Philip_HD Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Apropo, are cineva capace(cele cromate) de mansoane? Am pierdut unul si se vede urat. Am cautat sa cumpar, dar nu am gasit decat capete de ghidon care nu-mi placeau. Eu am inca mansoanele originale de Virago si vreau sa le pastrez. Numai bine fratilor! Poate se potrivesc ASTEA Cod Louis 10039972 Sunt la reducere. 4.95 Euro perechea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) Bart_Bz te-a lamurit cum trebuie, dar daca tot esti viragist, trebuia sa postezi in topicul dedicat Virago... Bafta la pornire! Editat Octombrie 24, 2009 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Tocmai ce mi-a venit o comanda de la Louis si, bineinteles, ca am uitat sa comand. Cand or mai fi bani am sa mai dau o comanda. Mi-e jena sa comand numai capacele. Si daca gaseam prin Bucuresti, intram mai repede in posesia lor. Sa ma uit la Kronau sa vad daca au pe stoc, daca nu asta este. Oricum, multumesc Philip HD. Poate am bafta si gasesc pe undeva pana dau comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Poate am bafta si gasesc pe undeva pana dau comanda. Cat de curand vreau sa fac o comanda pe Louis. Daca nu iti cumperi pana atunci, vorbim si le adaug si pe ele pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Daca nu te deranjeaza, eu sunt de acord. Iti multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Cat de curand .... cat de curand?? ca ma gandesc la presa aia si la alalte jucarii de prin vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 cat de curand?? ca ma gandesc la presa aia si la alalte jucarii de prin vara Care draq presa bre? Care alelalte jucarii? Era vorba de o cheie de filtru parca... Acu' nu stiu sigur... Probabil pe saptamana viitoare sa fac comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Pus-o careva xenon pe Viroaga? Merita? S-o umplut frigideru cu carne? Ca ma manca rau si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Pus-o careva xenon pe Viroaga? Merita? S-o umplut frigideru cu carne? Ca ma manca rau si pe mine. Stiu pe careva care si-a pus engels eyes, dar nu m-a impresionat!!! Dar ce te-a inebunit de vrei xenon? si din cate stiu eu suge tare rau bateria!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Lordule, xenon != angel eyes! Si al de vreu sa-l pun io are numa 35W deci consuma mai putin decat un bec normal. Si da de fo 3 ori mai multa lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Lordule, xenon != angel eyes! Si al de vreu sa-l pun io are numa 35W deci consuma mai putin decat un bec normal. Si da de fo 3 ori mai multa lumina. Interesant! Dar am inteles ca la pornirea xenonului suge mult de tot! Poate gresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin.titoc Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Dar,inainte sa faci tot ce ti-a zis Iceman,incarca macar jumatate de ora bateria cu un redresor,iar in timp ce bateria se incarca,da o fuga pana la o benzinarie si ia vreo 2 litri de benzina,ca sa fii sigur ca ai si cu ce s-o pornesti! Salutare din nou.Am reusit sa o pornesc pana la urma.Am incarcat bateria 1 jumate de ora, am bagat 5 litri de benzina si a pornit la prima cheie.Partea interesanta e ca pompa nu mai lucra dupa ce puneam contactul, nici pe rezerva.In total am bagat 6 litri si am facut plinul.Pentru mine ramane o enigma . Acuma porneste fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Salutare din nou.Am reusit sa o pornesc pana la urma.Am incarcat bateria 1 jumate de ora, am bagat 5 litri de benzina si a pornit la prima cheie.Partea interesanta e ca pompa nu mai lucra dupa ce puneam contactul, nici pe rezerva.In total am bagat 6 litri si am facut plinul.Pentru mine ramane o enigma . Acuma porneste fara probleme. Ahoi! Poate ai probleme cu benzina din rezerva sau cu comutatorul de la rezerva, un prieten de al meu are virago de 250cc si se mai intampla sa ramana fara benzina si cand da pe rezerva