catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Daca il incalzesti se mai inmoaie... pune feonul pe el ) am facut si asta, ca am la serviciu un feon mai puternic, special pentru nu stiu ce. asta a fost chiar ultima solutie si asa am reusit sa-l pun cat de cat pe pozitie. ce mi-am mai fript degetele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Eh, sacrificii... Bine macar ca ai reusit. Nu prea imi dau seama de ce a fost asa greu, la mine e ok, il pot monta si demonta oricand, fara mari probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) A fost mai greu pentru ca nu mai e asa moale cauciucul, e chiar tare si nu mufa deloc pe carburator, cat sa-i pun colierul, plus ca m-am chinuit enorm sa-l cobor, pur si simplu nu vroia. Chiar sunt curios cand o sa fie, cum e piesa asta cand e noua, ca asta al meu zici ca ii din plastic, nu cauciuc, asa tare s-o facut in timp. Editat Iulie 24, 2013 de catalindm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 la cat ai gasit galeria de admisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) cu vreo suta de euro am luat eu una noua (pt virago de 250), acum vreo 2 ani. de la MyMoto. piesa de origine. Editat Iulie 24, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 la cat ai gasit galeria de admisie? 18 dolari, made in hong kong, cu livrare gratuita. stiu, nu-i originala, dar nici 100 de euro, chiar nu-mi permit. acu am sa vad cand imi ajunge cat de buna ii link: http://www.ebay.com/itm/151076640994?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 ok merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Daca saptamana asta m-am bagat sa rezolv cablul de soc, am zis sa curat si carburatorul, ca tot il dau jos. Vreau doar sa va arat cum arata carburatorul meu inainte si dupa. Nu vreau sa zic nimic de rau despre vechiul proprietar, dar intr-o luna de cand am cumparat motorul, am descoperit ca nu l-a pastrat deloc in conditii acceptabile macar. Carburatorul l-am desfacut total, curatat piesa cu piesa, cele mari tinute in decarbusolv peste noapte, restul curatate cu spray de carburatoare. Pot sa zic ca se simte diferenta, motorul mere mai rotund, in mers parca nu se mai chinuie in accelerare si tureaza natural, asta sigur vine de la jiglere care acum sunt curatate. Probabil ca am sa fac asta la fiecare inceput de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Daca saptamana asta m-am bagat sa rezolv cablul de soc, am zis sa curat si carburatorul, ca tot il dau jos. Vreau doar sa va arat cum arata carburatorul meu inainte si dupa. Nu vreau sa zic nimic de rau despre vechiul proprietar, dar intr-o luna de cand am cumparat motorul, am descoperit ca nu l-a pastrat deloc in conditii acceptabile macar. Carburatorul l-am desfacut total, curatat piesa cu piesa, cele mari tinute in decarbusolv peste noapte, restul curatate cu spray de carburatoare. Pot sa zic ca se simte diferenta, motorul mere mai rotund, in mers parca nu se mai chinuie in accelerare si tureaza natural, asta sigur vine de la jiglere care acum sunt curatate. Probabil ca am sa fac asta la fiecare inceput de sezon. carb_inainte_dupa.jpg Da Cataline dar ce este acceptabil pentru unul este inacceptabil pt altul ) Daca avea carburatoarele bec si iti cerea mai multi bani ce faceai ? Pai vezi...Si ,,fata mare "si profesionista in pat nu exista . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Macar de era un cunoscator, este apicultor si are vreo 50 de ani:)))) Recunosc ca si eu m-am dus fara experienta, dar cred ca mi-a prins bine totusi chestia asta, am reusit sa invat mai multe, asa despre motociclete in general intr-o luna, ca mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul peste 60 %. Daca era bec, bagam benzina si atat Editat Iulie 25, 2013 de catalindm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 munca te invata ,munca te inalta )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 ...am reusit sa invat mai multe, asa despre motociclete in general intr-o luna, ca mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul peste 60 %... Intr-o luna? ...60%? Cred ca te lauzi! Sunt mecanici care lucreaza in service-uri specializate cu toata documentatia la dispozitie si abia dupa ani de practica (zi de zi) ajung la stadiul acesta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Unii sunt mai precoce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Da... 60%... 50% neidentificat... 30% in stare buna si nu a fost nevoie de reparatii... si 40% neinvatat inca Hai nu fiti rautaciosi, omul cat traieste invata. Probabil ca nu stie inca cate detalii sunt, a fost o cifra oarecare. Eu am demontat-o aproape toata, mai e doar motorul, evacuarea si cablajul pe cadru... si tot nu cred ca am ajuns la 30%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Cifra reprezinta ce este vizibil la suprafata si accesibil de schimbat si reparat/schimbat de cineva care nu-i mecanic, gen ulei/filtru/carburator/cabluri si poate chiar ambreiaj. Ca sunt mult mai multe, okey, intr-o zi ajung si la ele , cu manual/youtube/prieteni mecanici le voi invata pe toate. Ideea era totusi alta, am incercat sa stiu ce si unde ii si ce face, virago 250 nu-i un motor asa complicat fata de ce mi so mai povestit despre altele. Macar eu sunt curios si imi bag nasul si nu imi e "rusine" sa ma murdaresc, am auzit de altii care nu stiu decat sa mearga pe motor. Acu puteti sa aruncati cu pietre in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Da... nu a fost o rautate si nu arunca nimeni cu pietre! Se poate scrie un roman doar despre axa cu came si necazurile produse de aceasta spre exemlu. Am raspuns exact la ce ai scris, acum ca ai lamurit ce inseamna "mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul". In