Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, TETEA. a spus:

 

Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). 

Fac overlaping o 🍌, dacă au joc insuficient/deloc sau sunt fwtute scapă gaze, nu e că se schimbă într-atât diagrama de distribuție! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 32 minute, ENEOS a spus:

dacă au joc insuficient/deloc sau sunt fwtute scapă gaze,

 

Pai exact asta am zis si eu. 

 

 

...minus partea.cu 🍌

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E timpul cat valvele de adm si evacuare sunt deschise simultan. Eu asa stiu.

Si daca jocurile sunt vraiste, timpul ala e mai mare decat trebuie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul asta nici nu ar mai trebui reglat vreodata jocul (infim) al supapelor. Nu?

 

In timp jocurile scad si supapa de evacuare poate ramane usor atacata si nu mai inchide corect.

Asyfel se intampla ce am zis, o parte din amesyecul carburant scapa pe evacuare, se aprinde in toba dand rateu, dar bujiile zic ca e amestec sarac (pentru ca e sarac in cilindru)

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, jocul ăla modifică prea puțin durata deschiderii, deci nu overlapingul tău e buba! Am explicat o dată cum e treaba, gata lecțiile de mecanică, dacă vrei mai multe întreabă-l pe maistrul ngunoy. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/11/2022 at 5:03 PM, Geo_ZGA said:

Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada.

Membrana e intreaga?

Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?

Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur.

  • Nivelul in carburator e verificat si reglat? - Habar nu am. 
  • Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea - Plutitorul la o prima impresie părea ca își face treaba
  • Membrana e intreaga? - Da, este chiar okay. Ce am observat în schimb, cu el desfăcut, este că șocul nu prea își face treaba așa cum trebuie. Dacă e la extreme, funcționează. Dar între, o ia razna. Dacă îl trag la jumătate, ea scade în ture. Din câte știu eu, ar trebui să fie fix invers. 
  • Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. - Dap, asta am dedus și eu. Constant îi țin rezervorul plin ca să fiu sigur că are destulă presiune să o ducă în carb.
  • Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?-  Da, e închis cu șurub și colier. Nu trage nimic pe acolo.

Cât despre reparat, aș încerca cu mai mare dragul. Dar chiar nu știu de unde să încep și unde să mă uit ca să descopăr problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!  Posesor yamaha virago 250 din 92. Am schimbat carburatorul original cu unul chinezesc adus de cineva din SUA.  Pornește la sfert cu șocul tras, dar când am 40 km/ h și dau în viteza a3-a are o ezitare când accelerez.  Dacă merg cu a 2-a cu 50 și schimb a3-a și nu bag mana în accelerație merge. Asa se comportă când schimb vitezele de la mare la mic. Sunt începător,  nu mă  pricep la mecanică deloc!!!  Parcă  nu are benzină suficientă.  Dacă mă puteți ajuta vă sunt recunoscător. Toate bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!  Posesor yamaha virago 250 din 92. Am schimbat carburatorul original cu unul chinezesc adus de cineva din SUA.  Pornește la sfert cu șocul tras, dar când am 40 km/ h și dau în viteza a3-a are o ezitare când accelerez.  Dacă merg cu a 2-a cu 50 și schimb a3-a și nu bag mana în accelerație merge. Asa se comportă când schimb vitezele de la mare la mic. Sunt începător,  nu mă  pricep la mecanică deloc!!!  Parcă  nu are benzină suficientă.  Dacă mă puteți ajuta vă sunt recunoscător. Toate bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vechiul carburator: defect șurubul (jigler pt aer- benzină) rupt, nu se putea desface. Am fost la un "service " au făcut jiglerul la strung ,reglat la culbutori sau nu știu ce și a costat 6oo lei. După  2 zile aceeași problemă ( atunci bujii negre și umede ,pornea greu dar de mers mergea) Mi-a fost frică să mă duc la ei să nu plătesc mai mult. Am schimbat carburatorul și acum...Astăzi am mers pe autostradă să văd consumul mergea bine 120 (greu cu vantul) și  peste 20 de minute nu a mai mers decât  cu 60 km/h cu viteza a 4-a cu accelerația la maxim.  În zonă nu am unde să o duc ,o să încerc să caut și mai departe... Vă mulțumesc  pt răspunsuri! Mai aștept sfaturi.. păreri.  .. Mulțumesc! Am uitat la vechiul carburator consumul era de 5,7 litri /100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da  un singur carburator, sâmbătă vine la mine un electrician să verificam toată  instalația . Mulțumesc mult de sfaturi! Mai vedem sâmbătă ce mai găsim! Sănătate multă!

Am scos fișa de la pistonul problemă când motorul mergea și nu s-a produs nicio schimbare,  de la celalalt pistonul când am scos fișa motorul s-a oprit. Am mai pățit când am scos fișa de pe bujie de am atins de pistonul și parcă mă curenta și am văzut făcând multe scântei între fișă și piston. Sper ca nu am vedenii......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nu iese dezastru daca le faci cu rabdare... p100 (zic ca idee, ca nu stiu ce ai smirgheluit deja), p300, p800, p1000, p2000... polish. La vremea aia le-am facut la mana, dar iti recomand macar o bormasina cu turatie mica. Teoretic ar fi bun si un dremmel, ca sa te bagi in locurile inguste si mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare, stimati colegi. Am o motocicleta Yamaha Virago 250, din 1989, pe care am " parasit-o" intr-un garaj , acoperita cu prelata, de 4 ani de zile, timp in care m-am folosit de o alta motocicleta . Acum m-am hotarat sa revin la prima iubire, am incercat sa o reconditionez ( curatare de rugina, reparatie kit carburator, revizie furca, schimb flansa admisie carburator, schimb ulei si filtru) , am reusit sa o pornesc ( mi-am reamintit superbul sunet al tobelor), sta bine la relantiu, dar constat o problema: in treapta 1, la plecarea de pe loc, daca accelerez usor, se opreste motorul. Accelerata mai puternic, permite plecarea de pe loc si schimbul de viteze, merge ok. Poate cineva sa imi dea o sugestie, unde ar putea fi buba? Memtionez ca mi-a fost curatat carburatorul si reconditionat cu schimbare kit de un baiat foarte priceput. Dar pe carburator am un jigleur rupt, care nu a putut fi scos, insa acelasi jigleur era la fel pe moto si inainte, si nu se comporta asa . Multumesc. Cu stima! Orice sfat , sugestie sau critica sunt bine venite. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul debraiaza corect? In principiu, nu prea sunt multe chestii care pot face probleme, tot din carburator/reglaje ar fi ceva... pe liber se accelereaza bine, raspunde rapid la acceleratie si revine la ralanti bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Geo_ZGA a spus:

Ambreiajul debraiaza corect? In principiu, nu prea sunt multe chestii care pot face probleme, tot din carburator/reglaje ar fi ceva... pe liber se accelereaza bine, raspunde rapid la acceleratie si revine la ralanti bine?

Multumesc pentru raspuns. Nu stiu cum sa explic prea bine comportamentul motocicletei, la relanti sta bine, dupa ce o pornesc f usor cu socul tras. Acceleratia merge usor, dar baiatul care mi-a pornit-o, a facut o chestie dubioasa: mi-a scos unul din cele 2 cabluri de la acceleratie. Acum mansonul merge mai usor, revine usor, nu stiu daca a are influenta directa acest aspect. Voi incerca sa fac o filmare scurta si sa o postez, daca imi permite aplicatia. Multumesc. O zi buna si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...