Geo_ZGA Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Nu va recomand Muntele Rosu, e plin de manelisti si grataragii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salutare! Eu am sa ma abtin momentan de la votat, pentru ca nu stiu inca ce fel de program voi avea in luna august. Ce stiu sigur e ca pana pe la jumatatea lui august nu am w/e liber. Va las pe voi sa hotarati perioada iar eu voi incerca sa ajung. Toate cele bune, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 poate ca ar trebui postata intalnirea si in choperisti din bucuresti multi utilizatori de virago acolo si nu i-am vazut activi in acest sub-forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 nu inteleg la ce te referi cand spui ca trebui postata si in choperisti din bucuresti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Pana va hotarati voi daca si unde mergeti eu trag o fuga sambata pana la Zabala(jud. Covasna), intoarcerea duminica. Ma duc prin Brasov si ma intorc prin Intorsura Buzaului - Valeni. O noapte la cort, in fata unui foc intre motociclisti... Am scris asta pentru cei interesati de o plimbare reala si mai putin de tastatura. @tmdmitza strangeti colegii sa ne vedem pentru cateva minute... sambata pana in pranz trec prin Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Un posesor de XV 750 imi poate spune si mie cam ce consum are la mersul in oras ? Am un prieten care si-a cumparat de curand o viroaga de 750 si i se pare ca are un consum cam pare, respectiv 7,5 8l / 100km mers exclusiv in Constanta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Pai daca 250-ul consuma 3-4% (in Bucuresti), 750-ul nu ar trebui sa consume cam dublu? E totusi un motor de capacitate maricica, greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 pai pe principiul asta Geo daca una de 750 ia 8 in oras un motor de 1500 ia 16 ? Mersi pentru replay Wild . XV ul de 750 sau daca o sa am bani de 1100 cu siguranta va fi urmatoarea mea motocicleta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 In forja, si mai mult... un 1500 nu consuma 16%, dar sigur ia 10% si poate si mai mult. Depinde de oras, depinde de stilul de mers, depinde de starea mobrei etc. Sunt mai multi factori. E normal sa creasca consumul cand cresti cilindreea si greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Wild tu vorbesti de consum de 5 % in exterior ? ... eu spuneam de mers in oras .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Diferente exista in mod inevitabil datorita stilului de mers ( turatii , treapta de viteza etc ) ... acum depinde doar cat de mari : ) Oricum una peste alta multumesc pentru postare .. o sa mai astept si alte pareri si dupa o sa ii comunic concluziile amicului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Salutare ! In sfirsit am rezolvat-o cu incarcarea. Am schimbat vechiul regulator cu unul nou care merge bine, tine tensiunea la 13.9....14.5V. Printr-un concurs de imprejurari m-am trezit cu doua regulatoare noi. Amindoua sunt bune, unul din ele e pus pe motor, probate au fost amindoua. Daca cineva doreste un regulator nou sa dea un strigat. Pretul este 260 lei, cit am dat si eu, sa-mi recuperez banii. O zi buna, Asfalt fara gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) daca e sincronizata nu ar trebuii sa consume mai mult de 5 % Eu nu cred ce spui tu. Eu la 535 cu sincronizare facuta am un consum in Bucuresti de 5 - 5,5 %, asa ca la 750 s-ar putea sa fie totusi mai mare. » Post actualizat in 04 Jul 2014 13:20 ai incredere ca nu e nici o diferenta !!! am facut 3000 de mile in 3 luni acelas consum !!! Cum naiba sa nu fie diferente intre mers in oras sau in exterior? Pai e o diferenta enorma intre a merge constant in cea mai mare parte a drumului (sau pe cat posibil constant) si a merge in reprize, de la un semafor sau stop la altul. Mie imi consuma intre 3,9 si 4,5 in afara si intre 5 si 5,5 in oras, insa daca merg numai in ture, poate consuma mai mult. Editat Iulie 4, 2014 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Afara la 100-110, am scos cam 5-5.5%. In oras, sau afara, am avut si consum de 8-9%, depinde cum i-am dat pe coaja. 