Barna Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Mda...Vara asta pe drum drept de abia am reusit sa ating cu Virago 535 3BR 1996, 32 KW , 130/H .Am 102 kg si mai aveam si coburile pline +bagaj pe grilaj/portbagaj.Carburatoarele curate, sincronizate, membrane de vacuum stoc, bujii aproape noi NGK BPR7ES, CROTILE UMFLATE LA 1,9 FATA, 2,2 SPATE, parbriz..., deci nu stiu ce sanse aveam sa ating mai multi km/h.Tobele stoc de fabrica, nebelite...., haine de piele , lipite la corp, de aerodinamica nu era afectata nici de haine.Intrebare : in ce conditii si cat la ora ar trebui sa prinda motocicleta , in functie de bagaje, greutatea motociclistului, aerodinamica , accesorii , etc? La cele limitate tot 180 este pe ceas? Daca da , cat ar trebui sa prinda la ora , fata de una nelimitata? Sunt tare curios...Nu mi-am pus problema pana acum, caci nu m-a interesat,Defapt nici acum nu-i graba, caci sunt foarte multumit de Virago 535. Salut , Motocicleta ta este tip. 3BR varianta cu 20KW (vezi datele de mai jos), eu zic sa nu te iei dupa datele ce scrie in talon sunt niste greseli fantastice ... Yamaha Modell Yamaha XV 535 Anfangfahrgestellnummer 3BR Baujahr 1992 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 27 PS, 20 kw ab Fahrgestellnummer 3BR-014101 bis Fahrgestellnummer 3BR-015200 Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, N, Virago, 1992, 3BR, 2, 27 PS, 20 kw Mesaj completat Salut Judaseu am 125-130 kg, fata mea vreo 65. De la Campina la Ploiesti, pe DN1, am prins 160km/h fara nici un efort, vant normal, drum cat de cat drept, chiar cu ceva rezerva de gaz, si nici nu simteam pistoanele ca ar vrea sa iasa din camasi. A mea e o Virago de 535 din '92, de 46 de cai, filtru de aer standard, la una din tobe e scos silencerul (fix pix in materie de cai putere), bujii, la momentul ala, Denso (recomandate, ca si NGK, de Yamaha), temperatura atmosferica de aprox 27 de grade Celsius (la umbra); dupa cum am zis, mai mergea sa-i dau, dar am simtit un pumn bine plasat in rinichi, in timp ce o voce imi murmura suav "unde te grabesti ba (cuvant jignitor)". In conditii similare, dar de data asta singur, pe acelasi drum, dar mergand spre Campina, am atins 170 Km/h. Cea de doua "performanta" a fost certificata de un prieten cu Suzuki Bandit ce mergea in paralel cu subsemnelul. La mine rotile sunt umflate permanent la 2 atm pe fata si 2,5 atm pe spate (presiunea recomandata de Yamaha pentru mersul cu pasager sau mersul la viteza sporita). Salut, Motocicleta ta este Tip 2YL datele vezi mai jos: Yamaha Modell Yamaha XV 535 Bjcode Anfangfahrgestellnummer 2YL Baujahr 1996 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 44 PS, 32 kw ab Fahrgestellnummer 2YL-228099 bis Fahrgestellnummer 2YL-280616 Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, H, Virago, 1996, 2YL, 2, 44 PS, 32 kw Mesaj completat Al meu are seria de sasiu cu 3BR, cea de motor tot cu 3BR si apare in talon cu 25kW. Dupa cum se poarta pe sosea, inclin sa dau dreptate cifrei in cauza. Aflu daca e limitata sau nu la primavara. @Dexter Salut, Motocicleta ta este tip.3BR dar varianta Yamaha XV 535 S N Virago care are 25KW, vezi datele de mai jos: Yamaha Modell Yamaha XV 535 S N Bjcode Anfangfahrgestellnummer 3BR Baujahr 1995 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 34 PS, 25 kw ab Fahrgestellnummer 3BR-040101 bis Fahrgestellnummer 3BR-042099 Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, S N, Virago, 1995, 3BR, 2, 34 PS, 25 kw Mesaj completat Al meu e 2YL din 94' si apare in acte cu 34kW (46 CP) la fel ca si al tau. Datele mai exacte vezi mai jos: Yamaha Modell Yamaha XV 535 H Bjcode Anfangfahrgestellnummer 2YL Baujahr 1989-1990 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 46 PS, 34 kw ab Fahrgestellnummer 2YL-013101 bis Fahrgestellnummer Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, H, Virago, 1989-1990, 2YL, 2, 46 PS, 34 kw Mesaj completat Salut! Ma tot uit de cateva zile prin topic-ul acesta, cautand informatii legate de ambreaj(xv535), patineaza... Acum am auzit ca s-ar putea, ca