Jump to content

Recommended Posts

Asa este! Am probat si celalalt regulator, pe la 16V l-am deconectat... daca-l mai lasm, urca si mai mult. Experienta cu Geo_ZGA se repeta... se prare nu doar regulatoarele de scuter au probleme cu stabilizarea tensiunii... poate ne ajuta cu experienta lui!

 

Concluzia este clara: alt regulator. Pana atunci merge cu o singura infasurare, adica 33% din capacitatea maxima...

Spuneai ceva de regulatoare cu mosfet, poate-i sugerezi ceva!

Este fantastic Vladisto, nu a avut incredere desi credeam ca a inteles ca are regulatorul defect, dar daca stau sa ma gandesc eu i-am zis sa ia legatura cu tine ca stiam ca ai regulator de scuter si poate-i recomandai ceva.Despre mosfet nu am ce sa-i recomand ca eu am abandonat subiectul asta in momentul in care am vazut ca regleaza tot prin sunt plus ca al meu nu se incige.Pe al meu cel mai ieftin l-am vazut la 83$.

Apropo omul isi regla ralantiul din surubul de sincronizare.i-am sincronizat carburatoarele si i-am aratat surubul de ralanti.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai eu ce sa mai zic? Nu am nici pe departe cunostiintele voastre in domeniul electricii :)

Dar ce pot spune clar este ca daca statorul e bun, cablajul e bun si bateria e buna... Regulatorul sigur e defect.

Experienta mea a fost prin incercare si eliminare a regulatoarelor. Originalul (de alt model de virago) fiersese baterie si arsese cablaje, China OEM quality cica 15.5v, China pt mobra chinezeasca 16v... Honda CBR probat si cu garantie verbala 14.4v maxim, isi face treaba f bine.

 

P.s: inca caut bobina :D mor de ciuda sa trec pe langa mobra zi de zi. Si cea de 125 se potriveste

Link to post
Share on other sites

Poti pune orice tip de bobina care provine de la un CDI - (drujba, motor de barca sau deltaplan... iti dai seama dupa impedanta de intrare care este > sau egala cu 3-4 ohmi)

Edited by cristi 57
Link to post
Share on other sites

Poti pune orice tip de bobina care provine de la un CDI - (drujba, motor de barca sau deltaplan... iti dai seama dupa impedanta de intrare care este > sau egala cu 3-4 ohmi)

Difera ca principiu de functionare cele pentru TCI sunt adevarate bobine de inductie pentru ca se bazeaza pe autoinductie adica atunci cabd se intrerupe curentul acesta incearca sa se pastreze si tensiunea pe primar creste iar potrivit raportului de transformare creste si in secundar pe cand la CDI se aplica din start o tensiune care este ridicata cu raportul de transformare si acestea sunt defapt transformatore ridicatoare.Constructiv cele cu TCI sunt mai voluminoase.

» Post actualizat in 02 Sep 2014 21:39

TCI. Sa ma risc cu o pereche de xv400? Sunt ceva mai mari, nu prea stiu cum sa le montez

Alea de 400 banuiesc ca sun identice cu alea de 535 ca e aceeasi mobra dar cu capacitatea redusa pentru piata japoneza.

Link to post
Share on other sites

sunt mai mari si cu alta prindere cele de 400... incerc azi sa-l sun si pe WildRider, sa vad cum e cu cele de 535

» Post actualizat in 03 Sep 2014 08:36

WildRider nu mai are bobinele de 535, drept urmare mai am doar 2 solutii: bobinele de xv500 (am gresit eu, nu era de 400, era de 500 virago-ul si pe TCI), mai mari si cu alta prindere... trebuie sa vad daca am loc de ele pe pozitia originala si sa le fac un suport cumva. Sau bobina noua, ne-originala si cica compatibila cu multe alte modele de moto, adica asta http://motomus.ro/piese-accesorii/electronica/aprindere/bobina-inductie/bobina-inductie-moto-guzzi-12v-cc-4-ohm-0010551?CarVehicleId=166313

Voi ce spuneti?

Link to post
Share on other sites

Poate ar fi mai bine sa astepti duminica si sa mergi in Vitan cu multimetrul in buzunar.