primul rand citeste manualul de utilizare(este foarte important sa o cunosti si sa respecti programul de revizii si consumabilele mentionate acolo), apoi cand ai nelamuriri intrebi prietenii. Nu folosii uleiuri recomandate de "binevoitori", sau "priceputii" la toate! Manualul de reparatii il citesti doar pentru a-ti fii mai usor sa gasesti ce te intereseaza atunci cand ai nevoie. Te felicit pentru achizitie si pot sa-ti spun ca daca te simti bine la condus ai facut o alegere buna. In general aceste motoare sunt indestructibile la o utilizare corecta, restul depinde de tine! In final, nu pot decat sa-ti urez multi km fara necazuri si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1002ro Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare. Are cineva de vanzare partea electrica de la un contact de Virago 535? sau un contact fara cheie? Am nevoie macar de partea de plastic dinauntru, care inchide contactul cu doua lamele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Da... nu a fost o rautate si nu arunca nimeni cu pietre! Se poate scrie un roman doar despre axa cu came si necazurile produse de aceasta spre exemlu. Am raspuns exact la ce ai scris, acum ca ai lamurit ce inseamna "mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul". In primul rand citeste manualul de utilizare(este foarte important sa o cunosti si sa respecti programul de revizii si consumabilele mentionate acolo), apoi cand ai nelamuriri intrebi prietenii. Nu folosii uleiuri recomandate de "binevoitori", sau "priceputii" la toate! Manualul de reparatii il citesti doar pentru a-ti fii mai usor sa gasesti ce te intereseaza atunci cand ai nevoie. Te felicit pentru achizitie si pot sa-ti spun ca daca te simti bine la condus ai facut o alegere buna. In general aceste motoare sunt indestructibile la o utilizare corecta, restul depinde de tine! In final, nu pot decat sa-ti urez multi km fara necazuri si asfalt uscat! Corect, exprimarea mea a fost gresita si/sau fara detalli a ce inseamna "imi cunosc motoru". Eu am apelat si voi apela aici la sfaturile voastre, stiind ca sunteti mult mai cunoscatori decat mine. Poate ca e si un sentiment euforic in mine acum, mi-am dorit foarte mult sa am motor, iar cum prins de aceasta stare incerc sa fiu macar in stare sa fac una alta pentru el si da, sa invat cat pot si ceva mecanica pentru ca imi place. Pot spune ca au fost o lectura binevenita informatiile de pe blogul dumneavoastra, chiar cautam ceva despre sistemul de evacuare acu vreo doua saptamani, cand am dat de acest blog. Multumesc de felicitari. Eu sunt foarte multumit de alegerea facuta si despre acest motor aud numai de bine, in acelasi context, indestructibil la o utilizare corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salutare baieti! am o rugaminte, sa-mi spuneti si mie masurile la anvelope. un bunic ,mentorul meu si-a luat un 535 si vrea sa le schimbe insa sunt foarte vechi si are alte indicii pe talon as fi bucuros sa ma sune cineva sau sa-mi trimita un sms. 0740790038 multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neaFane Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 3,00-19 față , 140-90-15 M /C K425, spate.Asta la 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Inca o data trebuie sa-i multumesc public domnului Cristi 57, de asta data pentru ajutorul acordat ieri la schimbarea releului de incarcare. Anume nu pentru desfacutul/stransul celor 2 suruburi ce fixeaza nenorocitul de releu ii multumesc - ci pentru masuratorile, testele, verificarea pe care Cristi a facut-o, ieri, pentru ca am avut "norocul" ca releul sa cedeze nu departe de casa dumnealui. Ocazie cu care berile baute impreuna au fost foarte placute. Multumesc, Cristi! Editat Iulie 28, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 imi putei spune care ar trebnui sa fie valorile de incarcare ale bateriei ptr o viroaga de 535? cum pot verifica ce este stricat daca nu corespund aceste valori cu ce imi arata mie? va rog sa fiti cat se poate de expliciti ptr ca nu m pic de idee despre electrica. Multam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Pt valori de incarcare sau modalitate de verificare a incarcarii uita-te in manualul de la heynes. Daca nu il ai da-mi un mesaj sa ti-l trimit, sau vino la intrunirea de la Buzau din week-endul 2-4 august . Editat August 1, 2013 de Asrael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 seara buna tuturor.... mare necaz pe capul meu ... de vreo 5 zile am parte de ceva ce nu imi dau seama si nu stiu ce sa fac ... cind dau la al meu virago la start nu vrea sa porneasca ...dar bateria duce in sensul ca este incarcata ... iar cind o pornesc impinsa in 25 de cm o ia fara probleme dar la buton nu vrea.. apropo nu stiu daca ajuta sau nu am dat jos bujiile si le-am ars plus curatat dar degeaba ... putin ajutor daca se poate si nu cer prea mult? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 seara buna tuturor.... mare necaz pe capul meu ... de vreo 5 zile am parte de ceva ce nu imi dau seama si nu stiu ce sa fac ... cind dau la al meu virago la start nu vrea sa porneasca ...dar bateria duce in sensul ca este incarcata ... iar cind o pornesc impinsa in 25 de cm o ia fara probleme dar la buton nu vrea.. apropo nu stiu daca ajuta sau nu am dat jos bujiile si le-am ars plus curatat dar degeaba ... putin ajutor daca se poate si nu cer prea mult? Multumesc anticipat Salut. Eu am patit ceva asemanator, doar ca dupa ce pornea mergea sacadat, iar pana o porneam nu mergea nimic, nici macar un bec. Problema era de la un fir desprins de alte fire care veneau de la releul de pornire. Nu stiu daca te ajuta raspunsul meu, dar poti verifica daca totul ii ok acolo, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.