Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ce am montat alternatorul imi scotea in jur de 12,4- 13,cu releul mort.Ideea era ca nu-mi incarca in turatii.Acuma scoate in jur de 14,4.

Bafta

 

 

Cind zici ca nu incarca in ture, te referi la situatia cu ambele moarte (statorul alternatorului+releu) sau alternatorul ok iar releul mort?

Intreb pt ca la mine de trei ani imi incarca intre 12-13.5, si mai mult la relanti decit in ture, stiu ca este putin dar nu am probleme cu bateria, luminile aprinse totul ca la carte, ce'i drept la 3-4 luni o bag pe redresor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind zici ca nu incarca in ture, te referi la situatia cu ambele moarte (statorul alternatorului+releu) sau alternatorul ok iar releul mort?

Intreb pt ca la mine de trei ani imi incarca intre 12-13.5, si mai mult la relanti decit in ture, stiu ca este putin dar nu am probleme cu bateria, luminile aprinse totul ca la carte, ce'i drept la 3-4 luni o bag pe redresor

Cu alternatorul ok si releul mort imi incarca exact cum spui tu,mai mult la relanti intre 12 si 13,iar in turatii incarcarea era nesemnificativa.Poate si la tine este releul mort,motiv pt care-ti moare si bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei care ar putea sa pateasca ca mine:

Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Problema era iminenta dar din lipsa de bani si ignoranta am tot amanat rezolvarea si prin urmare m-am trezit in intersectie cu maneta libera. Am tras pe margine si dupa ce m-am injurat singur nu am avut ce-i face decat sa ma duc la munca cu metroul cu casca in mana.

Un coleg de forum mi-a povestit ca si el a patit asta dar cum nu am vazut pe aici nici un post cu tema asta povestesc eu.

Cablul costa 8 euro deci nu este o problema dar ma lasase undeva iar eu o vroiam acasa daca urma sa stea 2 saptamani pana ce vine piesa. Asa ca urmand indrumarile colegului "buldozerul" am mers la un magazin de biciclete si am luat un cablu de frana si un surub gaurit la fantastica suma de 5 lei, am scos cablul vechi, l-am bagat pe cel nou dupa ce am dat pe interiorul camasii cu wd40 si l-am trecut prin parghia de la ambreiaj blocandu-l cu surubul, care nu incape in interiorul tablei ambutisate dar lasat afara nu freaca in nimic si isi indeplineste rolul.

Am facut 30 km fara nici o problema si eu zic ca ma va tine pana la venirea noului cablu fara discutie. Cablul de bicicleta cel mai gros este pe jumatate fata de cel original deci nu se pune problema de al folosi decat ca o solutie de iesit din criza.

Cel mai probabil cei mai patiti stiau ce am povestit eu aici dar pentru altii ca mine e bine de stiut mai ales daca o patesti undeva pe drum.

 

 

La fel am patit si eu, era destul de liber pe strada si am reusit sa ajung pina pe la unirii fara ambreiaj (la semafoare sau stop reduceam cu schimbarea vitezelor apasind usor pe schimbator si o "gidilam" din acceleratie, iar la plecarea de pe loc dat la automat in viteza 1-a pina pornea 1-2 metri si schimbate vitezele la fel) si am luat de la kronau kit reparatie cabluri (20-30lei) l'am rezolvat in 20-30 de min si am plecat mai departe

Partea frumoasa e ca dupa citeva zile s'a rupt si cel de acceleratie, intimplarea face sa fi uitat kitul in rucsac, si uite asa m'am scos frumos...

 

Cu alternatorul ok si releul mort imi incarca exact cum spui tu,mai mult la relanti intre 12 si 13,iar in turatii incarcarea era nesemnificativa.Poate si la tine este releul mort,motiv pt care-ti moare si bateria.

 

 

Da, e bine de stiut pe viitor, urgenta nu e dar trebuie facuta si asta

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme...a aparut la mobra mea un comportament total obraznic : la ralanti merge frumos,rotund.fara intreruperi..la turatii mari sau ,,de drum" la fel ..merge frumos.Problema apare cand accelerez ushor de la ralanti ,are o scurta plaja de turatie in care da niste rateuri slabe in carburator mai mult,de fapt suna a intrerupere dar parca se simte in admisia carburatorului (adica filtrul de aer).ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA CILINDRUL DIN SPATE.Bujii schimbate,verificat,curatat papuci bobine de inductie ..nimic..aceleasi simptome.Cum spuneam ...are doar o pozitie a acceleratiei in care face ,,puf..puf..incet cu tendinta de intrerupere ..si asta doar ,,putin mai sus de ralanti"..Daca trag de gaz normal nu se simte nimic si totul este ok..daca trag de gaz inceeeeeet ca unul speriat la scoala de soferi ,abia atunci se manifesta fenomenul.

