Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Vlad, ce crezi tu este doar o supozitie, evident nefondata deoarece benzina nu arde ci doar vaporii ei. In al doilea rand pentru a se aprinde, acesti vapori au nevoie de aer - raportul stoichiometric care nu poate fi indeplinit niciodata intr-un mediu inchis. In altreilea rand temperatura tiristorului nu v-a ajunge niciodata in punctul de aprindere(5-600 grade).

 

In legatura cu scanteia care eventual s-ar produce in mod accidental, aceasta nu are nici un efect - pompa de benzina electrica produce in mod constant la perii/colector un lant de scantei continue care sunt diminuate prin racire tocmai fiindca sunt produse in benzina.

 

In concluzie, desi aceasta solutie este utilizata pe scara larga de catre producatori datorita simplitatii si acosturilor scazute, pana in prezent nici un rezervor nu a luat foc din acest motiv.

Mica erata nu tiristor ci termistor,Ai aer destul acolo pentru ca rezervorul este aproape gol, vapori sunt din belsug(fa un test cu un chibrit aprins :D )Ti-am mai spus e treaba ta cum vezi problema si ce supozitii faci tu.

Ai desfacut pompa de benzina si este imersat rotorul cu colector cu tot? Ma indoiesc.La a mea am pompa volumetrica cu membrana nu centrifugala.Nu am desfacut-o dar dupa zgomot si pulsatiile jetului bag mana in foc ca e asa.

» Post actualizat in 31 Oct 2014 10:16

Apropo vezi ca dezinformezi benzina se autoaprinde la 5-600 grade Kelvin sa nu faca cineva vreo confuzie.

» Post actualizat in 31 Oct 2014 10:18

Chiar mai putin daca ne luam dupa tabele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Ai desfacut pompa de benzina si este imersat rotorul cu colector cu tot?...

Da, am desfacut zeci de pompe si nunumai... sunt curios si demontez orice, lucrez in domeniu auto. Iar tot ce am scris sunt realizari concrete, facute de marii producatori! Adica REALITATI

 

Una este sa scri ce ai facut si alta este sa scri ce crezi. Renunt sa-ti mai raspund...

 

Daewo are termistor in rezervor... Toate pompele de alimentare sunt imersate si racite cu combustibilul ce circula prin ele. Chiar si la pompele externe(la care s-a renuntat de multi ani), benzina circula prin ele - (vezi atasament) pompa Bosch. Este realitatea ce ne inconjoara, nu eu le inventez, ci doar le studiez, sa le inteleg... restul sunt vorbe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am inteles esti neam de Mitica Contra (sau Ponta).Tin sa-ti amintesc ca tu a i cerut si alte solutii.Daca vroiai sa te dai mare trebuia sa spui ce ai realizat si atat.

Orice ai spune benzina are punctul de autoaprindere tot la 200 si grade celsius. Altadata cand ceri o parere o s-o ignor ca nu vreau sa am de-a face cu ciufutii.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar comenzi avansate pentru 535...

 

 

0722342614... daca nu gasesc ma apuc sa le crosetez singur.. dar prefer sa le cumpar gata crosetate...

Daca ai un sudor bun si un strungar le faci mult mai ieftin fata de ce vei gasii pe net sau pe motociclism

am avut un kit de comenzi avansate si s-au dat ca painea calda 200 Epuroi !! pe eBay le gasesti la 300 350 fara transport !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problema rezervei: nici la mine nu a functionat vreo data (virago 535 din 1991 eu o am de 3 ani) asa ca am scos de tot comutatorul, iar sub rezervorul principal am demontat acea valva cu robinet si am vazut ca are 2 furtunase cu filtru in capat de lungimi diferite: clar cel scurt pt rezeerva. Asa ca pe cel lung l-am taiat (la baza ca sa pot pastra filtrul din varf) la nivelul celui mic. Acum e ca si cum ar fi permanent pe rezerva.

