creep Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 salutare imi aduc aminte ca cineva a avut problema asta pe forum acum ceva vreme, dar sa fiu sincer mi-e cam lene sa parcurg tot forumul sa gasesc rezolvarea. deci, asta e problema mea: motor rece, pana nu se incalzeste bine (adica vreo 5 minute) nu vrea sa stea in 1 viteza fara sa se opreasca motorul. bag de vreo 2-3 ori, se opreste, il pornesc din nou, se incalzeste bine, bag in viteza si gata, sta fara nici o problema. solutii? mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 vezi in primul rand contactul cricului, e posibil sa ramana blocat, sau vreo udatura ceva si atunci cand bagi in viteza se opreste. in general, la viroage problemele sunt de la chestii mici, reparabile pe loc sau f ieftin si repede.... pe modelul: "it's the little things that piss you off" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 buna tuturor. mi s-a rupt lantul la virago-ul meu de 125. are cineva idee cam cat costa un lant nou? multumesc Ma, n-am stiut fix ce tip de XV ai tu, dar am cautat in mare pe www.louis.de si un kit de lant e cam 70 de euro. Daca nu stii cum sa comanzi cauta pe forum pe la sectiunea piese ca sunt cativa baieti care aduc produse de acolo cam intr-o saptamana. salutareimi aduc aminte ca cineva a avut problema asta pe forum acum ceva vreme, dar sa fiu sincer mi-e cam lene sa parcurg tot forumul sa gasesc rezolvarea. deci, asta e problema mea: motor rece, pana nu se incalzeste bine (adica vreo 5 minute) nu vrea sa stea in 1 viteza fara sa se opreasca motorul. bag de vreo 2-3 ori, se opreste, il pornesc din nou, se incalzeste bine, bag in viteza si gata, sta fara nici o problema. solutii? mercic Eu cred ca ar fi cam asa: carburatie sau bujii dar cred ca cel mai bine e sa incepi prin a pune niste bujii de vreme mai rece si apoi sa vezi ce e si cu carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 buna tuturor. mi s-a rupt lantul la virago-ul meu de 125. are cineva idee cam cat costa un lant nou? multumesc http://www.bbmoto.ro/index.php?nyelv=ro&am...4e077c7e24874d5 Incearca aici, precis te rezolva baietii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 merci de sfaturi. verific contactele, cricul, schimb bujiile (desi la mine este cald inca), desfac carburatoarele. salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 (editat) De vanzare virago xv 535 pret negociabil /index.php?showtopic=281347 Editat Noiembrie 9, 2008 de Lord Vader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Salutare! Am fost ieri la plimbare la Campina (da ma laud, ca a fost prima iesire!). Rezultatul...motorul meu e mai murdar ca un enduro. Unde il spal? e ok sa-l duc la spalatorie? Daca mi-l baga sub jet de apa nu pateste nimic? Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el. In fatza blocului n-am cum sa-l spal pe porc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Salutare!Am fost ieri la plimbare la Campina (da ma laud, ca a fost prima iesire!). Rezultatul...motorul meu e mai murdar ca un enduro. Unde il spal? e ok sa-l duc la spalatorie? Daca mi-l baga sub jet de apa nu pateste nimic? Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el. In fatza blocului n-am cum sa-l spal pe porc. Multumesc Felicitari si cati mai multi km.fara incidente.De spalat nu e bine sa-l speli cu jet de apa cum sant la spalatorii mai bine e sa-l speli la presiune mica la un furtun de la cismea sau cu galeata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Felicitari si cati mai multi km.fara incidente.De spalat nu e bine sa-l speli cu jet de apa cum sant la spalatorii mai bine e sa-l speli la presiune mica la un furtun de la cismea sau cu galeata. Sar'mana ma gandeam eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Inapoi dupa 1200km. Nici macar o problema, cat de mica. Trebuie doar sa fac ceva cu farul, ca nu prea m-a ajutat, e prea slaba lumina. Consum intre 3.5 si 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el. Ma, asta suna absolut demential! Incaleca-l si alearga-l!! Pe bune! Ca de-aia e facut... Eu de obicei spal motorul cu o sticla de 2litri de apa calduta dar dupa excursia cu pricina am fost la OMV si am bagat jet pe el 2 minute cu sapun si un minut cu apa. Atentie insa! Cand il speli asa sa nu insisti pe zona unde are „inimioara” si sa nu fie motorul cald! Inapoi dupa 1200km. Nici macar o problema, cat de mica. Trebuie doar sa fac ceva