Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

ca nou posesor de Virago am o rugaminte la voi. Un service sau cineva pasionat de Virago in Brasov unde gasesc? Ma intereseaza un reglaj la carburatoare si alte operatiuni ce trebuiesc efectuate cat mai rapid.

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

ca nou posesor de Virago am o rugaminte la voi. Un service sau cineva pasionat de Virago in Brasov unde gasesc? Ma intereseaza un reglaj la carburatoare si alte operatiuni ce trebuiesc efectuate cat mai rapid.

Multumesc anticipat

salut.

Un mecanic fff bun care mi-a sincronizat carburatoarele la Virago: Alex Man de la MOTO MOBIL din Tg. Mures.

Este singurul mecanic care mi-a reglat BMW -ul k 100 si Virago 535 asa cum imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am descoperit azi niste ulei la baza cilindrilor pe partea stanga, cam pe unde intra cablul de la ambreiaj si pe unde am eu montat ceasul cu temperatura de la ulei. destul cat sa dea cateva picaturi pe jos si sa ma faca sa ma intreb care-i treaba si daca-i serioasa. daca ma poate ajuta cineva ...

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am descoperit azi niste ulei la baza cilindrilor pe partea stanga, cam pe unde intra cablul de la ambreiaj si pe unde am eu montat ceasul cu temperatura de la ulei. destul cat sa dea cateva picaturi pe jos si sa ma faca sa ma intreb care-i treaba si daca-i serioasa. daca ma poate ajuta cineva ...

:wave:

S-ar putea pur si simplu sa se fi desurubat un pic termometrul de ulei - verifica daca e bine strans. Verifica-i si garnitura acea de cauciuc, cauciucul si caldura nu se prea inteleg.

Stergel bine, si vezi daca-ti mai apare sau nu.

Daca iti mai apare ulei, incearca sa mai strangi un pic (am zis: un pic! da?) suruburile capacului de motor.

Exact, acu vine iar faza cu stersul.

Daca si acum iti mai apare, inseamna ca-i dusa garnitura. Va trebui s-o schimbi - i-a legatura cu Barna pt. una originala sau incearca pe Louis - 10043216 parca, nu stiu sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam avent!

aseara l-am sters ca sa vad exact de unde e scurgerea. o sa vad acum care e situatia. e foarte posibil sa ai dreptate.

cata bere ai de primit..........

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si ei o problema : am fost cu motoru la Yamaha sa imi sincronizeze carburatoarele si se pare ca nu a reusit din cauza ca membranele de la pistoanele de vacum din carburatoare sunt gaurite . Cine stie pe unde pot sa gasesc repede niste dalea ca la astia dureaza o gramada ? Iau si sh daca are careva !

Editat de marius_imv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am descoperit azi niste ulei la baza cilindrilor pe partea stanga, cam pe unde intra cablul de la ambreiaj si pe unde am eu montat ceasul cu temperatura de la ulei. destul cat sa dea cateva picaturi pe jos si sa ma faca sa ma intreb care-i treaba si daca-i serioasa. daca ma poate ajuta cineva ...

:wave:

 

 

am patit si eu.Era garnitura dusa !

rezolvarea :dat jos capacul si pus silicon rosu de la 2+2

acum nu mai curge !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu.Era garnitura dusa !

rezolvarea :dat jos capacul si pus silicon rosu de la 2+2

acum nu mai curge !!

 

cum? cum? :lol: te-ai rezolvat usor!

detaliaza. ptr ca eu am fost la un atelier moto p-aici si mi-au zis ca ar cam trebui sa schimb garnitura de la cilindru. dar ptr asta tre sa dea jos motorul. imi ia 52 euro ptr garnitura si vreo 10 ore de munca. adica ma rupe. asa ca detaliaza cum ai facut tu treaba. in pm sau oficial pe forum.

merci mult

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea vreu sa ma bag in chestiile de cine ce face si cum repara motorul ,dar parerea mea personala este ca cu silicon rosu rezolva romanul totul si tot parerea mea, arata ca daracu cand vezi pe un chopper chiar " si daca este Japoneza" tot feluri de mazgalituri,hai sa fim seriosi ,pe bani marunti cumparati garnituri .Daca socotiti ca un tub de silicon costa X bani o garnitura sa fie chiar dublu la pret ce nu cred ca e ,garnitura originala tine de 200 de ori mai mult decat siliconul.O garnitura originala de multe ori nu este schimbata 80.000 km sau chiar si mai mult si tine ,siliconul cat tine ?5000-10000 km ?

