Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Buna seara tuturor,

 

Ma numesc Radu dar imi puteti spune [si] Dexter si sunt proaspat posesor de Yamaha Virago XV535 (si de carnet categoria A). Motorul este achizitionat la mana a doua, arata si merge foarte frumos dar am doua intrebari/probleme:

1) Motorul se afla fizic in Otopeni, eu stau in Drumul Taberei. Azi am inscris-o si mi-am luat numarul si solutia 'tehnica' e sa ma duc pana acolo cu 783-ul si sa ma intorc calare. In mod evident, aceasta perspectiva imi da emotii ... se ofera cineva cu o escorta Otopeni -> Drumul Taberei (just in case)? Platesc benzina si dau o bere!

2) Nu-mi place cum arata (optic si mecanic) comanda si pompa de frana. De functionat, functioneaza si e eficienta, dar nu-mi place mie ca are levierul joc pe verticala, surubul din articulatie pare luat din piata (nu seamana cu cel negru de la ambreiaj) iar capacul de la rezervorul de lichid are o zgarietura vizibila. Stie cineva unde gasesc levier de frana + balama + pompa de frana pentru Virago 535 si cam la ce pret?

 

Multumesc anticipat si ma bucur sa va cunosc,

@Dexter

Bun venit pintre noi! Iti dorim multa sanatate tie si motorului ca restul se rezolva :) ! Treaba cu frana o sa te cam coste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari dinnou si mersi de raspunsuri si primirea calduroasa -- mai rar pe la noi asa ceva :-)

 

Incep prin a-mi face autocritica -- nu am fost atent la ore si date si abia acuma imi dau seama ca "azi" la care se referea Cpt. Nemo era de fapt chiar "astazi" 27 August si nu maine, 28. Mea culpa ...

 

Stiu ca treaba cu frana o sa ma cam coste desi am vazut ca un kit de piston + maruntisuri este doar 29USD -- dar pe mine ma intereseaza surubul exterior, din balama, si carcasa pompei in sine (fara maruntaie). Fac eu cumva si gasesc una din dezmembrari daca o sa continue sa ma obsedeze aspectul cosmetic :)

 

Astazi am facut a cincea vizita la DRPCIV (cred ca ma cunosc aia deja) si mi-am ridicat si plasticul :-) si tot astazi pe seara am izbutit sa gasesc suport de numar. Ceea ce inseamna ca maine imi aduc motorul acasa, probabil mai pe dupa-amiaza spre seara -- o sa dau mai intai niste ture pe stradutele din Otopeni si apoi ies in DN si o iau usurel spre casa.

 

Sper sa nu ma vedeti la stiri,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai schimbat ha? si o fost greu?? mama ei de fizica atomica

cu ambalatul ti-o rezolv marti si tot marti sa imi povestesti ce si cum cu ambreiajul

Haidi bre, e o metoda de a spune.. NA, fac plecaciuni :) , mai dau si o palinca cu proxima ocazie

Deh, marti s-a dus pooli, la Ploiesti nu ajung, asa ca la Brasov cu siguranta tot la tine in cort dorm... daca ma mai primesti :)

 

Uite si poza cu motorul

e chiar fain cu apehanger, numa problema e ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ea!

Cu motorul pusesei poze, eu ziceam de cineva (sau tu) calare pe el...

 

Ma numesc Radu dar imi puteti spune [si] Dexter si sunt proaspat posesor de Yamaha Virago XV535

Salutare Radu/Dexter si bun venit printre viragisti!

Eu tot in DT stau. Pana pe 1 sept. o sa fiu plecat din Buc, dar apoi sper sa ne vedem si sa facem niste ture de cartier :)

PS Da-le draq de stiri, n-o sa apari la ele decat daca faci "uili" sau "stopi" pe Virago :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incantat de cunostinta Philip HD :-)

 

Abia astept sa ne vedem (si mai multi) si sa dam ture! Mersi de incurajari, nu am de gand nici macar sa incerc wheelie sau stoppie -- si am oarece indoieli ca se pot obtine pe un Virago 535 :-)

 

Ma duc in seara asta sa-l iau, am sa postez cum ajung acasa :)

 

@Dexter

Mesaj completat

Salutari dinnou,

 

Sunt intreg si am adus-o acasa :-) A fost frumos si placut (adica placerea era mai mare ca frica) drumul, dar nu cred ca am tupeu sa merg ziua prin Bucuresti ... mersi de tot suportul, sper sa ne vedem curand in carne si oase.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Si eu sunt proaspat detinator de Virago! Vreau si eu un service unde poate cineva sa se uite la ea si sa-mi spuna cum se prezinta. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca treaba cu frana o sa ma cam coste desi am vazut ca un kit de piston + maruntisuri este doar 29USD -- dar pe mine ma intereseaza surubul exterior, din balama, si carcasa pompei in sine (fara maruntaie). Fac eu cumva si gasesc una din dezmembrari daca o sa continue sa ma obsedeze aspectul cosmetic :D

