Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

O hoinareala de 4 zile. Transalpina cu intoarcere pe Transfagarasean (sau invers, vedem atunci).

Plecarea vineri dimineata, punct de intalnire la iesirea din militari(benzinaria de langa carrefour, ora 9). Sa aveti si haine groase in bagaje!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut sa cumpar pt virago 250 roata spate sau completa sau fara camera+cauciuc.Astept orice oferta pe PM,singura conditie este sa fie in stare buna-foarte buna.

 

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu as vrea sa fiu porc sau nesimtit, dar mi-e putin rusine sa va rog ceva :)) Vreau neaparat sa-mi iau virago. Asta e clar. Daca e cineva din bucuresti care are modelul 250 si modelul 535 , le-as fi enorm recunoscator daca m-ar lasa sa ma pun pe el 2 minute sa imi fac o idee, o comparatie intre cele 2 cu motoru intre picioare. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu as vrea sa fiu porc sau nesimtit, dar mi-e putin rusine sa va rog ceva :)) Vreau neaparat sa-mi iau virago. Asta e clar. Daca e cineva din bucuresti care are modelul 250 si modelul 535 , le-as fi enorm recunoscator daca m-ar lasa sa ma pun pe el 2 minute sa imi fac o idee, o comparatie intre cele 2 cu motoru intre picioare. :friends:

 

 

Suna-ma pe mine,virago 250 /1992 .Tel 0752663873

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respecte tuturor....

 

Am si eu o intrebare ..nu ma luati in ras va rog... eu am pe spate guma de 130/90/15 pot sa pun si alceva ? daca da imi dati va rog citeva exemple?

 

Cu multumiri

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,o adresa,sursa etc pentru distributie virago 535 -3BR (de preferat daca nu are cineva ,,in plus" ar fi site-uri de afara,nu vreau pravalii din tara sa platesc de 3 ori))? Supape,ghiduri? Nu de alta dar sunt din ce in ce mai dese rateurile in carburator de la cilindrul din fata in ture mici si medii si se para ca cere,,bani".Sfaturi ,pareri de la ,,patiti"?Multumesc .

 

Nimeni,nimic?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pãi,trãiascã ebay-urile....

 

:)) Am gasit intre timp ceva adrese pt piese dar,ma interesau si eventuale sfaturi de natura mecanica .Amu,pana sa curat carburatorul cand reducea revenea turatia la ralanti de te urcai pe ghidon pe cand dupa curatare turatia scade foarte greu cand tai gazul.Singura schimbare dupa toata ,,curatarea"a fost faptul ca inainte porneam cu socul la 1/3 si de cele mai multe ori ineca motorul,acum porneste cu socul la maxim,tureaza frumos,nu ineaca ,parca trage motorul mai bine,tobe mai curate etc.Subarul trebuie cumva ,,uns" ? Eu le-am scos ,le-am sters si am montat la loc si ma gandesc ca acolo pe ,,uscat" revine mai greu subarul in pozitie.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat inainte sa fac o posibila prostie. Stie cineva daca s-ar putea intampla ceva rau daca montez o pompa de benzina generica, aftermarket in loc de una originala pe o virago 535? Singurele pe care le-am gasit sunt scumpe (aprox. 700 de lei) si pana la urma, m-am gandit eu, ca e o pompa de benzina. Deci? Sfaturi/contraindicatii?

Nu de alta, dar as vrea sa ma mai si dau vreo luna :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu as vrea sa fiu porc sau nesimtit, dar mi-e putin rusine sa va rog ceva :)) Vreau neaparat sa-mi iau virago. Asta e clar. Daca e cineva din bucuresti care are modelul 250 si modelul 535 , le-as fi enorm recunoscator daca m-ar lasa sa ma pun pe el 2 minute sa imi fac o idee, o comparatie intre cele 2 cu motoru intre picioare. :friends:

te ajut eu cu 535 bucuresti 0721548054 adi

 

Am nevoie de un sfat inainte sa fac o posibila prostie. Stie cineva daca s-ar putea intampla ceva rau daca montez o pompa de benzina generica, aftermarket in loc de una originala pe o virago 535? Singurele pe care le-am gasit sunt scumpe (aprox. 700 de lei) si pana la urma, m-am gandit eu, ca e o pompa de benzina. Deci? Sfaturi/contraindicatii?

