adante05 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) Buna. Am si eu o intrebare. Ieri mi-am luat Virago XV535. Cand am ajuns acasa am observat ca lipsea semnalizarea dreapta spate. Probabil nu o avea de la inceput si nu am observat fiind atent la restul detaliilor . Stie cineva unde as putea gasi una? Pentru ca cealalta varianta ar fi sa-mi cumpar altele doua si sa schimb ambele semnalizari spate dar as prefera sa raman cu cele originale pe langa ca nu prea mai am bani dupa recenta achizitie . Daca stiti sa-mi spuneti v-as fi recunoscator. Cealalta intrebare ar fi unde este switch-ul cu care trec pe rezerva de benzina din rezervor? Am tot cautat dar n-am gasit nicaieri vreo referinta la acest lucru desi eu stiam ca exista. Am patit o chestie tare dubioasa cand am plecat ieri cu ea. Initial nu mai avea benzina deloc si am luat 2L intr-o sticla din benzinarie ca sa pot pleca. Dupa care am mers pana la iesirea din oras ca sa alimentez si dupa inca 5L din pompa nivelul benzinii era pana aproape de buson. Am plecat asa ca eram nerabdator si oricum imi ajungea pana acasa. N-am avut eu destula rabdare sa se scurga benzina? Sau care ar fi cauza pentru care n-au intrat toti cei 14L din capacitatea rezervorului (conform cartii tehnice)? Va multumesc anticipat si asfalt uscat sal, nu exista, avea sigur semnalizarea, altfel ati fi observat-o cand ati luat-o. dar chiar nu imi dau seama cum ar fi putut cadea pe drum. in ce priveste capacitatea, pe mine ma lamurea unul ca in nici un caz nu are 13,5l, asa scrie la manual. ci numai 11,5l. daca vrei o sa iti trimit si manualul pe mail, il am digital ... Editat Iulie 29, 2010 de adante05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 In catalogul Louis la pagina 645,sus in coltul din dreapta este o fotografie.Eu am montate si sunt ok.Voi incerca sa le masor cumva si revin cu ceva cote.Mesaj completat Chiar daca sunt de "pravalie" nu pare a fi greu de realizat. Multumesc mult.Am vazut acum fotografia si arata chiar foarte bine...si culmea ,in josul paginii este un crash-bar ,,explodat" cu tot cu cote.Cautam eu mult si bine daca nu imi deschideai tu ochii .Multumesc din suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 sal,nu exista, avea sigur semnalizarea, altfel ati fi observat-o cand ati luat-o. dar chiar nu imi dau seama cum ar fi putut cadea pe drum. in ce priveste capacitatea, pe mine ma lamurea unul ca in nici un caz nu are 13,5l, asa scrie la manual. ci numai 11,5l. daca vrei o sa iti trimit si manualul pe mail, il am digital ... Azi am dat jos numarul MS 09 TJR de pe ea Azi am luat si prima tranta pe pietris, din fericire aproape reusisem sa opresc deci doar m-am rasturnat pe-o parte ca un bolovan si am ramas cu rusinea. In alta ordine de idei, am observat ca switch-ul era pe rezerva. Poate aia era de fapt problema. Inca n-am inteles exact cum sa folosesc corect comutatorul respectiv. Cand alimentez am vreo treaba cu el sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 un manual de service (nu owner manual) pt virago 250 unde pot gasi? pe net nu am gasit decat owner manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Philip_HD> cu placere. Cand iti aduci aminte, sa treci pe la mine sa-mi dai inapoi si piulita de la intinzator (ce se lipesc astea mici de maini, dom'le! ) Si acum, sa raspundem ascultatorilor: 1) Cu cateva, rarisime astazi, exceptii, Yamaha Virago XV535 are doua rezervoare: unul care se vede (si care are pe el busonul) si altul care nu se vede pentru ca se afla fix sub fundul pilotului. Intre ele sunt doua furtune: unul mai gros si altul mai subtire. Ala mai gros e ca sa curga benzina de sus in jos iar ala mai subtire e ca sa iasa aeru, de jos in sus. Din unirea celor doua rezulta ca cele doua rezervoare formeaza un sistem de vase comunicante. Acuma, daca au patit ceva alea doua furtune, e posibil ca rezervorul "de sus" sa fi ramas separat de ala de jos SAU benzina sa curga foarte foarte incet dintr-unul in celalalt -- astfel incat la pompa sa constati ca esti