IceLord Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Din cate stiu eu in fuctie de anul de fabricatie sunt 2 tipuri, daca este vorba de cel montat staga jos in dreptul basculei stiu ca am cautat echivalentul chinezesc, care la clona mea face fata foarte bine si l-am probat si pe un 535 si mergea ok, l-am gasit pe ebay la 83$ .Moto este Lifan lf400 (LF 400 Thunder pentru americanI).Cel pentru virago l-am gasit la preturi mai mari. » Post actualizat in 20 Sep 2014 19:36 Uite ca aici am gasit la 50$ http://stormparts.co.nz/index.php?main_page=product_info&products_id=90828 Ahoi! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 cumpar comenzi avansate pentru 535... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ahoi! Bună un releu de încărcare pentru un virago 535 unde a-si găsi si la ce pret? Mulțumesc anticipat! Salut. Pe 535,in trecut cand am avut si s-a ars, am pus de Transalp. Inca merge si acuma dupa 4-5 ani..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Salut. Pe 535,in trecut cand am avut si s-a ars, am pus de Transalp. Inca merge si acuma dupa 4-5 ani..... Dar ma gandesc ca a trebuit sa refaci mufa si sa reconectezi firele la mufa ca banuiesc ca nu se potrivesc! Sau e acelasi producator de releu si la Yamaha si la Honda? Editat Septembrie 24, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 ieri seara dupa mai multe schimburi nervoase de flash-uri cu alti participanti la trafic ..m-am decis.. tre sa reglez farul cumva la viroguta mea de 250.imi poate spune cineva cum anume se face operatiunea asta, eu am tot buchisit pe la suruburile acelea de pe conturul farului (e unul in stanga jos cu un arculet pe el chiar) dar nu par sa aibe vre-un efect. (alternativa ar fi sa desfac prinderea farului, sa il inclin un pic spre in jos si sa il strang la loc, dar parca e prea din topor solutia asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 alternativa ar fi sa desfac prinderea farului, sa il inclin un pic spre in jos si sa il strang la loc, dar parca e prea din topor solutia asta La multe chiar asta e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 ieri seara dupa mai multe schimburi nervoase de flash-uri cu alti participanti la trafic ..m-am decis.. tre sa reglez farul cumva la viroguta mea de 250. imi poate spune cineva cum anume se face operatiunea asta, eu am tot buchisit pe la suruburile acelea de pe conturul farului (e unul in stanga jos cu un arculet pe el chiar) dar nu par sa aibe vre-un efect. (alternativa ar fi sa desfac prinderea farului, sa il inclin un pic spre in jos si sa il strang la loc, dar parca e prea din topor solutia asta) Pe rama farului ai 2 suruburi, nu doar unul... unul pe stanga, unul pe dreapta, unul mai sus, unul mai jos. Mai strange-l putin pe cel de jos sau/si mai desfa-l pe cel de sus, farul o sa se incline spre jos. Doar sticla e reglabila, nu forta in prinderile carcasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Dar ma gandesc ca a trebuit sa refaci mufa si sa reconectezi firele la mufa ca banuiesc ca nu se potrivesc! Sau e acelasi producator de releu si la Yamaha si la Honda? Mufa s-a potrivit perfect. A fost nevoie doar de o alta prindere al releului pe cadru. Atat.Pistol cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Interesant! Am mai întâlnit astfel de chestii, mai exact la yamaha dragstar xvs 1100 pe care o am eu CDI-ul e de Mitsubishi...in fine. Asta e alta discutie! Mulțumesc de informare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Dupa un sezon reusit, fara mari probleme (cu exceptia bobinei), s-a gandit coana Maria sa-mi faca o surpriza... poveste e cam asa: am pe spate niste semnalizari aftermarket