moromete Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Si a mea tot de 25kW si 144Km/h (in talon) este. N-am scos carburatoarele pana acuma ca sa-ti spun daca e limitata (i.e. daca e de fapt de 34kW limitat la 25kW sau daca e de 25kW din nascare). Oricum, cum zicea si un antevorbitor, "viata" trebuie sa fie tare interesanta pe un Virago fara parbriz care alearga cu 140Km/h :-)) N-as recomanda nici dusmanilor ... @Dexter he, ai dreptate, a trebuit sa ma tin zdravan de ghidon. nu vreau sa merg cu asemenea viteze. ma intereseaza doar surplusul de putere pe care l-as cistiga prin eliminarea bucselor de limitare. surplus foarte util in cazul depasirilor. altfel, cum am mai spus, viteza de mers este 80-90-100Km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 tobele sunt negre la capat nu sunt aramii! De altfel la nici o motocicleta nu le am avut maron (ma gandesc ca te referi la o culoare ca cea a bujiilor la un motor ce merge corect) Bujiiile, dp cilindrul fata arata aproape perfect, spatele avea electrodul si carligul metalic aramii dar usor afumate. Puteti sa imi dati niste indicatii despre cum sa reglez amestecul la carburi. Eu am reglat la shadow ul meu amestecul de relantii si a iesit . Dati mi niste sfaturi despre cum sa il fac...poze tutorial ceva.... Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) Ahoi! Eu am virago 535cc din 1997 2yl si are 34kw deci 46 CP! Ce aveti voi e limitat si din cate am inteles e cam complicat sa urcati la 34 de kw! @Darkalinuzta stie mai multe, poate va lamureste ea! Mesaj completat Ahoi! Eu am virago 535cc din 1997 2yl si are 34kw deci 46 CP! Ce aveti voi e limitat si din cate am inteles e cam complicat sa urcati la 34 de kw! @Darkalinuzta stie mai multe, poate va lamureste ea! Pentru ca e in aceasi situatie ca voi! Editat Iulie 26, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) Salut ! Am o virago xv 535 2yl din '94. Cind am luat-o, acu' doi ani, avea 16000Km la bord, si am fost primul proprietar in RO. Pina acu' facui 8000Km cu ea, nu am sarit de 110-120Km/h. Vineri am vrut sa vaz ce si cit poate, dar mai mult de 140Km/h nu am reusit sa o urc. E normal ?!? Am auzit ca nemtii pun niste limitatoare de putere pe admisie, le-am si vazut cum arata. E cazul sa vad daca nu cumva are acele bucse pe admisie ? Pe talon scrie 25KW. Are cineva idee ? asfalt fara gropi ! salut...la mine scrie in talon 20 kw, 27 CP e luata din austria si cu greu am dus-o la max 140 km/h ... la fel mi s-a spus ca e pus limitator Mesaj completat he, ai dreptate, a trebuit sa ma tin zdravan de ghidon.nu vreau sa merg cu asemenea viteze. ma intereseaza doar surplusul de putere pe care l-as cistiga prin eliminarea bucselor de limitare. surplus foarte util in cazul depasirilor. altfel, cum am mai spus, viteza de mers este 80-90-100Km/h si eu merg cu aceleasi viteze dar nu ma ajuta la depasiri deloc...nu are destula putere si din acelasi motiv a-si scoate limitarea daca a-si sti de unde e Mesaj completat @moromete : capacitate cilindrica in talon imi scrie 493, si cik xv 500 din ^92 ...m-am documentat si nu am gasit xv 500 din 92 ci doar 82 ... la nr identificare e 4FT000394 ... deci habarnam ce conduc Editat Iulie 26, 2010 de dark_alinutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Baga mana in buzunar, scoate 300RON, ia astea: http://www.romimoto-piese.ro/category/1041...0/vehicle/21113 si schimba-le. @Dexter P.S. Da, o sa consume mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 ca sa fie xv 500 tre sa fie din 82 adik asta http://www.thevirago.co.uk/viragoViragos/xv500/xv500k.asp ceea ce nu prea cred, in primul rand designul nu e asta....mai degraba au gresit astia rar ...voi ce ziceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Ahoi! Eu am virago 535cc din 1997 2yl si are 34kw deci 46 CP! Ce aveti voi e limitat si din cate am inteles e cam complicat sa urcati la 34 de kw! @Darkalinuzta stie mai multe, poate va lamureste ea!Mesaj completat Pentru ca e in aceasi situatie ca voi! Bon, multzam de raspuns. M-ar mai interesa un consum aproximativ la cei 46CP ca ii are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) vazand multe alte viroage 535 si poze cu 500 eu zic ca e 535 si al