mereu "plin". Intamplator, capacitatea rezervorului de sus este de ~5L, ceea ce se potriveste cu povestea ta. 2) Asa dupa cum scrie si in manual, modelele care au comutator electric de rezerva (aflat in consola dreapta, sub butonul de demaror), nu au pozitie de "Oprit", ci doar de "Pornit" si "Rezerva". Motivul este faptul ca (1) rezervorul e mai jos decat camerele de nivel iar benzina este adusa in carburatoare cu o pompa, pompa controlata electric de logica din TCI -- adica, pe romaneste, nu merge decat cu motorul pornit si ca (2) rezervorul este prevazut cu o valva vacuumatica care se deschide (si lasa benzina sa curga) doar in prezenta vacuumului creat in galeria de admisie de catre motor. Ca atare, pozitia de "oprit" nu se justifica tehnic. "Pornit" e clar ce face iar "Rezerva" trece pe rezerva. Cum adica? Adica, exact ca la mobra de Zarnesti, exista un sorb pe fundul rezervorului si un altul mai sus. Cu cat mai sus? Cu exact cat scrie in talon ca ai rezerva (2,5L). De unde rezulta ca acel comutator se foloseste exact ca robinetul manual de pe vremuri: in mod normal pe "Pornit", iar cand a inceput sa dea in nas ca nu mai are bezina il treci pe "Rezerva" si cauti de mare urgenta o benzinarie. In mod la fel de evident, este total nerecomanbabil sa mergi cu el pus pe "Rezerva" tot timpul -- bine, evident, in afara de cazul in care esti masochist si vrei sa-si petreci noaptea pe marginea drumului sufland in carburatoare namolul tras la finalul benzinei :-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Azi am dat jos numarul MS 09 TJR de pe ea Azi am luat si prima tranta pe pietris, din fericire aproape reusisem sa opresc deci doar m-am rasturnat pe-o parte ca un bolovan si am ramas cu rusinea. In alta ordine de idei, am observat ca switch-ul era pe rezerva. Poate aia era de fapt problema. Inca n-am inteles exact cum sa folosesc corect comutatorul respectiv. Cand alimentez am vreo treaba cu el sau nu? ma bucur ca ai inceput sa faci cunostinta cu ea. da, trebuie sa ai grija sa nu fie pe RES cand alimentezi. ai gasit Owner's Manual? il vrei? Mesaj completat @ dexter Ms Dexter Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 ['SERGHEI42' ..Incearca sa il faci putin mai mare(iesit in exterior), modelul din poza depaseste cu putin motorul,cu siguranta ca unul mai mare asigura o protectie mai buna.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Philip_HD> cu placere. Cand iti aduci aminte, sa treci pe la mine sa-mi dai inapoi si piulita de la intinzator (ce se lipesc astea mici de maini, dom'le!) Sorry, dar mai bine ca s-a lipit de maini decat s-o pierd pe drum O aveam cand ti-am adus cablul, dar am uitat de ea. In alta ordine de idei, chiar nu are nimeni de imprumut o janghina de cablu cu tot cu camasa sa umblu si eu zilele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) ['SERGHEI42' ..Incearca sa il faci putin mai mare(iesit in exterior), modelul din poza depaseste cu putin motorul,cu siguranta ca unul mai mare asigura o protectie mai buna.Spor la treaba. Pai am luat modelul tau ca ,,idee"si am facut deja o ,,matritza" din teava ,,pexal " si am vazut ca este mic.Am facut apoi alt model pe care l-am scos in afara in partea de sus cu 40 cm...urmand dupa indoire sa mai tai din el (sa ramana un minim 35..cred)...O sa folosesc teava neagra pt ca oricum o sa o vopsesc la culoarea sasiului (negru) iar in primavara vreau sa o scot pe toata neagra.Cam greu ssa gasesti in ziua de azi 3 metri de teava de inox de 22 fara sa iti ceara si pe masa si pe tac-su. O sa incerc sa-l scot in afara cam la aceeasi linie cu coburile.Din moment ce coburile ,,latesc"si iti limiteaza libertatea ,,strecurarii"printre masini ,nu ar avea rost sa o latesc si mai mult din crash-bar.Forma este diferita de modelul din carte dar macar am avut o baza de plecare cu dimensiuni ..etc ..Vreau sa prind pe cras -bar si un suport pt piciere . si sa imi permita si montarea unor proiectoare .Stie cineva ce putere are generatorul de 535 ? O tine saracul 150 W fara sa fie