Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut 

 Caut actualul "posesor" al motocicletei Yamaha virago 250 cu nr BV86DNI 

Acum cativa anisori a fost prin Harsova daca nu ma insel 

Multumesc anticipat pentru orice detaliu 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutari. Am de ceva timp o Viroaga de 125 nefunctionala dar completa si inmatriculata. Nu da scanteie si are filetul unei bujii rupt. Desi initial am luat-o cu ideea de a repara-o acum ma gandesc sa renunt, mai ales ca mai am 2 motociclete in garaj. As dezmembra-o daca ar fi careva interesat de mai multe piese. Detalii pe pm. 

Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, BIBANU CZ a spus:

Salutari. Am de ceva timp o Viroaga de 125 nefunctionala dar completa si inmatriculata. Nu da scanteie si are filetul unei bujii rupt. Desi initial am luat-o cu ideea de a repara-o acum ma gandesc sa renunt, mai ales ca mai am 2 motociclete in garaj. As dezmembra-o daca ar fi careva interesat de mai multe piese. Detalii pe pm. 

Salut.

Pe mine m-ar interesa janta spate, daca nu are probleme. In special ma intereseaza sa nu aiba uzura tamburul de frana. Dar evident, nici sa nu fie stramba, mancata de rugina etc

Link to post
Share on other sites

wrong post

Edited by s@rpe
Link to post
Share on other sites

Nu vrei s-o mai repari, Bibane?! Pacat de fier...nu-l dezmembra, incearca sa-l readuci la viata, poate cineva il vrea sa se bucure vara asta! ;)

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Geo_ZGA a spus:

Salut.

Pe mine m-ar interesa janta spate, daca nu are probleme. In special ma intereseaza sa nu aiba uzura tamburul de frana. Dar evident, nici sa nu fie stramba, mancata de rugina etc

Janta spate e in stare buna. Astazi i-am reparat si filetul bujiei. Urmeaza sa comand un CDI. Daca o pun la punct o vand cu 550-600 de euro cat sa imi scot banii. daca mai apar alte probleme o vand completa cu 350 de euro si zic asta e... Daca o dezmembrez raman cu f multe piese prin garaj si chiar nu mai am loc, poate daca ar fi cerere ptr mai multe piese. Ramane de vazut! 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Am onoarea să salut membrii forumului.

De pe unde v-ați mai procurat consumabilele de anul acesta pentru Viroagele voastre? La un moment dat știu că aveam un user mexykanu care ne mai ajuta cu ceva oferte la consumabile. Mai activează pe forum? Alte recomandări?

În altă ordine de idei, în București unde găsesc ăl mai bun mecanic într-ale Viroagelor care să îmi facă o evaluare "bară-în-bară" sau pe acolo și să îmi spună ce trebuie, cu ce costuri și în cât timp pentru a face 535-ul meu să fie într-o stare tehnică onorabilă? Poate fi și un mecanic în județele limitorfe asta în cazul în care costurile cumulate (piese+manoperă+transport pe platformă spre service) sunt avantajoase comparabil cu un service din București. A mea face figuri în momentul în care ies pe drumuri lungi, drepte, unde la un moment dat, după 20 - 30 de minute de rulare cu viteze normale, începe să dea în nas și apoi se oprește motorul de tot după care nu mai pornește imediat, însă dacă îl las vreo 10 minute pornește din nou (mai greu ce-i drept) și se repetă povestea.

Menționez că sunt din București.

Mulțumiri tuturor colegilor și hai liberare pe asfalt!

 

Link to post
Share on other sites
Acum 34 minute, Tetelu1980 a spus:

Am onoarea să salut membrii forumului.

De pe unde v-ați mai procurat consumabilele de anul acesta pentru Viroagele voastre? La un moment dat știu că aveam un user mexykanu care ne mai ajuta cu ceva oferte la consumabile. Mai activează pe forum? Alte recomandări?

