Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul.:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet.

 

Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate!

 

Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta!

 

Ce ma sfatuiti sa fac ???

 

Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar!

 

Mersi anticipat!

 

Fosta mea mobra avea site demontabile. Desfaci doua suruburi si, gata!, ai mobra cu evacuare stas!

Daca te avantajeaza, da-mi un pm sa vedem cum putem rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul.:what:

 

 

schimba meseriasul, n-are nici scule, nici know-how. crede-ma! mai ales la virago unde sunt unele dintre cele mai simple carburatoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator.

 

Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250.

 

Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta!

 

Eu as vrea sa incerc sa rezolv singur, doar daca demontarea carburatorului nu presupune si refacerea unor reglaje si daca intreaga operatiune e posibil a fi facuta si de catre un ne-mecanic si cu scule uzuale, ca alde mine...:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu cu identificarea....mergi la seful cel mare si fa o reclamatie.IDENTIFICAREA nu are legatura cu starea mobrei..Astea sunt magarii facute de ,,ingineri"..Eu am cumparat masina ..rupta,ruginita..vai steaua ei (fara evacuare si cu motorul fara chiuloasa)..L-am dus pe platforma la RAR si ei au facut identificarea ,lucru care certifica : corectitudinea seriilor sasiu,motor..culoare si tip. Este adevarat ca te poate trimite in boxa pt ITP daca la prima vedere descopera probleme grave iar tu evident ai venit pe ea sau la volanul ei cu ITP valabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seringa, otet sau lichid de frana, baga cu acul pe langa camasa pe sus, lasa sa se scurga, dupa 2 zile merge din nou cablul! :)

 

Nu stiu cum e cu lichidul de frana (banuiesc ca si ala corodeaza) dar otetul rugineste rau. Probabil ar ajuta ceva lubrifiant dupa tratamentul cu otet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ?

Desfaci comenzile din suruburi,apoi prin rotire,te-ar ajuta si ceva solutie facuta cu "detergent".La mine stanga era destul de bine lipita,dar astfel am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ?

Te referi la manere? Daca da atunci pot sa-ti spun cum am facut eu.

Am demontat comenzile (lumini,pornire) si am tras de ele in exterior (mai tare).La mine nu au fost cu nicio siguranta(surub de fixare sau ceva de alt gen)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schema de piese , nu arata nici un surub , deci banuiesc ca e prin presare , pemtru ca nu am vazut filet pe capetele de ghidon . In principiu o sa schimb ghidonul original cu un aftermarket , pentru o pozitie mai comoda , plus manere noi . Am inceput sa desfac motorul bucatele pentru o servisare comleta , si cine stie , poate ii fac si niste comenzi avansate .

 

Si-a pus cineva pe virago cutii laterale din aluminiu pana acuma ? Nu de alta , dar nu prea sunt multumit de coburi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta.

 

 

Corect ce ai zis tu , dar ma refeream la capetele de ghidon , si a manerului cu totul in principiu , nu doar a mansoanelor de cauciuc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: Salut oameni buni ! Am pus si eu Virago 535 3BR , 44cp , 1996 la vanzare .Detaliile le gasiti la topicul de vanzari, mai sus... Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Voi intra si eu saptamana asta in posesia unei Virago 535 negru cu crem. Deocamdata nu am poze cu ea, dar am vazut-o si am stabilit cu proprietarul actual, deci treaba e rezolvata. Pacat ca nu mai am cand sa merg cu ea anul acesta pentru ca a venit frigul. Voi reveni cu fotografii in scurt timp. Daca vreti sa va faceti o idee, arata identic cu motocicleta din link-ul urmator: http://www.permaweb.de/kfzzvk.html Sunt incantat de cum arata (nu am mai vazut in Romania Virago 535 cu schema asta coloristica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Voi intra si eu saptamana asta in posesia unei Virago 535 negru cu crem. Deocamdata nu am poze cu ea, dar am vazut-o si am stabilit cu proprietarul actual, deci treaba e rezolvata. Pacat ca nu mai am cand sa merg cu ea anul acesta pentru ca a venit frigul. Voi reveni cu fotografii in scurt timp. Daca vreti sa va faceti o idee, arata identic cu motocicleta din link-ul urmator: http://www.permaweb.de/kfzzvk.html Sunt incantat de cum arata (nu am mai vazut in Romania Virago 535 cu schema asta coloristica).

 

S-o stapinesti sanatos si sa o exploatezi la maxim si fara evenimente la primavara!

Hai cu primavara mai repede!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele :

- ghidon de virago original , folosit cam 2000km . Pret 200 lei cu transport moca prin posta .

- oglinzi originale de pe virago in stare buna - 120 lei

poze la cele de sus fac saptamana viitoare cand ajung la munca .

 

- gps tracker cu gsm : 250 roni (uzura 2 ore doar de probe )

- oglinzi Iron Cross cu semnalizari pe leduri incorporate in brat - 200 roni ( folosite aproximativ 100km )

 

poze aici pe la jumatatea paginii : http://www.motocicli.../page__st__3650

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu un manual de intretinere si reparatii pentru 535 din 1996? era pe undeva pe acest forum, dar acum nu mai gasesc. multumesc anticipat.

 

am promis ca revin cu poze: :banana:

post-14270-0-03864100-1322340651_thumb.jpg

post-14270-0-81923600-1322340713_thumb.jpg

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu un manual de intretinere si reparatii pentru 535 din 1996? era pe undeva pe acest forum, dar acum nu mai gasesc. multumesc anticipat.

 

am promis ca revin cu poze: :banana:

Cam ruginita saraca... n-a mai fost umblata demult banuiesc.

Manuale gasesti AICI

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ruginita saraca... n-a mai fost umblata demult banuiesc.

Manuale gasesti AICI

:cheers

 

 

multumesc pentru manuale. intr-adevar, nu mai fusese pornita de cateva luni si nu s-a mai mers cu ea de jumatate de an, iar vechiul proprietar o tinea afara. acum i-am curatat rotile si partile cromate (cu cif ;) ) plus ca am polishat toate suprafetele vopsite si arata altfel, dar n-am mai apucat sa fac poze. un crash bar si niste suporturi pentru coburi are cineva (de coburi am facut rost de la pink helmet, caruia ii multumesc :cheers: )? as mai avea nevoie de o carcasa de vitezometru (a mea are o zgarietura destul de adanca in partea stanga) si eventual de un cablu de ambreiaj (al meu are rupt capatul acela filetat din aluminiu, care intra in maneta si pe care sta acea piulita de reglaj, dar functioneaza normal). la primavara ii fac un schimb de ulei si poate de placute, itp, asigurare, numar nou si la drum cu ea. deocamdata sta intr-un garaj, ferita de ploaie si zapada.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...