gabic 72 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Eu am cumparat mobra cu comenzile modificate (puse mai in spate),mi-am cumparat altele evident,si pot sa spun ca cele din imagine nu par a fi comenzi avansate,in opinia mea sunt cele originale Oricum chiar daca ar fi mutate mai in fata .....nu asta inseamna comenzi avansate...traversele care sustin comenzile sunt destul de scurte,comenzi avansate ar insemna,cred eu,15-20 cm mai in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Eu am cumparat mobra cu comenzile modificate (puse mai in spate),mi-am cumparat altele evident,si pot sa spun ca cele din imagine nu par a fi comenzi avansate,in opinia mea sunt cele originale Oricum chiar daca ar fi mutate mai in fata .....nu asta inseamna comenzi avansate...traversele care sustin comenzile sunt destul de scurte,comenzi avansate ar insemna,cred eu,15-20 cm mai in fata. Subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Nu stiu daca e ok sa postez aici , dar VAND FOARTE URGENT YAMAHA VIRAGO 535 /index.php?/topic/172916-bursa-locala/page__st__1730__gopid__2925472#entry2925472 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-virago%20535%20-%20urgent-din-1996-398214.html s-a dat cu ajutorul forumului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 s-a dat cu ajutorul forumului ... s-a cumparat cu ajutorul forumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) Doar ptr Virogari sau Virogisti. /index.php?/topic/666890-comenzi-avansate-virago-535/ S-au cumparat! Comenzile sunt cele originale de Virago, in configuratia de fabrica. Au fost montate pe o comunista bricolata, de aici tija de comanda a schimbatorului altfel. Editat August 23, 2011 de alex_balea84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 stie cineva unde gasesc amortizoare pentru virago? in afara de louis si romimoto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 pe ebay : ebay.co.uk , ebay.de , ebay.fr , ebay.it chiar si pe ebay.com dar te rupe la transport si vama . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UrsuPolar Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salut! Un cablu de acceleratie de Virago 250 din 1992? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Dintre cei care au Viroaga cu comenzi avansate: are cineva idee daca pedala de frana se poate lasa putin mai jos? (la mine-i destul de sus si mi-e cam incomoda pozitia piciorului din cauza ghetelor). Multzam fain si anticipat! P.S.: cine ma poate ajuta cu niste silencere sau sa imi imprumute niste tobe mai "cuminti" doar pentru RAR? Va rog mult! Editat August 29, 2011 de Bobo7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 la autentificare nu ii intereseaza nivelul de zgomot sau mai stiu eu ce . ei nu verifica decat seriile de pe sasiu si motor ca sa corespunda cu ce este in CIV . daca ei sunt nesimtiti si vor spagi , se leaga si de lucrul asta , cel putin in constanta primeaza spaga , chiar daca ai motorul in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 pai SUNT nesimtiti si VOR spagi! vecinul meu a fost cu Viroaga lui la identificare (evacuare identica cu a mea: stock fara silencere sau site) si i-au dat revenire. el a rezolvat problema temporar, acum o luna, cu alte tobe pe care nu le mai are tipul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 poti sa faci o programare la rar in tulcea , eu acolo am facut autentificarea si a fost ok . itp-ul tot in tulcea l-am facut , cu supervizare de la rar ( motorul a fost blocat de rar , ca sa vina sa mai faca si ei odata teste ) , iar tipul care a venit nu a comentat absolut nimic , ba chiar i-a placut cum suna motorul : " toarce frumos " a zis . plus ca atunci aveam alt stop pe spate , pe leduri si alte semnale . atata timp cat motorul are frane si ii merg toate luminile nu a avut nimic de obiectat . si nici eu nu am site pe tobe , dar se aude decent , nu e deranjant sunetul deloc . pai daca aveam direct tevi goale , chiar era o problema . una peste alta , poti sa vezi daca poti sa faci 2 capace care sa intre la fix pe tevi , le dai cate 2-3 gauri si ar trebui sa atenueze cat de cat ca sa nu fie probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 multzam fain de sfat! o sa incerc intai cu capacele. Numai bine & asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Dintre cei care au Viroaga cu comenzi avansate: are cineva idee daca pedala de frana se poate lasa putin mai jos? (la mine-i destul de sus si mi-e cam incomoda pozitia piciorului din cauza ghetelor). Multzam fain si anticipat! P.S.: cine ma poate ajuta cu niste silencere sau sa imi imprumute niste tobe mai "cuminti" doar pentru RAR? Va rog mult! salut, eu am comenzi avansate. la pedala de frana exista un singur reglaj care e pentru cursa moarta. daca vrei sa cobori pedala cred ca ar trebui introdus un distantier intre cablu de frana si pedala, astfel incat ea sa vina mai jos. ceva gen inca un surub... uita-te la prinderea dintre calbu si pedala si vezi ce poti sa adaptezi/sa intercalezi acolo. alta idee nu imi vine. sau cred ca poti sa mai largesti cablul de frana din bratul de la tambur, ca sa vina mai in fata (mai spre pedala). dar atentie in cazul asta la cursa butonului pentru stop, sa nu traga prea mult de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Sau, alternativ, schimba-ti tehnica de pilotaj de la "cu piciorul pe frana" la "cu piciorul langa frana" (stiu ca