Si daca chiar nu vreti sa puneti garnituri originale, o ideie ,sett complect la pret ok ->

http://www.louis.de/_402d445d88430010d9b7e...x=4&cmd.y=6

Toata lumea face ce vrea,am zis doar parerea mea :wave:

Asfalt uscat

Barna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi

o intrebare.... care este cantitatea de ulei hidraulic care se pune intr-un amortizor fata la o yamaha virago 535. Am cautat pe net si nu am gasit nimic despre schimbul uleiului din furca asa ca va rog sa ma ajutati. este cam moale acum si mi s-a spus ca ar trebui schimbat.

multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

330 ml

 

 

daca vrei sa ai suspensii mai tari, pune 15w si 330-350 ml

 

 

vand virago 535

an 95, adusa in ro in 2006

reglata,sincronizata,inlocuite membrane carburatoare,baterie varta,cabluri acceleratie si vitezometru,si multe altele..

Barna stie cat am bagat in ea

I-am pus si cric central, crash bar,sissy bar, numai nu am ... :rusinica:

Dar nu este genul meu, vreau CBR 600

 

Daca va-ti saturat sa bagati bani in piese si vreti o moto ingrijita, cautati-ma,ca nu o sa va para rau

Cu stima,

Dan Tabacaru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

330 ml

daca vrei sa ai suspensii mai tari, pune 15w si 330-350 ml

vand virago 535

an 95, adusa in ro in 2006

reglata,sincronizata,inlocuite membrane carburatoare,baterie varta,cabluri acceleratie si vitezometru,si multe altele..

Barna stie cat am bagat in ea

I-am pus si cric central, crash bar,sissy bar, numai nu am ... :cheers:

Dar nu este genul meu, vreau CBR 600

 

Daca va-ti saturat sa bagati bani in piese si vreti o moto ingrijita, cautati-ma,ca nu o sa va para rau

Cu stima,

Dan Tabacaru

Motorul este super intretinuta !

Bafta la vanzare! Cat ceri ?

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... (cum ar spune fratele minune)

am sters bine zona. am pornit motorul. l-am lasat vreo 30 min sa ''toarca''. nimic. nici o picatura. ma plimb cu el vreo 5 km, nimic. ma 'dau' mai mult, nush cat, ma uit, iar era ulei p-acolo. asa ca nu stiu exact de unde curge. nu 'sare', nu curge garla, sunt acolo-sa ceva picaturi, cat sa ma bage la intrebari. cred ca o sa ma duc si pe alti mecanici sa vad ce spun si alti.

deocamdat atat. multam mult la toata lumea ptr ajutor.

:rusinica:

p.s. : daca nu si nu, poate bag si eu o poza cu 'problema'. s-o gasi cineva care sa ma rezolve.

Editat de creep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal numele meu este Laurentiu pentru Politie si Noogall pentru scena :rusinica: Am si eu de curand in posesie o Yamaha Virago XV535 si de curand intampin o problema. Nu au mai merg dintr-o data claxonul, semnalizarea si stopul de frana. Pozitia, faza scurta, faza lunga ok. M-am chinuit sa gasesc blocul de sigurante, dupa ce am schimbat siguranta de semnalizare cand am dat primul semnal s-a ars din nou. Am auzit de la cineva ca asta e un semn ca releul e pe duca. Sa ma ingrijorez sau e posibil sa fie doar un scurt care s-ar rezolva cu un electrician??

 

BTW dc e nevoie de un electrician bun care le are cu motoarele imi puteti recomanda si mie unul?

