bombo333 Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Salutare la toata lumea! sper sa ma primiti in clubul vostru desi deocamdata sunt doar pasager de Virago... dar unul foarte addicted. Releul l-am luat de la Yamaha din Baneasa, dar a durat aproape doua saptamani ca baietii de acolo nu se inghesuie sa-si serveasca clientii. Bateria de la Varta de pe Stefan cel Mare. Bujiile de unde ai spus tu din Valea Cascadelor - dealeri NGK. Uleiul de p eBd Timisoara, magazin moto de lang aspalatorie auto (36 ron/kg). Cam atat deocamdata. Momentan cautam si noi alternator, sau daca stiti pe cineva care bobineaza. Pentru cauciucuri stiti vre-un dealer? Multumesc. hai noroc hai noroc caut si eu un far ,un stop , un suport de oglinda si cateva ornamente ca m-am facut praf cu ea 535 are instalatia pe 12 V, deci si claxonul e pe 12 V. hai noroc ma poti ajuta si pe mine sa cumpar un far ,un stop ,unsuport de oglinda si niste ornamente la kilometraj la amortizoare Ma confrunt si eu celebra problema de la Virago, adica sunt 90% sanse sa se fi dus releul de incarcare. Inainte de a face comanda caut unul pe aici... urgent! Please... hai noroc ma poti ajuta si pe mine sa cumpar un far ,un stop ,unsuport de oglinda si niste ornamente la kilometraj la amortizoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 salutare! din cauza unor lucrari la blocul unde "habitez" neshte bucati de pe bloc s-au desprins exact peste rezervor. 2-3 infundaturi + zgarieturile de rigoare. are cineva idee cum se repara (indreptat infundaturile, chituit, vopsit eventual cu sprayul) sau o duc la un atelier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 30, 2007 Autor Share Postat Mai 30, 2007 Gata, am rezolvat cu releul de incarcare! Cine se baga la o excursie sambata?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrin_a Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Gata, am rezolvat cu releul de incarcare! Cine se baga la o excursie sambata?? cum ai rezolvat cu releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 Pai am avut noroc ca am gasit unul nou identic la Yamana in Bucuresti Otopeni. Mare problema la Virago cu releul asta din cauza locului in care este amplasat. Eu l-as fi pus undeva in fata dar cica se strica aspectul. Se pare ca acum nu prea le mai pasa producatorilor de functionalitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrin_a Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Pai am avut noroc ca am gasit unul nou identic la Yamana in Bucuresti Otopeni. Mare problema la Virago cu releul asta din cauza locului in care este amplasat. Eu l-as fi pus undeva in fata dar cica se strica aspectul. Se pare ca acum nu prea le mai pasa producatorilor de functionalitate... cit a costat releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Revin cu o intrebare: e normal sa se opreasca motorul daca cobor cricul lateral, cutia e in viteza 1 si ambreiajul este apasat? switch-ul de la ambreiaj pare sa functioneze, l-am masurat si da bine. Si inca una: cam la ce consum mixt sa ma astept? Mie mi-a iesit pe primii 100 km (stiu, sunt nerabdator ) peste 7%. E normal? Nu e cam mult? Pana acum am ramas de doua ori in pana prostului Si ultima: cum imi dau seama daca motorul s-a incalzit prea tare? La drum intins totu-i OK insa prin oras, cu viteza mica, cateodata pare sa se incalzeasca mai mult decat de obicei... Risc sa-l distrug daca se supraincalzeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 ...e normal sa se opreasca motorul daca cobor cricul lateral, cutia e in viteza 1 si ambreiajul este apasat? ... Da. Care-i scopul? Ce rost are sa te dai jos de pe motor si el sa fie in viteza, apoi stai langa el si tii de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 @Avent: In cazul asta ce rol mai are switch-ul ala de la ambreia? Pentru ca in momentul asta pare sa fie pus degeaba acolo! La tine motorul se incalzeste tare prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 - Nu-ti permite sa pornesti motocicleta cand ea este in viteza, fara sa fi tras de ambreiaj (logic). - Iar daca piciorul este jos, nu poti baga in viteza pt. ca-ti opreste motorul (altfel ai putea porni din loc cu piciorul jos, si ti-ai rupe gatul). Da => oua fierte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Din ce mi-ai spus tu eu deduc ca e o problema pe undeva pentru ca, daca ar trebui sa poti porni motocicleta cu ambreiajul apasat si in vit. 1, atunci ar trebui sa o poti si opri, tot cu ambreiajul apasat, nu? Fara sa moara motorul. Chiar am incercat sa pornesc motorul in viteza 1, cu si fara ambreiaj. Ghici ce s-a intamplat? Demarorul a cuplat in ambele cazuri! Si nu-i bai ca se incalzeste asa? Pentru oua clar ca nu e asa de bine, dar pt motor? Oare merita un termometru din ala de ulei de se monteaza in loc de buson? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 salut! ma poate lamuri cineva? unul dintre cilindri, cel din spate, pe una dintre laturi (dreapta, pe unde iese teava de esapament) se incalzeste mult mai tare decat partea din stanga a aceluiasi cilindru. stiu k se incalzesc, e normal, dar diferenta asta de temperatura... este normal, si daca nu cam ce ar putea fii? multam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 salut! ma poate lamuri cineva? unul dintre cilindri, cel din spate, pe una dintre laturi (dreapta, pe unde iese teava de esapament) se incalzeste mult mai tare decat partea din stanga a aceluiasi cilindru. stiu k se incalzesc, e normal, dar diferenta asta de temperatura... este normal, si daca nu cam ce ar putea fii? multam... salut. da, este normal dearece pe partea stanga este lantul de distributie si transferul termic nu se poate face in cele mai bune conditii( vezi manualul tehnic) la revedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 11, 2007 Autor Share Postat Iunie 11, 2007 Nu imi vine sa cred ca s-au facut 120 de pagini in topicul asta!... Adevarul este ca s-au inmultit fenomenal de mult Virago ceea ce denota inca o data ce motor bun este. Acum cativa ani abia daca vedeai una, iar acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Am si eu o intrewbare . Voi ce ulei folositi la viragile voastre. Eu acum folosesc Castrol super buike si se incalzeste foarte repede motorul. Acum ca a venit si vremea asta mai calduroasa dupa 20 de min de mers inoras o simt ca e super incinsa si incepe sa traga mai rau si isi schimba sunetul (mult mai gros ) , Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianera Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 eu am bagat motul 20w50 sintetic ...special pt. motoare 2 cilindri in V cu racire pe aer. la temp mare ramine mai viscos , nu se face apa ...e ceva mai gros de cit cel recomandat in cartea tehnica(20w40) ...dar ei nu au traficul din bucurestiul nostru...sunetul motorului e schimbat radical (pret pe l 480 mii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 Eu bag primavara Valvoline, din ala mai gros, si toamna Motul, mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 (editat) Din ce mi-ai spus tu eu deduc ca e o problema pe undeva pentru ca, daca ar trebui sa poti porni motocicleta cu ambreiajul apasat si in vit. 1, atunci ar trebui sa o poti si opri, tot cu ambreiajul apasat, nu? Fara sa moara motorul. Chiar am incercat sa pornesc motorul in viteza 1, cu si fara ambreiaj. Ghici ce s-a intamplat? Demarorul a cuplat in ambele cazuri! Si nu-i bai ca se incalzeste asa? Pentru oua clar ca nu e asa de bine, dar pt motor? Oare merita un termometru din ala de ulei de se monteaza in loc de buson? Ca sa nu zici ca esti singuru : si a mea a mancat 7-8 in oras , 6 afara cu pasager , se incalzeste in oras de am arsuri pe maini de cand am pus mana sa ii reglez relantiu' , la drum lung e rece (mers cu 60-80) , si nu porneste cu cricu jos daca e in viteza si se opreste daca il lasi jos si e in viteza, lucru care e bun pt ca aveam obiceiu sa plec cu el jos si noroc ca se oprea motoru cand o bagam in viteza. De pornit porneste cand e in viteza (slava domnului proiectant) ca altfel eram la urgenta acum - mi s-a oprit motoru cand am schimbat viteza la 80kmph (relantiu prea mic) . Editat Iunie 12, 2007 de marius_imv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Eu bag primavara Valvoline, din ala mai gros, si toamna Motul, mai subtire. hahaha,foarte tare....deci Valvoline e mai gros si Motul mai subtire? chiar daca amandoua sunt 20w50?hehehe acu serios,marca/brand-ul nu determina vascozitatea.... cred ca ai vrut sa zici V20w50 si M10w40...nu? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 Da, musiu "fatbob", exact asta am vrut sa zic PROPUNERE DE STUDIU PENTRU CEI CARE AU/CUNOSC VIRAGO 535: Daca aveti posibilitatea, spuneti aici cat incarca la voi cu motorul pornit si farul aprins? Am inteles ca ar trebuie sa incarce in jur de 14 dar la multe XV 535 valoarea este undeva intre 13.4-13.8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 salutare! stiti bine cat de tare se incing tobele. e cumva vreo solutie cum sa protejam picioarele pasagerilor? ceva ca o protectie care sa absoarba cat de cat caldura emanata de tobe si sa nu se mai 'friga' neatenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 s-inca una poate s-o fi discutat pana acum, dar 120 de pagini de topic... care este viteza optima de croaziera din punct de vedere al consumului? adica in ce viteza tre sa fie, cati km/h, ca sa fie consumul cat mai mic... s-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 salutare! stiti bine cat de tare se incing tobele. e cumva vreo solutie cum sa protejam picioarele pasagerilor? ceva ca o protectie care sa absoarba cat de cat caldura emanata de tobe si sa nu se mai 'friga' neatenti? Sal,sunt tot feluri de ornamente care le poti pune pe tobe doar eu nu iti recomand fiindca estetic nu arata chiar asa de bine(poti sa alegi ori il sudez pe toba si strici cromul ,ori il prinizi cu coliere care rugineste dupa un tim si iarasi strici cromul de pe tobe). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 multumim, multumim ... ramanem cu cromul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 16, 2007 Autor Share Postat Iunie 16, 2007 (editat) Repet intrebarea, chiar ma intereseaza: cat incarca la voi cu motorul pornit si farul aprins? Am inteles ca ar trebuie sa incarce in jur de 14 dar la multe XV 535 valoarea este undeva intre 13.4-13.8. Editat Iunie 16, 2007 de Purghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.