Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea! sper sa ma primiti in clubul vostru desi deocamdata sunt doar pasager de Virago... dar unul foarte addicted. :cheers:

Releul l-am luat de la Yamaha din Baneasa, dar a durat aproape doua saptamani ca baietii de acolo nu se inghesuie sa-si serveasca clientii. Bateria de la Varta de pe Stefan cel Mare. Bujiile de unde ai spus tu din Valea Cascadelor - dealeri NGK. Uleiul de p eBd Timisoara, magazin moto de lang aspalatorie auto (36 ron/kg). Cam atat deocamdata.

Momentan cautam si noi alternator, sau daca stiti pe cineva care bobineaza.

Pentru cauciucuri stiti vre-un dealer?

Multumesc.

hai noroc

 

 

hai noroc

caut si eu un far ,un stop , un suport de oglinda si cateva ornamente ca m-am facut praf cu ea

 

535 are instalatia pe 12 V, deci si claxonul e pe 12 V.

:cheers:

hai noroc ma poti ajuta si pe mine sa cumpar un far ,un stop ,unsuport de oglinda si niste ornamente la kilometraj la amortizoare

 

Ma confrunt si eu celebra problema de la Virago, adica sunt 90% sanse sa se fi dus releul de incarcare. Inainte de a face comanda caut unul pe aici... urgent! Please...

hai noroc ma poti ajuta si pe mine sa cumpar un far ,un stop ,unsuport de oglinda si niste ornamente la kilometraj la amortizoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

din cauza unor lucrari la blocul unde "habitez" neshte bucati de pe bloc s-au desprins exact peste rezervor. 2-3 infundaturi + zgarieturile de rigoare. are cineva idee cum se repara (indreptat infundaturile, chituit, vopsit eventual cu sprayul) sau o duc la un atelier?

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am avut noroc ca am gasit unul nou identic la Yamana in Bucuresti Otopeni. Mare problema la Virago cu releul asta din cauza locului in care este amplasat. Eu l-as fi pus undeva in fata dar cica se strica aspectul. Se pare ca acum nu prea le mai pasa producatorilor de functionalitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am avut noroc ca am gasit unul nou identic la Yamana in Bucuresti Otopeni. Mare problema la Virago cu releul asta din cauza locului in care este amplasat. Eu l-as fi pus undeva in fata dar cica se strica aspectul. Se pare ca acum nu prea le mai pasa producatorilor de functionalitate...

 

 

 

cit a costat releul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o intrebare: e normal sa se opreasca motorul daca cobor cricul lateral, cutia e in viteza 1 si ambreiajul este apasat? switch-ul de la ambreiaj pare sa functioneze, l-am masurat si da bine.

Si inca una: cam la ce consum mixt sa ma astept? Mie mi-a iesit pe primii 100 km (stiu, sunt nerabdator :( ) peste 7%. E normal? Nu e cam mult? Pana acum am ramas de doua ori in pana prostului :P

Si ultima: cum imi dau seama daca motorul s-a incalzit prea tare? La drum intins totu-i OK insa prin oras, cu viteza mica, cateodata pare sa se incalzeasca mai mult decat de obicei... Risc sa-l distrug daca se supraincalzeste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...e normal sa se opreasca motorul daca cobor cricul lateral, cutia e in viteza 1 si ambreiajul este apasat? ...

Da.

 

Care-i scopul? Ce rost are sa te dai jos de pe motor si el sa fie in viteza, apoi stai langa el si tii de ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Nu-ti permite sa pornesti motocicleta cand ea este in viteza, fara sa fi tras de ambreiaj (logic).

- Iar daca piciorul este jos, nu poti baga in viteza pt. ca-ti opreste motorul (altfel ai putea porni din loc cu piciorul jos, si ti-ai rupe gatul).

 

Da => oua fierte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce mi-ai spus tu eu deduc ca e o problema pe undeva pentru ca, daca ar trebui sa poti porni motocicleta cu ambreiajul apasat si in vit. 1, atunci ar trebui sa o poti si opri, tot cu ambreiajul apasat, nu? Fara sa moara motorul.

Chiar am incercat sa pornesc motorul in viteza 1, cu si fara ambreiaj. Ghici ce s-a intamplat? Demarorul a cuplat in ambele cazuri! :P

Si nu-i bai ca se incalzeste asa? Pentru oua clar ca nu e asa de bine, dar pt motor? Oare merita un termometru din ala de ulei de se monteaza in loc de buson?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

ma poate lamuri cineva?

unul dintre cilindri, cel din spate, pe una dintre laturi (dreapta, pe unde iese teava de esapament) se incalzeste mult mai tare decat partea din stanga a aceluiasi cilindru. stiu k se incalzesc, e normal, dar diferenta asta de temperatura... este normal, si daca nu cam ce ar putea fii?

multam...

