TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) Jocul supapelor l-a reglat cineva? Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice? Tobele sunt etanse/bine stranse? Editat August 11, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 26 minutes ago, TETEA. said: Jocul supapelor l-a reglat cineva? Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice? Tobele sunt etanse/bine stranse? Supapele nu au fost reglate. Cel putin nu de cand e la mine. Bujiile sunt schimbate, puse noi. Iar tobele da, sunt stranse si etanse. au o mica mica gaura dar pierde insesizabil. Imi e greu sa cred de acolo i se trag toate problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora. E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine. Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) 8 minutes ago, Geo_ZGA said: Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora. E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine. Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea. Am făcut așa: Curățat carburator și reglaj cât să funcționeze. Schimbat Bujii. Înfundat pompă de benzină și ulterior eliminată ca să mai pornească din nou. Deci trebuie recondiționată și ea. (menționez că fără ea merge mult mai okay decât cu, dar tot nu e la capacitate normală) Revizie ulei + filtre (și ulei și aer) Și cam atât dpdv mecanic. Editat August 11, 2022 de Alienu typo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza... Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au. Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. Tobele sunt originale si nemodificate? Editat August 11, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) 7 minutes ago, TETEA. said: Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza... Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au. Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. Rateuri da de curând. Până să se umble la carb, nu dadea nici pe naiba. Culoarea bujiilor era ce-i drept cam neagră. Încă le am pe cele vechi dacă ar ajuta un mecanic. Dar overall nu știu ce aș putea eu să-i fac cât să-i fie mai bine. Prefer să o las pe mâna cuiva care se pricepe și să platesc serviciul. Nu sunt atât de dibaci și de maniac cât să-mi stric singur ”jucăria” :)). Cât despre tobe, sunt cele originale. Am scos doar mufflerele pentru un pic mai mult sunet. Dar box-ul și țevile sunt cele originale. Editat August 11, 2022 de Alienu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada. Membrana e intreaga? Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa? Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) Acum 2 ore, TETEA. a spus: Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Fac overlaping o , dacă au joc insuficient/deloc sau sunt fwtute scapă gaze, nu e că se schimbă într-atât diagrama de distribuție! Editat August 11, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Acum 32 minute, ENEOS a spus: dacă au joc insuficient/deloc sau sunt fwtute scapă gaze, Pai exact asta am zis si eu. ...minus partea.cu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Overlaping eu știu că e încrucișarea, și aia ține de profilul camelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 E timpul cat valvele de adm si evacuare sunt deschise simultan. Eu asa stiu. Si daca jocurile sunt vraiste, timpul ala e mai mare decat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Și exact asta am contrazis inițial! Problema nu e modificarea (infimă) a duratei cât sunt deschise supapele ci neetanșeitatea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) Pai in cazul asta nici nu ar mai trebui reglat vreodata jocul (infim) al supapelor. Nu? In timp jocurile scad si supapa de evacuare poate ramane usor atacata si nu mai inchide corect. Asyfel se intampla ce am zis, o parte din amesyecul carburant scapa pe evacuare, se aprinde in toba dand rateu, dar bujiile zic ca e amestec sarac (pentru ca e sarac in cilindru) Editat August 11, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Nu, jocul ăla modifică prea puțin durata deschiderii, deci nu overlapingul tău e buba! Am explicat o dată cum e treaba, gata lecțiile de mecanică, dacă vrei mai multe întreabă-l pe maistrul ngunoy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 On 8/11/2022 at 5:03 PM, Geo_ZGA said: Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada. Membrana e intreaga? Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa? Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur. Nivelul in carburator e verificat si reglat? - Habar nu am. Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea - Plutitorul la o prima impresie părea ca își face treaba Membrana e intreaga? - Da, este chiar okay. Ce am observat în schimb, cu el desfăcut, este că șocul nu prea își face treaba așa cum trebuie. Dacă e la extreme, funcționează. Dar între, o ia razna. Dacă îl trag la jumătate, ea scade în ture. Din câte știu eu, ar trebui să fie fix invers. Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. - Dap, asta am dedus și eu. Constant îi țin rezervorul plin ca să fiu sigur că are destulă presiune să o ducă în carb. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?- Da, e închis cu șurub și colier. Nu trage nimic pe acolo. Cât despre reparat, aș încerca cu mai mare dragul. Dar chiar nu știu de unde să încep și unde să mă uit ca să descopăr problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Padresito Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 Salutare tuturor! Posesor yamaha virago 250 din 92. Am schimbat carburatorul original cu unul chinezesc adus de cineva din SUA. Pornește la sfert cu șocul tras, dar când am 40 km/ h și dau în viteza a3-a are o ezitare când accelerez. Dacă merg cu a 2-a cu 50 și schimb a3-a și nu bag mana în accelerație merge. Asa se comportă când schimb vitezele de la mare la mic. Sunt începător, nu mă pricep la mecanică deloc!!! Parcă nu are benzină suficientă. Dacă mă puteți ajuta vă sunt recunoscător. Toate bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Padresito Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 Salutare tuturor! Posesor yamaha virago 250 din 92. Am schimbat carburatorul original cu unul chinezesc adus de cineva din SUA. Pornește la sfert cu șocul tras, dar când am 40 km/ h și dau în viteza a3-a are o ezitare când accelerez. Dacă merg cu a 2-a cu 50 și schimb a3-a și nu bag mana în accelerație merge. Asa se comportă când schimb vitezele de la mare la mic. Sunt începător, nu mă pricep la mecanică deloc!!! Parcă nu are benzină suficientă. Dacă mă puteți ajuta vă sunt recunoscător. Toate bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Salutare.Caut mecanic pt carburi de virago 535,in București.Unde merg cu el?Daca e prin sectorul 3,4 e perfect.Multu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Padresito Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Vechiul carburator: defect șurubul (jigler pt aer- benzină) rupt, nu se putea desface. Am fost la un "service " au făcut jiglerul la strung ,reglat la culbutori sau nu știu ce și a costat 6oo lei. După 2 zile aceeași problemă ( atunci bujii negre și umede ,pornea greu dar de mers mergea) Mi-a fost frică să mă duc la ei să nu plătesc mai mult. Am schimbat carburatorul și acum...Astăzi am mers pe autostradă să văd consumul mergea bine 120 (greu cu vantul) și peste 20 de minute nu a mai mers decât cu 60 km/h cu viteza a 4-a cu accelerația la maxim. În zonă nu am unde să o duc ,o să încerc să caut și mai departe... Vă mulțumesc pt răspunsuri! Mai aștept sfaturi.. păreri. .. Mulțumesc! Am uitat la vechiul carburator consumul era de 5,7 litri /100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Padresito Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Cred ca da. Primul cilindru era rece și celălalt fierbinte. Bujiile schimbate de 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Padresito Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 NGK C6HSA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Padresito Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 Da un singur carburator, sâmbătă vine la mine un electrician să verificam toată instalația . Mulțumesc mult de sfaturi! Mai vedem sâmbătă ce mai găsim! Sănătate multă! Am scos fișa de la pistonul problemă când motorul mergea și nu s-a produs nicio schimbare, de la celalalt pistonul când am scos fișa motorul s-a oprit. Am mai pățit când am scos fișa de pe bujie de am atins de pistonul și parcă mă curenta și am văzut făcând multe scântei între fișă și piston. Sper ca nu am vedenii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Decembrie 9, 2022 Share Postat Decembrie 9, 2022 De vânzare două kituri de reparație carburator Virago 1100 și un filtru de ulei. Juma de preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Decembrie 22, 2022 Share Postat Decembrie 22, 2022 La 10.12.2022 la 0:22, cinezicealae a spus: De vânzare două kituri de reparație carburator Virago 1100 și un filtru de ulei. Juma de preț. Vândut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Ianuarie 2, 2023 Share Postat Ianuarie 2, 2023 Salutare.Stie careva prin București unde sa lustruiesc capacele motorului?Au vopseaua originala care nu mai arata bine.Merg facute fara a fi demontate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.