Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

salutare

imi aduc aminte ca cineva a avut problema asta pe forum acum ceva vreme, dar sa fiu sincer mi-e cam lene sa parcurg tot forumul sa gasesc rezolvarea.

deci, asta e problema mea: motor rece, pana nu se incalzeste bine (adica vreo 5 minute) nu vrea sa stea in 1 viteza fara sa se opreasca motorul. bag de vreo 2-3 ori, se opreste, il pornesc din nou, se incalzeste bine, bag in viteza si gata, sta fara nici o problema.

solutii?

mercic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi in primul rand contactul cricului, e posibil sa ramana blocat, sau vreo udatura ceva si atunci cand bagi in viteza se opreste.

 

in general, la viroage problemele sunt de la chestii mici, reparabile pe loc sau f ieftin si repede.... pe modelul: "it's the little things that piss you off"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor. mi s-a rupt lantul la virago-ul meu de 125. are cineva idee cam cat costa un lant nou? multumesc :rolleyes:

Ma, n-am stiut fix ce tip de XV ai tu, dar am cautat in mare pe www.louis.de si un kit de lant e cam 70 de euro. Daca nu stii cum sa comanzi cauta pe forum pe la sectiunea piese ca sunt cativa baieti care aduc produse de acolo cam intr-o saptamana.

 

salutare

imi aduc aminte ca cineva a avut problema asta pe forum acum ceva vreme, dar sa fiu sincer mi-e cam lene sa parcurg tot forumul sa gasesc rezolvarea.

deci, asta e problema mea: motor rece, pana nu se incalzeste bine (adica vreo 5 minute) nu vrea sa stea in 1 viteza fara sa se opreasca motorul. bag de vreo 2-3 ori, se opreste, il pornesc din nou, se incalzeste bine, bag in viteza si gata, sta fara nici o problema.

solutii?

mercic

Eu cred ca ar fi cam asa: carburatie sau bujii dar cred ca cel mai bine e sa incepi prin a pune niste bujii de vreme mai rece si apoi sa vezi ce e si cu carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor. mi s-a rupt lantul la virago-ul meu de 125. are cineva idee cam cat costa un lant nou? multumesc :rolleyes:

http://www.bbmoto.ro/index.php?nyelv=ro&am...4e077c7e24874d5

Incearca aici, precis te rezolva baietii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am fost ieri la plimbare la Campina (da ma laud, ca a fost prima iesire!).

Rezultatul...motorul meu e mai murdar ca un enduro. Unde il spal? e ok sa-l duc la spalatorie? Daca mi-l baga sub jet de apa nu pateste nimic? Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el.

In fatza blocului n-am cum sa-l spal pe porc.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am fost ieri la plimbare la Campina (da ma laud, ca a fost prima iesire!).

Rezultatul...motorul meu e mai murdar ca un enduro. Unde il spal? e ok sa-l duc la spalatorie? Daca mi-l baga sub jet de apa nu pateste nimic? Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el.

In fatza blocului n-am cum sa-l spal pe porc.

 

Multumesc

Felicitari si cati mai multi km.fara incidente.De spalat nu e bine sa-l speli cu jet de apa cum sant la spalatorii mai bine e sa-l speli la presiune mica la un furtun de la cismea sau cu galeata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si cati mai multi km.fara incidente.De spalat nu e bine sa-l speli cu jet de apa cum sant la spalatorii mai bine e sa-l speli la presiune mica la un furtun de la cismea sau cu galeata.

 

Sar'mana :rolleyes:

ma gandeam eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el.

Ma, asta suna absolut demential! Incaleca-l si alearga-l!! :nono: Pe bune! Ca de-aia e facut...

Eu de obicei spal motorul cu o sticla de 2litri de apa calduta dar dupa excursia cu pricina am fost la OMV si am bagat jet pe el 2 minute cu sapun si un minut cu apa. Atentie insa! Cand il speli asa sa nu insisti pe zona unde are „inimioara” si sa nu fie motorul cald!

 

Inapoi dupa 1200km. Nici macar o problema, cat de mica. Trebuie doar sa fac ceva cu farul, ca nu prea m-a ajutat, e prea slaba lumina. Consum intre 3.5 si 4%. :rolleyes:

Dar zgarcit esti, bre!... Povesteste-ne si noua cum a fost, cu cat ai mers, pe unde ai luat-o pana la urma, cum a fost confortul la drum asa lung si in timp scurt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am fost ieri la plimbare la Campina (da ma laud, ca a fost prima iesire!).

