Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

revin cu detalii

 

chiar te rugam, bineinteles dupa ce iti formezi o impresie - nu stiam ca de-abia ti-au sosit. asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut pe toata lumea.

Am de ceva vreme o viroaga 750 la care nu am intampinat probleme deosebite in afara de bendix (multa lume se plange).

Pentru ca nu ma dau banii afara din casa, anul acesta m-am apucat pe cont propriu de mesterit la ea. Respectiv schimbat semeringuri

si ulei furca, ulei grup, reglat culbutori, e.t.c. totul in afara de carburatoare(am avut o tentativa dar "manutele mele mici" nu prea intrau pe la suruburi).

Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand la plecare, stand la relanti si-a schimbat mersul dintr-o data. nu tragea , pacanea, pocnea, bla, bla, bla.

Hai ca m-am apucat de povestiri. Deci in concluzie, daca n-ati adormit,am verificat daca scanteieste si daca benzineste, de scanteit scanteia, de benzinit pe pistonul 1 nu prea.

asa ca am dat jos carburatoarele ( sita cuiului de la plutitor era plina de rugina), am curatat tot ce era inauntru, am respectat aceleasi strangeri pentru ca mi-a fost frica sa nu-l

sperii.

Problema : miros benzina evacuare, trosnete in admisie dar merge chiar mai bine ca inainte.

Daca a inteles cineva ce am vrut sa zic si nu s-a plictisit pana aici dau o bere, pentru un ajutor dau si un mic( mai mic)

 

P.S. Este prin Constanta vreun coleg cu 750 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Daca a inteles cineva ce am vrut sa zic si nu s-a plictisit pana aici dau o bere...

Esti pe drumul cel bun. Ai inceput o treaba si ai lasat-o neterminata... mai trebe un reglaj de carburatie si este gata! Faptul ca ai lasat "aceleasi strangeri" nu este suficent, dupa cum vezi! Sigur gasesti in C-ta un baiat priceput la asa ceva, trebuie sa stai langa el sa vezi si sa intelegi... data viitoare va fi o joaca pentru tine.

Iti trebuie neaparat doua vacuumetre, in lipsa iti poti face(in zece minute) un comparator cu furtune, restul e poezie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu in Cta sunt mai multe Xv uri de 750 si 1100. Unul din membrii Seavolwes are una de 750, daca veneai la intrunire o vedeai :) . M-am si urcat pe ea si pozitia este geniala .

Cat despre mecanici care sa iti faca carburatia ar fi cativa in Cta ,printre care si Andrei la Mymoto(Ducatti) care lucreaza foarte bine ( am facut diverse pe la el ) dar merge pe preturile de service autorizat ca sa spun asa sau un tip Marian ( la care ajung si eu in cateva zile si lucreaza la un service/vulcanizare la iesire din Palazu catre Ovidiu) care este si de treaba si priceput si are si preturi acceptabile. Daca te intereseaza sa ajungi pe la marian sa iti vada,asculte motorul, eventual sa iti regleze carburile lasa un msj aici si vedem cum ne intalnim cand ma duc la el . Cat despre service ul Ducatti, este pe prima strada la dreapta ( e cu sens unic cum intri de pe sos Mangaliei) dupa Doraly.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, fabricatul vacumetrelor si reglatul carburilor este poate poezie pentru tine, in schimb pentru noi, neavenitii, ignorantii in ale mecanicii este mai degraba o carte de-a lui Marcel Proust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat pe blog-ul lui Cristi si va dati seama ca o sa incerc sa-mi fac niste vacuumetre, am incercat ceva pe principiul vaselor comunicante dar nu reusesc sa le reglez.

Deocamdata incerc sa le dau jos iar si sa refac nivelul ( cred ca este prea mare deoarece cand ii bag benzina pe direct iese peste tot ). Apoi o sa incerc o sincronizare, daca nici asa nu reusesc o sa intru pe mana profesionistilor.

 

"Unul din membrii Seavolwes are una de 750, daca veneai la intrunire o vedeai :) ." -

o tineam demontata de vreo saptamana si ieri am trecut prin Mamaia am vazut bulucul de moto si mi-am zis ..bai am si "io" motocicleta asa ca am facut cale intoarsa acasa am montat-o dar din cauza mirosului de benzina din esapament si din cauza nivelului destul de ridicat de benzina din camera mi-a fost frica sa ma duc cu ea incolo.