cu farul, ca nu prea m-a ajutat, e prea slaba lumina. Consum intre 3.5 si 4%. Dar zgarcit esti, bre!... Povesteste-ne si noua cum a fost, cu cat ai mers, pe unde ai luat-o pana la urma, cum a fost confortul la drum asa lung si in timp scurt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salutare!Am fost ieri la plimbare la Campina (da ma laud, ca a fost prima iesire!). Rezultatul...motorul meu e mai murdar ca un enduro. Unde il spal? e ok sa-l duc la spalatorie? Daca mi-l baga sub jet de apa nu pateste nimic? Stiu ca suna tampit intrebarea, da chiar nu stiu ce sa fac cu el. In fatza blocului n-am cum sa-l spal pe porc. Multumesc Evita contactele electrice si furtunele de cauciuc si sa nu fie blocul motor cald cand il speli cu jet! Eu de obicei folosesc apa calda(cam o galeata max doua) si multe ustensile (spre exemplu periuta de dinti pentru locurile greu accesibile)si exista un detergent special pentru spalarea motoare (gasesti la Louis)!!! Inapoi dupa 1200km. Nici macar o problema, cat de mica. Trebuie doar sa fac ceva cu farul, ca nu prea m-a ajutat, e prea slaba lumina. Consum intre 3.5 si 4%. Vezi ca intr-un numar mai vechi de Moto Life era facut un test cu becuri pentru motoare, poate iti este de folos daca il citesti! Era facut un test si spuneau si preturile la becuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 help urgent! stie cineva cate fire intra in releul de incarcare de la yamaha de 250cm din 93,nu stiu daca are relevanta anul.scuze pt intrebare daca e tampita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Dar zgarcit esti, bre!... Povesteste-ne si noua cum a fost, cu cat ai mers, pe unde ai luat-o pana la urma, cum a fost confortul la drum asa lung si in timp scurt... Am facut un topic la zona de plimbari. Nu am facut prea multe poze din pacate, pentru ca am mers mai mult noaptea. Traseul exact a fost Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea - Sibiu - Deva - Arad - Timisoara. Si retur. Viteza a fost in functie de zone. Adica de la mers foarte incet unde era aglomerat sau in acele de par, pana la 90-100 noaptea pe soselele normale, 100-110 pe aceleasi sosele pe lumina, si 130-140 pe autostrada. Pauze de alimentat si doar vreo 3 de tigara. Adica maxim 10-15 minute fiecare. Una singura mai lunga, pe autostrada la intoarcere, pentru ca eram inghetat bocna. Confort... Ma cam dor mainile si spatele. Am mers in picioare. Am mers cu burta pe rezervor. Am mers cu fundul pe rezervor si intins pe spate peste rucsac. Am mers cu picioarele in aer. Si asa mai departe. Probleme cu motorul: zero. Asfaltul: exceptand Valea Oltului, asfaltul a fost perfect. Concluzie: mai vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Am facut un topic la zona de plimbari. Nu am facut prea multe poze din pacate, pentru ca am mers mai mult noaptea. Traseul exact a fost Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea - Sibiu - Deva - Arad - Timisoara. Si retur. Viteza a fost in functie de zone. Adica de la mers foarte incet unde era aglomerat sau in acele de par, pana la 90-100 noaptea pe soselele normale, 100-110 pe aceleasi sosele pe lumina, si 130-140 pe autostrada. Pauze de alimentat si doar vreo 3 de tigara. Adica maxim 10-15 minute fiecare. Una singura mai lunga, pe autostrada la intoarcere, pentru ca eram inghetat bocna. Confort... Ma cam dor mainile si spatele. Am mers in picioare. Am mers cu burta pe rezervor. Am mers cu fundul pe rezervor si intins pe spate peste rucsac. Am mers cu picioarele in aer. Si asa mai departe. Probleme cu motorul: zero. Asfaltul: exceptand Valea Oltului, asfaltul a fost perfect. Concluzie: mai vreau Ce sa-i faci! Pana la urma e o combinatie de durere si placere, dar spre fericirea noastra balanta se inclina mai mult spre placere! Si eu in mai am facut o tura de 2500 km in 11 zile si am avut parte de multe astfel de dureri, dar sincer MAI VREAU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Problema cea mai mare e ca ma bate gandul sa mai fac o data drumul asta tot pe motor pana sa dea zapada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Problema cea mai mare e ca ma bate gandul sa mai fac o data drumul asta tot pe motor pana sa dea zapada... Sincer nu te vad bine!Daca prinzi ploaie sau ninsoare pe drum o sa fie jale, in plus cand ajungi prin transilvania o sa-ti cam fie frig! Eu persnoal iti doresc drum bun,asfalt uscat daca vrei sa