Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salutare

 

Gasesc cumva la vreun coleg un contact de Virago sau doar piesa incercuita in imaginile de mai jos ?

post-54016-0-27023300-1515055637_thumb.jpgpost-54016-0-81298000-1515055675_thumb.jpgpost-54016-0-37816500-1515055571_thumb.jpg

 

Este un contact de xv 750 din 95 dar mai mult ca sigur se potriveste si de la alte modele de virago .

La mine partea mecanica este buna si nu are rost sa schimb tot contactul .

 

Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salutări tuturor!

Pentru a face revizia la motocicleta mea, un Virago 535, vă rog să mă îndrumați de unde și ce recomandați să cumpăr. Aș avea nevoie de următoarele piese:

- 2 buc. bujii,

- 1 buc. filtru aer,

- 1 buc. filtru ulei cu o-ring inclus,

- 1 buc. garnitură capac filtru ulei,

- 3 litri (suficient?) ulei motor,

- ? litri ulei transmisie cardan,

- kit reparație robinet combustibil

 

Mulțumesc anticipat pentru recomandări. Stimă!

Editat de Tetelu1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ahoi!

 

Va salut pe toti, sunt fost posesor de Virago 535 (intre anii 2007-2011 si 35.000 km pe ea).

 

Vin aici in cautarea unui Virago de 535 mai nou de 1997-98 pentru prietena mea, ea e curioasa sa incerce unul si suntem dispusi sa mergem sa vedem si sa testam.

 

In principiu cautam ceva care are urmatoarele:

1. Comenzi stock (normale, orginale);

2. Crashbar;

3. Ghidon dragbar sau classic (fara ape sau mini ape);

4. Coburi de piele;

5. Parbriz (optional).

6. Culoare: rosu, visiniu (optional)

Desigur sa fie in stare buna de functionare (electric si mecanic), fara accidente, anvelope bune si cu DOT decent.

 

Buget limitat la 2000-2100 euro maxim.

 

Astept ofertele pe PM, ICELORDHELLFIRE@yahoo.com, sau pe Facebook - Mandru Petru Dan !

 

Cu stima va salut!

Ahoi!

 

Nu mai este actual!

 

 

Vreau să știu cine ar avea un eșapament de vânzare pentru un Virago 535. Mă interesează să fie în stare bună și fără zgârieturi, aștept poze și oferte pe PM.

Mulțumesc!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

In procesul de pregatire a viroagei pentru noul sezon m-am gandit eu sa imi masor grosimea discului de frana. Rau am facut pentru ca acum nu mai pot dormii noaptea... In lipsa unui micrometru am masurat cu sublerul rezultatul fiind 4.4mm. Dupa lungi discutii cu oameni "priceputi" am ajuns sa fiu mai habarnist decat inainte. Cartea spune max. 5mm si min.4.5mm dar mai scrie "Disc runout limit...0.15mm" lucru pe care nu il inteleg... Oare ma pot cara asa cu ea vara asta sau sa o abandonez? Placutele sunt bune. Astept cu mare interes sfaturi... Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

La inceput de sezon ma vad nevoit sa schimb anvelopa spate.

Pe un site de vanzare anvelope am gasit un cauciuc pt spate la pret foarte bun, "M-6103, Circuit, 140 / 90 R15 / H / 70".

Intrebarea este urmatoarea: ce inseamna "circuit"? este adecvat pentru Virago 535? Pe acelasi site am gasit si anvelope la pret mai mare care au specificatia "Enduro" "MC7 Enduro 140 / 90 R15 / R / 70"

 

Astept pareri de la voi

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

Am surubul de amestec de la cilindrul din fata intepenit...am vrut sa il reglez si s-a invartit pana intr-un anumit punct si dupa aia a ramas blocat...am incercat si cu degripant si tot nu merge...si ca premiu am ramas si cu profil distrus. Stiti cum pot sa rezolv? am o surubelnita care pot sa bat in ea si i se invarte capul, special facuta pentru suruburi intepenite dar mi-e cam frica sa bat asa tare acolo. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

La inceput de sezon ma vad nevoit sa schimb anvelopa spate.