 

daca nu are scurgeri de lichid de frina rezervorul (carcasa cum ii zici tu ) nu are rost sa il schimbi .la fel levierul de frina si al meu are joc si nu e nici o problema . daca vrei putem sa ne intilnim undeva in cartier sa ma uit la ea . daca tii mortis sa le schimbii vezi ca era pe forum un baiat care isi dezmembra viraga poate are ce vrei tu , dar atentie daca nu e nevoie nu schimba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, rados. Mai ales ca aseara, pe drum spre casa, am avut ocazia sa pun cateva frane (din care una sanatoasa la un stop care s-a facut galben chiar cand eu ziceam ca am timp sa trec) si am constatat ca functioneaza impecabil tot sistemul de franare pe fata. O las asa cum e, daca apar probleme tehnice pe viitor, vad ce o sa fac atunci.

 

barboge> nu stiu daca exista vreun service "de Virago" pe la noi, exeptie poate doar reprezentanta/service-ul oficial Yamaha. Exista manual de service pentru ea (care e foarte detaliat si bine facut), exista tot felul de oameni care au atelier unde te poti duce ca sa te ajuti de sculele lor si ... cam asta e. La genul asta de motoare se cam umbla cu propria mana ;-)

 

Cat despre "sa vad in ce stare e", daca fostul proprietar nu ti-a spus cand a schimbat ultima oara consumabilele, trebuie sa presupui ce e mai rau si anume ca n-au mai fost schimbate de foarte mult timp asa ca ar trebui schimbate cu proxima ocazie. Alte chestii mai avansate (diagnoza) se pot face doar desfacand parti din ea si inspectandu-le vizual. Ce te intereseaza exact sa sti?

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Si eu sunt proaspat detinator de Virago! Vreau si eu un service unde poate cineva sa se uite la ea si sa-mi spuna cum se prezinta. Multumesc anticipat.

Incearca sa vb cu @Lord Vader(de pe forum) el poate te ajuta :D !

Sau daca ai bani cat de cat mergi la service-ul Yamaha din Constanta :D , eu mi-am facut schimbul de ulei acolo cand am fost intr-o tura prin tara de 2500 de km si am trecut si prin Constanta pe la service-ul Yamaha!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru services Yamaha va recomand niste baieti care au deschis nu demult in Bucuestii Noi, de fapt dupa ce treci pe sub podul Constanta imediat dreapta. Am fost cu a mea acolo si m-au rezolvat imediat plus ca aduc si piese la comanda!aveam o carte de vizita de la ei dar tre s-o caut...

Editat de stas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Nu stiu daca are ceva, dar as vrea sa ma asigur ca e OK. Cat despre ceea ce iti spune proprietarul(fost) ca a schimbat...nu stiu cata incredere pot sa-i acord. Oricum multumesc pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in prima faza e bine sa schimbi filtru aer , filtru ulei , ulei , ulei cardan , bujii ( cele vechi le pastrezi ca nu se stie niciodata) astea insumate te duce in maxim 150-200 de ron depinde de unde le cumperi ,la filtre recomand Champion , daca frinele sunt ok le mai lasi ca oricum in 2 luni o bagi la iernat , si in primavara schimbi si placutele si sabotii si daca e cazul si discurile de ambreiaj .

daca mergi la service nu are cum sa iti spuna daca fostul proprietar a schimbat uleiul si filtrul , hai ca la aer e simplu da rezervorul jos si vede daca e murdar rau mai bine iesi tu frumos in spatele blocului si cred ca in 1 ora si maxim 3 beri iti schimbi tot .

Editat de rados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

De vanzare manete ambreaj si frana plus cric:

1.post-25613-1251644081_thumb.jpg

2.post-25613-1251644052_thumb.jpg

Pret - astept oferte!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellou

 

nu are cumva nimeni de vanzare comenzi stoc la virago 535

 

daca dati un semn la 0745546580 , sau mess zsak800 ..

 

thanx

Mesaj completat

ah si inca ceva , oare se potrivesc comenzile(schimbator si frana) de la modele de 250cmc....caam vazut una la dezmembrat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dear dudes,

 

Please help!.. intrucat am patit-o dubios de data asta :ph34r:

 

Iata un "preliminary statement":

 

Intru pe autostrada A2, intr-o sambata (acu' vreo 2-3 saptamani ) mergand spre mare. I-i dau blana -> 140 km/h. In mod normal prind 160 maxim, insa de data asta am pus pe seama vantului care batea puternic din fata - stanga + calitatea indoielnica a benizinei de 95 de la mol smile.gif.