Nu de alta, dar as vrea sa ma mai si dau vreo luna :moto:

[/quote

Man te ai uitat la racteristici? eu cred ca ar trebui sa se potriveasca daca ai una gratis sa nu iti para rau daca o strici ca altceva nu creds ca se poate intampla. astept sa ne ti la curent cu relizarea proiectului. PS ai cartea motocicletei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...din ce in ce mai dese rateurile in carburator de la cilindrul din fata...

De unde sti ca-s cauzate de supape, dar de cilindrul din fata? Eu zic sa-ti cureti pentru inceput carburatoarele, urmat de reglaj profesional cu vacuumetru(nu la ureche), apoi mai vedem..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde sti ca-s cauzate de supape, dar de cilindrul din fata? Eu zic sa-ti cureti pentru inceput carburatoarele, urmat de reglaj profesional cu vacuumetru(nu la ureche), apoi mai vedem..

 

Cristi,asta cu reglajul ,,profesional"ca sa o iei prin eliminare imi suna a pierdere de timp si bani.Pai hai sa iti spun cum am dedus eu ce se intampla: am dat jos rezervorul si filtrul de aer si am vazut /simtit unde apare rateul.Carburatorul fata ,deci cilindrul fata .Din cate imi amintesc eu de pe la masini, rateurile in carburator sunt cauzate de ;proasta punere la punct a distributiei (nu este cazul) ,supape de admisie care nu ,,inchid",bujii care produc ,,autoaprindere" in momentul admisiei (motor incins,bujie cu calamina cat casa pe ea sau neconforma).Carburatoarele le-am curatat,sincronizare cu scule profi (buni sunt prietenii)...adica verificat sincronizarea pt ca nu a fost nevoie sa intervin in reglaje.

 

Reglat joc culbutori la cilindrul fata .Concluzia : nu mai tacane ca inainte (facea galagie binisor) iar rateurile s-au rarit simtitor DAR tot mai apare cate un puf stingher .Motorul a devenit in urma acestei operatii mai silentios,trage mai bine,porneste foarte usor si la cald si la rece (inainte se ineca des la rece ) si urca mult mai repede in 140-150.A,tevile de esapament sunt acum ,,curate"...(poate si ,,forja"are un merit la curatare :)) ).

 

Cilindrul pe care se prinde membrana (subar cred ca se numeste ) trebuie ,,uns" cumva ? Am observat dupa ce am curatat carburatorul ca acel cilindru revine la inchidere cu o mica pauza(fata de geamanul lui ) si se pare ca nu inchide (impinge cuiul ) unde trebuie .Inainte sa curat carburatoarele cand inchideam gazul aveam o frana de motor de nota 10 :)) acum inchide mult mai lent .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...imi suna a pierdere de timp si bani......Inainte sa curat carburatoarele cand inchideam gazul aveam o frana de motor de nota 10 :)) acum inchide mult mai lent .

Subarul de care zici este in spatele clapetei de acceleratie(actionata direct si prompt de cablul manetei de acceleratie), si nu are legatura cu frana de motor - cauza este de alta natura. Odata inchisa clapeta, circuitul principal este anulat(benzina este absorbita de vacuumul din difuzor - atunci cand el exista). Subarul este actionat de vacuumul ce se produce doar la deschiderea clapetei. Viteza lui de lucru este conditionata de orificiul calibrat special pentru a lucra "lent". Astfel la deschiderea rapida a clapetei in difuzor creste depresiunea datorita intarzierii ridicarii subarului, imbogatind amestecul, apoi ridicarea lui micsoreaza depresiunea iar amestecul devine mai sarac(efectul este ca pompa de sprit in momentul accelerarii). Acesta este avantajul carburatorului vacuumatic fata de cel clasic - raspunsul prompt. Pentru longevitatea lui, toate piesele metalice in miscare din carburator se pot unge.

Repet: la carburatorul tau, nu subarul inchide alimentarea. Cand clapeta de acceleratie este inchisa, singura portita de alimentare, ramane circuitul de relanti... restul sunt vorbe. Faptul ca nu mai ai frana de motor pe care o stiai inainte de a umbla la carburi!!??