Iar cu masina ma simt ca fara buletin printre ei mai ales ca nu prea am socializat cu motoristi decat in mers .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, fabricatul vacumetrelor si reglatul carburilor este poate poezie pentru tine...

Nu-i chiar asa, stai linistit, va fi si pentru voi!

Daca ai moto inseamna ca sti ce inseamna un surub, restul se invata impins de nevoie si de "dragostea" ce-ti ia somnul... asa am plecat si eu la drum cu multi ani in urma, cand habar nu aveam ce inseamna bujie... astazi nu prea mai sunt secrete pentru mine.

Acum a venit vremea sa va destainui din experientele traite, evident pentru cine are nevoie... am scris si voi mai scrie... de cate ori va fi nevoie!

=====

 

Vreau sa-ti spun ca-mi pare rau ca nu am venit la Seavolwes(este printre cele mai reusite actiuni de genul), chiar imi doream sa ne vedem... apoi iubesc valurile, rasaritul de soare, nisipul, aerul si tot ce inseamna marea.

Ieri dimineata cerul era acoperit de nori, m-am dus la @Elmann sa vad ce are motorul lui... pe la pranz sa inseninat... dubii serioase cu plecatul... sa plec, sa nu plec...

astazi ce sa mai zic??

Nu pot decat sa-ti urez distractie maxima!!!!! tie si la toti participantii. Deja am vazut primele foto!

 

...Apoi o sa incerc o sincronizare, daca nici asa nu reusesc....

Nu exista "nu reusesc", exista lipsa de experienta si neancrederea in tine... Experienta o capeti cu timpul iar increderea depinde doar de tine!

 

Acum la cele scrise e tine:

- unul din cuiele pontou(obturator) nu este asezat corect - nu inchide, agata - vezi ca are pozitie la montaj(un carlig din sarma de otel ce trebuie sa fixeze lamela plutitorului)

- camera de nivel constant are o gaura(orificiu de egalizare) ce comunica cu exteriorul printr-o tevusca ce se termina cu un furtun.

- vezi pe care din aceste furtune curge benzina - asa identifici carbul cu problema

- nu trebe sa demontezi carburatorul, defaci cele 4 suruburi laterale de la camera de nivel constant si i ndepartezi capacul - o sa curga benzina din camera

- tragi cuiul de la articulatia plutitorului, acesta cade impreuna cu cuiul obtutator

- repozitionezi cuiul cu carligul spre tine si montezi plutitorul astfel incat lamela de actionare sa se afle pozitionata intre cui si carlig

- pui capacul si faci probe punand repetat contactul(actionezi pompa de benzina)

 

Scrie tot ce ai facut, ce nu sti si ce nu intelegi. Incerc sa-ti explic fiecare pas ce trebuie facut.

=======

 

Daca renunti si jungi la Andrei stai pe langa el si intreaba-l tot ce vrei sa sti... ia legatura cu @Jerycho.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu in Cta sunt mai multe Xv uri de 750 si 1100. Unul din membrii Seavolwes are una de 750, daca veneai la intrunire o vedeai :) . M-am si urcat pe ea si pozitia este geniala .

Cat despre mecanici care sa iti faca carburatia ar fi cativa in Cta ,printre care si Andrei la Mymoto(Ducatti) care lucreaza foarte bine ( am facut diverse pe la el ) dar merge pe preturile de service autorizat ca sa spun asa sau un tip Marian ( la care ajung si eu in cateva zile si lucreaza la un service/vulcanizare la iesire din Palazu catre Ovidiu) care este si de treaba si priceput si are si preturi acceptabile. Daca te intereseaza sa ajungi pe la marian sa iti vada,asculte motorul, eventual sa iti regleze carburile lasa un msj aici si vedem cum ne intalnim cand ma duc la el . Cat despre service ul Ducatti, este pe prima strada la dreapta ( e cu sens unic cum intri de pe sos Mangaliei) dupa Doraly.

Amurgului strada, mymoto firma. Foarte ok oamenii. Il pot recomanda si eu pe andrei (la el am o motoreta acuma) si la fel de bine si pe marian!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Saptamana aceasta o sa vad o Virago 250 pe care dosresc sa o cumpar.

Imi puteti spune si mie la ce sa fiu "atent"? E primul motor pe care il cumpar si nu as dori sa-mi iau vreo teapa, chit ca e direct de la proprietar.

