Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Apropo, are cineva capace(cele cromate) de mansoane? Am pierdut unul si se vede urat. Am cautat sa cumpar, dar nu am gasit decat capete de ghidon care nu-mi placeau. Eu am inca mansoanele originale de Virago si vreau sa le pastrez. Numai bine fratilor!

Poate se potrivesc ASTEA Cod Louis 10039972

Sunt la reducere. 4.95 Euro perechea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai ce mi-a venit o comanda de la Louis si, bineinteles, ca am uitat sa comand. Cand or mai fi bani am sa mai dau o comanda. Mi-e jena sa comand numai capacele. Si daca gaseam prin Bucuresti, intram mai repede in posesia lor. Sa ma uit la Kronau sa vad daca au pe stoc, daca nu asta este. Oricum, multumesc Philip HD. Poate am bafta si gasesc pe undeva pana dau comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pus-o careva xenon pe Viroaga? Merita? S-o umplut frigideru cu carne? Ca ma manca rau si pe mine.

Stiu pe careva care si-a pus engels eyes, dar nu m-a impresionat!!! Dar ce te-a inebunit de vrei xenon? si din cate stiu eu suge tare rau bateria!!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, xenon != angel eyes! Si al de vreu sa-l pun io are numa 35W deci consuma mai putin decat un bec normal. Si da de fo 3 ori mai multa lumina.

Interesant! Dar am inteles ca la pornirea xenonului suge mult de tot! Poate gresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar,inainte sa faci tot ce ti-a zis Iceman,incarca macar jumatate de ora bateria cu un redresor,iar in timp ce bateria se incarca,da o fuga pana la o benzinarie si ia vreo 2 litri de benzina,ca sa fii sigur ca ai si cu ce s-o pornesti! ;)

Salutare din nou.Am reusit sa o pornesc pana la urma.Am incarcat bateria 1 jumate de ora, am bagat 5 litri de benzina si a pornit la prima cheie.Partea interesanta e ca pompa nu mai lucra dupa ce puneam contactul, nici pe rezerva.In total am bagat 6 litri si am facut plinul.Pentru mine ramane o enigma . :bow: Acuma porneste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou.Am reusit sa o pornesc pana la urma.Am incarcat bateria 1 jumate de ora, am bagat 5 litri de benzina si a pornit la prima cheie.Partea interesanta e ca pompa nu mai lucra dupa ce puneam contactul, nici pe rezerva.In total am bagat 6 litri si am facut plinul.Pentru mine ramane o enigma . ;) Acuma porneste fara probleme.

Ahoi! Poate ai probleme cu benzina din rezerva sau cu comutatorul de la rezerva, un prieten de al meu are virago de 250cc si se mai intampla sa ramana fara benzina si cand da pe rezerva nu-i mai porneste motorul nici cum, poate are un defect si ii papa toata benzina inclusiv cea din rezerva si poate si la tine e aceasi faza, se poate sa fie stricat comutatorul de la rezerva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

In problema comutatorului electric de rezerva, problema este solenoidul (valva) de pe rezervor. Butonu functioneaza ani de zile, solenoidul se intepeneste cu timpul in ultima pozitie in care a fost folosit. Eu il "plimb" (RES -> ON -> RES -> ON -> START) o data pe saptamana, ca sa ma asigur ca nu se ramoleste :-)

In ceea ce priveste capacitatea rezervorului si a rezervei, am reusit sa experimentez asta pe pielea mea acum 3 zile: in talon scrie 14L rezervor din care 2.5L rezerva. Am facut cum am facut de am mers prin oras, pe frig si ploaie, a consumat mult si s-au dus 10L din rezervor (ca stiu cat am bagat pe urma pana la plin) moment in care a inceput sa mearga jalnic, sa intrerupa, sa nu mai traga etc. etc. etc. Evident, asta s-a intamplat in mijlocul unei intersectii ;))

 

Am "tras la mal" numai eu stiu cum si tot numai eu stiu ca m-am simtit de parca aveam scuter d'ala cu 45Km/h. Am oprit. Am trecut pe rezerva. Am stat 2 minute. Am pornit si a pornit la cheie si a mers perfect pana acasa (~500m) de unde am luat-o 2h mai tarziu si am dus-o direct la pompa. Rezulta clar ca nu prea s-a potrivit volumetria din talon cu cea din viata reala SAU am foarte mult zat in rezervor :bow:) Totusi, la drum intins si re-alimentare la timp, nu face nici un fel de problema ...

 

In problema Xenon-ului (sau a oricarui alt bec HID), consumul continuu este mai mic decat al becului H4 echivalent. Consumul instantaneu la aprindere este si ala sub consumul becului original. Problema cu becul HID e ca nu are faze si deci pentru problema fazelor trebuie fie sa-ti iei 2 becuri cu 2 corpuri de iluminat (proiectoare); fie sa-ti iei un ansamblu bec + optica + obturator mobil (BiXenon) -- ambele variante fiind exorbitante daca ne gandim ca e vorba de o motocicleta second hand. De asemenea, dpdv cosmetic trebuie sa ascunzi pe undeva electronica de la Xenon si sa reconfigurezi instalatia electrica; iar dpdv electric trebuie sa te asiguri ca nu incarca 18V ca faci pa-pa la balast :bow:

Presupunand toate astea rezolvate, apare problema legala: in EU, orice chestie cu roti care 'poarta' becuri HID trebuie sa aiba dispozitiv de reglaj automat al zenitului (i.e. in orice hartoapa ai da, farul sa nu fie lasat sa bata in ochii celor din sens opus) si dispozitiv de curatat automat al lentilei (i.e. instalatie de spalat/sters -- ca impuritatile acumulate pe lentila sa nu o transforme intr-un difuzor ideal ce va arunca fascicolul in toate directiile, inclusiv in ochii celor ce vin din sens opus).