meu dar limitat...astia de la rar fac tot felu de greseli ( am un prieten , i-a scris translap in loc de transalp, un ex minor) Mesaj completat asta e xv500 din 82 Editat Iulie 26, 2010 de dark_alinutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Bon, multzam de raspuns.M-ar mai interesa un consum aproximativ la cei 46CP ca ii are. 4L la 100 de km extraurban si 4,5 si rare ori 5 urban! Eu cu un plin de rezervor merg 250 km sigur, dupa care ii fac iara plinul dar am incercat de mai multe ori sa merg pana s-a golit si rezerva si am mers cel mai mult 301 km odata si alta data 285 km (dar asta a fost cu pasager in spate)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 A mea consuma 4L/100Km daca sunt 30C afara si daca depaseste uleiul 100C. Daca nu (i.e. mers toamna/primavara), mananca 3,8. Daca e chiar frig (sa stea uleiul sub 80C, cum ar fi vara pe ploaie), atunci consuma 3,5 ==> toate astea in conditii de mers intre 90 si 110Km/h, in afara orasului. Daca te mananca sa mergi in oras, papa cam 6L/100Km daca nu se ating temperaturi metalurgice (i.e. sa se loveasca acul de capatul de scala, undeva pe la 155C). Daca se ating astfel de temperaturi, o sa-ti fie foarte greu sa pleci de pe loc iar consumul o sa fie de aproximativ 7,5. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 no bun, miine merg la mecanic sa vad ce admisii am, dupa care trec la schimbarea lor daca is puse pentru 25W. mai departe vad, in legatura cu consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 in actele nemtesti ale virogutei mele scrie acelasi lucru: 25kw. la capitolul mentiuni e scris cum ca ar avea bucse de limitare a puterii. RAR a facut CIV-ul direct la 34kw. si mie mi-a fost lene sa vad daca am galeriile obturate dar am vorbit cu prietenii mei priceputi (pe bune) si am aflat ca daca galeriile sunt intr-adevar obturate nu trebuie sa cumpar altele fiindca ori e o saiba care se demonteaza ori e galeria turnata cu obturatie, care, se taie cu caterul si apoi se slefuieste putin. dupa conversia de putere trebuie reglate din nou carburile... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) in actele nemtesti ale virogutei mele scrie acelasi lucru: 25kw. la capitolul mentiuni e scris cum ca ar avea bucse de limitare a puterii. RAR a facut CIV-ul direct la 34kw. si mie mi-a fost lene sa vad daca am galeriile obturate dar am vorbit cu prietenii mei priceputi (pe bune) si am aflat ca daca galeriile sunt intr-adevar obturate nu trebuie sa cumpar altele fiindca ori e o saiba care se demonteaza ori e galeria turnata cu obturatie, care, se taie cu caterul si apoi se slefuieste putin.dupa conversia de putere trebuie reglate din nou carburile... bafta! Pai ce TIP de motor ai ? Stiu ca 3BR-urile sunt scoase si la 25kw si la 32kw..Si inca o intrebare : cum pana mea isi permite RAR-ul sa treaca alta putere decat cea specificata in actul original ,,made in Germany" al motorului?!!!!!!!!! De unde stie inginerashul ala de la RAR ca motorul de 25kv este ,,limitat" si ca el de fapt scoate 32,ca ei de fel ,,ie cam prostuti"...?! PS- a mea la consum imi bate cam in 4-4.5 afara si 4.5-5 si un pic ..in oras .Recunosc ,in afara am vrut si eu sa vad cum ajunge la 100 si am constatat ca ajunge instant la 120 ,am vrut sa vad cat de repede pot executa o depasire,in oras ca in oras (stat la coada,mers treapta 2-3 ..mai o evadare de langa melteanul care vrea pe banda langa mine,etc .Din cauza asta am si consum maricel si cred ca motorul sigur este de 32 de kw la cum trage (am mai ,,probat si alte viroage mult mai noi si diferentele tin doar de faptul ca ,,sunt mai putin uzate" ) .Am mai descoperit ca am rezervor model ,,California". Nu stiu cum dracu fac de nu reusesc sa golesc rezervorul sa fac si eu un plin de pe uscat ,ca unde plec mai bag un litru doi sa nu raman in pana prostului si uite asa nu-l las sa se usuce .Tare imi este ca am rezervor de 8,5 litri .. Editat Iulie 26, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Presupui (prin absurd) ca aia de la RAR ar fi ingineri (si daca se poate, chiar ingineri auto/moto). Cam tot asa cum ministrul de finante e contabil etc. Sa fim seriosi ... @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 