica a motocicletei chiar si modelele exacte de cauciucuri intentionate a fi montate pe motocicleta, si anume: Bridgestone L303A (fata) + G508 (spate) sau Dunlop F14G (fata) + K425 (spate) -- lucru interesant fiind ca la aceste modele de cauciucuri (de fata, in special) producatorul lor le da dimensiunea in catalog exact ca cea din cartea motocicletei: "3.00-19".

In fine, a se nota ca conform legii in vigoare (asa stramba cum e ea si asa coruptibil cum e organul de control), montarea unor anvelope cu alte specificatii dimensionale decat cele din talon este interzisa (si o sa va creeze probleme cel putin la RAR).

 

"90/90-19" si "100/90-19" sunt alte specificatii dimensionale decat "3.00-19". Evident, sunteti cu totii majori si vaccinati si liberi sa faceti cum doriti, eu am vrut doar sa va arat si cum sta treaba oficial.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,unui tovaras de al meu i-au aparut fisuri/gaurele,in membranele de la carburatoare,iar motorul ii merge neregulat,chiar vrea sa se opreasca,(mai ales la turatii mai mari),imi poate spune cineva unde gaseste noi,si cam la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...