mas oyama Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 am verificat membranele , sunt ok . am verificat jicloarele , erau curate si desfundate . am scos filtrul de aer si am pornit motorul fara filtru . cand am incercat sa-l turez nu se accelera , mai degraba dadea semne ca se ineaca . daca i-am pus filtrul la loc ( care e curat ) merge dar la fel , de la 70 - 80 km/h abia mai urca pana la 90- 100km/h .astept sfaturi . deci in noiembrie mergea 130-140 km/h fara probleme iar dupa 3 luni de stat in garaj parca e mobra . va multumesc . nu ai umblat la jigloarele de reglaj, de dozaj a benzinei, cele de pe exterior? poate e prea multa si se ineaca, poate e prea putina si se taie gazul. cum pleaca de pe loc? daca ai umblat iti sugerez sa le rotesti in sensul arcelor de ceas(sens orar) pina in capat si apoi dai inapoi la fiecare carb 3 ture complete 360 grade evident/tura, asigurate ca au facut amindoua exact acelasi nr de rotatii pornesti, date cu el vezi cum se simte cum trage cum o ia de pe loc, verifica bujia culoarea bujiei(daca e alba amestec sarac in principiu benzina mai putina) de ce zic sa mergi , pornit motorul pe loc si turat nu e prea concludenta evaluarea testului, fata de motor in sarcina. in functie de cum evaluezi situatia si in functie de cerintele tale dai cite o juma de tura rotatie la jigloarele de dozaj( atentie , iti creste consumul cu 0.5-0.7 l in plus la suta de km la fiecare juma de rotatie) si verifici. schimba bujiile...... Nu trage aer fals pe undeva, o garnitura suflata la carburatoare?, ceva, verifica si asta.....? eu zic ca e jiglorul de dozaj, umbla la el si vei vedea difenta. curatal si pe ala baga aer cu pompa sau cu compresorul ( nu mai mult de 2 atm sau scoate membrana carb sa n-o rupa) in orificiul jiglorului, va da benzina prin " sutele" de orifici care le au carb astea vacumatice jigloarele poate forma si micropelicula trnasparenta problema ta e pe cel de sarcina(are o notatie mai mare, in cifre) da si pe ala cu compresorul, curatal cu benzina si o peritura, sirmulta.... cu toate astea, ai grija "viteza ucide!" da nu mai repede ca ignoranta sau prostia omeneasca! spor! --- Mesaj completat în 14 Mar 2008 22:50 ------------- Ai schimbat si filtrul de ulei atunci? Daca da, eu zic sa nu-ti faci griji. barboteaza pina se aseaza! nu-ti fa griji daca ai pus cit cere cartea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 nu ai umblat la jigloarele de reglaj, de dozaj a benzinei, cele de pe exterior? poate e prea multa si se ineaca, poate e prea putina si se taie gazul. cum pleaca de pe loc? daca ai umblat iti sugerez sa le rotesti in sensul arcelor de ceas(sens orar) pina in capat si apoi dai inapoi la fiecare carb 3 ture complete 360 grade evident/tura, asigurate ca au facut amindoua exact acelasi nr de rotatii pornesti, date cu el vezi cum se simte cum trage cum o ia de pe loc, verifica bujia culoarea bujiei(daca e alba amestec sarac in principiu benzina mai putina) de ce zic sa mergi , pornit motorul pe loc si turat nu e prea concludenta evaluarea testului, fata de motor in sarcina. in functie de cum evaluezi situatia si in functie de cerintele tale dai cite o juma de tura rotatie la jigloarele de dozaj( atentie , iti creste consumul cu 0.5-0.7 l in plus la suta de km la fiecare juma de rotatie) si verifici. schimba bujiile...... Nu trage aer fals pe undeva, o garnitura suflata la carburatoare?, ceva, verifica si asta.....? eu zic ca e jiglorul de dozaj, umbla la el si vei vedea difenta. curatal si pe ala baga aer cu pompa sau cu compresorul ( nu mai mult de 2 atm sau scoate membrana carb sa n-o rupa) in orificiul jiglorului, va da benzina prin " sutele" de orifici care le au carb astea vacumatice jigloarele poate forma si micropelicula trnasparenta problema ta e pe cel de sarcina(are o notatie mai mare, in cifre) da si pe ala cu compresorul, curatal cu benzina si o peritura, sirmulta.... cu toate astea, ai grija "viteza ucide!" da nu mai repede ca ignoranta sau prostia omeneasca! spor! <small>--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 22:50 -------------</small><br/> barboteaza pina se aseaza! nu-ti fa griji daca ai pus cit cere cartea! am schimbat bujiile . la fel . nu stiu care sunt jicloarele de dozaj , dar nu le-a dereglat nimeni , insa cred ca ai dreptate , bujiile sunt albe si nu prea trage nici la plecarea de pe loc ca mai inainte . mai astept sfaturi . multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 am schimbat bujiile . la fel . nu stiu care sunt jicloarele de dozaj , dar nu le-a dereglat nimeni , insa cred ca ai dreptate , bujiile sunt albe si nu prea trage nici la plecarea de pe loc ca mai inainte . mai astept sfaturi . multumesc . ei vezi! jigloarele de dozaj se gasesc pe admisie(partea din fata a carburatoruli aproape de prinderea pe