 

In legatura cu jocul termic "galagios". Acesta este cauzat de un joc prea mare, ceeace inseamna ca ambele supape inchid mai devreme si deschid mai tarziu, logic inseamna un unghi de incrucisare al supapelor foarte redus - ceeace exclude producerea rateurilor in admisie, nu asta a fost cauza. Se obtine un mers foarte regulat la turatie mica dar deficitar in sarcina cu lipsa de performanta. Continui sa cred ca acele rateuri in admisie sunt cauzate de un amestec prea sarac, ce produce o supraincalzire a camerei de ardere, puncte firbinti bujie, etc... sau distributie "sarita", calata gresit (dar nu cred la virago asa ceva)!

Daca tu crezi ca reglajul carburatoarelor este pierdere de timp si bani, nu pot decat sa-ti urez succes la demontat motorul, inlocuieste supape, chiulase si ce crezi tu ca-i mai ieftin... dar s-ar putea sa gresesti! Nu stiu pe nimeni pe care sa-l fii lasat motorul de 535.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subarul de care zici este in spatele clapetei de acceleratie(actionata direct si prompt de cablul manetei de acceleratie), si nu are legatura cu frana de motor - cauza este de alta natura. Odata inchisa clapeta, circuitul principal este anulat(benzina este absorbita de vacuumul din difuzor - atunci cand el exista). Subarul este actionat de vacuumul ce se produce doar la deschiderea clapetei. Viteza lui de lucru este conditionata de orificiul calibrat special pentru a lucra "lent". Astfel la deschiderea rapida a clapetei in difuzor creste depresiunea datorita intarzierii ridicarii subarului, imbogatind amestecul, apoi ridicarea lui micsoreaza depresiunea iar amestecul devine mai sarac(efectul este ca pompa de sprit in momentul accelerarii). Acesta este avantajul carburatorului vacuumatic fata de cel clasic - raspunsul prompt. Pentru longevitatea lui, toate piesele metalice in miscare din carburator se pot unge.

Repet: la carburatorul tau, nu subarul inchide alimentarea. Cand clapeta de acceleratie este inchisa, singura portita de alimentare, ramane circuitul de relanti... restul sunt vorbe. Faptul ca nu mai ai frana de motor pe care o stiai inainte de a umbla la carburi!!??

 

In legatura cu jocul termic "galagios". Acesta este cauzat de un joc prea mare, ceeace inseamna ca ambele supape inchid mai devreme si deschid mai tarziu, logic inseamna un unghi de incrucisare al supapelor foarte redus - ceeace exclude producerea rateurilor in admisie, nu asta a fost cauza. Se obtine un mers foarte regulat la turatie mica dar deficitar in sarcina cu lipsa de performanta. Continui sa cred ca acele rateuri in admisie sunt cauzate de un amestec prea sarac, ce produce o supraincalzire a camerei de ardere, puncte firbinti bujie, etc... sau distributie "sarita", calata gresit (dar nu cred la virago asa ceva)!

Daca tu crezi ca reglajul carburatoarelor este pierdere de timp si bani, nu pot decat sa-ti urez succes la demontat motorul, inlocuieste supape, chiulase si ce crezi tu ca-i mai ieftin... dar s-ar putea sa gresesti! Nu stiu pe nimeni pe care sa-l fii lasat motorul de 535.

 

Stai nentu-le ,nu te aprinde ca de aia ti-am explicat ce am facut ca sa vad ce am omis.Experienta mea in motoare se rezuma la auto...adevarat ca pana prin 87-88 schimbam ambielajul la mobra pe marginea drumului dar dupa"88 , numai motoare auto.

 

Acum am inteles functionarea subarului,multumesc mult.Ai dreptate,la inchiderea clapetei va trage benzina numai din circuitul de relanti,dar ea ramane mai turata sau ajunge la turatia de relanti incet numai dupa ce merg ceva timp cu ea ,adica motor incins (temp normala de functionare ).Cat este ,,rece"are relanti mic ,rotund, iar dupa gaz revine scurt la turatia de relanti !! Cand privesc in urma la ce am scris incep sa iti dau dreptate legat de ,,amestecul sarac".

 

O greseala pe care cred ca am facut-o a fost ,,verificarea sincronizarii "cu motorul ,,aproape rece".Maine voi incerca un reglaj al amestecului sa vad cum se comporta .Posibil sa traga aer fals pe la flanse? Trebuie sa verific si asta ,,cu sprayul":)).

