Geo_ZGA Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Din vorba in vorba, pt viroguta mea de 250 am primit mai multe recomandari pt Bel Ray 20w50 (m-am gandit sa iau mineral in loc de semisintetic)... sa merg pe 15w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 exact asta am remarcat si eu. diferenta de aderenta, la dej't, la unghie, e notabila intre discurile vechi si cele noi. inca o precizare: din curiozitate am pus un disc vechi langa unul nou si am remarcat pe pasta placilor de ambreiaj pe care le-am inlocuit o crusta dura si lucioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 buna. acuma ca a venit vremea buna am vrut si eu sa scot bestia la o plimbare.. am schimbat filtrul de benzina, am bagat benzina in ea, am pus bateria , dar cand sa-i dau cheie a inceput sa se chinuie sa porneasca si sa bazaie foarte ciudat pe sub sa.. m-am uitat sa vad de unde vine si am constatat ca in partea opusa pompei de benzina unde cred eu ca e bobina de aprindere chestia aia tremura si face ca toti dracii... care o fi problema oare, v-ati mai intalnit cu asa ceva si despre ce o fi vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 buna. acuma ca a venit vremea buna am vrut si eu sa scot bestia la o plimbare.. am schimbat filtrul de benzina, am bagat benzina in ea, am pus bateria , dar cand sa-i dau cheie a inceput sa se chinuie sa porneasca si sa bazaie foarte ciudat pe sub sa.. m-am uitat sa vad de unde vine si am constatat ca in partea opusa pompei de benzina unde cred eu ca e bobina de aprindere chestia aia tremura si face ca toti dracii... care o fi problema oare, v-ati mai intalnit cu asa ceva si despre ce o fi vorba? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 E posibil sa fie bateria terminata....ai pus-o pe redresor ? Si eu am patit ceva asemnanator anu' trecut si era de la baterie (omoram demarorul daca mai incercam)...Ia curent de la o masina sau pune bateria pe redresor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 E posibil sa fie bateria terminata....ai pus-o pe redresor ? Si eu am patit ceva asemnanator anu' trecut si era de la baterie (omoram demarorul daca mai incercam)...Ia curent de la o masina sau pune bateria pe redresor! cum ziceam... de zgomotu si vibratia aia mi-e frica... o sa incarc bateria si mia incerc maine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Incarca bateria sau pune una noua. Asa se aude releul de pornire cand bateria e terminata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Incarca bateria sau pune una noua. Asa se aude releul de pornire cand bateria e terminata. ok, daca si maine face la fel ii schimb bateria. mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ustumic Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Increarca sa ii dai curent de la masina intai inainte sa cumperi alta baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 ...posibil releul starterului. Baterie descarcata. Redresor pus la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) Ieri pentru ca am terminat rodajul am schimbat uleiul, filtrul, "valvolina" am reglat jocul la culbutori (inghesuita operatie) 0,1 admisie- 0,15 evacuare, sincronizat carburatoare, reglat relanti si am iesit la o tura via Branesti - Fundulea cu intoarcere pe autostrada , viteza pe prima parte 60 -80- 100 la intors 100-110 si am stat de proba cam 30sec la 140. Acum vin intrebarile adresate celor cu 535. Cam cum apreciati ca vi se incalzeste motorul (pe vremea asta bineinteles) pentru ca la 60-80 km/h chiulasele sunt caldute cilindrii cred ca au cam 70 grade(se poate tine mana pentru scurt timp pe ei dupa 100km/h cilindrii cat si carterul din jurul lor "sfar", chiulasele cred ca pe la 60 