gabriel chelaru Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare tuturor! Are cineva de vanzare carburatoare de virago 535? sau imi spune cineva de unde sa cumpar? Sau macar membrane, ca ale mele s-au subtiat rau! Multumesc si asfalt uscat cat ne mai permite vremea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 carburatoarele sunt scumpe in general , iar la mana a doua nu renteaza sa iei , pentru ca nu stii exact ce iei . membrane gasesti pe ebay de la 30-40 euro in sus , sau daca te grabesti , de la 300 si ceva de lei in sus , per bucata . pe ebay de germania sunt ceva mai ieftine . sa ai spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 intrebare: se potriveste pe virago 535 carburatoare de 750? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet. Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate! Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta! Ce ma sfatuiti sa fac ??? Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar! Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Ce ma sfatuiti sa fac ??? Salut, Nu rezolvi nimic daca te duci si la Grivita. Nu cred ca rezolvi nici daca pui site false ca-s ciumegi aia de la rar. Imprumuta de la cineva tobele originale intacte si rezolva-ti treaba... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator. Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Stie careva unde gasesc si eu niste silencere pentru Virago 535 din 94! Am picat autentificarea la RAR Voluntari pe motiv ca am sitele scoase (inginerul nu mi-a pornit motorul, doar a constatat lipsa sitelor ) si vreau sa rezolv treaba! Multumesc! Editat Octombrie 28, 2011 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 adovis, dute-n grivita si ai rezolvat treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Stie cineva unde gasesc carburatoare de 535? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 ce au ale tale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet. Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate! Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta! Ce ma sfatuiti sa fac ??? Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar! Mersi anticipat! Fosta mea mobra avea site demontabile. Desfaci doua suruburi si, gata!, ai mobra cu evacuare stas! Daca te avantajeaza, da-mi un pm sa vedem cum putem rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul. schimba meseriasul, n-are nici scule, nici know-how. crede-ma! mai ales la virago unde sunt unele dintre cele mai simple carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator. Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250. Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta! Eu as vrea sa incerc sa rezolv singur, doar daca demontarea carburatorului nu presupune si refacerea unor reglaje si daca intreaga operatiune e posibil a fi facuta si de catre un ne-mecanic si cu scule uzuale, ca alde mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 seringa, otet sau lichid de frana, baga cu acul pe langa camasa pe sus, lasa sa se scurga, dupa 2 zile merge din nou cablul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Colegu cu identificarea....mergi la seful cel mare si fa o reclamatie.IDENTIFICAREA nu are legatura cu starea mobrei..Astea sunt magarii facute de ,,ingineri"..Eu am cumparat masina ..rupta,ruginita..vai steaua ei (fara evacuare si cu motorul fara chiuloasa)..L-am dus pe platforma la RAR si ei au facut identificarea ,lucru care certifica : corectitudinea seriilor sasiu,motor..culoare si tip. Este adevarat ca te poate trimite in boxa pt ITP daca la prima vedere descopera probleme grave iar tu evident ai venit pe ea sau la volanul ei cu ITP valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 seringa, otet sau lichid de frana, baga cu acul pe langa camasa pe sus, lasa sa se scurga, dupa 2 zile merge din nou cablul! Nu stiu cum e cu lichidul de frana (banuiesc ca si ala corodeaza) dar otetul rugineste rau. Probabil ar ajuta ceva lubrifiant dupa tratamentul cu otet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 problema cu releul de incarcare rezolvata, cu costuri civilizate. multumesc lui /index.php?/user/65068-metricmotion/ pentru releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ? Desfaci comenzile din suruburi,apoi prin rotire,te-ar ajuta si ceva solutie facuta cu "detergent".La mine stanga era destul de bine lipita,dar astfel am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ? Te referi la manere? Daca da atunci pot sa-ti spun cum am facut eu. Am demontat comenzile (lumini,pornire) si am tras de ele in exterior (mai tare).La mine nu au fost cu nicio siguranta(surub de fixare sau ceva de alt gen) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 In schema de piese , nu arata nici un surub , deci banuiesc ca e prin presare , pemtru ca nu am vazut filet pe capetele de ghidon . In principiu o sa schimb ghidonul original cu un aftermarket , pentru o pozitie mai comoda , plus manere noi . Am inceput sa desfac motorul bucatele pentru o servisare comleta , si cine stie , poate ii fac si niste comenzi avansate . Si-a pus cineva pe virago cutii laterale din aluminiu pana acuma ? Nu de alta , dar nu prea sunt multumit de coburi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta. Corect ce ai zis tu , dar ma refeream la capetele de ghidon , si a manerului cu totul in principiu , nu doar a mansoanelor de cauciuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.