chiuloasa, daca pui o poza o schita, Barna te invit! iti pot spune axact care e)nu ai umblat da poate sa depus si de aceea nu trage. daca zici ca nu ai umblat, cind le desfaci asiguarate si numara exact din cap coada cite rotatii a facut sa-l pui exact la loc il cureti ti-am descris mai sus.... ce pot sa-ti mai spun, ca descriere.. e un surubel mic care are de regula un capacel mic cu o limba pe capat, limba are rolul de a nu duce rotatia la extrem adica te limiteaza dintr-un punc in altul(dozajul) daca scoti capacelul vei vedea o tija cu zimturi(sa nu se invirta capacelul in gol) si cap pentru surubelnita, tija jiglorul de dozaj e conica lungime de max 2cm nici atit si are un arculet pe el care in momentul rotiri in orificiu de la vibratii sa nu pice afara(arcul preseaza cind e introdus in orificiu) cam atit! verifica curata si va merge ca inainte! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massab Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Salutari la lume Am si eu un virago 535 si vreau sa am tobele goale Daca shtiti cumva daca se pot scoate sau trebuiesc sparte cu dalta si ciocanul (ma refeream la filtrele din tobe) Astept sa vad ce imi sugerati si ce idei aveti Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 (editat) schema carburatoare ( de la Barna , caruia-i multumesc ) e pe pagina 212 Editat Martie 15, 2008 de sonny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 cu dalta si ciocan ;-) spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 La fel am facut si eu. Erau ceva hauri pe aripa mai in spate, le-am largit un pic si acolo a intrat perfect semnalizarile. Acuma am dat jos tot ce inseamna evacuare. Problema e ca e asa de incolacit pe motor ca nu pot sa-l iau jos. e desprins din toate punctele de fixare, insa nu vine jos. ceva sugestii? in afara de flax, ca nu vreau sa-l tai.. cel putin nu inainte sa-l dau jos Moticul pt care il dau jos, ca vreau sa-i fac tobe custom. Am reusit sa-l dau jos.. era in partea cealalta o "ureche" care incurca peacolo treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Exact. Asa a fost si la mine pana azi.. scos filtrele finale, insa nu sunt multumit de sunet, asa ca ma apuc de facut tobe de la 0, din inox, ca mai este si toba aia de sub motor(de fapt sub baterie, si al doilea rezervor.) Fara filtrele finale suna un pic mai tare, si mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Nu stiu cum se face dar, topicul acesta ma intereseaza si pe mine! Ar fi frumos daca cei care au facut ceva in favoarea sunetului pentru acest model, sa spune ce, cum, unde, pret si un filmuet sa asculte si urechile noastre ce ar putea iesi. Zic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Uite aici cateva filmulete cu modificari la tobe la virago: Cam asta e sunetul care l-as vrea eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Eu am fost la un mechanic si mi-a zis ca nu poate sa le goleasca! Dar din fericire se poate dar numa el nu stia cum, oricum am un amic care are si el tobele golite si suna al naibii de fain si vreau sa le golesc dar nu stiu ce si cum, ma ajuta cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Dalta si ciocan.. filtrul e sudat in puncte.. adica chiar usor iese afara:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 schema carburatoare ( de la Barna , caruia-i multumesc ) e pe pagina 212 pe pagiina 212?, unde in care manual? ataseazo te rog sa te pot ajuta! nu am manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 da nu dati jos filtrele de pe finale, ci dati jos toba care ziceti ca e intre rezervorul secundar si baterie sau asa ceva, aia retine decibeli zgomotul sa zic asa implicit gazele fortate sa iasa afara sint stopate acolo, daca se scoate acea toba cistigi si CP nu multi da se simte un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brujaandrei Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 (editat) salutare ,in toamna aveam o problema la virago,am pus o intrebare pe topicul service,baieti bine intentionati m-au lamurit in principiu care ar fi problema,insa,as vrea sa vad daca aveti si voi astfel de probleme si sa vedem care ar fi rezolvarea.in mare problema e oala de ambreiaj,una noua era vreo 800 ron ,si sincer daca este vreo varianta de a o repara ,as opta pt reparare,ca mi-as mai lua multe accesorii si echipamente ,si 800 ron in minus nu m-ar ajuta.sau poate nu e grava si pot sa o las asa?ce ar fi ideal.poate ma lamuriti ce sa fac.in principiu doar sunetul nu ma deranjeaza,insa n-as vrea sa-mi strice ceva pe acolo. AM ATASAT LINK-UL UNDE AM DESCRIS BATAIA SI PROBLEMA PE LARG /index.php?showtopic=166455 merci mult si safe ride!!!! PS:ACOLO AM SCRIS CA INCEPE SA SE AUDA LA VREO 15 MIN DE LA PORNIRE,DE FAPT DACA STAU BINE SA MA GANDESC CRED CA SE AUDE MAI REPEDE,VREO 5 MIN!! Editat Martie 