În altă ordine de idei, în București unde găsesc ăl mai bun mecanic într-ale Viroagelor care să îmi facă o evaluare "bară-în-bară" sau pe acolo și să îmi spună ce trebuie, cu ce costuri și în cât timp pentru a face 535-ul meu să fie într-o stare tehnică onorabilă? Poate fi și un mecanic în județele limitorfe asta în cazul în care costurile cumulate (piese+manoperă+transport pe platformă spre service) sunt avantajoase comparabil cu un service din București. A mea face figuri în momentul în care ies pe drumuri lungi, drepte, unde la un moment dat, după 20 - 30 de minute de rulare cu viteze normale, începe să dea în nas și apoi se oprește motorul de tot după care nu mai pornește imediat, însă dacă îl las vreo 10 minute pornește din nou (mai greu ce-i drept) și se repetă povestea.

Menționez că sunt din București.

Mulțumiri tuturor colegilor și hai liberare pe asfalt!

 

 

Salut, 

 

Stiu ca mai aducea piese si consumabile Razvan de la Metric Motion, insa nu mai stiu daca e activ. Cauta userul metricmotion pe forum si intreaba-l.

Link to post
Share on other sites

Vezi daca nu te poate ajuta user-ul @john17si el are magazin si e si din Bucuresti. :)

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Salutare tuturor. Sunt "proaspăt" posesor de virago 250. Până acum am făcut vreo 3000km cu el, în principiu ture lungi, peste 200 km per tură, una de 600. 

Problema mea e că nu trece de 100kmh decât cu lăutari și colivă, și atunci nu mai mult de 110, în vale și cu vânt din pupa. 

Până în 100 merge grozav. Pot spune că simt cum mă trage de mână (așa discret, șăgalnic :)), nu am ce mă plânge, fac loganul de 1.6 16v și ALH-urile pe linie :))) 

Menționez că am schimbat pinioanele de la 16/45 la 17/40 și 16/40. În niciuna din combinații nu a depășit suta elegant. Cel mai bine o simt pe 16/40.

Compresia e egală pe ambii cilindri. 

Galeria de admisie e nouă. Filtru de aer nou și curat. 

Bujiile noi. Cea din față se afumă ceva mai tare ca cea din spate. Aici e semnul de întrebare. Am schimbat fișa cu bobina și tot la fel. Am verificat și reglat supapele, care sunt egale față cu spate și lăsate puțin mai larg. Am verificat scurgeri de vacuum, nu par să fie.

Carburatorul a fost desfăcut, curățat, suflat, zis de deochi și apoi sfințit. 

Gume noi, cauciucuri noi, lanț nou, pinioane noi, ambreiaj nou. 

Are niște tobe ixil, care au silencer-ele găurite în 3 locuri fiecare. 

Consumul este de circa 3.5. Pare cam mare, dar am mâna grea. 

Întrebările mele sunt:

- e normal să fie bujia din față mai afumată ca cea din spate (mă gândesc că e puțin mai rece cel din față, că ia vânt mai bine)

- e normal să nu treacă de 100? Am cam 90 de kg cu echipament, și sunt relativ compact/aerodinamic/sferic. În general scutere de 125 trec de sută și mă aștept moto de 250 să poată merge susținut cu 110-120, cu reprize de 130. Asta a mea merge 95-100 cu grație, ore în șir, chiar și la deal, dar nu mai mult. Verificat pe gps. Zici că la 100 intră computerul de injecție și-i taie turbocompresorul ionic... 

Încă o chestie, e versiunea 3LW de 13kw. S-a m mai discutat aici pe forum cu niște ani în urmă dar fără nicio concluzie. Eu nu am găsit nimic în ea care să restricționeze, nici în galerie nici în carburator. 

A pățit careva așa ceva? 

 

 

Unii se laudă că ale lor merg și 140 pe bord. Oare doar se laudă ? 

Ale voastre cum se comportă? 

 

Mulțumesc pentru orice contribuție! 