 

Opresc la noul petrom/rompetrol (le cam incurc pe-astea) de pe autostrada, alimentez - consum normal 5,4. Pornesc din nou, blana -> 120. Damn! sad.gif

 

Si din pacate de-atunci nu mai vrea sa urce peste 120 la ora neam, iar de pe la 100 pana la 120 acceleratia e aproape insesizabila ...

 

 

Verificat filtru de aer + filtru de benzina, ambele ok.

 

Pana in ~90 km/h nu observ diferenta de putere. Mai exact atunci cand bag a 5-a (pe la 80-90 ...sper ca-i bine) aproape ca nu mai are "suflu".

 

Astept pareri ...nu ezitati va rog. Eventual daca a mai patit cineva o cheste similara si a descoperit cauza...recomandari, etc.

 

Numai bine,

Frantz

 

in prima faza e bine sa schimbi filtru aer , filtru ulei , ulei , ulei cardan , bujii ( cele vechi le pastrezi ca nu se stie niciodata) astea insumate te duce in maxim 150-200 de ron depinde de unde le cumperi ,la filtre recomand Champion , daca frinele sunt ok le mai lasi ca oricum in 2 luni o bagi la iernat , si in primavara schimbi si placutele si sabotii si daca e cazul si discurile de ambreiaj .

daca mergi la service nu are cum sa iti spuna daca fostul proprietar a schimbat uleiul si filtrul , hai ca la aer e simplu da rezervorul jos si vede daca e murdar rau mai bine iesi tu frumos in spatele blocului si cred ca in 1 ora si maxim 3 beri iti schimbi tot .

Editat de Fr@ntz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dear dudes,

 

Please help!.. intrucat am patit-o dubios de data asta :ph34r:

 

Iata un "preliminary statement":

 

Intru pe autostrada A2, intr-o sambata (acu' vreo 2-3 saptamani ) mergand spre mare. I-i dau blana -> 140 km/h. In mod normal prind 160 maxim, insa de data asta am pus pe seama vantului care batea puternic din fata - stanga + calitatea indoielnica a benizinei de 95 de la mol smile.gif.

 

Opresc la noul petrom/rompetrol (le cam incurc pe-astea) de pe autostrada, alimentez - consum normal 5,4. Pornesc din nou, blana -> 120. Damn! sad.gif

 

Si din pacate de-atunci nu mai vrea sa urce peste 120 la ora neam, iar de pe la 100 pana la 120 acceleratia e aproape insesizabila ...

 

 

Verificat filtru de aer + filtru de benzina, ambele ok.

 

Pana in ~90 km/h nu observ diferenta de putere. Mai exact atunci cand bag a 5-a (pe la 80-90 ...sper ca-i bine) aproape ca nu mai are "suflu".

 

Astept pareri ...nu ezitati va rog. Eventual daca a mai patit cineva o cheste similara si a descoperit cauza...recomandari, etc.

 

Numai bine,

Frantz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

cat vrei pe cric ca al meu arata cam urat si l-as schimba decat sa-mi bat capul sa-l fac frumos....

Ahoi!

Sincer nici nu stiu cat sa cer, fa-mi o oferta :ph34r: !

Mesaj completat

Ahoi!

Incerca sa verifici carburatia sau transmisia, (e un sfat doar) - ca n-am minte de mecanic :lol: !

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta treaba cu transmisia, poti sa detaliezi putin pls?

 

Folosesc foarte mult frana de motor combinata cu aia de fata (pe-aia de spate o ignor).

 

In ultima vreme aud scartzait cam ciudat, si parca nu de la placutze atunci cand franez (si cuplez ambreajul in acelasi timp). Insa nu se intampla tot timpul si nici n-am descoperit o regula dupa care sa pot reproduce fenomenul...so lost :P

 

La carburatoare mi-e si teama sa ma bag... complicata treaba si mi-e sa nu stric/dereglez aiurea.

 

De mentionat ca porneste la sfert..si merge rotund fara fluctuatii de putere.

 

 

Ahoi!

Sincer nici nu stiu cat sa cer, fa-mi o oferta :ph34r: !

Mesaj completat

Ahoi!

Incerca sa verifici carburatia sau transmisia, (e un sfat doar) - ca n-am minte de mecanic :lol: !

Editat de Fr@ntz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carburatoare mi-e si teama sa ma bag... complicata treaba si mi-e sa nu stric/dereglez aiurea.

 

De mentionat ca porneste la sfert..si merge rotund fara fluctuatii de putere.

