Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

:P Mda...Vara asta pe drum drept de abia am reusit sa ating cu Virago 535 3BR 1996, 32 KW , 130/H .Am 102 kg si mai aveam si coburile pline +bagaj pe grilaj/portbagaj.Carburatoarele curate, sincronizate, membrane de vacuum stoc, bujii aproape noi NGK BPR7ES, CROTILE UMFLATE LA 1,9 FATA, 2,2 SPATE, parbriz..., deci nu stiu ce sanse aveam sa ating mai multi km/h.Tobele stoc de fabrica, nebelite...., haine de piele , lipite la corp, de aerodinamica nu era afectata nici de haine.Intrebare : in ce conditii si cat la ora ar trebui sa prinda motocicleta , in functie de bagaje, greutatea motociclistului, aerodinamica , accesorii , etc? La cele limitate tot 180 este pe ceas? Daca da , cat ar trebui sa prinda la ora , fata de una nelimitata? Sunt tare curios...Nu mi-am pus problema pana acum, caci nu m-a interesat,Defapt nici acum nu-i graba, caci sunt foarte multumit de Virago 535. :crack:

Salut ,

Motocicleta ta este tip. 3BR varianta cu 20KW (vezi datele de mai jos), eu zic sa nu te iei dupa datele ce scrie in talon sunt niste greseli fantastice ...

 

Yamaha

Modell Yamaha XV 535

Anfangfahrgestellnummer 3BR

Baujahr 1992

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 27 PS, 20 kw

ab Fahrgestellnummer 3BR-014101

bis Fahrgestellnummer 3BR-015200

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, N, Virago, 1992, 3BR, 2, 27 PS, 20 kw

Mesaj completat

Salut Judas

eu am 125-130 kg, fata mea vreo 65. De la Campina la Ploiesti, pe DN1, am prins 160km/h fara nici un efort, vant normal, drum cat de cat drept, chiar cu ceva rezerva de gaz, si nici nu simteam pistoanele ca ar vrea sa iasa din camasi. A mea e o Virago de 535 din '92, de 46 de cai, filtru de aer standard, la una din tobe e scos silencerul (fix pix in materie de cai putere), bujii, la momentul ala, Denso (recomandate, ca si NGK, de Yamaha), temperatura atmosferica de aprox 27 de grade Celsius (la umbra); dupa cum am zis, mai mergea sa-i dau, dar am simtit un pumn bine plasat in rinichi, in timp ce o voce imi murmura suav "unde te grabesti ba (cuvant jignitor)". In conditii similare, dar de data asta singur, pe acelasi drum, dar mergand spre Campina, am atins 170 Km/h. Cea de doua "performanta" a fost certificata de un prieten cu Suzuki Bandit ce mergea in paralel cu subsemnelul. La mine rotile sunt umflate permanent la 2 atm pe fata si 2,5 atm pe spate (presiunea recomandata de Yamaha pentru mersul cu pasager sau mersul la viteza sporita).

Salut,

Motocicleta ta este Tip 2YL datele vezi mai jos:

Yamaha

Modell Yamaha XV 535

Bjcode

Anfangfahrgestellnummer 2YL

Baujahr 1996

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 44 PS, 32 kw

ab Fahrgestellnummer 2YL-228099

bis Fahrgestellnummer 2YL-280616

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, H, Virago, 1996, 2YL, 2, 44 PS, 32 kw

 

 

Mesaj completat

Al meu are seria de sasiu cu 3BR, cea de motor tot cu 3BR si apare in talon cu 25kW. Dupa cum se poarta pe sosea, inclin sa dau dreptate cifrei in cauza. Aflu daca e limitata sau nu la primavara.

 

@Dexter

Salut,

Motocicleta ta este tip.3BR dar varianta Yamaha XV 535 S N Virago care are 25KW, vezi datele de mai jos:

Yamaha

Modell Yamaha XV 535 S N

Bjcode

Anfangfahrgestellnummer 3BR

Baujahr 1995

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 34 PS, 25 kw

ab Fahrgestellnummer 3BR-040101

bis Fahrgestellnummer 3BR-042099

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, S N, Virago, 1995, 3BR, 2, 34 PS, 25 kw

Mesaj completat

Al meu e 2YL din 94' si apare in acte cu 34kW (46 CP) la fel ca si al tau.