 

Eu stiu ca de obicei in "familia" calaretilor de cai de otel legea e asa ... un fel de banc ... dar m-am gandit ca vreti sa stiti.

 

Trecand la chestii practice, exista becuri H4 care consuma tot 55/60W dar care dau mai multa lumina. Sunt si mai scumpe (am vazut si la 60RON becul), dar probabil ca satisfac exigentele asistentei :-) Eu personal (pentru ca am pus-o pe jos asa "delicat" ca i-am spart farul original) am acum un far dublucorp, cu 2 becuri ca cel original (adica 2xH4 55/60W) care se aprind simultan. Multa lume m-a felicitat pentru "proiectorul de filme" de pe motor, eu personal nu sunt foarte-foarte multumit (cel putin electric daca nu si optic) de rezultat, dar stau cu el pana la primavara.

 

Cam asta e,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea problemelor mentionate de tine le stiu. Pe mine ma interesa mai mult daca si-a montat cineva o instalatie bi-xenon pe Virago, pe unde a ascuns balastul, pe unde a tras firele, etc. In legatura cu becurile super-extra-ultra power io, cel putin, is cam rezervat. O fi un sambure de adevar pe acolo pe undeva dar io m-am saturat sa fiu chior noaptea. Pe de alta parte becurile astea dau mai multa lumina insa au viata mai scurta. Un chit xenon costa intre 160 si 250+ ron insa se lauda cu o durata de functionare mult mai mare (ex 3000 ore fata de 400 la halogen) si lumina pe masura. Io zic ca merita. Unde mai pui ca-ti raman fo 20W pe care ii poti folosi pt u set de manere incalzite sau mai stiu io ce gizmo-uri. Problema cea mai delicata ramane intr-adevar cea a montarii xenoanelor pe un far care nu a fost prevazut pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-) La partea cu "chior noaptea" nu pot sa comentez pentru ca as fi subiectiv: eu vad mai bine noaptea ca ziua si stau si ziua pe nori cu ochelarul de soare de la casca lasat. Cu toate astea, farul original de Virago 535 era muuuult mai adevarat (optic) ca ce am acuma. Dar, cum ziceam, sa ies din iarna cu marunti in buzunar si rezolv si aceasta problema ;)

 

Intre timp (ca tot adusei vorba), daca are cineva un far de Virago, nou sau second hand, european (adicatelea cu bec de pozitie), la un pret sub 2400RON (cat a vrut Yamaha Europa), sunt foarte interesat :bow:

 

Seara buna si asfalt uscat,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat mobra cu far cu hid. o singura faza. mergea palpaind, releul caraia si cand il aprindeam nu mai mergeau semnalele corect. cum am schimbat farul cu cel de pe vechiul si incercatul simsonache (nu cel original - e ceva oglinda si sticla de suzi cu carcasa homemade, cu h4), totul merge ok.

electronica era inghesuita pe sub claxon, care era putin manarit inspre fata.

stiu ca exista beace cu xenon h4. adica bixenon. costa cat celelalte sau foarte putin mai mult.

 

si eu caut far de viroaga, sau orice alt far de dimensiuni similare cu o singura prindere. si eu vanez un pret decent... eventual fac schimb cu farul asta cu hid (hid inclus). se potriveste si h4 pe el. becul hid are adaptor. este oval, lunguiet, sticla clara dar albastrie. 'oi face poze daca cineva e interesat. vreu sa transform incet-incet morbra mea int-una clasica, cu parbriz si coburi mari, sisybar. in ideea asta nu prea se potriveste faru' asta 'jmecher' si d'aia nu il agreez (parerea mea).

 

sosea uscata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea trei modele au acuma, sunt de dimensiuni diferite.

Ahoi! Uitati ce model de far mi-am luat eu! E de la cineva din Oradea, o firma care vinde astfel de obiecte! Nu mai am nr de tel,dar intrebati-l pe m_memphis si precis va ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am nevoie destul de urgent de dimensiunile tevilor de la telescoapele pe fata pentru

Yamaha Virago XV 535 2YL '94.

Le are careva ?

Pe net nu am gasit.

Salut !

 

Tijele de la telescoapele din fata (fuca fata) au dimensiunile:

36MM X 595MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Tijele de la telescoapele din fata (fuca fata) au dimensiunile:

36MM X 595MM

 

Multzam de raspuns.

Tocmai m-am dezumflat, cineva mi-a adus din germania tijele, din pacate au 37MM diametru, asa ca mai circul inca cu ale mele strimbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...