una din cauze sa fie uleiul! ce-ar trebui sa stiu inainte de a comanda alte discuri?? Salut, Ce ulei ai in motor?Recomandat este uleiul 20W40, eu personal am folosit 5 ani numai ulei 10W40 Mobil1 si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 ...Salut,Ce ulei ai in motor?Recomandat este uleiul 20W40, eu personal am folosit 5 ani numai ulei 10W40 Mobil1 si nu am avut probleme. Salut! ...motul 7100 ester-20W50-T4, culoare rosie(daca conteaza). Motorul i-am luat de o saptamana, propietarul spune ca abia a schimbat uleiul(ulei de vara) si ca dupa acest schimb a simtit ca-i patineaza in treapta V-a. Probabil el nu a tras de ea, dar la mine simt ca patineaza in toate treptele. In bidon se mai afla cca 1L de ulei(pt completat). Am verificat si este exclusa o reglare proasta a jocurilor la cablu de ambreaj si maneta de comanda. Trebe demontat si vazut starea placilor si a arcurilor, ideea este ca doream o informatie in legatura ce trebe vazut, la ce sa ma uit, ce trebe si ce nu trebe facut, daca tot demontezi, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Salut Barna o singura neconcordanta am gasit in datele tale, anul, a mea e din 1992, iar datele alea sunt pentru anul 1996. La Kw/Hp nu prea am dupa ce sa verific ce scrie in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Seria la mine e asta : {nr. identificare}3BR042256, asta era trecut si in brief. nr. omologare : L3YA2J1211J66k0 ,serie CIV : H160487...Nu pot sa cred ca e doar de 20kw motorul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Salut Barnao singura neconcordanta am gasit in datele tale, anul, a mea e din 1992, iar datele alea sunt pentru anul 1996. La Kw/Hp nu prea am dupa ce sa verific ce scrie in talon. Salut, hai sa correctez gresala datele exacte pentru modelul tau: Yamaha Modell Yamaha XV 535 H Bjcode Anfangfahrgestellnummer 2YL Baujahr 1992 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 46 PS, 34 kw ab Fahrgestellnummer 2YL-054101 bis Fahrgestellnummer 2YL-057567 Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, H, Virago, 1992, 2YL, 2, 46 PS, 34 kw Mesaj completat Seria la mine e asta : {nr. identificare}3BR042256, asta era trecut si in brief. nr. omologare : L3YA2J1211J66k0 ,serie CIV : H160487...Nu pot sa cred ca e doar de 20kw motorul meu... Salut, Am sapat un pic si am mai gasit urmatoarele modele: 1. Yamaha Modell Yamaha XV 535 N Bjcode Anfangfahrgestellnummer 3BR Baujahr 1996 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 34 PS, 25 kw ab Fahrgestellnummer 3BR-042101 bis Fahrgestellnummer 3BR-050910 Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, N, Virago, 1996, 3BR, 2, 34 PS, 25 kw ........................................................................ 2. Yamaha Modell Yamaha XV 535 S N Bjcode Anfangfahrgestellnummer 3BR Baujahr 1996 Zylinder 2 Hubraum 535 Leistung 34 PS, 25 kw ab Fahrgestellnummer 3BR-045101 bis Fahrgestellnummer 3BR-050510 Antriebsart Kardan Bauart Chop. Verkaufsbezeichnung Virago Schluesselnummer 2 7101 Schluesselnummer 3 Typ Motorrad XV 535, S N, Virago, 1996, 3BR, 2, 34 PS, 25 kw Mesaj completat Salut!...motul 7100 ester-20W50-T4, culoare rosie(daca conteaza). Motorul i-am luat de o saptamana, propietarul spune ca abia a schimbat uleiul(ulei de vara) si ca dupa acest schimb a simtit ca-i patineaza in treapta V-a. Probabil el nu a tras de ea, dar la mine simt ca patineaza in toate treptele. In bidon se mai afla cca 1L de ulei(pt completat). Am verificat si este exclusa o reglare proasta a jocurilor la cablu de ambreaj si maneta de comanda. Trebe demontat si vazut starea placilor si a arcurilor, ideea este ca doream o informatie in legatura ce trebe vazut, la ce sa ma uit, ce trebe si ce nu trebe facut, daca tot demontezi, etc.... Salut, Uleiul 20W50 nu este uleiul recomandat. In caz ca desfaci si verifici lamele de ambreiaj, atasez o lista cu dimensiunile lamelelor de frictiune noi, se vede clar cand sunt uzate, arcurile se schimba rar, dar se poate ca motocicleta a fost folosit mai mult in oras si sunt slabine (nu prea se vede cand sunt uzate).Garnitura de sub capacul lateral sa schimb neaparat. Bafta. Editat Noiembrie 18, 2009 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 barna, te rog sa-mi "socotesti" si mie seria de la virogutza mea: 2YL097379. multumesc anticipat! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Ahoi! Eu am folosit anul asta 20w40 si am fost tare multumit, desigur nu il recomand celor care folosesc virago-ul doar prin oras !!! Editat Noiembrie 18, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) barna, te rog sa-mi "socotesti" si mie seria de la virogutza mea: 2YL097379. multumesc anticipat! bafta! Salut, Am nevoie de serie de sasiu complect (17 caractere) sau datele motocicletei ca de ex.:model, tip, an de fabricatie si seria de sasiu complect alcatuit din 17 caractere. Mesaj completat Ahoi!Eu am folosit anul asta 20w40 si am fost tare multumit, desigur nu il recomand celor care folosesc virago-ul doar prin oras !!! Salut, In cartea de service este trecut uleiul 20W40, dar cei de la MOTUL recomanda uleiul 10W40. Editat Noiembrie 19, 2009 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Salut,Am nevoie de serie de sasiu complect (17 caractere) sau datele motocicletei ca de ex.:model, tip, an de fabricatie si seria de sasiu complect alcatuit din 17 caractere. Mesaj completat Salut, In cartea de service este trecut uleiul 20W40, dar cei de la MOTUL recomanda uleiul 10W40. Ahoi! Iti mai e dor de virago? Care e diferenta intre HD-ul tau si Yamaha Virago? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Ahoi! Iti mai e dor de virago? Care e diferenta intre HD-ul tau si Yamaha Virago? Cred ca ti-am mai zis, nu as fi vandut viraga daca aveam bani sa imi iau ceva mai mare.Este o motocicleta extraordinara nu am avut probleme cu ea si am facut drumuri lungi fara probleme. Senzatia ce simti pe HD:vibratiile, puterea si vocea nici o alta motocicleta nu poate sa iti ofera si nu, nu curge, nu picura , nu mananca uleiul, consumul este super ok chiar incredibil 5,6L/100km pe langa ca are motor, carburator si filtru de aer S&S ( bine reglat!). E cam rigida fata de motocicletele japoneze, m-am obisnuit cu ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) Cred ca ti-am mai zis, nu as fi vandut viraga daca aveam bani sa imi iau ceva mai mare.Este o motocicleta extraordinara nu am avut probleme cu ea si am facut drumuri lungi fara probleme.Senzatia ce simti pe HD:vibratiile, puterea si vocea nici o alta motocicleta nu poate sa iti ofera si nu, nu curge, nu picura , nu mananca uleiul, consumul este super ok chiar incredibil 5,6L/100km pe langa ca are motor, carburator si filtru de aer S&S ( bine reglat!). E cam rigida fata de motocicletele japoneze, m-am obisnuit cu ea . Sa ai bafta de ea , eu sunt fan Indian dar nu cred ca vreodata o sa-mi permit asa ceva , in rest foarte multumit de virago pana acuma 20.000 km fara nici o problema! Editat Noiembrie 19, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 unde gasesc aceasta serie de sasiu de 17 caractere??? intre juguri e stantata pe placuta seria de care ti-am zis (2YL097379). in civ si talon e trecuta la 'numarul de identificare' aceeasi serie. RAR a trecut in talon ca e din 1993 si este tipul 2yl/xv535 A. anul e clar dar nu stiu de unde au scos-o cu tipul... in actele nemtesti nu scria nicaieri ca este 535 A... motorul este: tip 2yl si seria 097379. mai scrie in civ ca are 32 kw. in civu' nemtesc scria ca motorul e limitat cu bucse la 25 kw. n-am gasit in acte (nemtesti sau romanesti) nici un numar format din 17 caractere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 E ala cu LYA sau similar. In CIV e trecut la "numarul de omologare" ;-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ok. il scriu si p'asta. da' nici asta n'are 17 caractere... L3YA1W1611J79KO/1993 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 JYA3JCE07TA050473 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 am gasit acest site: http://www.motoverse.com/tools/vin/yamaha.asp nu da date asa complete precum poate da barna, dar merge cu vin de 17 caractere (am incercat cu seria lui philip hd). eu tot n-am reusit sa gasesc date despre motorul meu pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 am gasit acest site: http://www.motoverse.com/tools/vin/yamaha.asp La fel e si ASTA Mobra mea stiu ca e din 98, insa astia zic de 96... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Bun gasit! Pentru un XV 750, ce uleiuri recomandati? ... motor, cardan si furca. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ....In caz ca desfaci si verifici lamele de ambreiaj... ..mai am o intrebare: daca culc motorul este suficent pt a scoate capacul ambreiajului, sau trebe dat uleiul jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Bun gasit! Pentru un XV 750, ce uleiuri recomandati? ... motor, cardan si furca. Multumesc. Ieri, am avut o prima experienta cu noua achizitie pe drumurile patriei si am constatat cu stupoare ca nu o pot tine pe drumul cel bun. Amortizoarele sunt extrem de slabe, se balangane rau fatza ... tre schimbat/completat uleiul? ... sau arcurile? Ea e: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 m-am uitat de jur-imprejurul motorului si n-am gasit nici o serie sau inscris cu 17 caractere... placuta dintre juguri arata seria ce am scris-o mai sus, langa ea stantat direct pe cadru la fel, pe carterul motorului la fel. in civ numarul de omologare e doar de 15 caractere... l-am mentionat mai sus. in actele nemtesti (am copii) deasemenea nu gasesc v'o serie de 17 caractere. cum aflu seria de 17 caractere? hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 @Gorg: E foarte aratoasa, sa-ti traiasca! Daca spui ca ai asa mari probleme cu stabilitatea pe fata ar trebui sa verifici mai atent furca, cauciucuc, rulmenti etc. Ca sa completezi uleiul in furca ar trebui sa stii exact cat ulei mai e acolo. Prin manualele de service gasesti procedurile atat pt completat cat si pt schimbat uleiul. In final recomand un set de arcuri progresive, sa stii ca fac minuni! Una peste alta nu ai spus nimic de experienta ta in materie de motociclete asa ca ma gandesc ca poate pe masura ce te obisnuiesti cu ea o sa-ti vina mai usor s-o stapanesti! Bine ai venit in club si kilometrii fara numar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Culmea este ca pana acum la nici o motocicleta nu am avut vreo serie de 17 caractere. De aceea am ramas blocat cand am vazut ca unii de pe aici au reusit sa gaseasca asa ceva. Te pomeni ca am avut motoare contrafacute! Sau furate poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Culmea este ca pana acum la nici o motocicleta nu am avut vreo serie de 17 caractere... ..si nici n-ai sa vezi! Cred ca este o confuzie, 17 caractere este uzual la auto(WV, Audi, Seat, Skoda, Renault, Volvo, Dacia, etc). Acest indicativ este format din cifre si litere si contine datele de identificare ale masinii(model, tip, motorizare, an fabricatie, etc)(cod VIN, VAS, etc)(unii ii spun serie sasiu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 ..si nici n-ai sa vezi! Cred ca este o confuzie, 17 caractere este uzual la auto(WV, Audi, Seat, Skoda, Renault, Volvo, Dacia, etc). Acest indicativ este format din cifre si litere si contine datele de identificare ale masinii(model, tip, motorizare, an fabricatie, etc)(cod VIN, VAS, etc)(unii ii spun serie sasiu). Exact ca si la masina tre sa ai seria de sasiu alcatuit din 17 caractere, in caz ca nu e nu inseamna ca motocicleta a fost furata... Daca te duci la o firma sa cumper piese originale si vrei sa-ti identifica corect piesele n-o sa ii reuseasca fiindca in actele pe care le detii nu apare seria de sasiu complect.Pe motocicleta nu apare stantat niciunde seria complect alcatuit din 17 caractere. Mesaj completat Bun gasit! Pentru un XV 750, ce uleiuri recomandati? ... motor, cardan si furca. Multumesc. Salut, ulei pentru cardan-"Endgetriebe: 0,2 LITER SAE80" ulei pentru furca-"Gabel pro Holm: 396 CCM SAE 10W " /furca ulei pentru motor: -"Ăl ohne Filter: 3,0 L. SAE 20W-40 " -"Ăl mit Filter:3,1 LITER" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.