ajutat si de baterie? Editat Iulie 30, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Philip_HD> cu placere. Cand iti aduci aminte, sa treci pe la mine sa-mi dai inapoi si piulita de la intinzator (ce se lipesc astea mici de maini, dom'le! ) Si acum, sa raspundem ascultatorilor: 1) Cu cateva, rarisime astazi, exceptii, Yamaha Virago XV535 are doua rezervoare: unul care se vede (si care are pe el busonul) si altul care nu se vede pentru ca se afla fix sub fundul pilotului. Intre ele sunt doua furtune: unul mai gros si altul mai subtire. Ala mai gros e ca sa curga benzina de sus in jos iar ala mai subtire e ca sa iasa aeru, de jos in sus. Din unirea celor doua rezulta ca cele doua rezervoare formeaza un sistem de vase comunicante. Acuma, daca au patit ceva alea doua furtune, e posibil ca rezervorul "de sus" sa fi ramas separat de ala de jos SAU benzina sa curga foarte foarte incet dintr-unul in celalalt -- astfel incat la pompa sa constati ca esti mereu "plin". Intamplator, capacitatea rezervorului de sus este de ~5L, ceea ce se potriveste cu povestea ta. 2) Asa dupa cum scrie si in manual, modelele care au comutator electric de rezerva (aflat in consola dreapta, sub butonul de demaror), nu au pozitie de "Oprit", ci doar de "Pornit" si "Rezerva". Motivul este faptul ca (1) rezervorul e mai jos decat camerele de nivel iar benzina este adusa in carburatoare cu o pompa, pompa controlata electric de logica din TCI -- adica, pe romaneste, nu merge decat cu motorul pornit si ca (2) rezervorul este prevazut cu o valva vacuumatica care se deschide (si lasa benzina sa curga) doar in prezenta vacuumului creat in galeria de admisie de catre motor. Ca atare, pozitia de "oprit" nu se justifica tehnic. "Pornit" e clar ce face iar "Rezerva" trece pe rezerva. Cum adica? Adica, exact ca la mobra de Zarnesti, exista un sorb pe fundul rezervorului si un altul mai sus. Cu cat mai sus? Cu exact cat scrie in talon ca ai rezerva (2,5L). De unde rezulta ca acel comutator se foloseste exact ca robinetul manual de pe vremuri: in mod normal pe "Pornit", iar cand a inceput sa dea in nas ca nu mai are bezina il treci pe "Rezerva" si cauti de mare urgenta o benzinarie. In mod la fel de evident, este total nerecomanbabil sa mergi cu el pus pe "Rezerva" tot timpul -- bine, evident, in afara de cazul in care esti masochist si vrei sa-si petreci noaptea pe marginea drumului sufland in carburatoare namolul tras la finalul benzinei :-) A dracului explicatie Dar am inteles, mersi Mesaj completat ma bucur ca ai inceput sa faci cunostinta cu ea.da, trebuie sa ai grija sa nu fie pe RES cand alimentezi. ai gasit Owner's Manual? il vrei? Mesaj completat @ dexter Ms Dexter Respect N-am gasit Owner's Manual. Il vreau, poate ma mai prind si singur de una-alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Eu am facut rost de teava de inox de 16 ,cu 2 euro metrul ,si vreau sa-mi confectionez un sissy bar,sper sa imi iasa desi nu am unde sa indoi profesional teava,am doar vointa si putina indemanare poate e de ajuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 N-am gasit Owner's Manual. Il vreau, poate ma mai prind si singur de una-alta are 5 MB, nu il pot pune decat pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Multumita d-lui axicos, acum pot umbla cu troasca pana-mi vine al meu de la Yamaha... si nu cu o janghina de cablu, ci cu unul nou-noutz Harleyluja! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 (editat) salut ! YAMAHA VIRAGO XV 535 2YL 1994. am verificat galeriile de admisie, nu am limitare. carburatoarele s-au reglat si sincronizat la mecanic. ieri am facut un test, acul a urcat fain frumos pina la 140Km/h si acolo a ramas. are careva vreo idee ? un amic care s-a uitat la carburatoare mi-a dat o idee, cam traznita. fiecare carburator are alimentari electrice. nu cumva mai exista inca o limitare electrica prin debitul de benzina care ajunge in carburator ? zic si io asa, sper sa nu-mi sara nimeni in cap. Editat August 1, 2010 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 (editat) alimentarile alea electrice sunt pt. incalzitoarele de benzina. n-au nici o treaba cu limitarea. sunt uzuale pe modelele UK sau nordul europei, unde sunt frecvente temperaturi mai scazute. banuiesc ca motorul tau are limitari si/sau in evacuare, la iesirile din cilindrii, tot sub forma de bucse sau saibe obturatoare. Editat August 1, 2010 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 alimentarile alea electrice sunt pt. incalzitoarele de benzina. n-au nici o treaba cu limitarea. sunt uzuale pe modelele UK sau nordul europei, unde sunt frecvente temperaturi mai scazute.banuiesc ca motorul tau are limitari si/sau in evacuare, la iesirile din cilindrii, tot sub forma de bucse sau saibe obturatoare. multzam, ma gindeam si io ca ar fi cam mult un control electronic de debit, pentru anii '94. dar am zis sa intreb. am trimis un mesaj la baietii de la bistrita de unde am luta motorul robikes.ro, si cred ca m-au lamurit. mi-au raspuns ca trebuie sa schimb si jigloarele pt. 50CP, dupa care trebuie facuta iar o reglare si sincronizare de carburatoare. o sa verific si evacuarile. asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 ...mi-au raspuns ca trebuie sa schimb si jigloarele pt. 50CP, dupa care trebuie facuta iar o reglare si sincronizare de carburatoare... ..si ce-au mai spus? Zi tot, daca tot ai inceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) ..si ce-au mai spus? Zi tot, daca tot ai inceput... mda, aici avem un bucurestean dezolat ca v-am deranjat, renunt la detalii, o sa va prezint doar rezultatul. ma gindeam ca mai sunt doritori de a trece de la 25KW la 34KW. Editat August 3, 2010 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) mda, aici avem un bucurestean dezolat ca v-am deranjat, renunt la detalii, o sa va prezint doar rezultatul. ma gindeam ca mai sunt doritori de a trece de la 25KW la 34KW. Acum nu te supara dar chiar nu vad de ce te-ai suparat?!! ) Rugamintea a fost pertinenta chiar daca a fost facuta de un ,,bucurestean\"..) .Detaliile conteaza cel mai mult ,asta daca nu iti faci o afacere din ,,rezultate\"(nu cred ca este cazul la tine).Asa ca fa bine si deranjeaza-ne cat se poate de mult sa vedem daca ne suparam.. .Baga tot ce ai aflat cu punct si virgula . Sa revenim la caprele noastre: ce te face sa crezi ca a ta chiar este limitata si lipsa saltului pe vitezometru nu este din alte cauze..?!De exemplu a mea este tip 3BR adica ..limitata din cate am vazut pe unele site-uri .Nu stiu ce scria in actul original al neamtului ,la RAR a fost trecuta la 40 si ceva de cai si 150 viteza maxima...Cum ma rodea curiozitatea si invidia,am iesit cu ea sambata pe DN1 si am tras de acceleratie .Am ajuns relativ repede la 150 si tot mai urca incet viteza..Daca nu ma apropiam de localitate aveam toate sansele sa ajung la 160.Oricum de la 110 este masochism pur sa te dai pe un virago.Aia nu mai este plimbare ci forja si chin pentru pilot si motor..Am luat si aparatul foto in ideea ca fac fotografii la vitezometru ..iluzii.).Am descoperit si ca mobra mea poate papa 7% ..fara sa aiba greturi. PS :revin cu o intrebare .... Tine alternatorul o pereche de proiectoare ,si-a pus cineva ??...Stiu ca o domnisoara incerca sa faca rost de proiectoare dar nu a mai postat ,,rezultatul final\".. Editat August 3, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Dumneaei are proiectoare de 55W, montate cu ajutorul unui coleg si al unui releu, poseda si un boton pe ghidon ca sa le aprind dupa pofta inimii. Nu le folosesc in oras, nici nu e nevoie, iar afara, la 60-80 km/h nu fac nici o problema, am mers 1-2 ore cu ele aprinse non-stop, nu s-a incalzit nimic. Evit totusi a le lasa aprinse la viteze foarte mici sau cand stau pe loc. Gasesti asa ceva pe la orice magazin auto, releu cu 5 pini pe la orice magazin de electronica, pretul e decent, intre 30 si 120 de ron, in functie de finisaj, aspect etc. Daca iti faci griji foarte mari de consumul electric, poti opta pentru proiectoare pe LED-uri, consuma mult