Multumesc, seara faina tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si cum am promis am revenit cu detalii .... pai ca inceput sa iti raspund la intrebare ....166 km cluj - sibiu .... ... si acum dupa o plimbare cluj - zalau ... 98 de km ..sincer ma simt mai bine in saua ... imi pare rau ca nu am avut pasager cu mine ca s fi vrut sa stiu si cum se simte pasagerul ...

Eu am toate multumirile pentru omul ce mi-a retapitat si remodelat seile... il recomand cu placere

 

Astept cu interes. Mai am o intre bare: cati km ai parcurs la cel mai lung drum facut de tine cu viroaga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata super!

 

- ce e materialul acela gri cu care se pare ca a inlocuit o parte din buretele original bej?

- pe la cusaturi intra apa? cum sunt izolate?

- materialul negru cu care sunt retapitate este durabil? de care este?

sincer nu cunosc detaliile cu ce sa prelucrat sau ce sa adaugat la seile mele... deocamdata nu a plouat sa stiu dac aintra apa...si intentionat eu nu o sa torn apa pe ele ...mi sa zis ca o sa o duca citva ani buni materialul de deasupra ... ramane de vazut aia ...dar ca si confort sunt foarte multumit...plus ca omul lucra foarte bine parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Saptamana aceasta o sa vad o Virago 250 pe care dosresc sa o cumpar.

Imi puteti spune si mie la ce sa fiu "atent"? E primul motor pe care il cumpar si nu as dori sa-mi iau vreo teapa, chit ca e direct de la proprietar.

Multumesc, seara faina tuturor.

 

Eu iti recomand sa iei un mecanic bun cu tine. Nici o carte si nici nu sfat nu face cat un mecanic platit sa-ti scoata in evidenta detalii despre motor.

Eu am gasit pe net o carte in care spune in detaliu ce trebuie verificat la cumpararea unui motor, dar cand am ajuns acolo de entuziasm am trecut multe cu vederea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...E primul motor pe care il cumpar si nu as dori sa-mi iau vreo teapa...

Cel mai bine este sa mergi cu un cunoscut care are motocicleta si stie tot ce tu nu cunosti inca... parerea lui este cu mult mai buna decat sfaturile noastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa iei un mecanic bun cu tine. Nici o carte si nici nu sfat nu face cat un mecanic platit sa-ti scoata in evidenta detalii despre motor.

Eu am gasit pe net o carte in care spune in detaliu ce trebuie verificat la cumpararea unui motor, dar cand am ajuns acolo de entuziasm am trecut multe cu vederea.

Eu inteleg ce spui, dar cum eu sunt total incepator si inca nu am pe nimeni cunoscut in domeniu :) merg doar pe incredere si ce citesc pe aici, pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Eu inteleg ce spui, dar cum eu sunt total incepator si inca nu am pe nimeni cunoscut in domeniu :) merg doar pe incredere si ce citesc pe aici, pe forum.

 

Nu sunt un priceput in moto, dar daca altcineva nu are vreme, pot veni eu cu tine sa o vad.

 

Cel mai bine ar fi cu un mecanic, desigur. Eu doar am una la fel. ... Inteleg ca in Bucuresti? Trimite-mi un PM cu nr. tau de tel si maine discutam detaliile (cand si unde - de principiu, in timpul saptamanii pot veni oriunde in Buc dupa 17.30, chiar si maine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge pe incredere...e fix ruleta si, exact ca in casino, ai sanse mari sa pierzi. daca e o super-oferta de pret, poate merita sa risti... cum au spus si colegii mai sus, cel mai bine iei un mecanic moto sau cineva priceput cat de cat la moto, un posesor mini-technicus :P

teoretic, totul trebuie sa fie in stare buna...motor, carburator, tabla, vopsea, jante, frane, baterie, lant... in functie de ce gasesti, evaluezi si scazi din pretul de piata...atentie, piesele sunt cam piperate la pret (ex: garnituri etrier 75 lei, bucsi bascula 100 lei, releu incarcare 200 sau 70 china, baterie 175)

sunt pe tel, nu vad de unde esti...daca esti din bucuresti, se gaseste cineva :) in ultima instanta, merg si eu cu tine intr-un weekend....desi nu sunt mare expert, am demontat-o pe a mea si stiu cum arata "dezbracata"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc de raspunsuri si de faptul ca doriti sa ma ajutati cu vazutul motorului.

