Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Imi permit sa-l complectez pe cristi57

6. iti cumperi o baterie noua ca daca ai o baterie noramala care nu suporta "descarcari adanci" 4v pe ea inseamna o baterie moarta.

Da este posibil ca o baterie sa te lase brusc, am patit-o de destule ori.

La ce a spus cristi57 as mai avea de facut o mica erata, la ralanti daca ai 12,8v in sarcina e ok bateria nici nu se incaraca nici nu se descaraca.

Atentie cand o mai duci la incarcat, incarcarea sa se faca cu maxim 10% din valoarea capacitatii bateriei, altfel risti s-o sulfatezi.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

Salut,

Deci, dupa incarcarea bateriei de aseara pana dimineata aceasta a ramas cu 12,46v. Pusa pe moto, am legat pozitivul , iar la negativ am inserat multimetrul. Acesta indica 0.14, nu stiu daca este ok, la cum am setat aparatul, fapt pentru care atasez poza. (nu stiu daca este ok)

In continuare, am verificat cele trei faze, pe care am valoarea de 0,1, iar la masa nu indica nici o valoare, deci pare ok si nici nu este in scurt.

Am continuat cu regulatorul, indiferent relantii sau turatii valoarea este sub 12 v. Am verificat cu multimetrul si imi da valori aiurea, deci este dus si in scurt cred. (verificat ca in link-ul

imi dadea valori peste tot). Asa ca am pus un regulator mai vechi care da valori normale, nu pare in scurt, dar in ture merge peste 15 v, asta provizoriu.

In final voi cumpara un regulator cu mosfet si voi ajunge la tine cristi.

post-67438-0-01732200-1402936585_thumb.jpg

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa, deci e regulatorul... cu zgomotele dubioase de la motor ai facut ceva?

ma... parca nu se mai aude, am dat tabla de sub sa jos si cu noul regulator parca nu se mai aude, dar tot la cristi ajung sa il asculte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Acesta indica 0.14, nu stiu daca este ok...

Nu, nu este ok, inseamna un consum de 140 mA... este prea mult, aproape 3A/zi... in 3 zile bateria este "pa"! Cum ai ajuns sa-ti dai seama ca este "ceva" acolo? Ai scos mufa releului si aparatul s-a dus in zero?

====

Este corect cum ai procedat(setari aparat, masuratori, etc).Verificarea este ok, este aceeasi verificare pe care o faci la o punte redresoare. Ai facut exact tot ce se putea... concluzia ta este corecta!

Nu pot decat sa te felicit, se pare ca motorul tau are tot mai putine secrete fata de tine si ai sa te bucuri tot mai mult de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu este ok, inseamna un consum de 140 mA... este prea mult, aproape 3A/zi... in 3 zile bateria este "pa"! Cum ai ajuns sa-ti dai seama ca este "ceva" acolo? Ai scos mufa releului si aparatul s-a dus in zero?

Merci. Sincer, am uitat sa mai verific după ce am schimbat regulatorul :) fiica ma batea la cap... Mi-am dat seama din verificarea regulatorului, am scos mufa si l-am masurat.

Daca maine ma lasa vremea, voi verifica.

Acum trebuie sa cumpar un regulator nou, sa i-au cu mosfet? vad ca astea chinezesti nu tin, am vro 3 schimbate, din care unul italian.

Merci.

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa i-au cu mosfet? vad ca astea chinezesti nu tin...

Fa-i o intrebare lui Geo_ZGA, sa vezi cum a rezolvat-o el. Stiu ca a trecut cu cateva luni inainte prin toata povestea asta, schimband mai multe regulatoare. Ce are regalatorul pe care l-ai pus acum, de ce vrei sa cumperi altul?

Indiferent ce regulator ve-i utiliza, fa o verificare simpla(vezi atasament). Setezi aparatul pe 2V si masori. Daca ai valori ce depasesc 0,1V, cauti cauzele si le rezolvi. Poti utiliza fire cu sectiune mai groasa pentru legatura de plus si minus catre baterie. Vezi si legatura de masa, sa fie ok. Conectica regulatorului sa o faci prin cositorire, devine "nemuritoare", o sa uiti de capitolul incarcare-alternator-baterie...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo_ZGA a folosit o solutie de moment, cat mai ieftina, nu stiu daca e de recomandat. Dar dupa 2 regulatoare schimbate si cautari, cu bani putini in buzunar, a fost f bun.

Am pus unul de Honda (CBR parca) sh, i-am luat mufa de pe ebay, prelungit firele si mutat regulatorul in fata, deasupra claxonului (izolata mufa cu silicon si cu un manson de cauciuc, sa nu intre apa). I-am montat si voltmetru, vad mereu incarcarea si pana acum e buna (14,3-14,4v in ture).

Cred ca pe mosfet e mai bun.