 

Danke

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Nu au mai merg dintr-o data claxonul, semnalizarea si stopul de frana ... e un semn ca releul e pe duca...

Care releu?

Releul de semnalizare?

 

Teoretic claxonul si stopul de frana n-au nici o treaba cu releul. Are fiecare intrerupatorul lui, si cu asta basta.

 

E prea tarziu sa colorez toata schema, la ora asta imi fug firele in fata ochilor (beutura, bat-o vina), dar uite-o aici, poate te ajuta cu ceva:

post-2094-1184447870_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Noogall, tu esti amicul lui Alexxx, omul care a tradat cruiserele? :cheers:

Daca da sau daca nu, oricum, bine ai venit printre noi si sa te stapaneasca sanatos motorul! :rusinica:

Vezi ca la partea electrica nu prea sunt oameni priceputi in tara asta. Scoate si tu daca te pricepi din sigurante si vezi daca sunt arse. Sau du-te la Yamaha la Otopeni si vezi ce zic oamenii aia. Dar poate reusesti sa nu lasi motorul acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da eu sunt. Nu il consider tradator, ci pur si simplu omul nu stie care-s motoarele adevarate :rusinica: Mai nush sincer de la ce ar fi am ars vreo 3 sigurante si m-am potolit. Am inteles ca te-a sunat dar nici tu nu stii vreun electrician. In afara de far, faza lunga- scurta si pozitie in rest nu mai mere nimic, semnalizare, claxon, frana.

Nu ne-am intalnit decat odata la SMAEB cand vindeai Viraga de 250 parca si m-am dat cu 535-ul ala negru. Pot sa-ti spun ca m-a cucerit, ca dovada ca acum calaresc una asemanatoare. (Doar ca a mea are comenzi avansate :cheers: si e visinie sau ma rog rosie conform daltonistilor de la RAR ) Sincer e mare diferenta, mai ales la gabaritul meu ...

Am auzit ca ai avut ceva neplaceri cu o cisterna. Sper ca sunteti ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea o intrebare pentru Barna.....ma intereseaza pretul pentru tobele finale,pentru un virago de 535....ale mele sunt cam "arse" :rusinica:

Sal ,singura problema este ca toba finala separata nu este,numai sistemul de evacuare complect in caz ca vrei sa iei stoc nou originala cu garantie.

Pot sati fac o oferta dar am nevoie de datele motorului si daca se poate,sami trimiti prin PM seria de sasiu.

Asfalt uscat

Barna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne-am intalnit decat odata la SMAEB cand vindeai Viraga de 250 parca si m-am dat cu 535-ul ala negru. Pot sa-ti spun ca m-a cucerit, ca dovada ca acum calaresc una asemanatoare.

 

E ca a ta ma, daltonistule! :rusinica:

Auzi, fa-mi pe plac si da o fuga la Yamaha in Otopeni. Doar de curiozitate. E posibil sa ai surpriza sa rezolvi.

Cat despre accident - sunt ok dar tot asa, fa-mi pe plac si schimba camerele. Este o operatiune neglijata de multi si care costa enorm - zilele trecute am facut pana pe fata la 80 la ora. Eu o sa schimb camerele la maxim 10.000km de acum incolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca a ta ma, daltonistule! :rusinica:

Auzi, fa-mi pe plac si da o fuga la Yamaha in Otopeni. Doar de curiozitate. E posibil sa ai surpriza sa rezolvi.

Cat despre accident - sunt ok dar tot asa, fa-mi pe plac si schimba camerele. Este o operatiune neglijata de multi si care costa enorm - zilele trecute am facut pana pe fata la 80 la ora. Eu o sa schimb camerele la maxim 10.000km de acum incolo!

 

Am fost acolo; nu au electrician sau ma rog lucreaza cu juma' de norma un tip Victor, pe care l-am contactat si o sa ma duc la el la service pe langa Foisor. Care-i faza cu camera pe fata ca nu am inteles? Oricum eu nu-i dau mai mult de 80 ca sunt incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...