aiaiai, vaz ca am stirnit o intreaga polemica p'acilea. nasol ca ploua de rupe afara, sper sa se opreasca pina dupa amiaza ca sa desfac sa vaz, e limitata au ba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 peste iarna o sa o duc si eu pe a mea sa vad care e treaba ... poate o rezolv si am si eu ceva mai multa putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Care credeti ca ar putea fi motivul consumului mare? Eu spre exemplu am un consum mixt de 6.5 %,ce-i drept nu m-am obosit sa merg cu ea la doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Care credeti ca ar putea fi motivul consumului mare? Eu spre exemplu am un consum mixt de 6.5 %,ce-i drept nu m-am obosit sa merg cu ea la doctor. Pai ca la orice motor (auto sAU MOTO ) prima cauza a consumului mare ar fi stilul de condus care la inceputuri (nu stiu daca este cazul la tine) este normal sa fie mai mare (unii sunt mai temperati asa ca nu intra in discutie ).Alta cauza ar fi reglajul amestecului carburant ..plutitoare suparate,.(aprinderea iese din discutie),bujii....apoi nu neaparat in ordine ar veni:uzura excesiva motor,gume moi (dar nu cred ca merge cineva cu gumele sub presiunea recomandata .. ) ..A,sa nu uitam ,,greutatea si mai ales VOLUMUL motociclistului ). Un consum scoate unul mic si rotund ca mine ,alt consum scoate cineva la 190cm si 130 kg.. . Cam astea imi vin in minte acum,mai bagati si voi. PS-nici vorba de polemici..sunt doar discutii constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Pai ce TIP de motor ai ? Si inca o intrebare : cum pana mea isi permite RAR-ul sa treaca alta putere decat cea specificata in actul original ,,made in Germany" al motorului?!!!!!!!!! De unde stie inginerashul ala de la RAR ca motorul de 25kv este ,,limitat" si ca el de fapt scoate 32,ca ei de fel ,,ie cam prostuti"...?! motorul meu e 2yl. in briefu' nemtesc scrie clar la capitolul mentiuni ca are ceva bucse pt. limitarea puterii la 25kw si viteza maxima la 140 km/h. rar mi-a trecut in civ 34kw si viteza maxima 160 km/h. rar face ce vrea muschii lui... nu ti-ai dat seama? io am mai avut frectii cu rar: -simsonachele meu e modificat destul de tare. printre altele am frana disc pe fata. ei bine rar nu vre sa-mi dea itp pe acest motiv si o omologare ar costa de 10 ori mai mult decat motorul in sine. am facut scandal si chiar injinerii d'acolo au facut proba: in manualul simson (original 1961) zice ca de la 50 km/h la 0 se opreste in 12 m. motoru' meu se opreste in 7m (!)... pana la urma mi-au dat itp. o data, acu' 5 ani... de 3 ani nici n-am mai circulat cu simsonachele fiindca n-am itp (nu mai vrea nime' sa mi-l dea). -cand mi-am luat masina din germania avea (si inca are) roate de 17". intre actele nemtesti am omologare pt roatele astea, eliberata de tuv. am facut si traducere. bajetii de la rar nu voiau sa o ia in seama. "da' cine-s tuv astia?" m-au intrebat... eram deja in UE. tuv e autoritatea suprema in domeniu in UE... am facut taraboi, da' n-ai cu cine... a trebuit sa mai fac niste drumuri pe la reprezentanta si sa mai dau niste taxe pt. modificarea civ ca sa scrie in el ca pot incalta masina cu roate de 17"... in fine... nu dau vina pe injinerii rar (aia pe care ii vedem noi la fata cand trecem p'acolo), ci pe politica imbecila pe care o are ca institutie. bajetii "de interfata" nu pot calca pe langa cuvantul institutiei... revenind la limitarea de putere... pt. mine si la felul cum sofez, nu cred ca o delimitare mi-ar aduce un demaraj simtitor mai bun ci doar ar mari viteza maxima. asta fiindca puterea asta maxima e atinsa undeva la 7k rot./min. - loc unde nu cred ca ajung v'o data... in plus, nu cred ca deschid prea des clapetele de acceleratie la maxim in mersul normal astfel incat obturatiile alea din galerii sa incurce... si viteze mai mari de 120-130 km/h (numai pt. depasiri) nu ma intereseaza. probabil ca atunci cand voi avea timp si chef o sa scot limitarea. asta doar ca sa fie motorul la capacitatea lui nominala. pt. cei ce trag mai tare de motor, deschid la maxim acceleratia si cauta sa mearga cu peste 140km/h, scoaterea limitarii ar putea aduce un demaraj mai bun in special la turatii/viteze mai mari (la turatii mici nu s-ar simti). am 