care nu sunt cele mai calitative si periodic trebuie sa le strang prinderea pe aripa, se cam ard becurile etc. Sambata ma intorceam de la Sanzieni si seara a cedat cel de pe stanga. Se slabise surubul si becul era ars... am schimbat becul pe la Brasov, am ajuns pe la Ploiesti... iar s-a dus semnalizarea. Am lasat-o pe duminica. Duminica am dat-o jos, am pus saibe glover ca sa nu se mai slabeasca suruburile, am mai mesterit eu la ele... era ceva in scurt. Am banuit contactul ala care vine in fundul becului, am mai strans arculetul din spatele lui, parea ca e totul ok. Am incercat de proba sa pun semnalizarea direct pe baterie, nu s-a aprins becul si firul s-a incins instant. Scurt, nu? Am zis ca am rezolvat, totul a fost ok... incarcarea e ok (am voltmetru legat la baterie), DAR... luni dimineata bateria abia invartea. Am zis ca am golit-o eu cu scurtul si cu probele de dupa. In fiecare zi am facut cam 20km, ieri dimineata am oprit si cand sa pornesc iar... a invartit anemic o secunda si dupa aia moarta. Am zis ok, bateria... azi dimineata am pornit-o impinsa (traiasca cele doar 145kg ale ei si compresia buna, ca pot sa ma urc pe ea si sa imping si pornesc singur), seara la intoarcere nu se mai accelera de la ralanti... in ture mergea ok, dar plecand de la ralanti avea o balbaiala. Am ajuns acasa (exact la 100m de bloc a cedat iar semnalizarea pe stanga), dupa vreo ora am plecat sa imprumut un redresor... bateria moarta (desi, repet, incarcarea e buna). Am pornit-o iar impinsa si nu a mai facut probleme in mers, la plecarea de la ralanti. Bine, i-am si "curatat" putin carburatorul mergand cu ea la turatie maxima de cateva ori. Am dat acum bateria jos, pus multimetrul pe ea... surpriza, 12.85v. Am pus-o pe redresor, dar mi se pare fff dubioasa treaba asta. Bateria e buna, dar cand pun contactul si apas pe start moare. Bateria e luata in primavara, noua. Carbunii la electromotor sunt schimbati (originali Yamaha), rotorul a fost curatat bine, inclusiv canalele cu o scobitoare. Incarcarea pe voltmetru e 12,5-12,7v la ralanti si 14-14,2v in turatii (mers normal). Azi i-am marit ralantiul si aveam 13,5-13,7v la ralanti... tot degeaba. E adevarat, am mers 10 km in seara asta. Totusi e ceva dubios, ma tot gandesc la semnalizarea asta... e posibil sa fie din cauza ei? Nu o sa mai merg cu mobra zilele urmatoare si o sa-mi iau o pereche de semnale originale, duminica o sa iau la mana electrica, sa verific firele, sa masor etc. Scuzati postarea kilometrica, am zis sa dau toate detaliile... ma enerveaza groaznic cand apar probleme din astea, in special electrice, la care nu ma pricep atat de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Semnalul ala nu are cum sa-ti consume cu mobra oprita.Deci luni dimineata cand abia invartea nu avea cum sa fie din semnal.Ai verificat inainte s-o pornesti ce tensiune ai pe voltmetrul de la bord? Acum s-a facut mai rece si depinde de ce ulei ai poate sa invarta mai greu (intreaba-ma pe mine cum porneste cea de 125 cand e rece ca am baterie de UPS pe ea).Vezi sa nu ai un scurt care sa-ti traga curent din baterie cand sta.Tot ai multrimetrul pune-l pe amperi (daca nu citeste nimic treci pe mA)si baga-l intre plusul bateriei si borna ca sa vezi daca ai scurgeri parazite de curent. Bineinteles totul oprit, Daca nu ai furtaciuni de curent sa nu fie totusi din baterie care se descarca stand.Pe mine o Varta ce o aveam pe masina m-a lasat fara preaviz dupa 1 an. Ca sa masori corect tensiunea pe baterie cuplezi un cosumator pentru cateva secunde si pe urma masori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 O sa o verific mai detaliat duminica, nu am timp pana atunci. Am