 

Deci:..cine stie..cunoaste ,crede...etc ..astept pareri.Nu stiu cum se manifesta mersul unui motor care are membrane in carburator ..Singura mea legatura cu ,,membrana in carb " am avut-o la un mercedes cobra ..dar la aia era ieftina si se rezolva rapid .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme...a aparut la mobra mea un comportament total obraznic : la ralanti merge frumos,rotund.fara intreruperi..la turatii mari sau ,,de drum" la fel ..merge frumos.Problema apare cand accelerez ushor de la ralanti ,are o scurta plaja de turatie in care da niste rateuri slabe in carburator mai mult,de fapt suna a intrerupere dar parca se simte in admisia carburatorului (adica filtrul de aer).ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA CILINDRUL DIN SPATE.Bujii schimbate,verificat,curatat papuci bobine de inductie ..nimic..aceleasi simptome.Cum spuneam ...are doar o pozitie a acceleratiei in care face ,,puf..puf..incet cu tendinta de intrerupere ..si asta doar ,,putin mai sus de ralanti"..Daca trag de gaz normal nu se simte nimic si totul este ok..daca trag de gaz inceeeeeet ca unul speriat la scoala de soferi ,abia atunci se manifesta fenomenul.

 

Deci:..cine stie..cunoaste ,crede...etc ..astept pareri.Nu stiu cum se manifesta mersul unui motor care are membrane in carburator ..Singura mea legatura cu ,,membrana in carb " am avut-o la un mercedes cobra ..dar la aia era ieftina si se rezolva rapid .

 

 

verifica membranele . uita-te la ele il lumina sa vezi eventuale gauri . si la mine facea cam tot la fel . bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu alternatorul ok si releul mort imi incarca exact cum spui tu,mai mult la relanti intre 12 si 13,iar in turatii incarcarea era nesemnificativa.Poate si la tine este releul mort,motiv pt care-ti moare si bateria.

Eu am avut aceeasi problema, am cumparat si un releu nou ca sa constat ca nu se intampla nimic cu cel nou, am gasit doua ghiduri de verificare si reparatii, sunt in engleza dar cred ca va descurcati chiar cu Google Translate, m-am apucat la un moment dat de traducere dar nu am terminat. Aceste ghiduri spun aproximativ acelasi lucru, dar este bine sa le cititi pe amandoua, sunt anumite chichite. Eu am rezolvat problema si nu o sa va vina sa credeti de unde, de la contactele contactului cu cheie, a mea este din '87 din prima serie, americana, aveam o cadere de 2 V pe contact, am pus direct un fir de la releul de incarcare la plusul bateriei si Evrika a revenit incarcarea la normal la 14,5 V. Va pun mai jos aceste ghiduri, treceti cu atentie prin ele faceti toate verificarile inainte sa luati hotararea de a cumpara un releu, cumpararea unui alternator sau rebobinarea acestuia.

 

Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdffault-finding-diagram.pdf

 

Asfalt uscat !!!

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceeasi problema, am cumparat si un releu nou ca sa constat ca nu se intampla nimic cu cel nou, am gasit doua ghiduri de verificare si reparatii, sunt in engleza dar cred ca va descurcati chiar cu Google Translate, m-am apucat la un moment dat de traducere dar nu am terminat. Aceste ghiduri spun aproximativ acelasi lucru, dar este bine sa le cititi pe amandoua, sunt anumite chichite. Eu am rezolvat problema si nu o sa va vina sa credeti de unde, de la contactele contactului cu cheie, a mea este din '87 din prima serie, americana, aveam o cadere de 2 V pe contact, am pus direct un fir de la releul de incarcare la plusul bateriei si Evrika a revenit incarcarea la normal la 14,5 V. Va pun mai jos aceste ghiduri, treceti cu atentie prin ele faceti toate verificarile inainte sa luati hotararea de a cumpara un releu, cumpararea unui alternator sau rebobinarea acestuia.

 

Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdffault-finding-diagram.pdf

 

Asfalt uscat !!!

 

Cu stima,

 

mersi, sper sa o rezolv si eu

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, problema mare:

 

Virago XV 750 1994, nu mai merge decat intr-un piston...

 

de pornit porneste, se balbaie ce se balbaie intr-un piston dupa care moare.

 

vi s-a intamplat asa ceva pana acum? (bujiile sunt noi, nu sunt inecate iar fisele sunt in regula)

 

astept parerile voastre.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respecte tuturor..... daca aveti careva un manual in romana pt virago 250 mi-ar fi de folos.... sau macar detalii tehnice ..vb aia si sub forma de rar sau alt fel .... daca da un semn la id augustincimpean .... rog foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: :scratch: :scratch:

 

Ti-l dau in engleza si-l duci la tradus. E bine asa?!? Unde ai auzit tu de manual de viroaga in romana?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca era ceva in manualul de service... Schimba fisele intre ele. Daca merge celalalt piston e din aprindere, daca nu, e din carburatie...