 

Cand am spus ca apelatul la ,,meseriasi" imi pare risipa de bani m-am referit la pataniile si experientele neplacute traite de multi baieti de pe acest forum si nu numai , prin atelierele ,,specializate".Prefer sa apelez la oameni de genul tau sau la ,,batrani" care nu numai ca stiu mecanica dar cunosc si principiul de functionare ale agregatelor dintr-un motor.

In postarea ta mi-ai demonstrat ca gandesc putin si prost ,pripit si fara o aprofundare tehnica a problemei .Pentru asta nu pot decat sa iti multumesc ,mi-ai deschis ochii si am mai invatat ceva .Daca intalneam mereu oameni care sa imi explice lucrurile ca tine eram tare acum.Multumesc inca o data pentru ajutor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

 

Are cineva sa ma ajute cu un contact cu tot cu chei pentru virago 535 din 1990?

 

Contracost evident + bere!!!!

 

salut, vezi ca sunt mai multi care dezmembreaza virago sau uite aici am dat de el cautand pentru mine ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...m-am referit la pataniile si experientele neplacute traite de multi baieti de pe acest forum si nu numai , prin atelierele ,,specializate"....

Nu ai dece sa ajungi acolo, exista forum... apoi ce faci tu cu mana ta e sfant!

Daca zici ca te pricepi la auto, la moto in afara racirii cu aer totul este principial identic. Reglajul carburatiei se face numai la cald, dar fiindca ai doua carburi este necesara sincronizarea lor(valabil doar pentru mersul de relanti). In cazul tau nu trebuie sa apelezi la nimeni, fa-ti singur un dispozitiv de sincronizat dintr-un furtun transparent sau mai profesional doua tuburi din sticla alaturate si doua furtune legate intre ele. Eu mi-am facut singur din doua manometre pe care le-am modificat(solutie cu mult mai practica), reglajele raman valabile cam doi ani. Daca te intereseaza revin cu explicatiile necesare functie de ce alegi. Dupa 2-3 reglaje ve-i deveni “expert”. Consider ca sti sa faci un reglaj de carburator, asa ca nu insist asupra acestui capitol.

La moto constructorii au ales carburile vacumatice, care desi sunt mai complexe au un gabarit mai mic(probabil singurul motiv). Evident ca si reglajul in sine este mai fin si mai complex. Diferenta consta in principiul de functionare a clapetei de accelerare care lucreaza in tandem cu subarul actionat prin depresiunea din difuzor, in rest reglajele sunt identice ca si dispozitivele suplimentare.

De regula nu ai ce strica sau deregla, demontezi cureti si pui totul la loc in ordinea inversa a demontarii. Este indicat ca acolo unde o piesa se poate remonta in orice pozitie, sa-i faci un semn pentru a o repozitiona identic. Cand demontezi carburile, aseazale pe doua panze curate separate pentru a nu amesteca componentele de la unul la celalalt(este foarte important). E bine sa la faci simultan pentru a putea face comparati intre piese(verifica in special ca plutitoarele sa aibe aceiasi inclinatie). Foloseste putina vasilina la montaj pe filetele suruburilor, impiedica griparea filetelor in timp. Suruburile sunt din otel si sunt cadmiate sau zincate. Intre aliajul de aluminiu si suruburi are loc o reactie chimica de oxidare, o combinatie de oxid a 3 metale ce strica filetele. La jiglere nu folosii obiecte metalice, le decalibreaza, scobitorile sunt foarte bune. Nu strange excesiv suruburile.

Verifica viteza de coborare prin comparatie a celor 2 subere(parca ai scris ceva despre asta...) daca percepi o diferenta revin cu amanunte!

Restul e poezie… spor la treaba, discutam dupa ce ne spui ce ai realizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai dece sa ajungi acolo, exista forum... apoi ce faci tu cu mana ta e sfant!