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

ma poate lamuri cineva?

unul dintre cilindri, cel din spate, pe una dintre laturi (dreapta, pe unde iese teava de esapament) se incalzeste mult mai tare decat partea din stanga a aceluiasi cilindru. stiu k se incalzesc, e normal, dar diferenta asta de temperatura... este normal, si daca nu cam ce ar putea fii?

multam...

:scratch:

salut.

da, este normal dearece pe partea stanga este lantul de distributie si transferul termic nu se poate face in cele mai bune conditii( vezi manualul tehnic)

la revedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi vine sa cred ca s-au facut 120 de pagini in topicul asta!... Adevarul este ca s-au inmultit fenomenal de mult Virago ceea ce denota inca o data ce motor bun este. Acum cativa ani abia daca vedeai una, iar acum... :scratch: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrewbare . Voi ce ulei folositi la viragile voastre. Eu acum folosesc Castrol super buike si se incalzeste foarte repede motorul. Acum ca a venit si vremea asta mai calduroasa dupa 20 de min de mers inoras o simt ca e super incinsa si incepe sa traga mai rau si isi schimba sunetul (mult mai gros ) ,

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat motul 20w50 sintetic ...special pt. motoare 2 cilindri in V cu racire pe aer. la temp mare ramine mai viscos , nu se face apa ...e ceva mai gros de cit cel recomandat in cartea tehnica(20w40) ...dar ei nu au traficul din bucurestiul nostru...sunetul motorului e schimbat radical (pret pe l 480 mii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce mi-ai spus tu eu deduc ca e o problema pe undeva pentru ca, daca ar trebui sa poti porni motocicleta cu ambreiajul apasat si in vit. 1, atunci ar trebui sa o poti si opri, tot cu ambreiajul apasat, nu? Fara sa moara motorul.

Chiar am incercat sa pornesc motorul in viteza 1, cu si fara ambreiaj. Ghici ce s-a intamplat? Demarorul a cuplat in ambele cazuri! :lol:

Si nu-i bai ca se incalzeste asa? Pentru oua clar ca nu e asa de bine, dar pt motor? Oare merita un termometru din ala de ulei de se monteaza in loc de buson?

 

Ca sa nu zici ca esti singuru : si a mea a mancat 7-8 in oras , 6 afara cu pasager , se incalzeste in oras de am arsuri pe maini de cand am pus mana sa ii reglez relantiu' , la drum lung e rece (mers cu 60-80) , si nu porneste cu cricu jos daca e in viteza si se opreste daca il lasi jos si e in viteza, lucru care e bun pt ca aveam obiceiu sa plec cu el jos si noroc ca se oprea motoru cand o bagam in viteza. De pornit porneste cand e in viteza (slava domnului proiectant) ca altfel eram la urgenta acum - mi s-a oprit motoru cand am schimbat viteza la 80kmph (relantiu prea mic) .

Editat de marius_imv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bag primavara Valvoline, din ala mai gros, si toamna Motul, mai subtire.

 

hahaha,foarte tare....deci Valvoline e mai gros si Motul mai subtire?

chiar daca amandoua sunt 20w50?hehehe

acu serios,marca/brand-ul nu determina vascozitatea....

cred ca ai vrut sa zici V20w50 si M10w40...nu?

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, musiu "fatbob", exact asta am vrut sa zic :lol:

 

PROPUNERE DE STUDIU PENTRU CEI CARE AU/CUNOSC VIRAGO 535:

Daca aveti posibilitatea, spuneti aici cat incarca la voi cu motorul pornit si farul aprins? Am inteles ca ar trebuie sa incarce in jur de 14 dar la multe XV 535 valoarea este undeva intre 13.4-13.8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

stiti bine cat de tare se incing tobele. e cumva vreo solutie cum sa protejam picioarele pasagerilor? ceva ca o protectie care sa absoarba cat de cat caldura emanata de tobe si sa nu se mai 'friga' neatenti? :lol:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-inca una :lol:

poate s-o fi discutat pana acum, dar 120 de pagini de topic...

care este viteza optima de croaziera din punct de vedere al consumului? adica in ce viteza tre sa fie, cati km/h, ca sa fie consumul cat mai mic...

s-auzim de bine

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

stiti bine cat de tare se incing tobele. e cumva vreo solutie cum sa protejam picioarele pasagerilor? ceva ca o protectie care sa absoarba cat de cat caldura emanata de tobe si sa nu se mai 'friga' neatenti? :lol:

:lol:

Sal,sunt tot feluri de ornamente care le poti pune pe tobe doar eu nu iti recomand fiindca estetic nu arata chiar asa de bine(poti sa alegi ori il sudez pe toba si strici cromul ,ori il prinizi cu coliere care rugineste dupa un tim si iarasi strici cromul de pe tobe).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet intrebarea, chiar ma intereseaza: cat incarca la voi cu motorul pornit si farul aprins? Am inteles ca ar trebuie sa incarce in jur de 14 dar la multe XV 535 valoarea este undeva intre 13.4-13.8.

Editat de Purghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...