Pe un site de vanzare anvelope am gasit un cauciuc pt spate la pret foarte bun, "M-6103, Circuit, 140 / 90 R15 / H / 70".

Intrebarea este urmatoarea: ce inseamna "circuit"? este adecvat pentru Virago 535? Pe acelasi site am gasit si anvelope la pret mai mare care au specificatia "Enduro" "MC7 Enduro 140 / 90 R15 / R / 70"

 

Astept pareri de la voi

Multumesc

Salut! Amandoua sunt potrivite pentru Viroaga. Maxxis M-6103 este considerat "circuit" pentru ca viteza maxima de rulare este 210 km/h (H) ,iar Mitas MC7 are litera R ceea ce inseamna viteza maxima de 170 km/h . Probabil de aia l-au clasificat "enduro". Daca le-ai gasit pe site-ul la care ma gandesc eu, intre M-6103 si MC7 este un Metzler Perfect ME 77, uita-te si la ala... Eu am avut ambele gume de la metzler si am fost foarte multumit. Daca nu ma insel, Yamaha recomanda 140 / 90 R15 S 70 adica viteza maxima de rulare 180 km/h si greutate maxima suportata 336kg (70).

Mult noroc!

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Amandoua sunt potrivite pentru Viroaga. Maxxis M-6103 este considerat "circuit" pentru ca viteza maxima de rulare este 210 km/h (H) ,iar Mitas MC7 are litera R ceea ce inseamna viteza maxima de 170 km/h . Probabil de aia l-au clasificat "enduro". Daca le-ai gasit pe site-ul la care ma gandesc eu, intre M-6103 si MC7 este un Metzler Perfect ME 77, uita-te si la ala... Eu am avut ambele gume de la metzler si am fost foarte multumit. Daca nu ma insel, Yamaha recomanda 140 / 90 R15 S 70 adica viteza maxima de rulare 180 km/h si greutate maxima suportata 336kg (70).

Mult noroc!

Doar asta sa fie clasificarea? indicele de viteza? Sa nu fie si de componenta sau compozitie de cauciuc mai corect. Am gasit undeva o explicatie despre cauciuc moale care este mai aderent doar in conditii de pista pe care noi nu le prea obtinem, singurul "castig" fiind de fapt ca tocim cauciucurile mai repede nereusind sa le aducem niciodata la temperaturile de rulare corespunzatoare? Intreb asta pentru ca ultimul cauciuc, actualul de pe motor este Kenda cu DOT de maxim cateva luni atunci cand l-am luat si mie mi se pare ca s-a tocit cam prea repede si prea usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu ai cauciuc de pista pe Viroaga!

Poti ignora categoria in care site-ul respectiv plaseaza diverse cauciucuri. Pe tine te intereseaza sa fie dimensiunile corecte si indicele de viteza sau incarcare.

Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

La inceput de sezon ma vad nevoit sa schimb anvelopa spate.

Pe un site de vanzare anvelope am gasit un cauciuc pt spate la pret foarte bun, "M-6103, Circuit, 140 / 90 R15 / H / 70".

Intrebarea este urmatoarea: ce inseamna "circuit"? este adecvat pentru Virago 535? Pe acelasi site am gasit si anvelope la pret mai mare care au specificatia "Enduro" "MC7 Enduro 140 / 90 R15 / R / 70"

 

Astept pareri de la voi

Multumesc

Pai daca scrie Circuit , normal ca sunt pt circuit , adica pt vitezomane , iar daca scrie enduro , e pt offroad ... tie iti trbuiesc de strada . 140/90/15 76 S . Cauta manualul in format PDF , si vei gasi si tipul de cauciuc , recomandat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca scrie Circuit , normal ca sunt pt circuit , adica pt vitezomane , iar daca scrie enduro , e pt offroad ... tie iti trbuiesc de strada . 140/90/15 76 S . Cauta manualul in format PDF , si vei gasi si tipul de cauciuc , recomandat .