Daca zici ca te pricepi la auto, la moto in afara racirii cu aer totul este principial identic. Reglajul carburatiei se face numai la cald, dar fiindca ai doua carburi este necesara sincronizarea lor(valabil doar pentru mersul de relanti). In cazul tau nu trebuie sa apelezi la nimeni, fa-ti singur un dispozitiv de sincronizat dintr-un furtun transparent sau mai profesional doua tuburi din sticla alaturate si doua furtune legate intre ele. Eu mi-am facut singur din doua manometre pe care le-am modificat(solutie cu mult mai practica), reglajele raman valabile cam doi ani. Daca te intereseaza revin cu explicatiile necesare functie de ce alegi. Dupa 2-3 reglaje ve-i deveni “expert”. Consider ca sti sa faci un reglaj de carburator, asa ca nu insist asupra acestui capitol.

La moto constructorii au ales carburile vacumatice, care desi sunt mai complexe au un gabarit mai mic(probabil singurul motiv). Evident ca si reglajul in sine este mai fin si mai complex. Diferenta consta in principiul de functionare a clapetei de accelerare care lucreaza in tandem cu subarul actionat prin depresiunea din difuzor, in rest reglajele sunt identice ca si dispozitivele suplimentare.

De regula nu ai ce strica sau deregla, demontezi cureti si pui totul la loc in ordinea inversa a demontarii. Este indicat ca acolo unde o piesa se poate remonta in orice pozitie, sa-i faci un semn pentru a o repozitiona identic. Cand demontezi carburile, aseazale pe doua panze curate separate pentru a nu amesteca componentele de la unul la celalalt(este foarte important). E bine sa la faci simultan pentru a putea face comparati intre piese(verifica in special ca plutitoarele sa aibe aceiasi inclinatie). Foloseste putina vasilina la montaj pe filetele suruburilor, impiedica griparea filetelor in timp. Suruburile sunt din otel si sunt cadmiate sau zincate. Intre aliajul de aluminiu si suruburi are loc o reactie chimica de oxidare, o combinatie de oxid a 3 metale ce strica filetele. La jiglere nu folosii obiecte metalice, le decalibreaza, scobitorile sunt foarte bune. Nu strange excesiv suruburile.

Verifica viteza de coborare prin comparatie a celor 2 subere(parca ai scris ceva despre asta...) daca percepi o diferenta revin cu amanunte!

Restul e poezie… spor la treaba, discutam dupa ce ne spui ce ai realizat.

 

Pai tocmai ca fata de weber sau solex astea ,,moderne"de capra au niste chestii in plus al caror principiu nu-l intelegeam (membrana....).Nivelul in camera de nivel,amestecul ..curatat etc sunt identice in principiu ,fiecare cu cotele si reglajele lui.Jiglerele in afara de cele ,,de sens"cu bila eu le incalzesc la flacara si le arunc in acid sulfuric 1/10.Se curata si se desfunda de nota 10 .Asta numai daca nu se curata bine in baia cu ultrasunete (ce sa-i faci ..meseria m-a dotat :)) ) .Am avut probleme cu capacele ,de fapt cu suruburile capacelor dar la montaj am pus vaselina :) .Ma bate gandul sa comand un kit de reparatie pt carburatoare ca din ce am vazut jiglerele au ,,capetele" crestate cam obosite,oringuri care imi dau frisoane..etc.Viteza de revenire a subarelor este diferita .Cea a cilindrului din spate are o revenire lina ,cursiva ,iar subarul din fata ramane mult in urma si nu ,,inchide"la acelasi nivel cu omologul lui.Astazi nu am apucat sa umblu in carburatoare dar maine scot subarul buclucas,verific sa fie curat pe acolo si-l ung cu ceva ulei pt mecanisme fine ca nu o tushi.

 

Pt sincronizare am un sistem cu furtun si ulei de amestec (ca este rosu si frumos) si astazi am cumparat si doua manometre ca mi-ai facut pofta cu modificarea lor (am bagat o lectura pe blogul tau --buna treaba ,felicitari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...numai daca nu se curata bine in baia cu ultrasunete (ce sa-i faci ..meseria m-a dotat :)) )...

Solutia din baia cu ultrasunete este alcalina(caustica), indicata doar in cazuri extreme(spatii inchise, injectoare..), urmata de o spalare cu o alta solutie de neutralizare. Aluminiul si aliajele lui sunt puternic afectate prin coroziune. Cu toate ca am acces la astfel de metoda, utilizez la carburatoare doar carburor sau similare, scobitori, jeturi cu siringa si pistol cu aer comprimat.