 

Spor la toate! 

 

 

 

Edited by dezamagitoru
Link to post
Share on other sites

A mea trece fara probleme, top speed a fost "tot bordul". Greu, cu vibratii si consum de ulei, dar a luat bordul. Intr-adevar, dupa 100-110 e leeeeeentaaaa. Dar e 250cmc, nu ai mari pretentii.

Sa nu fie jigloarele mai mici.

Bujiile ar trebui sa fie afumate la fel, eu nu vad diferente intre ele.

Link to post
Share on other sites
La 11.03.2020 la 20:16, ivan pedala a spus:

Nu vrei s-o mai repari, Bibane?! Pacat de fier...nu-l dezmembra, incearca sa-l readuci la viata, poate cineva il vrea sa se bucure vara asta! ;)

Asa credeam si eu dar am vazut o emisiune la tv si aia ziceau ca dezmembrand o moto poti readuce la viata mai multe.

Plm

 

Link to post
Share on other sites
La 12.06.2020 la 19:30, dezamagitoru a spus:

Salutare tuturor. Sunt "proaspăt" posesor de virago 250. Până acum am făcut vreo 3000km cu el, în principiu ture lungi, peste 200 km per tură, una de 600. 

Problema mea e că nu trece de 100kmh decât cu lăutari și colivă, și atunci nu mai mult de 110, în vale și cu vânt din pupa. 

Până în 100 merge grozav. Pot spune că simt cum mă trage de mână (așa discret, șăgalnic :)), nu am ce mă plânge, fac loganul de 1.6 16v și ALH-urile pe linie :))) 

Menționez că am schimbat pinioanele de la 16/45 la 17/40 și 16/40. În niciuna din combinații nu a depășit suta elegant. Cel mai bine o simt pe 16/40.

Compresia e egală pe ambii cilindri. 

Galeria de admisie e nouă. Filtru de aer nou și curat. 

Bujiile noi. Cea din față se afumă ceva mai tare ca cea din spate. Aici e semnul de întrebare. Am schimbat fișa cu bobina și tot la fel. Am verificat și reglat supapele, care sunt egale față cu spate și lăsate puțin mai larg. Am verificat scurgeri de vacuum, nu par să fie.

Carburatorul a fost desfăcut, curățat, suflat, zis de deochi și apoi sfințit. 

Gume noi, cauciucuri noi, lanț nou, pinioane noi, ambreiaj nou. 

Are niște tobe ixil, care au silencer-ele găurite în 3 locuri fiecare. 

Consumul este de circa 3.5. Pare cam mare, dar am mâna grea. 

Întrebările mele sunt:

- e normal să fie bujia din față mai afumată ca cea din spate (mă gândesc că e puțin mai rece cel din față, că ia vânt mai bine)

- e normal să nu treacă de 100? Am cam 90 de kg cu echipament, și sunt relativ compact/aerodinamic/sferic. În general scutere de 125 trec de sută și mă aștept moto de 250 să poată merge susținut cu 110-120, cu reprize de 130. Asta a mea merge 95-100 cu grație, ore în șir, chiar și la deal, dar nu mai mult. Verificat pe gps. Zici că la 100 intră computerul de injecție și-i taie turbocompresorul ionic... 

Încă o chestie, e versiunea 3LW de 13kw. S-a m mai discutat aici pe forum cu niște ani în urmă dar fără nicio concluzie. Eu nu am găsit nimic în ea care să restricționeze, nici în galerie nici în carburator. 

A pățit careva așa ceva? 

 

 

Unii se laudă că ale lor merg și 140 pe bord. Oare doar se laudă ? 

Ale voastre cum se comportă? 

 

Mulțumesc pentru orice contribuție! 

 

Spor la toate! 

 

 

 

E posibil oare sa fie "gatuita" pentru a putea fi condusa de incepatori?

Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca e vreo gatuire pe undeva. In talon e 3LW de 13kw/17cai, versiune de germania unde se aplica ceva restrictii. Conform cartii de identitate, viteza maxima constructiva e 120. Are cineva habar ce gatuire poate fi? Pe unde? Cand am curatat carburatorul nu am vazut nimic care sa arate a gatuire, si nici in galeria de admisie nu vad nimic. Jiglerele sunt stock, #110 principal #17.5 de relanti. Cuiul de pe diafragma l-am probat in diverse pozitii, cel mai bine am simtit-o la 2 din 5 de sus, cum este acum.

Trece de 90 in a treia, face 100 in a patra, a cincea ramane acolo. Daca e vale se duce spre 110, dar cu greu. Tind sa cred ca e limitator undeva, dar unde?

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, dezamagitoru a spus:

Ma gandesc ca e vreo gatuire pe undeva. In talon e 3LW de 13kw/17cai, versiune de germania unde se aplica ceva restrictii. Conform cartii de identitate, viteza maxima constructiva e 120. Are cineva habar ce gatuire poate fi? Pe unde? Cand am curatat carburatorul nu am vazut nimic care sa arate a gatuire, si nici in galeria de admisie nu vad nimic. Jiglerele sunt stock, #110 principal #17.5 de relanti. Cuiul de pe diafragma l-am probat in diverse pozitii, cel mai bine am simtit-o la 2 din 5 de sus, cum este acum.

Trece de 90 in a treia, face 100 in a patra, a cincea ramane acolo. Daca e vale se duce spre 110, dar cu greu. Tind sa cred ca e limitator undeva, dar unde?

 

Vezi pe evacuare, da jos galeriile de evacuare din cilindri si uita-te acolo. A mea acolo avea (535). Erau sudate niste flanse care micsorau diametrul tevii si astfel evacuarea era mai greoaie.

Link to post
Share on other sites

...Iar pinioanele lantului sa fie cele standard, fara ghidusii, chiar daca jongland cu numaraul de dinti ai impresia ca poate mai mult! Cele din fabricatie sunt sfinte! Ia asta ca fiind o varianta din multele pe care ti le sugereaza colegii! ;)

Link to post
Share on other sites

Teoretic ar trebui sa aiba 17.1 kW, nu 13, deci probabil e limitata. Pune pinioanele originale si verifica pe evacuare unde ti-am zis eu si vorbim apoi ;)  La mine flansele alea erau prinse in 3 puncte de sudura fiecare, se vedea ca nu era ceva din fabrica. Le ciocanesti putin cu o dalta si cedeaza, apoi pui la loc si o sa mearga altfel.

Link to post
Share on other sites

Am incercat cu pinioane standard... acelasi comportament :( se simte clar o plafonare la 100. A treia depaseste 90 fara drama exagerata, dar 100 e un prag "psihologic". Zici ca-i e frica :D

 

ma bag in evacuari. pacat ca nu-s acasa. In 2 saptamani maxim va raportez ce se intampla.

 

Multumesc de sfaturi!

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Revin. Am fost si in evacuari, nu exista nicio obturatie. Curatat, pus la loc. 

 

Intr-un final am inteles de ce nu trece de 100. Pentru ca sunt gras si aerodinamica mea este dezastruoasa. Cu o usurica de 50 de kile si o forma considerabil mai aerodinamica a trecut de 120 fara emotii. Deci...

 

Problema este ca si rezolvata. Trebuie sa ma intorc la sala.

 

Multumesc tuturor pentru idei si sprijin. In aceasta calatorie a mea catre velocitatea terminala am ajuns sa devin foarte intim cu motoreta mea, si sa ii repar mai toate micile bube.

 

Domnilor, va doresc ce-i mai bun in materie de ce va pasioneaza, si spor in orice veti intreprinde!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare .

 

Intereseaza pe careva o furcă upside-down de  Yamaha fzr1000 adaptată pe xv750 generația a 2 a  ???? 

