gabriel chelaru Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Stie cineva unde gasesc carburatoare de 535? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 ce au ale tale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet. Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate! Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta! Ce ma sfatuiti sa fac ??? Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar! Mersi anticipat! Fosta mea mobra avea site demontabile. Desfaci doua suruburi si, gata!, ai mobra cu evacuare stas! Daca te avantajeaza, da-mi un pm sa vedem cum putem rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul. schimba meseriasul, n-are nici scule, nici know-how. crede-ma! mai ales la virago unde sunt unele dintre cele mai simple carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator. Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250. Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta! Eu as vrea sa incerc sa rezolv singur, doar daca demontarea carburatorului nu presupune si refacerea unor reglaje si daca intreaga operatiune e posibil a fi facuta si de catre un ne-mecanic si cu scule uzuale, ca alde mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 seringa, otet sau lichid de frana, baga cu acul pe langa camasa pe sus, lasa sa se scurga, dupa 2 zile merge din nou cablul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Colegu cu identificarea....mergi la seful cel mare si fa o reclamatie.IDENTIFICAREA nu are legatura cu starea mobrei..Astea sunt magarii facute de ,,ingineri"..Eu am cumparat masina ..rupta,ruginita..vai steaua ei (fara evacuare si cu motorul fara chiuloasa)..L-am dus pe platforma la RAR si ei au facut identificarea ,lucru care certifica : corectitudinea seriilor sasiu,motor..culoare si tip. Este adevarat ca te poate trimite in boxa pt ITP daca la prima vedere descopera probleme grave iar tu evident ai venit pe ea sau la volanul ei cu ITP valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 seringa, otet sau lichid de frana, baga cu acul pe langa camasa pe sus, lasa sa se scurga, dupa 2 zile merge din nou cablul! Nu stiu cum e cu lichidul de frana (banuiesc ca si ala corodeaza) dar otetul rugineste rau. Probabil ar ajuta ceva lubrifiant dupa tratamentul cu otet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 problema cu releul de incarcare rezolvata, cu costuri civilizate. multumesc lui /index.php?/user/65068-metricmotion/ pentru releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ? Desfaci comenzile din suruburi,apoi prin rotire,te-ar ajuta si ceva solutie facuta cu "detergent".La mine stanga era destul de bine lipita,dar astfel am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ? Te referi la manere? Daca da atunci pot sa-ti spun cum am facut eu. Am demontat comenzile (lumini,pornire) si am tras de ele in exterior (mai tare).La mine nu au fost cu nicio siguranta(surub de fixare sau ceva de alt gen) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 In schema de piese , nu arata nici un surub , deci banuiesc ca e prin presare , pemtru ca nu am vazut filet pe capetele de ghidon . In principiu o sa schimb ghidonul original cu un aftermarket , pentru o pozitie mai comoda , plus manere noi . Am inceput sa desfac motorul bucatele pentru o servisare comleta , si cine stie , poate ii fac si niste comenzi avansate . Si-a pus cineva pe virago cutii laterale din aluminiu pana acuma ? Nu de alta , dar nu prea sunt multumit de coburi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta. Corect ce ai zis tu , dar ma refeream la capetele de ghidon , si a manerului cu totul in principiu , nu doar a mansoanelor de cauciuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Salut oameni buni ! Am pus si eu Virago 535 3BR , 44cp , 1996 la vanzare .Detaliile le gasiti la topicul de vanzari, mai sus... Editat Noiembrie 17, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salutare! Voi intra si eu saptamana asta in posesia unei Virago 535 negru cu crem. Deocamdata nu am poze cu ea, dar am vazut-o si am stabilit cu proprietarul actual, deci treaba e rezolvata. Pacat ca nu mai am cand sa merg cu ea anul acesta pentru ca a venit frigul. Voi reveni cu fotografii in scurt timp. Daca vreti sa va faceti o idee, arata identic cu motocicleta din link-ul urmator: http://www.permaweb.de/kfzzvk.html Sunt incantat de cum arata (nu am mai vazut in Romania Virago 535 cu schema asta coloristica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salutare! Voi intra si eu saptamana asta in posesia unei Virago 535 negru cu crem. Deocamdata nu am poze cu ea, dar am vazut-o si am stabilit cu proprietarul actual, deci treaba e rezolvata. Pacat ca nu mai am cand sa merg cu ea anul acesta pentru ca a venit frigul. Voi reveni cu fotografii in scurt timp. Daca vreti sa va faceti o idee, arata identic cu motocicleta din link-ul urmator: http://www.permaweb.de/kfzzvk.html Sunt incantat de cum arata (nu am mai vazut in Romania Virago 535 cu schema asta coloristica). S-o stapinesti sanatos si sa o exploatezi la maxim si fara evenimente la primavara! Hai cu primavara mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 S-o stapinesti sanatos si sa o exploatezi la maxim si fara evenimente la primavara! Hai cu primavara mai repede! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) Vand urmatoarele : - ghidon de virago original , folosit cam 2000km . Pret 200 lei cu transport moca prin posta . - oglinzi originale de pe virago in stare buna - 120 lei poze la cele de sus fac saptamana viitoare cand ajung la munca . - gps tracker cu gsm : 250 roni (uzura 2 ore doar de probe ) - oglinzi Iron Cross cu semnalizari pe leduri incorporate in brat - 200 roni ( folosite aproximativ 100km ) poze aici pe la jumatatea paginii : http://www.motocicli.../page__st__3650 Editat Noiembrie 25, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) ma poate ajuta cineva cu un manual de intretinere si reparatii pentru 535 din 1996? era pe undeva pe acest forum, dar acum nu mai gasesc. multumesc anticipat. am promis ca revin cu poze: Editat Noiembrie 28, 2011 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 ma poate ajuta cineva cu un manual de intretinere si reparatii pentru 535 din 1996? era pe undeva pe acest forum, dar acum nu mai gasesc. multumesc anticipat. am promis ca revin cu poze: Cam ruginita saraca... n-a mai fost umblata demult banuiesc. Manuale gasesti AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Cam ruginita saraca... n-a mai fost umblata demult banuiesc. Manuale gasesti AICI :cheers multumesc pentru manuale. intr-adevar, nu mai fusese pornita de cateva luni si nu s-a mai mers cu ea de jumatate de an, iar vechiul proprietar o tinea afara. acum i-am curatat rotile si partile cromate (cu cif ) plus ca am polishat toate suprafetele vopsite si arata altfel, dar n-am mai apucat sa fac poze. un crash bar si niste suporturi pentru coburi are cineva (de coburi am facut rost de la pink helmet, caruia ii multumesc )? as mai avea nevoie de o carcasa de vitezometru (a mea are o zgarietura destul de adanca in partea stanga) si eventual de un cablu de ambreiaj (al meu are rupt capatul acela filetat din aluminiu, care intra in maneta si pe care sta acea piulita de reglaj, dar functioneaza normal). la primavara ii fac un schimb de ulei si poate de placute, itp, asigurare, numar nou si la drum cu ea. deocamdata sta intr-un garaj, ferita de ploaie si zapada. Editat Noiembrie 28, 2011 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.