===============

Nu degeba am intrebat cum lucreaza comparativ suberele, banuiam ceva... Cred ca cineva inaintea ta, si-a bagat nasul "p'acolo"... (probabil arcuri desperechiate sau un canal obturat, posibil si altceva - nu-mi vine in minte acum).

- Demonteaza, verifica si curata tot ce este legat de actionarea lor(canalizare actionare vacuum - contine o duza calibrata).

- Masoara diametrele arcurilor, nr spire si intinderea lor sa fie identica. Apoi punele cap la cap si preseazale la 1/2 din lungime, in acel moment verifica daca fiecare arc s-a comprimat identic - procentual(subler sau ruleta).

- Verifica vizual starea membranelor(fisuri, crapaturi). Elasticitatea prin comparatie. Posibil sa fie inlocuita una din ele(producatori diferiti)

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia din baia cu ultrasunete este alcalina(caustica), indicata doar in cazuri extreme(spatii inchise, injectoare..), urmata de o spalare cu o alta solutie de neutralizare. Aluminiul si aliajele lui sunt puternic afectate prin coroziune. Cu toate ca am acces la astfel de metoda, utilizez la carburatoare doar carburor sau similare, scobitori, jeturi cu siringa si pistol cu aer comprimat.

===============

Nu degeba am intrebat cum lucreaza comparativ suberele, banuiam ceva... Cred ca cineva inaintea ta, si-a bagat nasul "p'acolo"... (probabil arcuri desperechiate sau un canal obturat, posibil si altceva - nu-mi vine in minte acum).

- Demonteaza, verifica si curata tot ce este legat de actionarea lor(canalizare actionare vacuum - contine o duza calibrata).

- Masoara diametrele arcurilor, nr spire si intinderea lor sa fie identica. Apoi punele cap la cap si preseazale la 1/2 din lungime, in acel moment verifica daca fiecare arc s-a comprimat identic - procentual(subler sau ruleta).

- Verifica vizual starea membranelor(fisuri, crapaturi). Elasticitatea prin comparatie. Posibil sa fie inlocuita una din ele(producatori diferiti)

 

Cristi,eu folosesc in baia cu ultrasunete solutie de curatat bijuterii adica ,,apa calda si solutie de apalat vasele.

-demontat ,curatat,uns .

-arcuri diferite ca lungime (aceeasi sarma,acelasi nr de spire dar unul era cu 2cm mai comprimat (cel care nu revenea)-rezolvat

-este adevarat ,a fost inlocuita o singura membrana---montat membrana veche cu tot cu subar -rezolvat

-scos fisa bujie si reglat amestec --surpriza- pe un carb am reusit turatia crescand semnificativ,pe celalalt (cel din fata ) surubul de reglaj este blocat si nu mai are ,,cap de surubelnita". Metoda de reglaj copiata de la tine :))

-sincronizare-rezolvat

 

Acum ma intelegi de ce fug se ,,meseriasi"? Eu am dat carburatoarele jos ,le-am curatat in limita bunului simt si am montat totul la loc (cu foto si schite pe hartie)fara sa umblu la reglaje(daca nu stiu nu ma bag).Am verificat nivelul in camera dupa manual,nu a fost nevoie sa intervin acesta incadrandu-se in specificatiile producatorului.Dupa operatia asta am zis sa apelez la un meserias pt sincronizare si o mica revizie la reglaje.Dupa interventia meseriasului ,la cateva zile au aparut rateurile si schimbarile de ture la ralanti.

 

Ce am obtinut: am scapat de rateuri,acceleratia revine la relanti mult mai repede

Ce nu am rezolvat: amestecul pe caburatorul din fata din cauza surubului blocat ..(reglat ultima oara de ,,meserias" ,este adevarat ca nu am stat langa el deci nu stiu ce a facut),si am ceva dubii legate de precizia sincronizarii.Poate fac manometrele zilele astea si ma apropii si eu de ceva ,,profi".Mai ramane sa imi procur niste lere cu cote mai mici ca ale mele sunt din 0.5 in 0.5 swi la culbutori nu ma prea ajuta ,mai mult dupa ochi..mai strans,mai slab..etc :)

 

Mobra porneste usor,merge bine,trage,merge rotund si la ralanti si la orice turatie constanta .Ramane ca la sfarsitul sezonului sa incerc sa deblochez surubul de amestec sau sa gasesc alta solutie

 

Asa ca ,iti multumesc inca o data pentru ajutor.Lecturarea postarilor de pe blogul tau mi-a fost de un real ajutor (reglaj amestec ...si multe altele).