Datele mai exacte vezi mai jos:

Yamaha

Modell Yamaha XV 535 H

Bjcode

Anfangfahrgestellnummer 2YL

Baujahr 1989-1990

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 46 PS, 34 kw

ab Fahrgestellnummer 2YL-013101

bis Fahrgestellnummer

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, H, Virago, 1989-1990, 2YL, 2, 46 PS, 34 kw

Mesaj completat

Salut! Ma tot uit de cateva zile prin topic-ul acesta, cautand informatii legate de ambreaj(xv535), patineaza... Acum am auzit ca s-ar putea, ca una din cauze sa fie uleiul! :) ce-ar trebui sa stiu inainte de a comanda alte discuri??

Salut,

Ce ulei ai in motor?Recomandat este uleiul 20W40, eu personal am folosit 5 ani numai ulei 10W40 Mobil1 si nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Salut,

Ce ulei ai in motor?Recomandat este uleiul 20W40, eu personal am folosit 5 ani numai ulei 10W40 Mobil1 si nu am avut probleme.

Salut!

...motul 7100 ester-20W50-T4, culoare rosie(daca conteaza). Motorul i-am luat de o saptamana, propietarul spune ca abia a schimbat uleiul(ulei de vara) si ca dupa acest schimb a simtit ca-i patineaza in treapta V-a. Probabil el nu a tras de ea, dar la mine simt ca patineaza in toate treptele. In bidon se mai afla cca 1L de ulei(pt completat).

Am verificat si este exclusa o reglare proasta a jocurilor la cablu de ambreaj si maneta de comanda.

Trebe demontat si vazut starea placilor si a arcurilor, ideea este ca doream o informatie in legatura ce trebe vazut, la ce sa ma uit, ce trebe si ce nu trebe facut, daca tot demontezi, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bow: Seria la mine e asta : {nr. identificare}3BR042256, asta era trecut si in brief. nr. omologare : L3YA2J1211J66k0 ,serie CIV : H160487...Nu pot sa cred ca e doar de 20kw motorul meu... :alcy:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Barna

o singura neconcordanta am gasit in datele tale, anul, a mea e din 1992, iar datele alea sunt pentru anul 1996. La Kw/Hp nu prea am dupa ce sa verific ce scrie in talon.

Salut,

hai sa correctez gresala :D datele exacte pentru modelul tau:

Yamaha

Modell Yamaha XV 535 H

Bjcode

Anfangfahrgestellnummer 2YL

Baujahr 1992

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 46 PS, 34 kw

ab Fahrgestellnummer 2YL-054101

bis Fahrgestellnummer 2YL-057567

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, H, Virago, 1992, 2YL, 2, 46 PS, 34 kw

 

 

Mesaj completat

:bow: Seria la mine e asta : {nr. identificare}3BR042256, asta era trecut si in brief. nr. omologare : L3YA2J1211J66k0 ,serie CIV : H160487...Nu pot sa cred ca e doar de 20kw motorul meu... :alcy:

 

Salut,

 

Am sapat un pic si am mai gasit urmatoarele modele:

1.

Yamaha

Modell Yamaha XV 535 N

Bjcode

Anfangfahrgestellnummer 3BR

Baujahr 1996

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 34 PS, 25 kw

ab Fahrgestellnummer 3BR-042101

bis Fahrgestellnummer 3BR-050910

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, N, Virago, 1996, 3BR, 2, 34 PS, 25 kw

........................................................................

2.

Yamaha

Modell Yamaha XV 535 S N

Bjcode

Anfangfahrgestellnummer 3BR

Baujahr 1996

Zylinder 2

Hubraum 535

Leistung 34 PS, 25 kw

ab Fahrgestellnummer 3BR-045101

bis Fahrgestellnummer 3BR-050510

Antriebsart Kardan

Bauart Chop.

Verkaufsbezeichnung Virago

Schluesselnummer 2 7101

Schluesselnummer 3

Typ Motorrad

XV 535, S N, Virago, 1996, 3BR, 2, 34 PS, 25 kw

Mesaj completat

Salut!

...motul 7100 ester-20W50-T4, culoare rosie(daca conteaza). Motorul i-am luat de o saptamana, propietarul spune ca abia a schimbat uleiul(ulei de vara) si ca dupa acest schimb a simtit ca-i patineaza in treapta V-a. Probabil el nu a tras de ea, dar la mine simt ca patineaza in toate treptele. In bidon se mai afla cca 1L de ulei(pt completat).