 

118889255_3877713015578272_5710769740825326283_n.thumb.jpg.37cad92ab1c93013a13b830c09b71073.jpg

Se potrivește sigur și pe xv1100 ( nu știu sigur dacă și pe primul tip de 750, 950 sau 1000 dar se poate verifica ).


Prețul este ptr tot ansamblul : ambele juguri , ax , rulmenții la jug ( se potrivesc cei originali )  , tuburile , aripă , janta ( vopsita negru electrostatic ) cu anvelopa Avon 120/80/17  DOT0717  , ax janta  ,  etrierii , ambele discuri  , plăcuțele ( Brembo 07ya2609  Carbon Ceramic ), cititor vitezometru , prinderile de ghidon normal .

Furca este în stare f bună , ambele tuburi au reglajele pe duritate functionale  , unul din tuburi are o usoara scurgere ,  o dau ptr că fac upgrade la o furcă cu etrieri radiali.

118912830_968095763617324_3817933146568020802_n.thumb.jpg.7ab42873525ade8c3b315d20479996e3.jpg118937494_404908440497723_6576545803418059433_n.thumb.jpg.3cd9ff5d688bcaadfc8baed5b6c9cee7.jpg118951437_3877712485578325_8931231909470108973_n.thumb.jpg.c2aca13a6b0c0b86769e30346ea1a112.jpg118905603_3877712652244975_7364359937127133055_n.thumb.jpg.bf9d3e094ab5066bb1806e19bdb26a22.jpg


Bonus : Ofer semeringurile și uleiul ptr revizia furcii  și  semighidoanele ( în caz că proiectul este Cafe Racer ).


Nu mă interesează schimburi , prețul este 2500 lei  / ușor negociabil .

Motorul se afla in 1 Decembrie / ilfov

Telefon : 0769 674 499  

Edited by dany_nos
Link to post
Share on other sites

Am aflat cum este limitata Virago 250 de la 17 la 13 kw. O minte germana, ca una normala nu gandea o solutie atat de finala pentru o problema atat de minora. a socotit ca cel mai elegant este sa conceapa o axa cu came care sa reduca puterea. Bata-l Dumnezeu.

Se gasesc de cumparat de pe eBay cu circa 60 de euro perechea axe cu came de provenienta chinezeasca. Sau se pot pune axe cu came de 125, ca sunt "normale".

 

Bag si niste meta-taguri, pentru nefericiti care or mai cauta pe internetul romanesc solutie la asa problema: yamaha virago xv 250 limitare la 13kw 17 cai eliminare 17kw 22 cai.

 

Spor la toate domnilor.

Link to post
Share on other sites

Pari sigur in ce spui mai sus, mie mi se pare total nepractic si mult mai scump sa gasesti o astfel de solutie pentru o amarata de limitare.Nu cred ca ar opta nimeni pentru varianta asta (probabil ca d.p.d.v. tehnic e posibil,) egal daca vorbim de un service obisnuit  sau un dealer Yamaha iar in garaj nu face nimeni asa ceva.

Link to post
Share on other sites

In Germania, daca ai sub un anumit numar de kW (aparent 13) primesti un discount la asigurare/impozit. Nemtii sunt un neam de zgarie branza, tipicari si scarbosi. In afara de tehnologie n-au nimic care sa nu fie detestabil. I-am respectat ca populatie pana in ziua cand i-am cunoscut in mediul lor natural. Dar divaghez. Morala e cea de mai sus: putere mica = discount la asigurare.

 

Prin urmare, ca sa capete numitul discount, au aplicat o solutie nemteasca, finala, facuta cu abuz de tehnologie si procedura, solutie care o data pusa in practica nu mai poate fi retrasa, ci doar regretata. De ce oare imi suna atat de familiar chestia asta... zici ca s-a mai intamplat candva, demult...

 

Nici eu n-am crezut pana cand nu am vazut cod separat de piesa pentru axa cu came exact in catalogul OEM de piese al Yamaha.

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...