Geo_ZGA Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 Ce fel de regulatoare ai montat? Ca daca-s chinezarii ieftine... o sa schimbi 20 pana sa gasesti unul ok cat de cat. Eu am renuntat la cel de yamaha si am pus unul de Honda (cb500, cbr etc), mufa noua de pe ebay, mutat in fata pe cadru, sa aiba racire. Am eliminat mufa originala de la stator si am cositorit firele. Am montat si 2 fire suplimentare de masa, papuci solizi din dedeman si cablu pt audio auto la metru. Toate mufele/conexiunile sa fie curatate, stranse, eventual date cu vaselina dielectrica. Daca firele sunt inverzite/oxidate cel mai bine ar fi sa le inlocuiesti complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_Bej Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 1 hour ago, Geo_ZGA said: Ce fel de regulatoare ai montat? Ca daca-s chinezarii ieftine... o sa schimbi 20 pana sa gasesti unul ok cat de cat. Eu am renuntat la cel de yamaha si am pus unul de Honda (cb500, cbr etc), mufa noua de pe ebay, mutat in fata pe cadru, sa aiba racire. Am eliminat mufa originala de la stator si am cositorit firele. Am montat si 2 fire suplimentare de masa, papuci solizi din dedeman si cablu pt audio auto la metru. Toate mufele/conexiunile sa fie curatate, stranse, eventual date cu vaselina dielectrica. Daca firele sunt inverzite/oxidate cel mai bine ar fi sa le inlocuiesti complet. Dupa ce am cumparat baterie noua am cumparat regulatoare cu radiator. Tot de pe china cred ca le vindea si baiatu... ultimul prajit a fost de virago afermarket dar cred ca s-a prajit ca bateria avea <6V cand am pornit-o cu cablurile de la masina si apoi am lasat regulatorul sa isi faca treaba ...dar a fost prea mult pentru diode... Mai am unul aftermarket pe drum dar acum am incarcat bateria si vreau sa mai verific si statorul inainte sa il montez (sper sa nu se fi prajit si asta). Am mai comandat un regulator mosfet de pe ebay via China dar ajunge la final de octombrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 Bună dețin și eu un Yamaha Virago 535 din anul 1994, am o mică problemă cu el și anume ami curge ulei pe la cilindrul din spate prin zona ce se vede in poză si aș vrea săl desfac săl fac dar am impresia că curge si pe la tija de ambreiaj ce intră in motor (ce se vede in poză), ce este acolo semering sau ce are? Și cum se scoate acea tijă o pot scoate dacă desfac doar cilindrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin vasile Postat Noiembrie 13, 2021 Share Postat Noiembrie 13, 2021 Buna, vreau sa readuc la viata o virago 535 2yl din 1994, trebuie sa reconditionez carburatoarele cu un set de reparatie, dar jicloarele sunt blocate si nu stiu cum sa le scot fara sa stric altceva. Mai are cineva carburatoare la un pret ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Noiembrie 13, 2021 Share Postat Noiembrie 13, 2021 (editat) Acum 7 ore, patrick1 a spus: Multumesc Pentru schemă Acum 7 ore, Valentin vasile a spus: Buna, vreau sa readuc la viata o virago 535 2yl din 1994, trebuie sa reconditionez carburatoarele cu un set de reparatie, dar jicloarele sunt blocate si nu stiu cum sa le scot fara sa stric altceva. Mai are cineva carburatoare la un pret ok? Editat Noiembrie 13, 2021 de Buidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin vasile Postat Noiembrie 15, 2021 Share Postat Noiembrie 15, 2021 multumesc, sper sa le pot scoate cu un spray de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin vasile Postat Noiembrie 15, 2021 Share Postat Noiembrie 15, 2021 multumesc Patrik1, tre sa le demontez complet, vreau sa le refac cu un kit de reparatie carburatoare (aliexpress) si sa inlocuiesc bendix-ul tot de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 15, 2021 Share Postat Noiembrie 15, 2021 Lasa aliexpress-ul, ia un kit touratech sau yamaha. Te bucuri la putina economie de bani si dupa aia mai platesti o data piesele si le schimbi din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 15, 2021 Share Postat Noiembrie 15, 2021 1 oră în urmă, Geo_ZGA a spus: touratech Sau Tourmax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 15, 2021 Share Postat Noiembrie 15, 2021 Acum 5 ore, ENEOS a spus: Sau Tourmax? asa, asa :)) cred ca le-am incurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Februarie 16, 2022 Share Postat Februarie 16, 2022 Bună seara iubitori de Virago! Ce recomandări de pneuri/cauciucuri mai aveți pentru motoarele astea? Ar fi de mare ajutor niște idei cu modele și site-uri aferente unde se găsesc la prețuri onorabile și DOT-uri cât de cât proaspete. De asemenea dacă tot o să schimb pneurile ce camere recomandați? Mulțumesc anticipat pentru recomandări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Februarie 16, 2022 Share Postat Februarie 16, 2022 Mi-am pus niște Michelin comandor 3, la recomandarea marelui internet. Niște bășini. Ca e uscat, că e ud, tot ca pe patinoar te duci, tot în gol da roata spate la demaraj mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Martie 7, 2022 Share Postat Martie 7, 2022 Salut am nevoie pentru un virago 535 de senzorul ce citește pe volantă, are cineva unul bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_Bej Postat Aprilie 11, 2022 Share Postat Aprilie 11, 2022 Salutare, Ma poate ajuta cineva cu o idee de cum as putea conecta rezervorul de pe ghidon la rezervorul de sub sa? Eu am modelul 535 din 88 cu masca pe post de rezervor dar am comandat unul de la o tinerica Nu as vrea sa-l inlocuiesc si pe cel de sub sa. On 6/19/2011 at 7:33 PM, prflorin2000 said: -nu m-am exprimat eu bine, nu e indicator de nivel, e "sorb" dupa cum zicea colegul @alex_balea84 mai sus, nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice sau nu-mi vin "pe limba" cateodata. -coaja am innaltat-o cu o fasie de 5cm de tabla de 2mm, am desfiintat busonul de la rezervorul de jos si am sudat 2 tevi de "tur" ca sa curga benzina mai bine din ala de sus in ala de jos. -exact, multumesc de rectificare. Salut, cum ai facut cu supraplinul? nu curgea cand le faceai plinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 22, 2022 Share Postat Mai 22, 2022 Dezmembreaza cineva Virago 1100 ? Caut amortizoarele spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Salutări tuturor! Am ajuns într-un mic prag al disperării și nu știu pe cine să mai întreb. Am și eu o viroagă mică de 250 din toamna lui 2021 și nici până acum, final de vară 2022, nu am reușit să-i dau de cap cu carburatorul. Am tot fost prin service-uri și în Cluj și în București. Și după mai mulți bani decât am dat pe ea investiți, tot nu merge așa cum trebuie. Așadar, există o recomandare de un mecanic care să-și dea interesul și să nu zică că trebuie ”schimbat uleiul înainte” ? Aș vrea să o fac să meargă așa cum trebuie, nu doar să se miște de colo colo, pentru că ușor ușor îmi pierd mințile (și banii). Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Da' ce nu face, bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 1 hour ago, cinezicealae said: Da' ce nu face, bre? merge cand vrea ea. Da rateuri ca e prea bogat amestecul, iar cand se umbla la el, moare la acceleratie sau nu sta la ralanti. Plus de asta, in ture mai mari ii scade brusc puterea si se gatuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) Jocul supapelor l-a reglat cineva? Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice? Tobele sunt etanse/bine stranse? Editat August 11, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 26 minutes ago, TETEA. said: Jocul supapelor l-a reglat cineva? Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice? Tobele sunt etanse/bine stranse? Supapele nu au fost reglate. Cel putin nu de cand e la mine. Bujiile sunt schimbate, puse noi. Iar tobele da, sunt stranse si etanse. au o mica mica gaura dar pierde insesizabil. Imi e greu sa cred de acolo i se trag toate problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora. E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine. Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) 8 minutes ago, Geo_ZGA said: Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora. E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine. Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea. Am făcut așa: Curățat carburator și reglaj cât să funcționeze. Schimbat Bujii. Înfundat pompă de benzină și ulterior eliminată ca să mai pornească din nou. Deci trebuie recondiționată și ea. (menționez că fără ea merge mult mai okay decât cu, dar tot nu e la capacitate normală) Revizie ulei + filtre (și ulei și aer) Și cam atât dpdv mecanic. Editat August 11, 2022 de Alienu typo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza... Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au. Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. Tobele sunt originale si nemodificate? Editat August 11, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alienu Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 (editat) 7 minutes ago, TETEA. said: Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza... Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au. Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. Rateuri da de curând. Până să se umble la carb, nu dadea nici pe naiba. Culoarea bujiilor era ce-i drept cam neagră. Încă le am pe cele vechi dacă ar ajuta un mecanic. Dar overall nu știu ce aș putea eu să-i fac cât să-i fie mai bine. Prefer să o las pe mâna cuiva care se pricepe și să platesc serviciul. Nu sunt atât de dibaci și de maniac cât să-mi stric singur ”jucăria” :)). Cât despre tobe, sunt cele originale. Am scos doar mufflerele pentru un pic mai mult sunet. Dar box-ul și țevile sunt cele originale. Editat August 11, 2022 de Alienu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada. Membrana e intreaga? Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa? Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.