nu-i mai porneste motorul nici cum, poate are un defect si ii papa toata benzina inclusiv cea din rezerva si poate si la tine e aceasi faza, se poate sa fie stricat comutatorul de la rezerva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Salutari. In problema comutatorului electric de rezerva, problema este solenoidul (valva) de pe rezervor. Butonu functioneaza ani de zile, solenoidul se intepeneste cu timpul in ultima pozitie in care a fost folosit. Eu il "plimb" (RES -> ON -> RES -> ON -> START) o data pe saptamana, ca sa ma asigur ca nu se ramoleste :-) In ceea ce priveste capacitatea rezervorului si a rezervei, am reusit sa experimentez asta pe pielea mea acum 3 zile: in talon scrie 14L rezervor din care 2.5L rezerva. Am facut cum am facut de am mers prin oras, pe frig si ploaie, a consumat mult si s-au dus 10L din rezervor (ca stiu cat am bagat pe urma pana la plin) moment in care a inceput sa mearga jalnic, sa intrerupa, sa nu mai traga etc. etc. etc. Evident, asta s-a intamplat in mijlocul unei intersectii ) Am "tras la mal" numai eu stiu cum si tot numai eu stiu ca m-am simtit de parca aveam scuter d'ala cu 45Km/h. Am oprit. Am trecut pe rezerva. Am stat 2 minute. Am pornit si a pornit la cheie si a mers perfect pana acasa (~500m) de unde am luat-o 2h mai tarziu si am dus-o direct la pompa. Rezulta clar ca nu prea s-a potrivit volumetria din talon cu cea din viata reala SAU am foarte mult zat in rezervor ) Totusi, la drum intins si re-alimentare la timp, nu face nici un fel de problema ... In problema Xenon-ului (sau a oricarui alt bec HID), consumul continuu este mai mic decat al becului H4 echivalent. Consumul instantaneu la aprindere este si ala sub consumul becului original. Problema cu becul HID e ca nu are faze si deci pentru problema fazelor trebuie fie sa-ti iei 2 becuri cu 2 corpuri de iluminat (proiectoare); fie sa-ti iei un ansamblu bec + optica + obturator mobil (BiXenon) -- ambele variante fiind exorbitante daca ne gandim ca e vorba de o motocicleta second hand. De asemenea, dpdv cosmetic trebuie sa ascunzi pe undeva electronica de la Xenon si sa reconfigurezi instalatia electrica; iar dpdv electric trebuie sa te asiguri ca nu incarca 18V ca faci pa-pa la balast Presupunand toate astea rezolvate, apare problema legala: in EU, orice chestie cu roti care 'poarta' becuri HID trebuie sa aiba dispozitiv de reglaj automat al zenitului (i.e. in orice hartoapa ai da, farul sa nu fie lasat sa bata in ochii celor din sens opus) si dispozitiv de curatat automat al lentilei (i.e. instalatie de spalat/sters -- ca impuritatile acumulate pe lentila sa nu o transforme intr-un difuzor ideal ce va arunca fascicolul in toate directiile, inclusiv in ochii celor ce vin din sens opus). Eu stiu ca de obicei in "familia" calaretilor de cai de otel legea e asa ... un fel de banc ... dar m-am gandit ca vreti sa stiti. Trecand la chestii practice, exista becuri H4 care consuma tot 55/60W dar care dau mai multa lumina. Sunt si mai scumpe (am vazut si la 60RON becul), dar probabil ca satisfac exigentele asistentei :-) Eu personal (pentru ca am pus-o pe jos asa "delicat" ca i-am spart farul original) am acum un far dublucorp, cu 2 becuri ca cel original (adica 2xH4 55/60W) care se aprind simultan. Multa lume m-a felicitat pentru "proiectorul de filme" de pe motor, eu personal nu sunt foarte-foarte multumit (cel putin electric daca nu si optic) de rezultat, dar stau cu el pana la primavara. Cam asta e, @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Majoritatea problemelor mentionate de tine le stiu. Pe mine ma interesa mai mult daca si-a montat cineva o instalatie bi-xenon pe Virago, pe unde a ascuns balastul, pe unde a tras firele, etc. In legatura cu becurile super-extra-ultra power io, cel putin, is cam rezervat. O fi un sambure de adevar pe acolo pe undeva dar io m-am saturat sa fiu chior noaptea. Pe de alta parte becurile astea dau mai multa