Eu sunt din Bucuresti, dar motorul e in Tg Mures. E o doamna care il vinde si din cate am inteles, sunt familie de motociclisti, sotul avand si el motor. Mi-a zis ca il vinde pentru ca nu mai are timp de dat cu motorul si de cat sa faca tusa, mai bine il vinde. Am mai inteles ca au un prieten mecanic, cel care ar fi pregatit motorul pentru sezonul acesta si o sa fie si el acolo cand ajung.

Na, pana acum, in tot ce am achizitionat, am avut noroc de lucruri bune si care m-au tinut. Normal, nu se compara cu un motor, dar na. Pana la urma, toti am fost incepatori, nu cred ca toti care si-au cumparat motor au avut pe cineva care sa-i sfatuiasca ce si cum.

Sper sa am noroc :)

Va multumesc inca o data pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus in calcul si pretul transportului (tu-dus, tu si moto intors - vii calare pe el sau il aduci cu duba/remorca?)? Pleci singur?

Din ce am vazut si eu cand mi-am luat mobra mea (asta iarna), preturile variau intre 1000 si 1300 euro pt un xv250, in functie de an si de stare. Intre timp mai aparusera si sub 1000, dar s-au vandut imediat si nu stiu in ce stare erau. Daca nu are asigurare si itp, mai adaugi si acolo vreo 250 lei... Daca are probleme, trebuie vazut exact cat te-ar costa sa le repari... daca le faci tu singur, pui doar costul pieselor. Daca nu, mai adaugi si manopera.

Cum ziceam si mai sus... tablaraia sa fie intreaga, vopseaua ok (sa nu fie sarita, zgariata rau etc), incarcarea buna, franele bune, motorul sa mearga "rotund" si sa nu scoata zgomote ciudate, inclusiv la pornire, sa intre bine in viteze, placutele fata sa mai aiba "carne" pe ele, anvelopele sa fie cat mai noi (te uiti la DOT, verifici sa nu fie crapate) si cat mai putin uzate posibil... fa o tura scurta de proba cu ea, vezi sa lucreze amortizoarele, furca fata, sa nu troncane, vezi schimbarea vitezelor sus-jos in mers...

Verifica de asemenea si actele, sa fie proprietar, sa aiba stampila de la fiscal, toate actele in regula... asta ar trebui sa intrebi inainte sa pleci, sa nu bati drumul degeaba.

Oamenii ti-au spus ce probleme ar avea?

Asa, orice problema se poate rezolva, dar costa... in plus, unele sunt ascunse, nu le vezi cu ochiul liber. O bujie si un ulei se schimba usor, dar altele sunt mai greoaie si mai costisitoare. Eu cand m-am apucat sa o demontez pe a mea, am gasit si altele, in afara de ceea ce stiam deja... si am ajuns sa o demontez aproape complet si sa repar/inlocuiesc mai multe decat ma asteptam. Dar pana la urma o fac pt mine si merita... oricum o scot mai ieftina decat pretul pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Geo_ZGA, foarte utile sfaturile.

La telefon nu cred ca exista vreun vanzator care sa-ti spuna ce probleme are motorul, le vezi/auzi la fata locului.

Cat despre demontare, parca ma vad si pe mine la iarna mesterind la motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut camarazii,

 

O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată.

 

Cu stima,

post-60592-0-14770800-1371717453_thumb.jpg

post-60592-0-35080100-1371717455_thumb.jpg

post-60592-0-69815500-1371717457_thumb.jpg

post-60592-0-22689400-1371717460_thumb.jpg

post-60592-0-70390400-1371717462_thumb.jpg

post-60592-0-08446000-1371717465_thumb.jpg

post-60592-0-04430000-1371717467_thumb.jpg

post-60592-0-29025000-1371717469_thumb.jpg

post-60592-0-22740600-1371717471_thumb.jpg

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut camarazii,

 

O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată.

 

Cu stima,

 

Frumos, imi place "vechitura" :)

Cum ai montat turometrul si de unde l-ai luat? M-ar tenta si pe mine sa pun unul, mai ales ca e prima mea moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, imi place "vechitura" :)

Cum ai montat turometrul si de unde l-ai luat? M-ar tenta si pe mine sa pun unul, mai ales ca e prima mea moto.

Eu l-am cumparat de pe ebay din US dar se gaseste la Louise, Kronaumoto.ro

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...