mai putin. Editat August 3, 2010 de borissjohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Relee mici gasesti tot la magazinele auto -- se puneau si la Dacie ca sa nu-ti parleasca contactele din blocul de lumini ;-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Acum nu te supara dar chiar nu vad de ce te-ai suparat?!! ) Rugamintea a fost pertinenta chiar daca a fost facuta de un ,,bucurestean\"..) .Detaliile conteaza cel mai mult ,asta daca nu iti faci o afacere din ,,rezultate\"(nu cred ca este cazul la tine).Asa ca fa bine si deranjeaza-ne cat se poate de mult sa vedem daca ne suparam.. .Baga tot ce ai aflat cu punct si virgula . Sa revenim la caprele noastre: ce te face sa crezi ca a ta chiar este limitata si lipsa saltului pe vitezometru nu este din alte cauze..?!De exemplu a mea este tip 3BR adica ..limitata din cate am vazut pe unele site-uri .Nu stiu ce scria in actul original al neamtului ,la RAR a fost trecuta la 40 si ceva de cai si 150 viteza maxima...Cum ma rodea curiozitatea si invidia,am iesit cu ea sambata pe DN1 si am tras de acceleratie .Am ajuns relativ repede la 150 si tot mai urca incet viteza..Daca nu ma apropiam de localitate aveam toate sansele sa ajung la 160.Oricum de la 110 este masochism pur sa te dai pe un virago.Aia nu mai este plimbare ci forja si chin pentru pilot si motor..Am luat si aparatul foto in ideea ca fac fotografii la vitezometru ..iluzii.).Am descoperit si ca mobra mea poate papa 7% ..fara sa aiba greturi. PS :revin cu o intrebare .... Tine alternatorul o pereche de proiectoare ,si-a pus cineva ??...Stiu ca o domnisoara incerca sa faca rost de proiectoare dar nu a mai postat ,,rezultatul final\".. bei, io mai si glumesc am pus eu doua proiectoare, initial cu becuri de 10W, le-am schimbat cu 35W, si merge. greseala e ca am luat chestii ieftine, deh bugetar, si m-am trezit ca se duc oglinzile de la ploaie. am mers cam o ora cu faza lunga si proiectoare si nu am avut probleme. prea mult nu merg noaptea. cit despre viteza, a mea acu' urca la 140 Km/h, si acolo ramine, la 25KW nu ma intereseaza viteza, dar surplusul de putere este esential la o depasire. normal merg 80-90-100. afaceri nu fac din rezultate, sper sa fie util pentru cei care au 25KW si vor sa urce la 34KW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Moromete,barbatii intotdeauna stiu de gluma...)...Ai dreptate cu puterea.Verifica totusi si evacuarea,eu la un ATV aveam acolo niste ,,conuri"...care obturau gazele..si daca ii pui dop la ,,fund"nu mai poate sa traga pe goarna cat vrea. Boris,deci duce fata fara probleme!! Pe mine exact pt drum lung ma intereseaza ,esti mai vizibil..ai si ceva lumina in plus..O sa dau o fuga in Vitan sa vad ce gasesc sa se pupe si cu motorul.La LED ma gandeam si eu dar parca este prea ,,moderna"solutia pt o virago..(dar si consumul este mic ..corect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 serghei@ Cum merge cu crash bar-ul?Poze ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Aviz amatorilor de corpuri de iluminat de putere pe LED-uri (adica proiectoare, faruri si alte d'astea): este tehnic usor sa alimentezi un LED de putere astfel incat sa tina 10 ani, nu este si la indemana oricarui chinez (!). De asemenea, nu toate LED-urile care "par" albe produc o lumina "alba" -- motiv pentru care la scoala de munte/cercetasi v-a zis sa aveti 1/2 din grup lanterne cu LED si cealalta jumatate d'alea cu bec, ca in caz de ceva sa puteti compara si sa va puteti lamuri ce vedeti. Sub lumina "alba" a multor LED-uri (care e departe de "albul" de la Xenon) foarte multe chestii apar altfel colorate noaptea si, ceea ce este cel mai important, se modifica perceptia profunzimii. O crapatura in asfalt o sa arate intr-un fel iluminata cu H4 si altfel cu un proiector facut din LED-uri de 3W. Nu vreau sa va descurajez, va incurajez doar sa testati "cum se vede" inainte de a da o suma importanta pe astfel de proiectoare -- perceptia difera de la om la om. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.