Elmann Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Motorul merge bine, mai bine decat inainte, dupa reparatia la starter clutch dar se aude un sunet ciudat cand ii dau gaz un hamait foarte subtil : http://www.youtube.com/watch?v=xXod8cuJE7E Nu-mi aduc aminte daca facea la fel inainte sa-i fac reparatia asta . Ce poate fi? Oare sa fie asemanator cu asa ceva? vezi la final ca face comparatie before and after) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Oare sa fie asemanator cu asa ceva? vezi la final ca face comparatie before and after) Da am ascultat. Nu despre sunetul de batai e vorba la mine. Nu sesizez dpdv asta de vedere nicio diferenta fata de cum era inainte . La mine se aude un sunet ca un hmmmmm, hmmmm, hamait, humming in engleza imediat dupa ce inchid gazul. Nu bazait, nu bataie. Editat Iulie 19, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 cam in ce pret ar fi astea si de pe ce motor au fost date jos mai exact ? Au fost date jos de pe un Suzuki VX. La pret, discuta cu omul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Esti de "geniu"... nu exista. Altfel o comandam de mult... exista doar instalatia electrica cu tot cu mufa, la un pret exagerat. Tu ce credeai, ca vreau o mufa "cu 9 pini", oricum ar fi ei? Dezmembram un pc si gaseam una, daca asta era problema... Si tu esti de ,,coma"...) Unde dracu crezi ca poti gasi o mufa noua ...si de ce te-ar deranja alta mufa care face acelasi lucru ...? Totusi mobra are ceva ani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 pai nu ma deranjeaza daca se potriveste ) din partea mea poate sa fie facuta din fier-beton sau cascaval ) totul e sa se potriveasca... si pana acum nu am gasit. ieri mi-a trimis cineva prin posta o mufa de geamuri electrice de cielo... 98% la fel. dar aia 2% fac diferenta si pur si simplu nu intra. la prima vedere parea la fel si m-am bucurat, dar din pacate nu se infige in releu... nu tin sa fie noua, sau originala, sau frumoasa, sau sexoasa.... doar sa fie buna, sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) pai nu ma deranjeaza daca se potriveste ) din partea mea poate sa fie facuta din fier-beton sau cascaval ) totul e sa se potriveasca... si pana acum nu am gasit. ieri mi-a trimis cineva prin posta o mufa de geamuri electrice de cielo... 98% la fel. dar aia 2% fac diferenta si pur si simplu nu intra. la prima vedere parea la fel si m-am bucurat, dar din pacate nu se infige in releu... nu tin sa fie noua, sau originala, sau frumoasa, sau sexoasa.... doar sa fie buna, sa se potriveasca. Papuci noi,,individuali " in mufe. Cam greu cu potriveala la japo . Editat Iulie 20, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 da, stiu... iti dai seama ca, in ultima instanta, asta o sa fac. sau, ma gandeam ca mai bine cositoresc firele direct pe pinii releului, sunt mai mici sansele sa faca atingere intre ei. dar preferam sa fac rost de o mufa... si o alta problema e ca, pana acum, n-am gasit papuci asa mici. bine, nici n-am cautat f mult pt ca n-am avut timp sa ajung pe la magazine de electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neaFane Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Eu folosesc Motul seria 7000 . 20 W50 și sunt mulțumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 intrebare: a incercat careva sa monteze o roata mai lata(120-130) pe fata la un 535, daca da a schimbat si jugurile iar roata a fost respitata sau adaptata de la alt model. ma intereseaza ceva de genul cum e in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Va salut! Ma puteti indruma unde sa gasesc mai repede un cablu de soc pentru viroaga mea 250? L-am demontat pe al meu azi si am constatat ca era rupt la mijloc din cauza ca ruginise, camasa e buna dar se pare ca nu am cum sa pun alt cablu si tre sa gasesc unul nou cu tot cu camasa. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Va salut! Ma puteti indruma unde sa gasesc mai repede un cablu de soc pentru viroaga mea 250? L-am demontat pe al meu azi si am constatat ca era rupt la mijloc din cauza ca ruginise, camasa e buna dar se pare ca nu am cum sa pun alt cablu si tre sa gasesc unul nou cu tot cu camasa. Multumesc vezi ca exista chit de reparatie, merge sa pui si de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) vezi ca exista chit de reparatie, merge sa pui si de bicicleta.Multumesc, am reusit sa-l fac Acu mai revin cu o intrebare. Cand pun carburatorul la loc, cum fac cu mansonul ala de sus, cel de aer? nu mai reusesc sa-l scot cat sa intre pe carburator si sunt blocat in chestia asta Editat Iulie 23, 2013 de catalindm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Cand pun carburatorul la loc, cum fac cu mansonul ala de sus, cel de aer? nu mai reusesc sa-l scot cat sa intre pe carburator si sunt blocat in chestia asta Poate te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Eu am bagat mana pe gaura de la filtrul de aer si am reusit sa-l imping de acolo. A trebuit sa insist putin dar am reusit. Sau sa incerci sa bagi 2 degete din exterior pe gaura mansonului si sa tragi cumva de el. Nu stiu cat o sa te ajute ce am scris eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Poate te ajuta Nu merge filmuletul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Poate te ajuta Multumesc, il stiu pe de rost filmuletul, ca am tot cautat genul acesta de filmulete inainte sa ma apuc de dat jos carburatorul. Eu am bagat mana pe gaura de la filtrul de aer si am reusit sa-l imping de acolo. A trebuit sa insist putin dar am reusit. Sau sa incerci sa bagi 2 degete din exterior pe gaura mansonului si sa tragi cumva de el. Nu stiu cat o sa te ajute ce am scris eu ... Cam asa am procedat si eu. Intr-un final, l-am tot pilit si modificat ca sa il pot mufa pe carburator cat de cat. E invechit cauciucul si nu mai e asa moale si manevrabil, cum e probabil cand e nou, de m-am chinuit pana l-am pus intr-o pozitie in care sa il tina colierul. Acum pe langa galeria de admisie pe care am comandat-o deja de pe ebay, o sa comand si cauciucul asta, ca sa le schimb pe amandoua in acelasi timp. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Daca il incalzesti se mai inmoaie... pune feonul pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Daca il incalzesti se mai inmoaie... pune feonul pe el ) am facut si asta, ca am la serviciu un feon mai puternic, special pentru nu stiu ce. asta a fost chiar ultima solutie si asa am reusit sa-l pun cat de cat pe pozitie. ce mi-am mai fript degetele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Eh, sacrificii... Bine macar ca ai reusit. Nu prea imi dau seama de ce a fost asa greu, la mine e ok, il pot monta si demonta oricand, fara mari probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) A fost mai greu pentru ca nu mai e asa moale cauciucul, e chiar tare si nu mufa deloc pe carburator, cat sa-i pun colierul, plus ca m-am chinuit enorm sa-l cobor, pur si simplu nu vroia. Chiar sunt curios cand o sa fie, cum e piesa asta cand e noua, ca asta al meu zici ca ii din plastic, nu cauciuc, asa tare s-o facut in timp. Editat Iulie 24, 2013 de catalindm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 la cat ai gasit galeria de admisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) cu vreo suta de euro am luat eu una noua (pt virago de 250), acum vreo 2 ani. de la MyMoto. piesa de origine. Editat Iulie 24, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 la cat ai gasit galeria de admisie? 18 dolari, made in hong kong, cu livrare gratuita. stiu, nu-i originala, dar nici 100 de euro, chiar nu-mi permit. acu am sa vad cand imi ajunge cat de buna ii link: http://www.ebay.com/itm/151076640994?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 ok merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Daca saptamana asta m-am bagat sa rezolv cablul de soc, am zis sa curat si carburatorul, ca tot il dau jos. Vreau doar sa va arat cum arata carburatorul meu inainte si dupa. Nu vreau sa zic nimic de rau despre vechiul proprietar, dar intr-o luna de cand am cumparat motorul, am descoperit ca nu l-a pastrat deloc in conditii acceptabile macar. Carburatorul l-am desfacut total, curatat piesa cu piesa, cele mari tinute in decarbusolv peste noapte, restul curatate cu spray de carburatoare. Pot sa zic ca se simte diferenta, motorul mere mai rotund, in mers parca nu se mai chinuie in accelerare si tureaza natural, asta sigur vine de la jiglere care acum sunt curatate. Probabil ca am sa fac asta la fiecare inceput de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.