 

Imi aduc aminte ca am pus o data 11 litri in ea, si nu eram pe 0 cu benzina. Oricum la 180 km parcursi caut benzinarie (km pracursi mixt nu numai urban).

 

Asta a fost solutia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu as vrea sa risc... ca sincer nu pricep... si deaceea am si zis daca se poate sa o refac complect contra cost binenteles... acum ii drept si daca nu costa foarte mult..ca daca e asa o vand pe bucati ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...care stie si are timp sa refaca o instalatie electrica la yamaha virago 250 ( ma refer la inlocuit firele + mufe )...

...am si zis daca se poate sa o refac complect contra cost binenteles... acum ii drept si daca nu costa foarte mult...

Indiferent ce ve-i decide costurile, nu te pot determina sa dezmembrezi motorul! De cele mai multe ori reparatiile sunt mai simple si mai ieftine, trebuie sa afli doar cauzele care-ti produc necazurile.

Sunt insa si situatii in care refacerea totala a instalatiei electrice este necesara(accidente, luat foc, etc). In cazul tau trebuie sa descoperi consumatorul care-ti descarca bateria. Aceasta o poti face cu un ampermetru inseriat cu bateria, apoi contact taiat si scoti pe rand sigurantele pana indicatia devine "0". Asa afli pe care dintre circuite trebuie sa umbli. O alta cauza posibila poate fi la alternator/reglator care sunt in legatura directa cu bateria(decuplezi conectorul regulatorului). O alta cauza poate fi o interventie defectuasa mai veche sau alimentarea altor accesorii sau dispozitive executate gresit.

 

Refacerea totala a instalatiei electrice mie imi ia 2-3 zile de munca indiferent de marca, insa in acest caz este o problema legata de achizitia conectorilor... poti fi nevoit ca sa renunti la conectica de origine, folosind ce gasesti(adaptari/improvizatii, etc).

Din pacate distanta dintre noi ma impiedica sa te pot ajuta mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi are dreptate... la 250 ai doar 2 sigurante, una pe circuitul de incarcare, de 30A parca, si una mai mica, din sticla (apropos, unde se gasesc din astea?), pe circuitul de semnalizare si iluminare.

Ai masurat incarcarea? Bateria mai e buna? Ce inseamna ca iti descarca bateria, e incarcata complet si se descarca pe motocicleta stand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce norocosi sunteti ca sunteti asa multi la bucuresti si mai ales care va si pricepeti ... aici la cluj chiar daca suntem citva motociclisti ...sunt multi habarnisti ... as vrea sa fie macar 2 ca si voi pe aici .. dar vorba cuiva doar incercind inveti ..sper sa nu stric mai tare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ai hotarat sa schimbi cablajul trebuie s-o faci cu cap. Imi permit sa-ti dau cateva sugestii.

-conductor nu cred ca vei gasi pe culorile originale asa ca poti sa-l iei de cateva culori dar il tilezi

-ca sectiune iti ajunge in general de 1mmp adica un VLPY de 1, cam 50m cred ca sunt suficienti

-ai si cateva mai groase identifica-le si ia-le de sectiunea corespunzatoare.

-protejeaza foarte bine manunchiurile care iti rezulta cu banda

-fa-ti rost de schema si atribuie fiecarui aparat (inclusiv mufe) un numar si daca are mai multe contacte inca un numar de exemplu la far ai soclu pentru bec cu trei contacte

sa zicem ca-i zici 3 deci o sa ai 3.1, 3.2, 3.3 . Firele care ajung la soclu le notezi pe tile cu numerele respective iar In celalat capat al firelor o sa ai notatia corespunzatore locului unde se duc.

-daca plasticul nu este deteriorat poti folosi cuplele vechi la care schimbi papucii, cu rabdare o sa reusesti sa extragi papucii vechi,vezi ca au o limbuta care-i tine sa nu iasa.