Rezultatul...motorul meu e mai murdar ca un enduro. Unde il spal? e ok sa-l duc la spalatorie? Daca mi-l baga sub jet de apa nu pateste nimic? Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el.

In fatza blocului n-am cum sa-l spal pe porc.

 

Multumesc

Evita contactele electrice si furtunele de cauciuc si sa nu fie blocul motor cald cand il speli cu jet!

Eu de obicei folosesc apa calda(cam o galeata max doua) si multe ustensile (spre exemplu periuta de dinti pentru locurile greu accesibile)si exista un detergent special pentru spalarea motoare (gasesti la Louis)!!! :nono:

 

Inapoi dupa 1200km. Nici macar o problema, cat de mica. Trebuie doar sa fac ceva cu farul, ca nu prea m-a ajutat, e prea slaba lumina. Consum intre 3.5 si 4%. :lool:

Vezi ca intr-un numar mai vechi de Moto Life era facut un test cu becuri pentru motoare, poate iti este de folos daca il citesti!

Era facut un test si spuneau si preturile la becuri!

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar zgarcit esti, bre!... Povesteste-ne si noua cum a fost, cu cat ai mers, pe unde ai luat-o pana la urma, cum a fost confortul la drum asa lung si in timp scurt...

 

Am facut un topic la zona de plimbari. Nu am facut prea multe poze din pacate, pentru ca am mers mai mult noaptea. Traseul exact a fost Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea - Sibiu - Deva - Arad - Timisoara. Si retur. Viteza a fost in functie de zone. Adica de la mers foarte incet unde era aglomerat sau in acele de par, pana la 90-100 noaptea pe soselele normale, 100-110 pe aceleasi sosele pe lumina, si 130-140 pe autostrada.

 

Pauze de alimentat si doar vreo 3 de tigara. Adica maxim 10-15 minute fiecare. Una singura mai lunga, pe autostrada la intoarcere, pentru ca eram inghetat bocna.

 

Confort... Ma cam dor mainile si spatele. Am mers in picioare. Am mers cu burta pe rezervor. Am mers cu fundul pe rezervor si intins pe spate peste rucsac. Am mers cu picioarele in aer. Si asa mai departe.

 

Probleme cu motorul: zero.

Asfaltul: exceptand Valea Oltului, asfaltul a fost perfect.

 

Concluzie: mai vreau :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un topic la zona de plimbari. Nu am facut prea multe poze din pacate, pentru ca am mers mai mult noaptea. Traseul exact a fost Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea - Sibiu - Deva - Arad - Timisoara. Si retur. Viteza a fost in functie de zone. Adica de la mers foarte incet unde era aglomerat sau in acele de par, pana la 90-100 noaptea pe soselele normale, 100-110 pe aceleasi sosele pe lumina, si 130-140 pe autostrada.

 

Pauze de alimentat si doar vreo 3 de tigara. Adica maxim 10-15 minute fiecare. Una singura mai lunga, pe autostrada la intoarcere, pentru ca eram inghetat bocna.

 

Confort... Ma cam dor mainile si spatele. Am mers in picioare. Am mers cu burta pe rezervor. Am mers cu fundul pe rezervor si intins pe spate peste rucsac. Am mers cu picioarele in aer. Si asa mai departe.

 

Probleme cu motorul: zero.

Asfaltul: exceptand Valea Oltului, asfaltul a fost perfect.

 

Concluzie: mai vreau :rolleyes:

Ce sa-i faci! Pana la urma e o combinatie de durere si placere, dar spre fericirea noastra balanta se inclina mai mult spre placere!

Si eu in mai am facut o tura de 2500 km in 11 zile si am avut parte de multe astfel de dureri, dar sincer MAI VREAU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cea mai mare e ca ma bate gandul sa mai fac o data drumul asta tot pe motor pana sa dea zapada... :nono:

Sincer nu te vad bine!Daca prinzi ploaie sau ninsoare pe drum o sa fie jale, in plus cand ajungi prin transilvania o sa-ti cam fie frig!