lumina insa au viata mai scurta. Un chit xenon costa intre 160 si 250+ ron insa se lauda cu o durata de functionare mult mai mare (ex 3000 ore fata de 400 la halogen) si lumina pe masura. Io zic ca merita. Unde mai pui ca-ti raman fo 20W pe care ii poti folosi pt u set de manere incalzite sau mai stiu io ce gizmo-uri. Problema cea mai delicata ramane intr-adevar cea a montarii xenoanelor pe un far care nu a fost prevazut pt asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 :-) La partea cu "chior noaptea" nu pot sa comentez pentru ca as fi subiectiv: eu vad mai bine noaptea ca ziua si stau si ziua pe nori cu ochelarul de soare de la casca lasat. Cu toate astea, farul original de Virago 535 era muuuult mai adevarat (optic) ca ce am acuma. Dar, cum ziceam, sa ies din iarna cu marunti in buzunar si rezolv si aceasta problema Intre timp (ca tot adusei vorba), daca are cineva un far de Virago, nou sau second hand, european (adicatelea cu bec de pozitie), la un pret sub 2400RON (cat a vrut Yamaha Europa), sunt foarte interesat Seara buna si asfalt uscat, @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Uite ce am gasit pe e-bay: http://cgi.ebay.co.uk/KLARGLAS-SCHEINWERFE...=item518c4edcda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Salut ! Am nevoie destul de urgent de dimensiunile tevilor de la telescoapele pe fata pentru Yamaha Virago XV 535 2YL '94. Le are careva ? Pe net nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 am cumparat mobra cu far cu hid. o singura faza. mergea palpaind, releul caraia si cand il aprindeam nu mai mergeau semnalele corect. cum am schimbat farul cu cel de pe vechiul si incercatul simsonache (nu cel original - e ceva oglinda si sticla de suzi cu carcasa homemade, cu h4), totul merge ok. electronica era inghesuita pe sub claxon, care era putin manarit inspre fata. stiu ca exista beace cu xenon h4. adica bixenon. costa cat celelalte sau foarte putin mai mult. si eu caut far de viroaga, sau orice alt far de dimensiuni similare cu o singura prindere. si eu vanez un pret decent... eventual fac schimb cu farul asta cu hid (hid inclus). se potriveste si h4 pe el. becul hid are adaptor. este oval, lunguiet, sticla clara dar albastrie. 'oi face poze daca cineva e interesat. vreu sa transform incet-incet morbra mea int-una clasica, cu parbriz si coburi mari, sisybar. in ideea asta nu prea se potriveste faru' asta 'jmecher' si d'aia nu il agreez (parerea mea). sosea uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 @Dexter, @octa Intrebati-l pe @IceLord de unde si-a luat farul. El a avut motorul accidentat si si-a luat un far clasic. Cred ca 250 lei. Era postat ceva mai in urma, dar nu gasesc acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Salut ! Pentru mantheone. Scuze de intirzierea mare cu care postez pozele. Am avut foto defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantheone Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Multam mult, ma uit pe ele si vad cum pot sa-l manufacturez si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Astea trei modele au acuma, sunt de dimensiuni diferite. Ahoi! Uitati ce model de far mi-am luat eu! E de la cineva din Oradea, o firma care vinde astfel de obiecte! Nu mai am nr de tel,dar intrebati-l pe m_memphis si precis va ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Salut ! Am nevoie destul de urgent de dimensiunile tevilor de la telescoapele pe fata pentru Yamaha Virago XV 535 2YL '94. Le are careva ? Pe net nu am gasit. Salut ! Tijele de la telescoapele din fata (fuca fata) au dimensiunile: 36MM X 595MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Salut ! Tijele de la telescoapele din fata (fuca fata) au dimensiunile: 36MM X 595MM Multzam de raspuns. Tocmai m-am dezumflat, cineva mi-a adus din germania tijele, din pacate au 37MM diametru, asa ca mai circul inca cu ale mele strimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.