comandat si semnale originale (sh), o sa le inlocuiesc pe cele de pe spate. Luni dimineata am presupus ca am golit-o eu duminica, tot facand probe. Dar na... sa nu se incarce deloc in 4 zile? Pai la scurt ma gandeam si eu... dar de ce bateria are 12,85v scoasa acum o ora de pe mobra? Si montata nu vrea sa invarta, se duce voltajul la 12-12,2... Bateria imi pare ok, tinand cont ca are voltaj in ea. Am pus-o si pe redresor totusi. Cred ca am si garantie la ea, dar daca tine curentul in ea, nu cred ca asta e buba. Electrica a fost luata la mana toata in primavara, doar sa nu fi aparut ceva nou acum. Singurul dubios e semnalul ala, e singurul care mi-a facut probleme si fac legatura intre sambata seara, cand a crapat, si duminica cand bateria s-a cam dus. Plus ca azi iar a crapat, desi e strans bine... Am 15w50 in ea, invartea ok pana la faza asta. Socul tras jumatate si pornea "la sfert", indiferent de temperatura. A mai stat in august 2 saptamani, cat am fost in concediu... la fel, a pornit din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Daca pui aparatul de masura cu mobra oprita inseriat pe borna plus (mA sau chiar A) apare ceva consum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Geo iti scade prea putin voltajul la invartit, verifica strangerile la suruburile de la starter si electromotor (cele electrice bineinteles).Eventual verifica si starterul, stii cum, cu surubelnita intre conexiunile de putere. » Post actualizat in 25 Sep 2014 19:29 Daca pui aparatul de masura cu mobra oprita inseriat pe borna plus (mA sau chiar A) apare ceva consum? Daca nu ai alarma trebuie sa fie 0. Oprita insemnand fara contact pus. Editat Septembrie 25, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Geo iti scade prea putin voltajul la invartit, verifica strangerile la suruburile de la starter si electromotor (cele electrice bineinteles).Eventual verifica si starterul, stii cum, cu surubelnita intre conexiunile de putere. » Post actualizat in 25 Sep 2014 19:29 Daca nu ai alarma trebuie sa fie 0. Oprita insemnand fara contact pus. stiam ca trebuie sa fie zero eu il intrebam pe Geo:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 @ faher: nu am apucat sa masor nimic, cu exceptia bateriei in casa. Era deja intuneric, am demontat bateria pe pipaite... duminica ii fac verificarile, pe lumina. @ Vlad: o sa le verific si pe alea, multumesc. Starterul e ok, invarte cat de cat, dar fff slab si se vede cum scade voltajul imediat. Daca pun contactul, sa zic ca am 12,8v.. apas pe start, invarte anemic pt 2 secunde si ajunge la sub 12,4v, chiar si la 12v mi-a ajuns azi. Voltmetrul e pus direct pe borna + a bateriei, deci pe incarcare sunt sigur ca e ok. Singura chestie la care ma gandesc, ca afon intr-ale electricii, e ca am un scurt cand pun contactul, eventual cand apas start (carbunii?). Trebuie sa vad unde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 In principiu bateria beneficiaza de garantie daca montarea ei a fost efectuata de o unitate autorizata si daca au fost copletate datele din certificatul de garantie, referitor la tensiunea de incarcare si consumatori... autentificate prin stampila unitatii respective. Tot acea unitate service(sau alta) trebuie sa-ti dea o nota sacrisa in care sa reiasa ca din punct de vedere electric instalatia ta este bnuna, dar bateria este defecta. Cu aceste hartii poti merge la vanzator sa-ti inlocuiasca bateria. Lampa de semnalizare nu are legatura cu cele scrise de tine. Sunt doua incidente care se suprapun... Acum cativa pasi pe care trebuie sa-i faci in ordinea de mai jos, pentru a te edifica: 1. Verifici nivelul electrolitului din baterie, completezi doar cu apa distilata. Daca nivelul este scazut ai probleme de incarcare - tensiune prea mare(fierbere). 