mergi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Care stie de un regulator ( recomandabil nou) de XV250...m-ar ajuta mult. Multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Ahoi! Am si eu ceva intrebari, ca n-am idee de unde sa-mi dau cu parerea: Azi am pornit motorul dupa 2 saptamani de stat in garaj fara baterie in el (la mine in aceasta perioada termometrul a scazut mult sub 0 grade chiar azi dimineata au fost -8) L-am pornit cu shock-ul tras, dupa ce am adus shock-ul la pozitia normala am accelerat usor motorul si lasam acceleratia era nevoie de 3-4 secunde ca sa revina la turatia de relanti! M-am urcat pe el dupa ce l-am incalzit bine si am mers aproximativ 300-400m si in timp ce treceam din treapta I in a II-a motorul ramanea turat si cand cuplam treapta a II-a revenea la turatia de relanti! Cand il scoteam din treapta a II-a pe liber iara ramanea turat pentru 3-4 secunde pana ajungea la turatia de relanti! Si ma intreb de ce se intampla treaba asta!? Oare trebuie o sincronizare de carburatoare sau ceva problema cu cablu-ul de la acceleratie provocat de frig? Bafta si multumesc anticipat de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Ahoi!Am si eu ceva intrebari, ca n-am idee de unde sa-mi dau cu parerea: Azi am pornit motorul dupa 2 saptamani de stat in garaj fara baterie in el (la mine in aceasta perioada termometrul a scazut mult sub 0 grade chiar azi dimineata au fost -8) L-am pornit cu shock-ul tras, dupa ce am adus shock-ul la pozitia normala am accelerat usor motorul si lasam acceleratia era nevoie de 3-4 secunde ca sa revina la turatia de relanti! M-am urcat pe el dupa ce l-am incalzit bine si am mers aproximativ 300-400m si in timp ce treceam din treapta I in a II-a motorul ramanea turat si cand cuplam treapta a II-a revenea la turatia de relanti! Cand il scoteam din treapta a II-a pe liber iara ramanea turat pentru 3-4 secunde pana ajungea la turatia de relanti! Si ma intreb de ce se intampla treaba asta!? Oare trebuie o sincronizare de carburatoare sau ceva problema cu cablu-ul de la acceleratie provocat de frig? Bafta si multumesc anticipat de sfaturi! Poate nu inteleg clar problema, dar dupa cum zici, e ceva normal sa se tureze mai mult cand schimbi vitezele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Poate nu inteleg clar problema, dar dupa cum zici, e ceva normal sa se tureze mai mult cand schimbi vitezele... Ce nu e normal e ca ramane turat mai mult decat normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 1. vezi daca-ti revine acceleratia bine...trebuie sa revina brusc si sa auzi "țac" cand ajunge inapoi (loveste in surubul de relanti) 2. vezi cu parghia la choke, sa revina bine, impinge-o bine inapoi. carbelitoarele nu se desincronizeaza asa brusc..decat daca mergi, iti creste consumul, iti scade unpic puterea....iti dai seama doar daca mergi zilnic sau desincronizarea f mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) 1. vezi daca-ti revine acceleratia bine...trebuie sa revina brusc si sa auzi "țac" cand ajunge inapoi (loveste in surubul de relanti)2. vezi cu parghia la choke, sa revina bine, impinge-o bine inapoi. carbelitoarele nu se desincronizeaza asa brusc..decat daca mergi, iti creste consumul, iti scade unpic puterea....iti dai seama doar daca mergi zilnic sau desincronizarea f mare. De obicei revine brusc, dar acuma nu mai revine brusc ci doar in 3-4 secunde, timp in care se dezaccelereaza la turatia de relanti! Ma gandesc sa fie problema cu cablul de acceleratie din cauza frigului! Dar maine ma duc cu ea la mecanic sa vad ce si cum si cu ocazia asta ii faci si schimbul de ulei! Editat Noiembrie 12, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 sal.in mufa care intra in releul meu de incarcare intra 6 fire,oare se potriveste un releu de honda in care intra tot 6 fire la viroaga mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 sal.in mufa care intra in releul meu de incarcare intra 6 fire,oare se potriveste un releu de honda in care intra tot 6 fire la viroaga mea? Nu este asa de simplu cum crezi tu...daca ai schema relelui de la virago si schema releului de la honda....si amindoua au aceleasi detalii si putere de incarcare si aceiasi baterie sar putea sa mearga, dar daca te iei doar dupa cele 6 fire nu e prea indicat....daca amidoua releuri au aceiasi parametri se poate sa functioneze.. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.