 

Gresit, site-ul cred ca este gumi7 si suspectez o greseala de traducere, altminteri pentru ce "vitezomane" ar fi cauciucuri de vanzare pe 15, 19 si 21 de inch? Toate cauciucurile de cruiser de pe acel site sunt fie "circuit" fie "enduro".

» Post actualizat in 14 Feb 2018 09:52

Exemplu: http://www.gumi7.ro/ro/tires.html?tire_width=140&tire_height=90&tire_diameter=15&brand_id=0&tire_type=0&brand_class=0&search_type=2&page=1&submitSearch=Caut%C4%83&tire_price_from=0&tire_price_to=640

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata Heidenau K65 "enduro", spate Metzeler Perfect ME 77 "circuit", amandoua comandate de pe gumi7. Amandoua sunt exact ce trebuie pentru Virago, DOT 2017. Eu zic sa iti iei linistit...

 

 

 

 

post-49859-0-79163400-1519110838_thumb.jpg

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fata Heidenau K65 "enduro", spate Metzeler Perfect ME 77 "circuit", amandoua comandate de pe gumi7. Amandoua sunt exact ce trebuie pentru Virago, DOT 2017. Eu zic sa iti iei linistit...

 

 

 

 

» Post actualizat in 07 Mar 2018 13:34

Care ar fi mai ok din ce mi s a sugerat?

https://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-140-90-15-r-tt-70s-tt/

https://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-3.00s19-f-tt-49s-tt/

Sau

https://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-tl-rear-140-90-15-70h/

https://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-tt-front-3.00-19-49s/

 

Mersi frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am Heidenau, sunt bune. Daca blochezi spatele fuge putin, dar asta e valabil la orice cauciuc. Sta bine pe curbe, nu am avut probleme, dar nici nu ma dau agresiv. Dunlop nu am avut niciodata, deci nu stiu ce sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Trebuie sa inlocuiesc anvelopa fata la Virago 535. O sa iau un Dunlop 3.00-19 49S F14G. Daca tot fac treaba asta ma gandesc sa inlocuiesc si camera.

As vrea sa-mi recomandati o marca mai de bun simt pentru camera si, de asemenea, un loc unde sa fac operatiunea in siguranta.

Eventual cineva care stie sa se uite si la spite sa vada cat de tensionate sunt, daca roata trebuie sau nu centrata, echilibrare, tot tacamul.

 

In Bucuresti.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut!

 

Am surubul de amestec de la cilindrul din fata intepenit...am vrut sa il reglez si s-a invartit pana intr-un anumit punct si dupa aia a ramas blocat...am incercat si cu degripant si tot nu merge...si ca premiu am ramas si cu profil distrus. Stiti cum pot sa rezolv? am o surubelnita care pot sa bat in ea si i se invarte capul, special facuta pentru suruburi intepenite dar mi-e cam frica sa bat asa tare acolo. :(

 

salut

ai rezolvat cu surubul?

si eu am pățit asta la fosta mea Viroagă 535 si solutia a fost ”dizolvarea” șurubului vechi înțepenit prin electroeroziune.

după cotele de la șurubul bun (de la celălalt cilindru), la un atelier bun mi-am făcut alt șurub din alamă (bronz) dar și arcul aferent.

cred că mai am un astfel de șurub. cei de la atelier mi-au făcut 2 sau chiar 3 șuruburi.

dacă reușești să scoți afară șurubul stricat și dacă nu ai șurub ac, pot să-l caut și să ți-l trimit.

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am rezolvat dar de acum nu mai am ce mai face. Am avut un set de carburatoare de rezervă și am făcut din 2 seturi unul bun. Culmea e că și la cel de rezervă era un șurub înțepenit și a trebuit să desfac și să asamblez iar...acum am rupte cele 2 care prind toba din cilindrul din spate și se aude moto ca un monocilindru :)) mulțumesc oricum! Îmi dau bătăi de cap chestiile astea mici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...