-ca regula nu exista fir care se leaga pe parcurs prin lipire, toate conexiunile se fac in dreptul aparatelor sau cuplelor.

 

Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca e chiar asa nasoala problema. S-a apucat un nebun (si a facut treaba f buna) de o instalatie, dar aia era arsa, iar chopperul era ceva maricel de 1500cc, iar instalatie nu se gasea sau era f scumpa. Mana pe un multimetru si gaseste problema, doar nu te-oi apuca pt. un fir sa refaci toata instalatia...

 

PS: fa o incercare: pune bateria pe redresor, scoate mufa din releul de incarcare si masoara bateria sa vezi daca consuma.

 

PS2: sigur bateria e buna? :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateriile cum da un pic de frig cum le ia drak asa ca eu contez pe baterie dar prima data multimetrul da verdictul. Eu mi-am facut la viroaga toata instalatia cositorita si nu mai exista nici un fel de mufa pt ca am avut mari probleme cu tabloul de sigurante si cu mufele de la virago asa ca in 3 zile am cositorit si apoi izolat toata instalatia. Te ajutam eu dar din pacate si eu sunt departe de tine.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..sper sa nu stric mai tare

Nu ai ce strica, trebuie sa faci niste verificari! Incerc sa te ajut cumva... hai sa incercam.

 

1. In prima faza, trebuie sa inseriezi un ampermetru cu bateria. Contactul sa fie off, iar daca indicatia este "0" nu ai ce face la instalatia electrica.

2. Verifici tensiunea de incarcare a generatorului si starea bateriei. Daca nivelul de incarcare se situeaza in interevalul 13,6 - 14,5V este posibil sa fie bateria defecta.

3. Urmeaza verificare baterie. Insa fara un aparat specializat(gen midtronix) este imposibil sa faci o diagnosticare rapida a acestia. Ce poti face tu este sa aplici solutia testului matematic: incarci bateria si o descarci printr-un bec de far(55W) pana ajungi la tensiunea de cca 11-10,5V urmarid timpul scurs(becul are un consum de cca 4,2-4,5A/h). Inmultesti timpul cu intensitate si afli capacitata bateriei. Ex: daca timpul a fost de 1 ora si 20 de minute(1,33 x 4,5 = 5,98) adica bateria ta are aproximativ 6A.

 

Revino cu rezultatele obtinute si vedem ce pasi mai trebuie sa faci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu am cum face ceea ce ati zis voi :( la o ultima plangere de genul am dus motorul la un cunoscator din cluj ...si mi-a anulat nustiu ce fir... acum ca am cheia in contact ca nu am cheia in contact daca apas run... si dau butonul de contact electromotorul porneste , ce am observat e ca daca nu rasucesc cheia in contact la punctul on nu porneste dar electromotorul se roteste


» Post actualizat in 17 Nov 2014 07:46

acesta este si motivul pentru care tot plang ca un copil la care mama lui nu ii da tzata !!!

si asta datorita cunoscatorilor :( din pacate ... mi-as fi dorit sa locuiesc in alta parte a tarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la "cunoscatorul" ala sa-ti puna firul asa cum era inainte. E mai simplu sa repari ceva stricat, decat sa repari improvizatii dubioase.

p.s: inainte sa-ti anuleze firul ala, tot asa iti consuma bateria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Yamaha Virago 535 din 1995 cu vopsea originala, genti, crash bar, sissy bar, parbriz.


Kilometri aproximativ 27000, consumabile schimbate.


Motocicleta nu este inmatriculata, pentru ca nu isi are rost inmatricularea pe timpul ierni, dispun de toate actele necesare pentru inmatriculare.


Motocicleta prezinta semne de uzura specifice varstei.


Motivul vanzarii este gabaritul motocicletei, este prea mica, eu am 1. 90m.




post-51907-0-74839600-1416247943_thumb.jpgpost-51907-0-27383200-1416248045_thumb.jpg


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...