grade. Este normal? Pana la 80 km/h nu prea se simt vibratiile de la motor dupa incepe sa vibreze destul de tare cu amplitudine maxima pe la 90 (se observa pe oglinda) pe la 100 -110 se mai potoleste treaba si pare viteza de croaziera. E ok? Dupa 120km/h pare mai dificil de condus (poate si din cauza calitatii asa zisei autostrazi) si este destul de stresant iar suspensia mi se pare cam rigida.Voua cum vi se pare? La 140km/h daca nu aveam parbriz cred ca eram mancat pentru ca simteam ca si picioarele imi sunt suflate de pe scari.No comment. Consumul mediu pe perioada rodajului a fost de 4,5% (viteza 100km/h +.- asa cum se cere ca sa nu fie constanta) V-as ruga sa-mi raspundeti si mie ca sa-mi dau seama daca se comporta cat decat normal. Va rog nu ma ignorati pentru ca eu presupun ca acest forum este facut ca sa schimbam experienta si sa ne ajutam ca sa nu mai descoperim singuri America. Spun asta deorece cu doua pagini mai inainte cerusem niste opinii la care nu am niciun primit raspuns dar prin faptul ca ceea ce mi se parea mie in neregula era prea evident am evitat sa-mi distrug motorul (era vorba de roata din spate care mergea prea greu) Editat Martie 22, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Si eu am patit aceeasi faza la Gs500, credeam ca-i ceva grav la motor, m-a cam ingrijorat, banuiam de fapt rotile dintate de la demaror ca produc zgomotul asta si nu angreneaza corect, dar de fapt era doar bateria descarcata. Tot facea figuri,nu mai tinea curent asa ca mi-am luat o baterie noua si nu mai am nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Se poate observa si pe becul de neutral care scade mult in intensitate cand este actionat demarorul. Zgomotul vine de la releul de starter care este actionat de buton face clamp si stabileste contactul la electromotorul de pornire, acesta suge mult curent dar bateria fiind slaba scade tensiunea astfel ca bobina releului nu mai are puterea sa atraga electrogmagnetul cu contacte asa ca se deface contactul electromotorului, tensiunea creste si releul anclanseaza din nou si tot asa, un fel de sonerie buzz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) vlad58, on 22 Mar 2014 - 13:28, said: ...cu doua pagini mai inainte cerusem niste opinii la care nu am niciun primit raspuns... Pai intrebarile tale erau goale, lipsite de fond... acum este altceva!- La peste 60km in acest anotimp racirea motorului nu creeaza probleme. Chiar si pe ca nicula, cu o carburatie corecta este ok. Suprafata radianta la cilindrii/chiulase este calculata sa poata disipa caldura la o utilizare corecta in orice conditie. - Vibratia de ce este generata? Fiind legata de viteza tind sa cred ca provine din roti prost centrate/echilibrate. Daca era vibratie de motor se produce in orice treapta de viteza dar la o turatie anumita - motor dezechilibrat(reparatie defectuasa). - Chopper-ul este un motor de agrement, plimbari de placere... nu-i place viteza si drumurile lungi(alegerea ta nu a fost buna). Dinamica si pozitia corpului este pentru 70-90km. Viteze mai mari creeaza disconfort, nesiguranta si instabilitate(situatii care pot genera accidente). Sfatul meu este sa-ti iei un naked care la 120 -150km iti poate oferi siguranta de care ai nevoie si cu care poti parcurge distante mult mai mari. Chopper-ul asigura puterea si viteza necesara pentru o depasire rapida sau alta situatie ivita in trafic... te ti bine de ea si accelerezi cu tot disconfortul pana poti reveni la starea anterioara. Pentru viteze mai mari sunt S-urile sau SS-urile care au o dinamica specifica! - 4,5% cand rulezi cu 100km este un consum bun. ====== Motoreala placuta in continuare si sa ne vedem sanatosi pe sosea! Editat Martie 23, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virago535RWB Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Incarca bateria sau pune una noua. Asa se aude releul de pornire cand bateria e terminata. exact...cat mai repede sa-ti schimbi bateria...zic eu...tot asa era si la mine...si la un amic..ghinionul lui in schimb a fost ca din cauza bateriei moarte sau cu probleme(poate sa aiba deja si un scurt intre lamele) poate sa-ti omoare si releul de incarcare....ce-i scump...mai bine schimbati bateria, decat sa-ti para rau dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Cristi merci pentru raspuns , daca era sa merg cu 70 -90 km ramaneam la cel de 150 care are si motor balansat si la viteza asta consuma 2,5%, problema apare atunci cand te deplasezi pe o sosea si vrei sa fii in siguranta trebuie sa mergi cu "sirul" se merge cu 100 mergi cu 100 se merge cu 130 mergi cu 130. Eu fac drumuri lungi si iti garantez ca pentru mine este mult mai comod si placut stilul chopper-cruiser (de gusturi nu se discuta).Vibratia vine de la motor si ca la batrana Dacie 1300 are rezonante in cadru la anumite viteze, turatii, sarcina, exclus un dezechilibru al rotilor.Pe mine ma interesa daca se simte si la voi motorul vibrand, totusi e un V2, pentru ca la mine vibratia e comparabila cu cea de la cruiserul de 150, monocilindru motor balansat, m-as fi asteptat ca la asta de 400 fiind mai masiva sa nu pre am (nu am mers pe 535 sau alt V2 pana acum). Intrebarea cu roata din spate care se invarte greu nu prea era goala pentru ca am avut un defect de fabricatie-montaj la cardan. Numai bine si asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virago535RWB Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Cristi merci pentru raspuns , daca era sa merg cu 70 -90 km ramaneam la cel de 150 care are si motor balansat si la viteza asta consuma 2,5%, problema apare atunci cand te deplasezi pe o sosea si vrei sa fii in siguranta trebuie sa mergi cu "sirul" se merge cu 100 mergi cu 100 se merge cu 130 mergi cu 130. Eu fac drumuri lungi si iti garantez ca pentru mine este mult mai comod si placut stilul chopper-cruiser (de gusturi nu se discuta).Vibratia vine de la motor si ca la batrana Dacie 1300 are rezonante in cadru la anumite viteze, turatii, sarcina, exclus un dezechilibru al rotilor.Pe mine ma interesa daca se simte si la voi motorul vibrand, totusi e un V2, pentru ca la mine vibratia e comparabila cu cea de la cruiserul de 150, monocilindru motor balansat, m-as fi asteptat ca la asta de 400 fiind mai masiva sa nu pre am (nu am mers pe 535 sau alt V2 pana acum). Intrebarea cu roata din spate care se invarte greu nu prea era goala pentru ca am avut un defect de fabricatie-montaj la cardan. Numai bine si asfalt curat! Sal. Vibratiile se simt si la 535...mai ales la turatii mai mari, cand mergi cu 80-100 deja se simte bine, dar sincer nu asa de tare totusi ca sa deranjeze la viteza asta... dar ma gandesc ca la unul de 1100 de ex...nu se mai simte ...cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Multumesc pentru raspunsul punctual,si nu, vibratiile nu deranjeaza dar apar mai pregnant si daca tot ai fost amabil sa-mi raspunzi as mai avea o intrebare, la ce viteza esti obsnuit sa mergi, unde se simte 535ul cel mai bine? daca nu ai parbriz raspunsul tau ar putea fi distorsionat pentru ca nici nu as concepe sa merg fara si face diferenta. Editat Martie 23, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virago535RWB Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Am parbriz, intradevar nu inalt de tot, dar ajuta mult... 535-ul sincer se simte bine in jur de 90km/h ...peste...pai se poate, hai sa zicem la o depasire mai mergi pana