Am verificat si este exclusa o reglare proasta a jocurilor la cablu de ambreaj si maneta de comanda.

Trebe demontat si vazut starea placilor si a arcurilor, ideea este ca doream o informatie in legatura ce trebe vazut, la ce sa ma uit, ce trebe si ce nu trebe facut, daca tot demontezi, etc....

Salut,

Uleiul 20W50 nu este uleiul recomandat.

In caz ca desfaci si verifici lamele de ambreiaj, atasez o lista cu dimensiunile lamelelor de frictiune noi, se vede clar cand sunt uzate, arcurile se schimba rar, dar se poate ca motocicleta a fost folosit mai mult in oras si sunt slabine (nu prea se vede cand sunt uzate).Garnitura de sub capacul lateral sa schimb neaparat.

Bafta.

post-14165-1258548285_thumb.jpg

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Eu am folosit anul asta 20w40 si am fost tare multumit, desigur nu il recomand celor care folosesc virago-ul doar prin oras :alcy: !!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barna, te rog sa-mi "socotesti" si mie seria de la virogutza mea: 2YL097379.

 

multumesc anticipat!

 

bafta!

Salut,

Am nevoie de serie de sasiu complect (17 caractere) sau datele motocicletei ca de ex.:model, tip, an de fabricatie si seria de sasiu complect alcatuit din 17 caractere.

 

Mesaj completat

Ahoi!

Eu am folosit anul asta 20w40 si am fost tare multumit, desigur nu il recomand celor care folosesc virago-ul doar prin oras :alcy: !!!

Salut,

In cartea de service este trecut uleiul 20W40, dar cei de la MOTUL recomanda uleiul 10W40.

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am nevoie de serie de sasiu complect (17 caractere) sau datele motocicletei ca de ex.:model, tip, an de fabricatie si seria de sasiu complect alcatuit din 17 caractere.

 

Mesaj completat

 

Salut,

In cartea de service este trecut uleiul 20W40, dar cei de la MOTUL recomanda uleiul 10W40.

Ahoi! Iti mai e dor de virago? Care e diferenta intre HD-ul tau si Yamaha Virago?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Iti mai e dor de virago? Care e diferenta intre HD-ul tau si Yamaha Virago?

:bow: Cred ca ti-am mai zis, nu as fi vandut viraga daca aveam bani sa imi iau ceva mai mare.Este o motocicleta extraordinara nu am avut probleme cu ea si am facut drumuri lungi fara probleme.

Senzatia ce simti pe HD:vibratiile, puterea si vocea nici o alta motocicleta nu poate sa iti ofera si nu, nu curge, nu picura , nu mananca uleiul, consumul este super ok chiar incredibil 5,6L/100km pe langa ca are motor, carburator si filtru de aer S&S ( bine reglat!). E cam rigida fata de motocicletele japoneze, m-am obisnuit cu ea . :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Cred ca ti-am mai zis, nu as fi vandut viraga daca aveam bani sa imi iau ceva mai mare.Este o motocicleta extraordinara nu am avut probleme cu ea si am facut drumuri lungi fara probleme.

Senzatia ce simti pe HD:vibratiile, puterea si vocea nici o alta motocicleta nu poate sa iti ofera si nu, nu curge, nu picura , nu mananca uleiul, consumul este super ok chiar incredibil 5,6L/100km pe langa ca are motor, carburator si filtru de aer S&S ( bine reglat!). E cam rigida fata de motocicletele japoneze, m-am obisnuit cu ea . :bow:

Sa ai bafta de ea :alcy: , eu sunt fan Indian dar nu cred ca vreodata o sa-mi permit asa ceva :D , in rest foarte multumit de virago pana acuma 20.000 km fara nici o problema!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc aceasta serie de sasiu de 17 caractere??? intre juguri e stantata pe placuta seria de care ti-am zis (2YL097379). in civ si talon e trecuta la 'numarul de identificare' aceeasi serie.