12% cu membranele sparte. La aia mica de 250, i-am scos consum de 9% dar am scos untul din ea. Consum mai mic de 5% la aia de 250 nu am avut niciodata. O mica remarca: am 120Kg cu tot cu bocanci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 daca e sincronizata nu ar trebuii sa consume mai mult de 5 % Cu tot respectul, afirmatia ta este eronata! Un motor poate avea un consum redus cu caburile desincronizate, facute la ureche, precum si un consum exagerat de mare cu carburi sincronizate perfect. Sincronizarea in sine inseamna a regla carburatoarele in asa fel incat ele sa alimenteze individual, in mod egal cilindrii unui motor pastand acelasi raport si aceiasi cantitate de amestec. Operatia de sincronizare pe care noi o cunoastem este partiala, facuta pe circuitul de relanti si confera o multitudine de avantaje, consumul fiind cel mai nesemnificativ deoarece orice motor functioneaza in regim de relanti doar 2 - 6% din timpul total al functionarii. Sincronizarea integrala in toate regimurile, nu poate fi facuta decat pe standuri specializate(uzinale), greu accesibile. ai incredere ca nu e nici o diferenta !!! am facut 3000 de mile in 3 luni acelas consum !!! Aici deja se fac aberatii! ...este no comment. Consum urban, extra sau mixt? Stau si ma gndesc ca poate milele tale au fost doar mm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Sefu', cu 5% sunt foarte de acord! Insa dilema era la celelalte "specificatii"... sincer, chiar ma intrebam daca ai pus vreodata benzina in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 HELP! mi-am cumparat ghidon drag bar cu tot cu inaltatoare care are suruburile mult prea groase decat cele din fabrica.Merita sa gauresc bucsele din jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 alta solutie nu prea ai... am mai citit pe forumuri ca multi s-au lovit de problema asta, rezolvarea asta e, largitul bucselor. doar sa ai grija sa le dai centrat, sa nu te duci stramb cu bormasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Asta este 535-ul meu. Ultima data am bagat de 50 lei benzina, am facut 170 de kilometri pana sa fie pe rezerva, din care 20 de kilometri facuti in oras. Mi-a iesit 4,6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Fotografie-0009.jpg Asta este 535-ul meu. Ultima data am bagat de 50 lei benzina, am facut 170 de kilometri pana sa fie pe rezerva, din care 20 de kilometri facuti in oras. Mi-a iesit 4,6. Ne dai prea putine informatii. Ai bagat de 50 lei plin? cat are rezervorul principal si cat este rezerva? Daca ai rezervor de 13,5 litri din care 3,5 rezerva ai consumat 5,88 daca ai de 8,6 litri cu 2 rezerva ai consumat 3,88 ???? » Post actualizat in 06 Jul 2014 17:33 Zilele astea am profitat ca m-am dus la Cernavoda(la un pescuit in canal, dar stati linistiti ca nici nu a pus gura) si mi-am facut si eu o idee de consum (plin-plin). La dus am luat-o pe varianta veche, mers cu 100-110, 60 localitati, alimentat in Fetesti, consum 4,5%.La intors autostrada 130-135 si rar 140,alimentat acasa, consum 5,88. Sincer mi se pare foarte mult pentru ca desi are acelasi gabarit, forma si greutate ca 535, motorul e de 400. ma asteptam sa consume mai putin. Cand ma gandesc ca la cea de 125(transformata in 150 si mai usoara cu 74 kg) consumul la 100-110 (bineinteles la blana) nu imi trecea de 3,2 in orice conditii ( normal era de 2,7-2,8) ma oftic si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Astazi am facut si eu consumul la a mea la drum mixt cu sotia si 40kg bagaje consum de 5.33 eu spun ca este super ok si sunt multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Nu sunt putine informatii. Inainte de benzinarie am intrat pe rezerva, si am alimentat 7,83 litri, calculat pana la urmatoarea intrare pe rezerva in total 170 de kilometrii cu 7,83 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Am facut si eu ieri o tura mai lunga, dar nu mi-am facut consumul decat la intoarcerea pe Cheia. Am mers cu mobra f turata, am mers spre limita (am raschetat o scarita si am fost si cu pasager), in linii drepte am mers cu 100-110 km/h, pe curbe cu 40-60-80 km/h, in functie de curba... consumul pe Cheia a fost de 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Nu sunt putine informatii. Inainte de benzinarie am intrat pe rezerva, si am alimentat 7,83 litri, calculat pana la urmatoarea intrare pe rezerva in total 170 de kilometrii cu 7,83 litri. Mai vii pe acasa, pentru ca ai zis ca ai bagat de 50lei (cred ca esti de accord ca pretul benzinei variaza de la statie la statie si in functie de sortiment),dar un consum se face la plin ca din rezerva poti sa consumi mai mult sau mai putin in functie daca urci sau cobori si starea drumului accidentat sau lin si 2 -3 sute de grame la un drum asa scurt conteaza. Am facut si eu ieri o tura mai lunga, dar nu mi-am facut consumul decat la intoarcerea pe Cheia. Am mers cu mobra f turata, am mers spre limita (am raschetat o scarita si am fost si cu pasager), in linii drepte am mers cu 100-110 km/h, pe curbe cu 40-60-80 km/h, in functie de curba... consumul pe Cheia a fost de 4%. Mi se pare foarte normal consumul tau, mai ales ca stiu ca tragi de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 da, nu ma sperie... ce ma sperie e ca am ramas fara frana spate ieri. azi m-am chinuit la ea, am tot reglat-o... acum tine, dar ramane usor infranata roata spate. banuiesc arcurile ferodourilor, ori s-au decalit, ori s-a rupt unul dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.