Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Acum 7 ore, Geo_ZGA a spus:

Cam asa intra, dar e cantitatea pt un tub, deci 438ml toata furca.

Chiar zilele astea am servisat furca si la xt-ul meu de 600 si la el a intrat 533 ml doar intrun tub!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. 

 

Am o curiozitate si poate ma puteti ajuta:

Pe carte rezervorul meu este de 8.6 L si 2.5L rezerva, intrebare: capacitatea totala este de 8.6L din care 2.5L rezerva sau aprox 11L total?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu virago 535 care este din 1994 intră exact 13 litri, chiar saptamana trecuta am desfacut sa repar rezerva caci nu mergea si am golit rezervoarele si am masurat cand am bagat, rezerva are exact 3 litri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, farfuridi said:

In cartea tehnica scrie: 1987/1988  8,6 litri inclusiv 2,5 rezerva,adica ai in total 8,6 l

                                        dupa 1989 13,5 litri inclusiv 2,5 litri rezerva.

Parca primele 535-uri aveau rezervorul fals(cel vizibil fiind doar o carcasa.),cel real fiind sub sa.

 

Multumesc pentru lamurire...nu e o veste foarte buna...eu ma amageam ca am 8.6+2.5 :)Mai ramane sa incerc sa merg pana se goleste sa vad cati km fac pana se goleste si daca merge comutatorul pentru rezerva. 

Da, am rezervor fals care mascheaza filtru de aer. incerc sa ascund acolo un bidon de 1L :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Stie cineva de unde se pot cumpara in Bucuresti suruburi M10 cu pas fin ?

 

Imi trebuie pentru crashbar-ul care se prinde cu asa ceva de suportul pe care sunt instalate pedalele. Am facut deja un drum de pomana la Brick, pitch-ul suruburilor de acolo e diferit.

 

Multumesc !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îmi zici ce pas are sau dacă îmi dai un surub sau piuliță cu pasul ăla, iți fac din inox... Sau fer

Hexagon de 17mm de fer am sigur. 

Dacă stai pe aproape de Pitești, vin cu lera și măsurăm filetul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M10x1. 25 cel mai probabil. Alătură-l cu un șurub M8 obișnuit și dacă se întrepătrund filetele ăla e. 

Adică folosești șurubul M8 pe post de leră pt filet. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabory in Buc am gasit prin romstal, dar au aceleasi produse precum in dedeman.

 

Au ceva birou prin Brasov.

 

Comanda online iese din discutie(200 de bucati).

 

Au fost candva 30 lei, acum nu mai sunt... Viata de motociclist.

Editat de CuVantul
Bad typo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparam de la Rocast cand aveau magazinul la Obor, aveau un numar minim gen 5-10-20 bucati, in functie de surub. Au toate neamurile de suruburi si piulite, mi-e greu sa cred ca nu gasesti la ei.

Pune o poza cu ce-ti trebuie, ca la prezonul scaritelor am modificat si eu pasul, ca sa nu mai caut o piulita.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 35 minute, Geo_ZGA a spus:

Cumparam de la Rocast cand aveau magazinul la Obor,

Acum câteva luni aveau o baracă nenorocită chiar la depozitul lor, undeva pe centură, între Otopeni și Mogoșoaia parcă. 

Stai ca prostul în soare în picioare, fără umbră sau o bancă până îți aduc ăia din depozit ce ai nevoie și se dau doar la cutii. Adică pentru un șurub cumperi 30 sau 50.

Nu știu dacă s-a schimbat ceva de atunci. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu traiam cu impresia ca in Otopeni a fost un upgrade, nu o baraca... acolo chiar nu am fost, am avut impresia ca e la fel sau mai bine ca in Obor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Sunt in cautarea unui carburator pentru a mea viroaga 535 din '94. Daca printre voi se afla vreunul care are de vanzare sau ma poate indruma de unde as putea face rost v-as fi profund recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, de ceva timp mă chinuie o problema pe partea electrica. Problema e urmatoarea:

1.Baterie descărcată - schimbat bateria cu una nouă 

2. Bateria nouă descărcată - schimbat regulator + încărcat baterie 

3. După o ieșire de vreo 50km fără oprire iar rămân pe marginea drumului fără curent. - Verific regulator (diodele nu mai țineau curent pe retur) Verific stator (toate cele 3 fire dau la masă) Înlocuiesc stator+releu. 

4. Plec de la Bacău la Brașov cu bateria încărcată după înlocuirea pieselor, îmi ajunge și un voltmetru cu încărcare usb, când îl montez surpriza... Iar nu încarcă. Găsesc mufa stator releu topita (un conector intrase pe lângă) repar acolo merg 25 km pana acasă și stătea la 13.7V. Când sa ma pornesc iar nu mai încărca. Mai comand un regulator . 

5. Motorul a rămas cu pozitia aprinsa și a descarcat total bateria. Montez regulator nou dau curent de la mașină, pornesc fierul și în 2 min iese fum din regulator. Scăpa în baterie în jur de 17V.

 

Ce să-i mai fac să rezolv problema oare? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...