Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Lantul de transmisie, adica ala de il cureti si il ungi? Nu se intinde automat... se intinde din suruburile de la ambele capete ale basculei. Eu am centrat roata masurand cu sublerul distanta de la capatul basculei pana la varful tijei filetate a reglajului, ambele puse la mm.

Geo vezi ca nu asa se centreaza roata spate. Pentru o aliniere ok cu roata fata fa-ti rost de un profil CD pentru rigips, pui roata fata cat mai dreapta, proptesi profilul de marginile anvelopei spate si masori distanta dintre anvelopa fata si CD. Faci asta si pe dreapta si pe stanga. Distantele trebuie sa fie egale daca nu sunt actionezi asupra intinzatoarelor ca sa le faci.Sper ca ai inteles ideea.Pentru mine la cea cu lant a fost simplu pentru ca am o nivela cu laser.Nu mai stiu in ce manual sevice de viroaga scria s-o faci cu sfoara.Dupa centrare cand mai intinzi lantul tii cont cat invarti pe stanga invarti si pe dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, am inteles, multumesc :) Roata mea pare centrata bine... o sa verific si cu un "ceva" drept, dar metoda asta e mai empirica si mai nesigura decat masuratul cu sublerul. E suficienta o mica deviatie la roata spate, ca sa iasa distante diferite la roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum ti-am spus asa se face si verificarea in manualul de service (mda cu sfoara) iar pe cealalta axa cu firul cu plumb sau cu un poloboc.Gandestete ca din suduri cadrul se poate trage si atunci poti sa reglezi fin din intinzatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut!

 

caut pareri/sfaturi/orice - proaspat posesor de virago 535 :10:

 

parcurs 180km cu nevasta pe el, cu 10km inainte de destinatie imi dau seama ca se arsese faza scurta, pe zi, comut pe faza lunga si imi continui drumul.

ajuns aproape de destinatie, fac o pauza la un amic...ma urc pe motor, dupa 5 minute si nu mai porneste - semn de accumulator descarcat (ca si cum acumulatorul nu ar duce sa porneasca)!

 

in las aprox 30 minute, ii mai dau o cheie si ...porneste.

 

in 5 minute ajung acasa, era intuneric (cu faza lunga pornita si reglata sa bata in asfalt), peste 5 minute nu imi mai porneste (acelasi semn de accumulator descarcat)

 

in aceasta seara, dupa 24 ore, nu mai porneste; ma pun si:

- masor acumulatorul inainte de pornire: 11.5V

- dau current de la masina: porneste in sfert de secunda

- dupa ce se incalzeste motorul masor pe bornele acumulatorului si: la relanti: 11.8 V, turat normal si putin peste: 12.0 - 12.1 V

- cu faza scurta (schimbasem becul intre timp) si apoi lunga, masurat 11.6 / 11.5V

 

desfac mai departe si gasesc cele 3 fire care intra in regulator si cel rosu care merge la regulator (poza atasata) si:

- primele 2 fire de la stanga la dreapta din poza sunt in scurt

- intre firul 1-3 si 2-3 rezistenta infinita

- semn de fire topite intre 2 si 3

 

va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte metode de diagnoza

 

apreciez orice sfat constructive, idee, piese!

 

multumesc!

 

post-65410-0-04073300-1399923871_thumb.jpg

Editat de elviscatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte metode de diagnoza

Salut,

 

pag 428, postul 8559, am pus acolo doua scheme de diagnoze și verificări( în engleza). Sunt de mare ajutor.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ elviscatalin Ai acolo de fapt 6 fire 3 vin de la regulator si trei vin de la stator iar firul rosu vine de la regulator si se duce la baterie.

Specifica ce ai masurat pentru ca 1-2,2-3,3-1 pe partea statorului trebuia sa ai 0,4 ohmi (pentru tine scurt) daca nu ai om esti ai probleme cu statorul, dupa ce-l faci treci sa verifici regulatorul.

@ Geo_ZGA Uite ca am gasit si pagina cu verificarea alinierii

aliniament.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...Este cumva robinetul de rezerva, ca mod auxiliar de actionare pe langa swich-ul de pe ghidon?....

------------------------------

...ca nu vad de ce sa opresti bezina de acolo atata timp cat benzina e trasa de pompa pe sus....ma gandesc eu asa...