Cristi are dreptate cam la 4 ohmi pe primar e buna fiind pentru TCI ca cele de CDI au rezistente foarte mici si pe primar si pe secundar

Link to post
Share on other sites

Am montat bobinele de atv Linhai, se potrivesc si functioneaza perfect. Pt cine mai are nevoie, pe viitor, sa stie ca poate sa puna de atv Linhai de 300cmc. Eu le-am luat de la atvrom, pret bun, pe stoc si f ok oamenii. Multumesc pt sfaturi si ajutor.

 

p.s: daca vrea cineva, bobina originala care mi-a ramas e de vanzare cu 100 lei. Mie mi-a cerut cineva 40 euro pe una sh...si e 83 euro una noua.

Link to post
Share on other sites

Am montat bobinele de atv Linhai, se potrivesc si functioneaza perfect. Pt cine mai are nevoie, pe viitor, sa stie ca poate sa puna de atv Linhai de 300cmc. Eu le-am luat de la atvrom, pret bun, pe stoc si f ok oamenii. Multumesc pt sfaturi si ajutor.

 

p.s: daca vrea cineva, bobina originala care mi-a ramas e de vanzare cu 100 lei. Mie mi-a cerut cineva 40 euro pe una sh...si e 83 euro una noua.

Te-ai scos, ai scapat ieftin cu 50lei sau 100 daca ai luat doua ca vad ca o dai pe a ta.M-am uitat de curiozitate in schema de Linhai si vad ca e pe TCI desi cei de la atvrom vindeau pentru el CDI.

Link to post
Share on other sites

Da, pai am intrebat inainte, la telefon. Si am cerut pt tci, 4 timpi. S-au cam mirat si ei ca iau pt virago, dar au fost ok.

Da, am luat pereche, sa fie la fel.

Link to post
Share on other sites

Din pacate ...

 

Vand Yamaha Virago xv 250 ,an 1992, stare buna ,cauciucuri noi 2014,revizie martie 2014, s-a circulat 700 km cu ea acest sezon..

Buba: CDI ars.

 

Mentionez ca se vinde cu parere de rau ..am nevoie de bani.

Pret 900 eur negociabil usor..

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-virago-din-1992-583560.html

Link to post
Share on other sites

eu as fi interesat de portbagaj +sissy bar.
daca te hotarasti sa le vinzi separat da-mi un PM te rog

Link to post
Share on other sites

buna seara si scuze deranjul... intreb ca sigur mi se raspunde ca de fiecare data ...... cit ulei intra in furca` sau in telescop pe bucata ...sau cum sa ma exprim ca sa fiu inteles..desi sunt sigur ca o sa mi se raspunda ...

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

pai manualul zice 245ml de 10w, pt fiecare amortizor. nu precizeaza daca asta e cantitatea "la gol", adica dupa ce furca a fost desfacuta si curatata, fara sa mai ramana pic de ulei vechi, dar eu sunt 99% sigur ca asa e. eu asa am pus, 245ml masurati cu seringa (nebuneala de-a mea sa fie la fix) in furca goala si uscata.

la stilul meu de mers, ceva mai agresiv, mi se pare cam moale furca, asa ca data viitoare, daca mai apuca, o sa pun 15w.

Edited by Geo_ZGA
Link to post
Share on other sites

Vând Viroagă de 535.

 

După 6 ani, ne despărțim în termeni amiabili; eu netăvălit neam, ea la fel ca-n prima zi. Așadar, o vând cu toți cei 37.000 de km căpătați în lunga viață începută în 1993. Adusă din „Nemția".

Avem așa:

- ITP până-n cinșpe (2015)

- Cauciucuri 70 - 80%

- Sissy bar

- Tobe goale, sunet frumos (am trecut ITP-ul fără probleme)

 

Se poate admira în București cu programare la nr. de telefon: 0762 16 7000

 

 

Preț - Unamieșaptesute Euri (Negociabil)

 

 

/index.php?/topic/717943-yamaha-virago-xv-535-1993/

 

Link to post
Share on other sites

Sper sa nu se supere MIB-ul pe mine ca i-am pozat mobra azi dimineata :D

2 virogute, teoretic la fel, practic una Indian style si una "my" style.

post-69984-0-18338000-1410512010_thumb.jpg

post-69984-0-54133500-1410512034_thumb.jpg

post-69984-0-95379500-1410512067_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Daca sunt in stare sa ma trezesc cat de cat devreme, eu o iau spre Veliko maine, deci iti refuz invitatia :)

Drum bun si asfalt uscat.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...