 

Cristi, regulatorul lui de acum ii incarca 15v, e cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am luat asa ceva http://www.ebay.com/itm/Waterproof-DC-2-5-to-30V-Red-LED-Panel-Meter-DC-Digital-Voltmeter-Two-wire-T1K-/360766861203?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item53ff616f93

Aproximativ 10 lei, are o eroare in minus, dar daca o verifici ai la ce sa te raportezi si sti ca in loc de 12,3 cat indica el, de fapt ai 12,7, sa zic.

Cele din linkurile tale nu au carcasa, nu prea ai cum sa le montezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Azi am masurat tensiunea pe baterie.

 

Motor oprit - 14.5V

Relanti: - 13.9V

Turat - 13.3, 13.4V

 

E corect ?

Ca de cind am schimbat statorul si regulatorul numai cosmaruri am.

 

Asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am cautat in paginile anterioare pt ca a mai postat cineva din cate imi aduc aminte problema mea si nu am gasit dar nici nu am luat peste 400 de pagini la mana sa ma uit prin ele asa ca VA ROG SA MA AJUTATI si pe mine cu niste masuratori si anume pe generator pe cele 3 fire am 15.2 v ca iar masurarea am facuto pe cele 3 fire 1-2 1-3 2-3 doar pe 2-3 am 14.8v iar la iesirea din regulator am 16v cc si in 5 min imi fierbe bateria, am schimbat regulatoru cu unul de pe o honda 500 si acelasi rezultat de 16v cc pe baterie asa ca va rog sa imi spuneti cati volti aveti voi pe cele 3 fire de la generator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Cristi, dupa ce voi schimba si regulatorul si verificarile de mai sus, te claxonez sa ma verifici.

Multam inca o data.

Eu iti sugerez sa verifici si tensiunile date de stator, mufa cu 3 pini.

Si eu am spus ca-i regulatorul, si am avut surpriza sa sa fie statorul.

Pe una din combinatii nu aveam decit 20V, pe celelalte 50-60V.

Am schimbat si statorul si regulatorul.

M-am trezit cu tensiune de 15V-16.5V in ture.

Am pus vechiul regulator si acum am tensiunile care le-am scris mai sus.

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Azi am masurat tensiunea pe baterie.

 

Motor oprit - 14.5V

Relanti: - 13.9V

Turat - 13.3, 13.4V

 

E corect ?

Ca de cind am schimbat statorul si regulatorul numai cosmaruri am.

 

Asfalt fara gropi !

 

Esti sigur ca ai 14,5v la baterie, cu motorul oprit? Nu sunt expert, dar nu am vazut/auzit pana acum de baterie cu 14+v in ea. Si daca spui ca ai incarcarea de 13,4-13,9v, nu vad cum ar putea bateria sa ajunga la 14,5v.

 

La stator parca pe la 60-70v ca trebuie sa fie, in turatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@moromete cati volti ai acum pe cele 3 fire de la stator???

sincer nu am masurat de cind a fost schimbat.

a fost schimbat de mester, si vazind ca am 13.9V in relanti nu am mai masurat si pe cei trei pini.

o sa masor.

» Post actualizat in 17 Jun 2014 14:10

Esti sigur ca ai 14,5v la baterie, cu motorul oprit? Nu sunt expert, dar nu am vazut/auzit pana acum de baterie cu 14+v in ea. Si daca spui ca ai incarcarea de 13,4-13,9v, nu vad cum ar putea bateria sa ajunga la 14,5v.

 

La stator parca pe la 60-70v ca trebuie sa fie, in turatii.

mea culpa, am scris gresit, este 12.5V

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@geo_zga tu cati volti ai pe cele 3 fire pe stator??

 

Nu mai stiu exact, Cristi le-a masurat si a zis ca-s ok...

 

sincer nu am masurat de cind a fost schimbat.

a fost schimbat de mester, si vazind ca am 13.9V in relanti nu am mai masurat si pe cei trei pini.

o sa masor.

» Post actualizat in 17 Jun 2014 14:10

mea culpa, am scris gresit, este 12.5V

 

Pai ai incarcare cam mica in turatii... pe la 14v trebuie sa stea, turata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce trece de 12,8V mentine bateria incarcata singura problema e ca dupa ce actionezi starterul bateria se "dezumfla " mai mult deci daca faci porniri dese s-ar putea sa te trezesti cu ea descarcata se poate trai si asa s-o pui la luna sau la doua luni pe redresor.

@tmdmitza nu stiu cum ai masurat cele trei iesiri (o masuratoare corecta pe magnetou se face cu cupla scoasa, mobra mergand doar pe baterie) oricum 16V= schimba regulatorul.

"@Toata lumea" o baterie se masoara in gol corect conectandu-i intai un consumator, asteptand vreo 10 sec apoi decupland, asteptare 30-60 sec si facand masuratoarea.

Din cate stiu eu 12,8V inseamna baterie perfecta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta este chestia ca omul care mi-a dat regulatorul de pe honda a spus ca mergea si incarca foarte bine si de aceea nu stiu care este cauza masuratorile le-am facut cu mufa scoasa bineinteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...