Nu are legatura cu rezerva. Opreste curgerea benzinei, atunci cand cand umbli la filtru, pompa sau furtune.... apoi sunt situatii in care trebe dat rezervorul jos pentru a face o lucrare de intretinere.

....sunt date de utilizatori pentru exact zgomot marit, nu sunt date de fabricant. este pus surub cu piulita ca atunci cand se duc la ITP sa nu faca zgomot...

Da, asta cred si eu Doru.

...intre firul 1-3 si 2-3 rezistenta infinita...

 

va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte metode de diagnoza...

Nu exista o alta metoda de diagnoza sau "radiografie"... Cred ca trebuie mers pe firul 3 pana ajungi la locul unde a fost intrerupt. Daca este afara ai noroc, daca nu o sa fi nevoit sa dai capacul generatoruui jos - culci potorul pe dreapta sau scoti uleiul din baie. Srie-ne ce gasesti acolo, cauze...(fa si niste poze daca poti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza sa cumpar un set de comenzi avansate pentru virago 535, SH sau home-made.

Stie cineva un contact a unei persoane care face asa ceva, sau vinde?

 

Pe ebay am vazut si depaseste cu mult bugetul.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

sambata am petrecut toata ziua cu Vera si cu ajutorul lui vlad58 si a schitelor am descoprit ca problemele se datorau statorului.

regulatorul bun, instalatia in regula, am deschis la stator si ceea ce am gasit se vede in poze...

 

mai exact, din cele 3 fire care ieseau de la regulator si masa motorului, am avut urmatoarele valori:

- fir 1-masa rezistenta mica (0,6 ohm masurati de aparatul meu)

- fir 2 - masa = 0.6 ohm

- fir 3 - masa = infinita

- fir 1 - 2 =0.6ohm

- fir 1 - 3 = infinita

- fir 2 - 3 = infinita

 

Acuma voi incerca sa gasesc pe cineva sa il rebobinez....oricum se vede ca a mai fost umblat la el (cele 3 suruburi cu care era prins aveau capatul fortat) si nici bobinajul pe el nu era chiar cel original (sa vad cat costa un rebobinaj...si daca se merita)

am gasit si nou pe motorbike.eu la vreo 609 ron, second nu am gasit - daca aveti ceva idei, va rog sa le trasmiteti catre mine...

 

sper sa fie singura problema.

post-65410-0-07236200-1400437866_thumb.jpg

post-65410-0-00081000-1400437900_thumb.jpg

post-65410-0-51196600-1400437933_thumb.jpg

post-65410-0-62787600-1400437967_thumb.jpg

Editat de elviscatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata statorul mai mult ca sigur a fost rebobinat, si rebobinat ciobaneste. Cauta bine prin forum ca sunt sigur ca pe undeva pe la Ilioara parca (daca esti din Bucuresti ca nu-mi dau seama de unde esti ca nu ti-ai complectat profilul) era cineva care stia ce sa le faca. Problema mare nu este bobinatul in sine ci cu ce acoperi pe urma bobinele ca sa reziste la uleiul incins la 120 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Timisoara

 

am gasit pe cineva care aduce noi, after market, pe forum la 400 ron. prin Timisoara am cautat si la astea nu se baga nimeni.

maine mai caut si daca nu gasesc merg pe after market (cred ca si pe motomike erau tot after market).

mai ales ca polii si tolele la statorul meu sunt cam distruse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristi 57

vlad58, on 08 May 2014 - 18:11, said:

...Nu mi-am gasit clestele de curent...

 

"Nu conteaza ce nu ai gasit... aparatul cu care ai masurat tensiunile + o dioda, era tot ce trebiue!

Daca tesiunea alternativa pe cele 3 fire albe(sau ce culoare o'r avea) este aproximativ egala cu cea de iesire, ai tiristor. Daca este mai mare, ai tranzistor... E logica mea gresita?"

 

Scuze ca nu ti-am vazut acest raspuns la vremea lui dar niciodata nu e prea tarziu.