 

Deci am facut niste teste si bobina de inductie nu-i. am scos bujia din cilindrul 2 (ala din fata).. adica cel care nu porneste, am lasat-o pe cilindru, am dat la automat si are scanteie de se vede si pe soare.

 

Treaba e ca atunci cand imi porneste in cilindrul #1, bujia de pe cilindrul 2 ramane USCATA. Am concluzionat si eu ca e ceva infundat pe la carburatorul cilindrului 2. Ma voi duce cu ea la spalare/curatare/resincronizare carburatoare.

 

Multam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor :)) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor :)) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc ..

 

 

Da, dar cand nu iti mai merge decat 1 cilindru nu prea mai ai in ce gaz sa bagi mana :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serghei, chiar daca au alt moment de aprindere, bobina da scanteie ambilor cilindrii simultan. Practic, e un transformator ridicator cu doua infasurari secundare comandate de acelasi primar! Sincer, nu stiu cum si daca se pot schimba fisele intre ele... e posibil sa nu fie suficient de lungi incat sa ajunga de la un cilindru la celalalt. Oricum, se pare ca elvantin si-a cam auto-diagnosticat problema! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serghei, chiar daca au alt moment de aprindere, bobina da scanteie ambilor cilindrii simultan.

 

Nu, caci nu e motor boxer de BMW, este in V de Virago ;-)

 

Practic, e un transformator ridicator cu doua infasurari secundare comandate de acelasi primar!

 

Practic, sunt doua bobine de inductie, fiecare comandata separat de cate o iesire a TCI-ului.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor :)) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc ..

 

 

 

la mine o membrana era "tunata" cu silcon , cealalta se crapase in cateva locuri si erau destul de tari/batoase . cand au cedat de tot , mergea motoru mai mult nu , in a 4-a nu puteam sa merg nici macar cu 50 la ora , acum cu ma duc pana la 80 cu accelerare din scurt . i-am dat 140 intr-o depasire cu pasager si nici macar nu s-a simtit . parerea mea e sa le schimbi daca ai gauri in ele , ca nu stii cum te lasa . vezi ca ebay.de gasesti la preturi mai modice , gen 40-50 euro bucata . se simte clar diferenta . acuma merge foarte ok , dimineata nu mai sunt nevoit sa trag socul ca sa o pornesc , acceleratie mai buna , vitezele le schimb mai lung , si cand sunt in treapa inferioara , cand vreau sa depasesc si sunt in a 5-a si bag a 4-a din 80 pleaca in 120 fara sa ma stresez , in 3 secunde .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine o membrana era "tunata" cu silcon , cealalta se crapase in cateva locuri si erau destul de tari/batoase . cand au cedat de tot , mergea motoru mai mult nu , in a 4-a nu puteam sa merg nici macar cu 50 la ora , acum cu ma duc pana la 80 cu accelerare din scurt . i-am dat 140 intr-o depasire cu pasager si nici macar nu s-a simtit . parerea mea e sa le schimbi daca ai gauri in ele , ca nu stii cum te lasa . vezi ca ebay.de gasesti la preturi mai modice , gen 40-50 euro bucata . se simte clar diferenta . acuma merge foarte ok , dimineata nu mai sunt nevoit sa trag socul ca sa o pornesc , acceleratie mai buna , vitezele le schimb mai lung , si cand sunt in treapa inferioara , cand vreau sa depasesc si sunt in a 5-a si bag a 4-a din 80 pleaca in 120 fara sa ma stresez , in 3 secunde .

 

Deocamdata merg pana cedeaza de tot .Hartie de imprimanta mai am dar cerneala s-a terminat asa ca ,,ciuciu bani"..Pentru mine care merg doar solo si fac drumuri de max 200km pe zi ..inca merge .Stiu ca ce fac eu se cheama ,,carpaceala"..dar nu sunt posibilitati.Macar sezonul asta sa mai tine .Cum vine iarna o bag la pigulit ca am de gand sa cheltui cu ea.Mai vine Mos Niculae cu distributie,Mos Cracica cu membrane si gume..om ,,vidia"..Motorul asta daca este pus la punct si ingrijit iti ofera numai satisfactii.

 

 

Intrebare : eu am o frana de motor de dracii o ia ...numai ca nu scartaie roata cand inchid gazul de tot..la voi tot asa este ?

PS-ma bucur ca pana la urma ai rezolvat-o. :cheers:

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Intrebare : eu am o frana de motor de dracii o ia ...numai ca nu scartaie roata cand inchid gazul de tot..la voi tot asa este ?

 

 

si la mine la fel,mai mult cind e rece, mai mai ca ma arunca de pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti .

 

acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti .

 

acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari .

 

grija mare cu asigurarile.. s-ar putea Doamne-fereste sa te trezesti ca dai banutii TOTI din buzunarul propriu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...