 

mergi si sincronizeaza carburile la un mecanic, poate sa le si cureti si sa verifici membranele de cauciuc daca tot ajungi acolo.

 

PS: eu de regula dadeam a-5-a la viroaga pe la 70 km/h... Cand dadeam talpa, a-5-a venea la 90-100 km/h.

 

Icelord, n-are treaba transmisia cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Fratilor !

Am un prieten cu un Virago XV 535 din 1994 si are nevoie de membranele de vacuum de la carburatoare (diafragme).

Omul e disperat, pentru ca pe unde a cautat, i s-a spus ca se poate aduce numai tot ansamblul diafragma care costa 180 de euro bucata si nu-si poate permite atitia bani acum.

Eu am trimis un PM lui Barna, dar vad ca nu raspunde, deasemenea si telefonul este inchis de aproape o saptamana.

Rugamintea mea este ca cei care au mai avut problema asta sa-mi spuna cum se poate rezolva, unde sa mai caut aceste membrane, cine mai aduce piese la preturi mai rezonabile, etc.

Am citit tot acest topic, dar nu am regasit nicaieri aceasta rezolvare. Stiam de Barna, dar cum nu pot sa dau de el....

 

Va multumesc si astept reply-uri de la cei ce s-au lovit de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi si sincronizeaza carburile la un mecanic, poate sa le si cureti si sa verifici membranele de cauciuc daca tot ajungi acolo.

 

PS: eu de regula dadeam a-5-a la viroaga pe la 70 km/h... Cand dadeam talpa, a-5-a venea la 90-100 km/h.

 

Icelord, n-are treaba transmisia cu asta.

Ahoi! Multumesc de completare :) !

Am mai auzit cazuri cand lantul din interiorul blocului motor era slabit si.....oricum nu le am asa de mult!

:wacko:

Mesaj completat

Salutare Fratilor !

Am un prieten cu un Virago XV 535 din 1994 si are nevoie de membranele de vacuum de la carburatoare (diafragme).

Omul e disperat, pentru ca pe unde a cautat, i s-a spus ca se poate aduce numai tot ansamblul diafragma care costa 180 de euro bucata si nu-si poate permite atitia bani acum.

Eu am trimis un PM lui Barna, dar vad ca nu raspunde, deasemenea si telefonul este inchis de aproape o saptamana.

Rugamintea mea este ca cei care au mai avut problema asta sa-mi spuna cum se poate rezolva, unde sa mai caut aceste membrane, cine mai aduce piese la preturi mai rezonabile, etc.

Am citit tot acest topic, dar nu am regasit nicaieri aceasta rezolvare. Stiam de Barna, dar cum nu pot sa dau de el....

 

Va multumesc si astept reply-uri de la cei ce s-au lovit de asta.

Cineva dezmembra un virago de 535cc, poate vinde el membranele, rasfoieste cateva pagini inapoi si precis il gasesti anuntul ;) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva dezmembra un virago de 535cc, poate vinde el membranele, rasfoieste cateva pagini inapoi si precis il gasesti anuntul :wacko: !

 

 

Multumesc!

 

Prietenul meu a vorbit deja de doua zile cu acel baiat care dezmembreaza Virago-ul, dar nu vinde numai membranele, ci carburatoarele cu totul.

L-a intrebat daca stie in ce stare sunt membranele si a spus ca nustie exact dar CREDE ca sunt bune.

Baiatul e de undeva de la Cluj sau Timisoara si e cam aiurea sa trimita carburatoarele si sa vezi la Bucuresti ca nu prea ai ce sa faci cu ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva dezmembra un virago de 535cc, poate vinde el membranele, rasfoieste cateva pagini inapoi si precis il gasesti anuntul :wacko: !

 

 

 

Multumesc!

 

Prietenul meu a vorbit deja de doua zile cu acel baiat care dezmembreaza Virago-ul, dar nu vinde numai membranele, ci carburatoarele cu totul.

L-a intrebat daca stie in ce stare sunt membranele si a spus ca nustie exact dar CREDE ca sunt bune.

Baiatul e de undeva de la Cluj sau Timisoara si e cam aiurea sa trimita carburatoarele si sa vezi la Bucuresti ca nu prea ai ce sa faci cu ele...

Iti dau dreptate! Pacat ca nu am alta solutie ca sa iasa omul bine si ieftin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vre-o recomandare relativ la mecanic/service ?

 

numa' bine,

Frantz

 

mergi si sincronizeaza carburile la un mecanic, poate sa le si cureti si sa verifici membranele de cauciuc daca tot ajungi acolo.

 

PS: eu de regula dadeam a-5-a la viroaga pe la 70 km/h... Cand dadeam talpa, a-5-a venea la 90-100 km/h.

 

Icelord, n-are treaba transmisia cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...