la 120-130 cu ea... dar viteza asta nu este pentru ea s-o fortezi pe drum intins...pana la 100 max, din experienta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) ...se merge cu 100 mergi cu 100 se merge cu 130 mergi cu 130... ...Intrebarea cu roata din spate care se invarte greu nu prea era goala pentru ca am avut un defect de fabricatie-montaj la cardan... Acum nu am timp sa dezvolt subiectul... o voi face pe viitor... si nu neaparat pentru tine ci si pentru alti posibili interesati. La pete 70 km ai nevoie de parbriz... se schimba total datele problemei. Vreau insa sa subliniez sunt doua aspecte: - merg de peste 40 de ani pe doua roti. In acest timp am avut in posesie mai multe genuri de motoare, apoi am avut ocazia sa merg si pe genurile cu care nu m-am impacat(teste facute pe la intruniri cu motoare imprumutate). Varsta si experienta m-au invatat sa stiu sa-mi aleg exact motorul care ma satisface din toate punctele de vedere. Citeste sectiunea "accidente" si ai sa vezi ce inseamna sa nu sti sa-ti alegi singur motorul... in prea multe cazuri a doua sansa nu mai exista! - repet chopper-ul nu-i "racheta" chiar daca are 1600 cmc. Am XV-535 cu care merg zilnic(drumuri de oras) dar am facut si drumuri lungi de cca 600 km(dintr-o bucata cu opriri scurte pentru necesitati sau o tigara). Atunci cand a fost nevoie am fugit cu peste 150 km pe distante apreciabile fiindca motorul poate, dar stabilitatea si siguranta mea erau sub orice critica ca sa nu pomenesc si de disconfortul creat la aceasta viteza, care in scurt timp te obosea si te obliga sa reduci viteza. Povestea cu trebuia musai sa mergi cu 130 poti sa i-o spui lui "mutulica" de la gradinita... daca iesi pe autostrada unde se merge "tare" ai sa constati ca tu mergand cu doar 100 ai sa depasesti multe masini conduse de soferi ce nu au logica ta. In plus fata de auto, o moto nu are "dileme" in a depasii sau a fi depasit... ca am dreptate? Ai sa te convingi singur! PS. La mine nu apar vibratii la cresterea vitezei, in schimb curentul de aer parca te desprinde de ea incepi sa nu o mai simti, moment in care incepe sa apara nesiguranta, disconfortul de care am pomenit... picioarele in fata si bustul drept este pozitia cu cea mai proasta dinamica. Roata din spate nu trebuie sa se roteasca greu, apeleaza la un mecanic. Centreaza si echilibreaza rotile, presiunea in pneuri, dau vibratii la anume viteza in furca dar si in cadru... daca maresti viteza vibratiile se diminueaza sau chiar dispar. Editat Martie 23, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 multumesc tuturor pentru raspunsuri. intr-adevar era bateria, dupa o incarcare sanatoasa nu mi-a mai facut probleme. ce mai imi ramane de facut acuma e sa schimb uleiul si sa-i reglez carburatoarele pt ca mi se pare ca merge putin in "suturi" mai ales la turatii mici ( cel putin asta cred eu ca trebuie sa fac...). ride safe \m/ multumesc tuturor pentru raspunsuri. intr-adevar era bateria, dupa o incarcare sanatoasa nu mi-a mai facut probleme. ce mai imi ramane de facut acuma e sa schimb uleiul si sa-i reglez carburatoarele pt ca mi se pare ca merge putin in "suturi" mai ales la turatii mici ( cel putin asta cred eu ca trebuie sa fac...). ride safe \m/ Este cineva care cunoste bine Virago, posesor sau nu, prin Constanta? mi-ar prinde bine cineva care sa ma ajute cu unele nelamuriri si intrebari si una e sa vorbesti pe net si alta e sa vorbesti fata in fata. Daca este cineva pe forum sau cunoasteti pe cineva astept mesaj pe privat. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Cristi am permis din '76 ca si tine am avut si am condus multe tipuri de comuniste, am facut pauza din '87 pana in '08 cand mi-am luat inima in dinti si mi-am luat din nou motor. Fiecare are stilul lui de condus si da ca sa fii in siguranta atunci cand sirul merge cu 130 cu 130 mergi si tu. Personal ma simt mai sigur pe motor (stiu ca este o aparenta dar asa simt eu), acum umblu cu masina doar daca este musai, nu sunt atehnic si ma descurc cu orice, mecanica, electronica, calculatoare, constructii (asta este si meseria mea), stiu cand o vibratie este data de o roata (imi centram singur rotile) si cum s-o umflu, la vremea respectiva Intrebasem de roata din spate pentru ca era posibil sa se invarteasca mai greu din cauza semeringurilor noi si a "valvolinei" dar nu eram sigur. Cauza a fost axul cardanic care la partea dinspre motor nu intra pana la siguranta in mufa cu vreo 2 mm iar inspre reductor axul avea sanfrenul prea lung,practic se fortau la montarea reductorului pe bascula vreo 3mm. Treaba asta ducea la fortarea rulmentilor de la reductor, motor si bascula, plus deplasarea spre dreapta a rotii spate cu vreo 2 cm (dar asa era aliniata). Iti dai seama ce effort era in cadru.Am rezolvat-o prin lungirea canelurilor de pe axul cardanic si scurtarea axului in dreptul sanfrenului. Pentru ca roata spate nu se mai alinia am rectificat gaura de pe bascula si acuma totul este brici. Sper ca-ti dai seama ca nu am nevoie de mecanic ceea ce doream si adresasem rugamintea, eu era o simpla informatie de normalitate ca sa stiu daca trebuie sa iau sau nu masuri. Cu stima asfalt curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 ...Fiecare are stilul lui de condus si da ca sa fii in siguranta atunci cand sirul merge cu 130 cu 130 mergi si tu.... Eu nu merg niciodata intr-un sir de masini, ori le depasesc, ori ma las depasit... dintr-un milion de motive. Ai sa le descoperi pe pielea ta atunci cand ve-i merge pe motor... Ok, ai dreptate fiecare are propia parere... eu consider ca nici un cruiser(am testat mai multe modele) la 130 nu iti confera siguranta si confort in conducere! Pilotarea la aceasta viteza este obositoare, conduci crispat iar dupa un drum de cateva ore esti deja epuizat. Spun asta facand comparatie cu un naked care la 150 nu-ti creaza decat placere. Configuratia unei motociclete este facuta din proictare cu o destinatie precisa, unde printre mult alte date tehnice se staileste pozitia pilotului functie de viteza(una din cele mai importante criterii). Dupa cca 4-5 ore de stat in sa incepi sa-ti plimbi bucile in toate pozitiile posibile... asta-i "reversul" la mersul lindelungat pe un motor de agrement! Masele sunt altfel repartizate... Pana si distanta de franare este diferita... Din acest motiv nu ve-i merge niciodata cu un grup format din naked-uri sau "S"-uri, ve-i cauta cruisere sau chiar comuniste... restul sunt vorbe! Cu asta am incheiat acest subiect. ==== Cu ce viteza circul eu? Ti-am raspuns anterior! Hai sa revin mai detaliat: De regula in hoinarelile mele strabat intre 500 si 1600 km evident facuti in cateva zile. Fiind plimbari de placere nu sunt legat de termene precise de a ajunge la destinatie, opresc unde am chef si unde gasesc o locatie mai izolata cu apa, lemne de foc, iarba pentru cort si multa liniste... Evident viteza de "croaziera" este 40-50-60 prin munti, 70-90-100 pe sosele ce nu au nimic de admirat, dar am mers si cu peste 150 aunci cand am fost presat de o urgenta in urma unui telefon(constanta-bucuresti in mai putin de 2 ore), in nici un caz presat de trafic! La peste 300km pe zi apare disconfortul, se simte avantajul nakedului, iar placerea mersului pe doua roti dispare. De ce am XV535? Fiindca nu circul pe distante mari(99% din drumuri inseamna mersul zilnic la servici), fiindca imi place aspectul si sunetul ei, fiindca are