Eu persnoal iti doresc drum bun,asfalt uscat daca vrei sa mergi! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am si eu ceva intrebari, ca n-am idee de unde sa-mi dau cu parerea:

 

Azi am pornit motorul dupa 2 saptamani de stat in garaj fara baterie in el (la mine in aceasta perioada termometrul a scazut mult sub 0 grade

chiar azi dimineata au fost -8)

L-am pornit cu shock-ul tras, dupa ce am adus shock-ul la pozitia normala am accelerat usor motorul si lasam acceleratia era nevoie de 3-4 secunde ca sa revina la turatia de relanti!

M-am urcat pe el dupa ce l-am incalzit bine si am mers aproximativ 300-400m si in timp ce treceam din treapta I in a II-a motorul ramanea turat si cand cuplam treapta a II-a revenea la turatia de relanti! Cand il scoteam din treapta a II-a pe liber iara ramanea turat pentru 3-4 secunde pana ajungea la turatia de relanti!

Si ma intreb de ce se intampla treaba asta!? :P

Oare trebuie o sincronizare de carburatoare sau ceva problema cu cablu-ul de la acceleratie provocat de frig?

Bafta si multumesc anticipat de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am si eu ceva intrebari, ca n-am idee de unde sa-mi dau cu parerea:

 

Azi am pornit motorul dupa 2 saptamani de stat in garaj fara baterie in el (la mine in aceasta perioada termometrul a scazut mult sub 0 grade

chiar azi dimineata au fost -8)

L-am pornit cu shock-ul tras, dupa ce am adus shock-ul la pozitia normala am accelerat usor motorul si lasam acceleratia era nevoie de 3-4 secunde ca sa revina la turatia de relanti!

M-am urcat pe el dupa ce l-am incalzit bine si am mers aproximativ 300-400m si in timp ce treceam din treapta I in a II-a motorul ramanea turat si cand cuplam treapta a II-a revenea la turatia de relanti! Cand il scoteam din treapta a II-a pe liber iara ramanea turat pentru 3-4 secunde pana ajungea la turatia de relanti!

Si ma intreb de ce se intampla treaba asta!? :P

Oare trebuie o sincronizare de carburatoare sau ceva problema cu cablu-ul de la acceleratie provocat de frig?

Bafta si multumesc anticipat de sfaturi!

Poate nu inteleg clar problema, dar dupa cum zici, e ceva normal sa se tureze mai mult cand schimbi vitezele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu inteleg clar problema, dar dupa cum zici, e ceva normal sa se tureze mai mult cand schimbi vitezele...

Ce nu e normal e ca ramane turat mai mult decat normal! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vezi daca-ti revine acceleratia bine...trebuie sa revina brusc si sa auzi "țac" cand ajunge inapoi (loveste in surubul de relanti)

2. vezi cu parghia la choke, sa revina bine, impinge-o bine inapoi.

 

carbelitoarele nu se desincronizeaza asa brusc..decat daca mergi, iti creste consumul, iti scade unpic puterea....iti dai seama doar daca mergi zilnic sau desincronizarea f mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vezi daca-ti revine acceleratia bine...trebuie sa revina brusc si sa auzi "țac" cand ajunge inapoi (loveste in surubul de relanti)

2. vezi cu parghia la choke, sa revina bine, impinge-o bine inapoi.

 

carbelitoarele nu se desincronizeaza asa brusc..decat daca mergi, iti creste consumul, iti scade unpic puterea....iti dai seama doar daca mergi zilnic sau desincronizarea f mare.

De obicei revine brusc, dar acuma nu mai revine brusc ci doar in 3-4 secunde, timp in care se dezaccelereaza la turatia de relanti!

Ma gandesc sa fie problema cu cablul de acceleratie din cauza frigului!

Dar maine ma duc cu ea la mecanic sa vad ce si cum si cu ocazia asta ii faci si schimbul de ulei!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.in mufa care intra in releul meu de incarcare intra 6 fire,oare se potriveste un releu de honda in care intra tot 6 fire la viroaga mea?

Nu este asa de simplu cum crezi tu...daca ai schema relelui de la virago si schema releului de la honda....si amindoua au aceleasi detalii si putere de incarcare si aceiasi baterie sar putea sa mearga, dar daca te iei doar dupa cele 6 fire nu e prea indicat....daca amidoua releuri au aceiasi parametri se poate sa functioneze..

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...