190 cm si 105 kg. consum urban 6,5 - 6,8 l/100 km. cam 30% din drumuri le fac cu pasager (sotia), adica inca 58 kg. consumul extraurban nu stiu care e fiindca nu am facut decat drumuri foarte scurte in afara orasului si nu m-am izgulit sa fac socoteala. bafta! Editat Iulie 27, 2010 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Probabil trebuie sa merg la doctor cu ea,ce-i drept bujiile mereu sunt negre si afumate si se ineaca foarte usor atunci cand este rece afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Sal, intrebare pentru detinatori de viroage .. mai mari. ati avut ocazia sa comparati o viroaga de 750 cu un 535? am pus alaturi poze, manuale, fise, si nu am gasit diferente majore. din punct de vedere dimensional ma intereseaza, cea de 535 fiind cam la limita pentru mine, ma simt un pic inghesuit la 185cm si 90kg. cu multumiri si respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Care credeti ca ar putea fi motivul consumului mare? Eu spre exemplu am un consum mixt de 6.5 %,ce-i drept nu m-am obosit sa merg cu ea la doctor. a mea cnd am luato consuma vreo 8, am dus-o la curatat si reglat carburatoare si scazut la 4.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 25 sau 35 kw pt o virago 535 si mai ales pt cel de pe ea nu cred ca inseamna ceva. Decat daca discutam despre depasiri scurte cu doua persoane pe ea sau traversat muntii cu pasager si bagaje ,abia atunci s-ar simti ceva .Poate sunt eu mai nesimtit dar cu 89kg (garantate si omologate ) nu vad sa sufere motorul meu.Acum sincer ,eu l-am luat pt ca vreau sa ma simt ,,putin mai liber" asa ca pe locul din spate care si asa este minuscul nu va sta nimeni..poate un rucsac,cort ..etc ...Vitezele de peste 90-100km/h nu ma atrag .Am incercat pana la 120-130 ,am vazut ca merge ,am vazut ca mai are ,,pedala" ,am inceput procedura de aterizare si m-am bucurat in continuare de peisaj.Deja la 120 devine incomod ,iar sa trag de ea si sa ma culc pe rezervor deja devine penibil,am totusi 43 de ani si o burtica in dotare ..Daca vroiam asta imi luam o vitezana. In alta ordine de idei ,am citit pe undeva..ca delimitarea cere schimbarea axelor cu came. Numai ca am vazut ca si cele limitate si cele free au aceeasi turatie maxima.Nu am cum sa obtin n cai putere in plus la aceeasi turatie decat daca trag pe nas mai mult combustibil sau ;am capacitate mai mare ,rapoarte mai mari in cutie...Stiam ca de obicei la motoare clasice limitarea se face prin reducerea orificiilor de evacuare.pe partea de admisie unbli la nivel sau la jigler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 25 sau 35 kw pt o virago 535 si mai ales pt cel de pe ea nu cred ca inseamna ceva. Decat daca discutam despre depasiri scurte cu doua persoane pe ea sau traversat muntii cu pasager si bagaje ,abia atunci s-ar simti ceva .Poate sunt eu mai nesimtit dar cu 89kg (garantate si omologate ) nu vad sa sufere motorul meu.Acum sincer ,eu l-am luat pt ca vreau sa ma simt ,,putin mai liber" asa ca pe locul din spate care si asa este minuscul nu va sta nimeni..poate un rucsac,cort ..etc ...Vitezele de peste 90-100km/h nu ma atrag .Am incercat pana la 120-130 ,am vazut ca merge ,am vazut ca mai are ,,pedala" ,am inceput procedura de aterizare si m-am bucurat in continuare de peisaj.Deja la 120 devine incomod ,iar sa trag de ea si sa ma culc pe rezervor deja devine penibil,am totusi 43 de ani si o burtica in dotare ..Daca vroiam asta imi luam o vitezana. In alta ordine de idei ,am citit pe undeva..ca delimitarea cere schimbarea axelor cu came. Numai ca am vazut ca si cele limitate si cele free au aceeasi turatie maxima.Nu am cum sa obtin n cai putere in plus la aceeasi turatie decat daca trag pe nas mai mult combustibil sau ;am capacitate mai mare ,rapoarte mai mari in cutie...Stiam ca de obicei la motoare clasice limitarea se face prin reducerea orificiilor de evacuare.pe partea de admisie unbli la nivel sau la jigler nu-i vorba de viteza, si eu admir peisajul, 80-90-100 Km/h surplusul de putere ajuta la depasiri, de asta ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Deci nu sunt singur ...mai sunt si altii carora le place cu max. 90 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.