puterea de care am nevoie atunci cand este cazul si este foarte facila la mersul de oras si foarte usoara, fiindca atunci cand plec la drumuri lungi o fac din placerea de a merge pe doua roti, fara a fii constrans sa parcurg distante mari intr-o singura etapa... Am si nipru care este greoi in traficul din bucuresti, aproape imposibil. Vreau sa spun ca un drum de 500 de km dintr-o bucata facuti pe nipra ma simt mai putin "daramat" decat pe virago - si asta doar din cauza pozitiei din sa unde nu am probleme cu sezutul sau coloana. La amandoua imi plac motoarele - singurul lucru comun. Daca ai gasit probleme tehnice la transmisie este normal ca aceasta sa functioneze defectuos. Ai scris ca nu esti atehnic, ca te pricepi un pic la toate... Indiferent ca este rulment, lagar sau balama, cablu sau alt mecanism nu trebuie sa culiseze impanat, agatat, gripat sau rontait! PS. Daca te pasioneaza hoinareala te pot invita prin iunie-iulie(depinde de vreme) la un circuit care cuprinde transalpina, tranfagaraseanul si o noapte prin apuseni... cu conditia sa vi calare pe virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Multam pentru invitatie dar luna mea de hoinareala maxima este august, cand imi vine un var din Spania si ma duc pana in judetul SM la Carei.Avem diferente de stil de condus eu conduc la limita atat cat sa fiu in siguranta, sa nu simt discomfort si sa fiu un pic stresat ca sa nu ma plictisesc sau sa intru in "transa" , cu alte vorbe sa am activitate.Imi placea si imi place foarte mult sa merg pe motor fac cam 6k pe an (si cumasina 3k) iar drumul susmentionat (cam 650km) cu opriri cam la 100km pauza de cafea, masa etc. imi ia cam 10 ore.Ca sa-ti dai seama ce ahtiat am fost si sunt de mersul pe motor cand eram pusti si aveam Mobra50 faceam anual acelasi drum tot dintr-o bucata in 14-15 ore, asa ca stiu foarte bine cum sta treaba cu bucile. Am strabatut pe motor ca si in masina cam toata tara stiu sa ma feresc si sa nu-mi pun mintea cu toti necoptii sau ca pe carosabil alunecos nu trebuie nici macar sa tusesti s.a.m.d.Din experienta mea maximul de vara in ruta pe care ai mentionat-o este in luna august (in iunie s-ar putea sa si ninga).Da si eu sunt mort dupa cum arata si suna viroaga, pentru mine e ok desi am 1,83 as merge cu ea 24/24 daca s-ar putea.Cand o sa ne cunoastem vreodata personal o sa-ti dai singur seama ca, fara sa ma laud, "un pic din toate" e putin spus. Dar ca sa ne intoarcem la subiectul acestui topic as mai avea o intrebare-constatare nici nu stiu cum sa-i spun adica : am curatat si regalat carburatoarele ca la carte, nu-mi trage aer fals, la relanti de 1200 acceleratia raspunde ok dar daca accelerez sa zicem un pic mai tare si las brusc gazul cand se intoarce la relanti, dupa scadera turatiei, are o mica ezitare dupa care intra in mers normal si stabil la 1200.As fi vrut un relanti la 1000 pentru ca-mi suna mai bine dar ezitarea se transforma in oprirea motorului.In mers cu relantiul la 1200 chiar daca rulez mai tare si opresc brusc nu mi se opreste motorul ezitarea nu am cum s-o sezizez.Vreo sugestie ceva? PS. Turatia de relanti se poate masura cu o aplicatie pentru telefoane si tablete android de pe Google Play si clipul care m-a imbolnavit de cum merge si suna aceasta mobra, care cam reprezinta si stilul meu de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 In cazul tau amestec prea bogat. O revenire prea lenta a turatiei denota un amestec sarac. Recomand sincronizare si reglajul carburaiei. Relantiul placut e pe la 900 sau sub, dar devine mai lenta la pornirile de pe loc, iar acceleratul in gol urmat de demaraj nu da bine ca imagine per ansamblu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.