RAR a trecut in talon ca e din 1993 si este tipul 2yl/xv535 A. anul e clar dar nu stiu de unde au scos-o cu tipul... in actele nemtesti nu scria nicaieri ca este 535 A...

motorul este: tip 2yl si seria 097379.

mai scrie in civ ca are 32 kw.

in civu' nemtesc scria ca motorul e limitat cu bucse la 25 kw.

n-am gasit in acte (nemtesti sau romanesti) nici un numar format din 17 caractere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit acest site: http://www.motoverse.com/tools/vin/yamaha.asp

nu da date asa complete precum poate da barna, dar merge cu vin de 17 caractere (am incercat cu seria lui philip hd).

 

eu tot n-am reusit sa gasesc date despre motorul meu pe net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun gasit!

 

Pentru un XV 750, ce uleiuri recomandati? ... motor, cardan si furca.

 

Multumesc.

 

Ieri, am avut o prima experienta cu noua achizitie pe drumurile patriei si am constatat cu stupoare ca nu o pot tine pe drumul cel bun.

Amortizoarele sunt extrem de slabe, se balangane rau fatza ... tre schimbat/completat uleiul? ... sau arcurile?

 

Ea e:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat de jur-imprejurul motorului si n-am gasit nici o serie sau inscris cu 17 caractere... placuta dintre juguri arata seria ce am scris-o mai sus, langa ea stantat direct pe cadru la fel, pe carterul motorului la fel.

in civ numarul de omologare e doar de 15 caractere... l-am mentionat mai sus.

in actele nemtesti (am copii) deasemenea nu gasesc v'o serie de 17 caractere.

 

cum aflu seria de 17 caractere?

 

hai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gorg: E foarte aratoasa, sa-ti traiasca! Daca spui ca ai asa mari probleme cu stabilitatea pe fata ar trebui sa verifici mai atent furca, cauciucuc, rulmenti etc. Ca sa completezi uleiul in furca ar trebui sa stii exact cat ulei mai e acolo. Prin manualele de service gasesti procedurile atat pt completat cat si pt schimbat uleiul. In final recomand un set de arcuri progresive, sa stii ca fac minuni! Una peste alta nu ai spus nimic de experienta ta in materie de motociclete asa ca ma gandesc ca poate pe masura ce te obisnuiesti cu ea o sa-ti vina mai usor s-o stapanesti!

Bine ai venit in club si kilometrii fara numar! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea este ca pana acum la nici o motocicleta nu am avut vreo serie de 17 caractere. De aceea am ramas blocat cand am vazut ca unii de pe aici au reusit sa gaseasca asa ceva. Te pomeni ca am avut motoare contrafacute! Sau furate poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea este ca pana acum la nici o motocicleta nu am avut vreo serie de 17 caractere...

..si nici n-ai sa vezi! Cred ca este o confuzie, 17 caractere este uzual la auto(WV, Audi, Seat, Skoda, Renault, Volvo, Dacia, etc). Acest indicativ este format din cifre si litere si contine datele de identificare ale masinii(model, tip, motorizare, an fabricatie, etc)(cod VIN, VAS, etc)(unii ii spun serie sasiu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si nici n-ai sa vezi! Cred ca este o confuzie, 17 caractere este uzual la auto(WV, Audi, Seat, Skoda, Renault, Volvo, Dacia, etc). Acest indicativ este format din cifre si litere si contine datele de identificare ale masinii(model, tip, motorizare, an fabricatie, etc)(cod VIN, VAS, etc)(unii ii spun serie sasiu).

Exact ca si la masina tre sa ai seria de sasiu alcatuit din 17 caractere, in caz ca nu e nu inseamna ca motocicleta a fost furata... Daca te duci la o firma sa cumper piese originale si vrei sa-ti identifica corect piesele n-o sa ii reuseasca fiindca in actele pe care le detii nu apare seria de sasiu complect.Pe motocicleta nu apare stantat niciunde seria complect alcatuit din 17 caractere.

Mesaj completat

Bun gasit!

 

Pentru un XV 750, ce uleiuri recomandati? ... motor, cardan si furca.

 

Multumesc.

Salut,

ulei pentru cardan-"Endgetriebe: 0,2 LITER SAE80"

ulei pentru furca-"Gabel pro Holm: 396 CCM SAE 10W " /furca

ulei pentru motor:

-"Ăl ohne Filter: 3,0 L. SAE 20W-40 "

-"Ăl mit Filter:3,1 LITER"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...