Da logica ta e putin gresita pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama masurand pe bobina si la iesire daca ai tiristor sau nu pentru ca el cand inchide blocheaza diodele de "+" si sunteaza bobina (nu el face legatura intrare iesire) o solutie ar fi punerea unui osciloscop intre un fir alb si masa ( si pot sa fac asta ca am osciloscop calibrat) si vazut la cat scade tensiunea pe componenta de comutatie la conductie. Daca este 1,2 v avem tiristor daca este 0,4 avem mosfet. Eu vroiam sa masor cu clestele de curent cat da magnetoul pentru ca am banuiala ca ar fi de putere mai mica (curent maxim mai mic) decat originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Timisoara

 

am gasit pe cineva care aduce noi, after market, pe forum la 400 ron. prin Timisoara am cautat si la astea nu se baga nimeni.

maine mai caut si daca nu gasesc merg pe after market (cred ca si pe motomike erau tot after market).

mai ales ca polii si tolele la statorul meu sunt cam distruse...

Pe undeva pe Vidrighin, vizavi de fabrica aia de detergenti, exista un atelier de bobinat. Cred ca s-a mai si vorbit de el pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca aveti ceva idei, va rog sa le trasmiteti catre mine...

Singurul lucru pe care-l mai poti face, este sa ajungi in depozite de dezmembrari... poate gasesti ceva similar la alt model moto. In generaral alternatoarele sunt produse de un fabricant specializat (gen bosch, mitsubishi, magnetti marelli, valeo, etc) dupa niste dimensiuni standardizate.

Parerea mea este, ca cea mai buna solutie este sa pui piesa originala, improvizatiile cu rebobinari s-au dovedit in timp a fi cele mai costisitoare, prin reparatii repetate.

...Da logica ta e putin gresita pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama....pentru ca el cand inchide blocheaza diodele de "+" si sunteaza bobina...

Pai tocmai acesta limitare, era logica... diferentierii de mosfet! Oricum tot nu mai conteaza, cazul este iesit din actualitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si yo o intrebare la astia care se pricep... Stie careva care este diametrul pistonasului de la etrierul frana, la virago 535?!? E dusa garnitura si am gasit set de garnituri pentru pistonasul de etrier, dar sunt mai multe dimensiuni... Iar ca sa-l masor pe al meu, la inceput trebuie sa fuck rost de un subler... apoi sa trec din nou, prin tot calvarul demontarii unui etrier cu pistonul blocat, pentru ca dupa ce imi vin garniturile sa il mai desfuck inca o data.

Multam fain, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...E dusa garnitura si am gasit set de garnituri pentru pistonasul de etrier, dar sunt mai multe dimensiuni...

Oricum tot nu mergi cu motorul... nu inteleg de ce trebuie mai multe demontari! Ia garnitura veche si o compari cu cea noua. Totusi, cand este vorba de frana e bine sa cauti piese originale...

===

PS. Eu am comandat online la romimoto, setul de garnituri de la cilindrul principal si mi-au venit in 3 zile(codul il iei din catalog - pe serie motor sau an de fabricatie). Setul s-a potrivit perfect si continea toate elementele de cauciuc + pistonasul metalic impreuna cu arcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si la romimoto, dar nu am gasit. Original yamaha pot lua garniturile la 115, sau garniturile + pistonasul etrierului la 280 RON.

Am gasit pe dillypoin set de garnituri la 35RON, diverse dimensiuni si d'aia intrebam de dimensiunile respective. Nu-i stres ca maine ma straduiesc sa-l desfac din nou si rezolv si cu masuratorile. Frana functioneaza si asa, doar ca nu revine pistonul etrierului in pozitia deschis, asa ca mai freaca putin placutele pe disc. Dar roata se invarte si asa cateva zile, pana rezolv problema.

Multam fain, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca eu am luat garniturile la a mea cu 75 lei, de la metricmotion. nu stiu cum e cu livrarea in tara.

cere-i un pret si lui, si lui mexykanu

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si la romimoto, dar nu am gasit....

Pai ti-am spus sa iei codul de produs de pe catalog. Faci comanda si omul te suna pentru confirmare. In timpul discutiei telefonice poti cere si afla toate detaliile, timpul de livrare, etc... daca este ok si-ti convine pretul si varianta producatorului se finalizeaza comanda.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Mai sunteti cu virago prin Cluj?

Bai, eu cred ca voi nu va cunoasteti intre voi!

Sunt multe viroage la Cluj, numai eu stiu cateva - si inca doua fete... si multe zone turistice frumoase in jur, bune de hoinarit pe motor. Aveti toti Apusenii la dispozitie. De ce nu formati un grup?

 

Ce zici d-ul @augustin31?

 

PS ...cine este din Cluj sa ridice mana sus :s4370:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...