 

 

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...-este adevarat ,a fost inlocuita o singura membrana...

Ma bucur pentru realizari si inteleg ca ai uitat de ghiduri si supape... nu imnteleg cine si dece a inlocuit o membrana si nu pe amandoua?

- Tachetii fa-i cu 0,1 admisie si 0,15 evacuare, nu-ti face griji(ve-i fi in marja data in manual). Asta am facut si eu.

- Rezolva neaparat surubul de amestec! Degripant "la greu" sau lichid de frana. Incearca sa-l misti pentru inceput stanga/dreapta pentru a patrunde degripantul pe filet, apoi cu perseverenta se v-a misca din ce in ce mai mult. Odata dat afara poti reface slitul cu o panza de traforaj(daca nu ai un kit de reparatie). E OBLIGATORIU sa-l dai afara! Daca nu merge, lasa-l pana a doua zi(inecat in degripant) si repeta operatia. Daca nu reusesti, imi spui(sa-ti spun ce poti face mai departe). Acum intelegi e ce am scris ca trebuie folosita vasilina la filete, mai ales cand sunt metale diferite.

- Daca ajungi in faza sincronizarii, pot face un drum pana la tine cu ceasurile mele(nu ma dor rotile), pana le "fabrici" tu pe ale tale.

Succes!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur pentru realizari si inteleg ca ai uitat de ghiduri si supape... nu imnteleg cine si dece a inlocuit o membrana si nu pe amandoua?

- Tachetii fa-i cu 0,1 admisie si 0,15 evacuare, nu-ti face griji(ve-i fi in marja data in manual). Asta am facut si eu.

- Rezolva neaparat surubul de amestec! Degripant "la greu" sau lichid de frana. Incearca sa-l misti pentru inceput stanga/dreapta pentru a patrunde degripantul pe filet, apoi cu perseverenta se v-a misca din ce in ce mai mult. Odata dat afara poti reface slitul cu o panza de traforaj(daca nu ai un kit de reparatie). E OBLIGATORIU sa-l dai afara! Daca nu merge, lasa-l pana a doua zi(inecat in degripant) si repeta operatia. Daca nu reusesti, imi spui(sa-ti spun ce poti face mai departe). Acum intelegi e ce am scris ca trebuie folosita vasilina la filete, mai ales cand sunt metale diferite.

- Daca ajungi in faza sincronizarii, pot face un drum pana la tine cu ceasurile mele(nu ma dor rotile), pana le "fabrici" tu pe ale tale.

Succes!

 

Membrana cu tot cu ,,cilindrul"de plastic a fost inlocuita la un ,,atelier"..nu dau nume ca nu este frumos sa fac antireclama atelierului pt greseala unui mecanic.Am primit si eu de la cineva o singura membrana si omul a schimbat-o pe cea care parea mai uzata.

Cu surubul de amestec este mai greu pt ca este amplasat intr-o ,,gaura"de 10-15mm si nu am cum sa ajung la el cu ,,daltitza"...O sa incerc sa-l misc ,sa vad ce pot face ...o parte din el este ,,rupt".O sa incerc sa modific o surubelnita pe ,,semirotund"...altfel nu vad rezolvare (in afara de spiral pe stanga).Deocamdata balteste degripantul in gaura lui sa vedem ce iese.

Dupa ce rezolv asta esti invitatul meu la o cafea,ceai,bere..etc ...chiar si fara sincronizare :friends:Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut cristi57 si serghei42 ,tot am urmarit si eu ce povestiti voi aici si vreau sa va cer parerea,eu am o viroaga de 250 cu un singur carburator,si am o problema asemanatoare care acum s-a agravat,adica ..porneste normal cu amandoi cilindrii iar dupa ce se incalzeste mai merge doar cel din spate,iar cel din fatza cu intreruperi,sau deloc,bujiile sunt noi,le-am schimbat si intre ele sunt ok, am pornit motorul si cu bujia scoasa afara la liber pentru scanteie si este scanteie,le-am inversat,am avut parte si de rateuri in mers dar nici o diferenta,posibil sa fie slabita bobina de inductie pe primul cilindru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...