2. Bateria se incarca la redresor, nu prin ore de functionare motor. Curent mic(max 10% din puterea nominala)timp de 8-10 ore. 3. Masori tensiunea la borne in momentul in care actionezi demarorul - nu trebie sa scada sub 11V. 4. Masori tensiunea la bornele demarorului in momentul in care-l actionezi. Daca este cu mult maica decat la bornele bateriei, cauti cauzele pe cablaj/conectica/releu starter. 5. Dupa pornire masori tensiunea de incarcare cu toti consumatorii porniti. Minim 13,6V, max 14,5V 6. Masori consumul cu ampermetrul inseriat pe baterie, contact taiat. Trebuie sa fie 0,00A sau max 0.01A daca ai alarma. Revin-o cu rezultatele la toate cele expuse si mai vorbim... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Merci Cristi, pot sa-ti raspund partial acum. 1. e la nivel electrolitul. 2. bateria data jos la azi, la ora 21, avea 12,8v in ea. Am pus-o totusi pe redresor (inteligent cica), intr-o ora indica ca e incarcata. 3. duminica o voi face. Totusi m-am uitat si la voltmetru, cand apas pe start voltajul scade la 12-12,4v, depinde. 4. tot duminica. 5. am aceeasi incarcare din aprilie, de cand am pus regulatorul asta pe ea. 6. tot duminica. Garantia nu e problema, doar ca eu zic ca bateria e ok. Dubiosenia apare cand pun contactul si apas butonul de start. Releul de semnalizare da plus sau minus (cu plus permanent) pe bec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Releul de semnalizare da plus care trece prin comutatorul semnalizarii si merge la bec. La bec ai minus permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Asa este, dar cu contactul taiat nu ar trebui sa fie nici un consumator. In plus toate circuitele in afara de circuitul generator/baterie sunt protejate prin sigurate... sau asa ar trebui sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Ah, da, am uitat aspectul asta... duminica am avut si o siguranta arsa, una tubulara din sticla, cred ca de 10A (nu cea de 30A, de pe +). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Regulatorul de curent care face parte din circuitul generator este protejat si el fata de baterie prin siguranta generala de 30A. Oricum problema ta este ca ai o pierdere de tensiune pe circuitul de putere (pentru ca ai comnada) al electromotorului daca iti scade atat de putin tensiunea la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 O sa masor punctele 3, 4 si 6 duminica. O sa desfac si electromotorul, ma tot gandesc sa nu fie in scurt carbunii. Tot duminica o sa schimb si semnalizarile spate, ca m-am saturat sa-mi tot faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Ce marca e bateria, arata asa? Dupa ce am primit o motoreta cu baterie noua din asta alba, dar care a tinut prea putin, nu mai iau decat din alea mai calitative, gen yuasa, negre. Exact simptomele tale le avea VF-ul cu o baterie praf. PS: nu da inca electromotorul jos. Fa rost cu imprumut de o alta baterie sau leaga-o pe aia de la masina si vezi cum invarte. Editat Septembrie 26, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Pai bateria tine curent, sau cel putin eu asa zic... deci, ieri seara nu a invartit deloc, 2 porniri le-am facut impingand-o. Am ajuns acasa, mers 5 minute, am dat jos bateria de pe mobra, am pus multimetrul pe ea... 12,85v :| Redresorul a stat o ora la 13v si gata. Bateria e JMT cu acid si intretinere. Electrolitul e la nivel, nu am umblat la el din aprilie, de cand am cumparat bateria. Pana duminica, cand a fost faza cu semnalul ala, nu a facut nici cea mai mica problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.