aproximativ 50% din instructorii din tara predau prima schema, restul a doua). Motocicleta in cauza (a lui viperfx15) am calarit-o si eu si are comenzi avansate din acelea din metal masiv cu drugi cilindrici unde pui piciorul. Tot din cauza cizmei (si a felului in care functioneaza articulatia plantei), nici eu nu puteam sta cu piciorul pe frana (iar instructorul meu nu mi-a predat, in mod special, nici una dintre tehnici) asa ca stateam cu varful cizmei proptit in pedala (si cu arcada piciorului pe scarita, proptita in tocul cizmei). Ca sa calc frana nu faceam decat sa ridic varful cizmei 1cm si sa-l duc in fata inca 1cm -- s-a dovedit a fi mai mult decat suficient pentru traficul din oras si afara. La motorul pe care il am acuma, pedala de frana are "talpa" patrata si mica iar lungimea si pozitia bratului fac, iarasi, imposibil statul pe ea tot timpul. Asa ca acuma stau cu varful cizmei in linie cu pedala (pedala in stanga cizmei) iar cand trebuie sa pun frana, doar ridic varful 1cm si ma duc 2cm spre stanga (spre interior). Fiecare cu stilul sau, iar de obicei comenzile avansate (exceptie alea foarte scumpe) nu [mai] au reglaj pentru inaltimea pedalei de frana, precum comenzile originale. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Got it! Ce-i drept in timpul scolii, am incalecat mai mult un GN pe care-mi statea gheata perfect orizontal pe scarita si abia atingeam pedala, fara s-o apas. O sa-ncerc diseara sa vaz daca-mi iese pozitia. Multzam pt sfaturi! Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Mergi la un sudor cu autogen..incalzeste bratul pedalei si o aduci la pozitia care iti convine pt stilul tau.Merge si la rece dar risti sa scape si poti rupe ,,talpa"..A mea era prea ,,in afara" si ,,prea sus"...ma obliga sa stau cu varful intr-o pozitie total incomoda .Am demontat-o ,am prins-o intr-o menghina serioasa si am ,,strambat-o "(indreptat de fapt ) la o pozitie decenta .Acum este la un cm sub varful piciorului.Doar apas putin si lucreaza.Cand calaresti o mobra este de recomandat sa iti reglezi totul in asa fel incat sa te simti bine pe ea si sa ai totul ,,accesibil"..chiar daca prin asta ,,umbli putin la design ".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Dupa ce ca's incepator, aseara, la prima plimbare de acomodare cu traficul bucurestean, am avut parte de-o "mica" sau "mare" patanie. Cand am ajuns in parcare, am constatat ca imi lipseste un capacel negru de plastic din stanga de la capatul amortizorului, imediat sub ghidon. (cel din poza). Nu stiu cat de mult am mers fara el...sper doar sa nu fi intrat praf pe acolo sa se strice suspensia. Imi poate spune cineva cat de urgent (grav) este? Si daca are vreunul din voi din intamplare un astfel de capac in plus, desi ma indoiesc...sau ce solutii de inlocuire imi dati. La mecanica nu ma pricep mai deloc si de asta intreb aici. Multumesc mult pt sfaturile de pana acum. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 ala e un dop care acopera capacul arcului din furca , posibil sa gasesti ceva asemanator sau poti sa improvizezi dintr-un cauciuc ceva si poti sa pui in amandoua partile ca sa fie identice . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Pe fata la Virago am guma de 3.5-19, asa scrie pe ea cel putin (Metzler). Cam care ar fi echivalenta in dimensiune standard, gen XX / XX / RXX ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 3.00-10 este 90x90x19 , iar 3.5-19 este 100x90x19 . oricum ,cauciuc mai lat de 100 nu intra , cum ar fi 110x90x19 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Multumesc ! Asadar, Viraga mea e echipata cu 100/90/R19 pe fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Cu respecte .... am si eu un necaz..daca are cineva un releu de incarcare ( yamaha virago 250 este in 4 pini ... ) al meu nu mai lucreaza atasez seria ce era pe el... poate ma ajuta cineva ... las si un nr de telefon .. un bep si resun eu 0741325292 seria de pe releu 47x-41 sh569-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc !Asadar, Viraga mea e echipata cu 100/90/R19 pe fata... A se nota ca dimensiunile date de producator sunt 3.00-19 49S pe fata si 140/90-15M/C 70S pe spate. A se nota, de asemenenea, ca producatorul specifica in cartea tehnica a motocicletei chiar si modelele exacte de cauciucuri intentionate a fi montate pe motocicleta, si anume: Bridgestone L303A (fata) + G508 (spate) sau Dunlop F14G (fata) + K425 (spate) -- lucru interesant fiind ca la aceste modele de cauciucuri (de fata, in special) producatorul lor le da dimensiunea in catalog exact ca cea din cartea motocicletei: "3.00-19". In fine, a se nota ca conform legii in vigoare (asa stramba cum e ea si asa coruptibil cum e organul de control), montarea unor anvelope cu alte specificatii dimensionale decat cele din talon este interzisa (si o sa va creeze probleme cel putin la RAR). "90/90-19" si "100/90-19" sunt alte specificatii dimensionale decat "3.00-19". Evident, sunteti cu totii majori si vaccinati si liberi sa faceti cum doriti, eu am vrut doar sa va arat si cum sta treaba oficial. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut,unui tovaras de al meu i-au aparut fisuri/gaurele,in membranele de la carburatoare,iar motorul ii merge neregulat,chiar vrea sa se opreasca,(mai ales la turatii mai mari),imi poate spune cineva unde gaseste noi,si cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.