16, 2008 de brujaandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Eu tocmai am dat jos tot.. si facem toata evacuarea de la 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nunu Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Logic, nu ar fi normal să curgă. Te rog, fi mai precis Âşi descrie la care garnitură(i) curge. curge sub ea, pe teava de esapament si acel ulei arde si scoate fum. cred ca se scurge prin mai multe locuri, si garnitura este intre partile blocului principal, chiar pe mijloc sub ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Salutari pentru toti Virago-istii. Am si eu o problema, mai mult o curiozitate... Am un xv 535, l-am luat de pe ebay.de in noiembrie 2007, e din 97, are 20.000 km, frumusel si curatel, mergea super pana m-am invatat eu mai mult cu el, mentionez ca e prima moto contemporana, dupa comuniste si o pauza de 20 de ani fara moto. OK, omul de la care am cumparat-o mi-a zis ca are nu stiu ce limitare la 25 de Kw, acum ma gandesc ca mi-ar placea sa vad ce poate fara aceasta limitare. Va rog sa-mi spuneti despre ce e vorba si daca se poate scoate fara prea multe batai de cap si gauri prea mari in bujet. Cineva, neavizat, zicea ca ar fi ceva saibe in galeriile de admisie sau cum se numesc chestiile alea dintre carb si chiulasa, apropo, in galeriile astea este cate un stut cu un capacel de cauciuc pe el, strans cu un colier, pentru ce or mai fii si alea, habar n-am. Scuze, intreb si eu , ca nu prea ma pricep la astea... era altfel parca saracul batranel IJ, dar mergea fain si ala. Scuze de asemenea daca s-a mai discutat chestia asta pe forum, am citit primele 50 de pagini si promit ca o sa-l citesc tot, dar sunt curios sa aflu despre ce e vorba. Mersi mult Asfalt uscat si Viroage cat mai multe si mai sanatoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 salutare ,in toamna aveam o problema la virago,am pus o intrebare pe topicul service,baieti bine intentionati m-au lamurit in principiu care ar fi problema,insa,as vrea sa vad daca aveti si voi astfel de probleme si sa vedem care ar fi rezolvarea.in mare problema e oala de ambreiaj,una noua era vreo 800 ron ,si sincer daca este vreo varianta de a o repara ,as opta pt reparare,ca mi-as mai lua multe accesorii si echipamente ,si 800 ron in minus nu m-ar ajuta.sau poate nu e grava si pot sa o las asa?ce ar fi ideal.poate ma lamuriti ce sa fac.in principiu doar sunetul nu ma deranjeaza,insa n-as vrea sa-mi strice ceva pe acolo. AM ATASAT LINK-UL UNDE AM DESCRIS BATAIA SI PROBLEMA PE LARG /index.php?showtopic=166455 merci mult si safe ride!!!! PS:ACOLO AM SCRIS CA INCEPE SA SE AUDA LA VREO 15 MIN DE LA PORNIRE,DE FAPT DACA STAU BINE SA MA GANDESC CRED CA SE AUDE MAI REPEDE,VREO 5 MIN!! poate fi si rulmentul de presiune... Just him dupa logica mea si a lui cam are dreptate, rulmentul sau locul in care vine prins are joc.va merge proabil insa io nu m-as da linistit pe ea pina nu as remedia problema. si daca e asa lasat sa mearga va fi jocul si mai mare. cel mai indicat ar fi sa desfaci motorul( din pacate la japane tre despicat motorul sa jungi la cutie si ambreiaj) si sa vezi cu ochi tai, daca nu la mecanic, daca e joc in oala nu tre schimbata, se frezeaza pentru a mari spatiu (sper sa permita nu stiu) si facuta o bucsa care va veni facuta dupa cota rulment si cota care a fost frezat in oala. atita timp cit nu crapat, rupt ceva e bine, se pot rectifica la strungar, frezor. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Deci sunt sanse sa stric tobele efectiv, sau nu? Mai trebuie reglate carburatorele dupa ce golesc tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 De stricat nu ai ce sa strici.. dupa ce le dai jos, se put suda inpoi.. cu punctulete de sudura.. daca nu le arunci la gunoi ca mine:P Regulatul de carburatoare e indicat... oricum nu strica daca o data pe sezon le regulezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 De stricat nu ai ce sa strici.. dupa ce le dai jos, se put suda inpoi.. cu punctulete de sudura.. daca nu le arunci la gunoi ca mine:P Regulatul de carburatoare e indicat... oricum nu strica daca o data pe sezon le regulezi. Si cam cat timp ti-a luat toata operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 vreau si io sa cumpar fie noi fie sh, urgent, niste manere care sa se potriveasca la viroaga 535. nu vreau sa fie complicate(cu semnale sau alte acarateturi)...vreau doar sa le pun vara cat merg fara manerele incalzite. daca-s sh vreau sa fie cat de cat bune, ne-largite si sa stea bine pe tzevile ghodonului. nu vreau sa ma rupa-n poponeata la pret... astept oferte sau adrese grațias! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) pe pagiina 212?, unde in care manual? ataseazo te rog sa te pot ajuta! nu am manual! Sal, pagina 212 aici pe forum, doua pagini mai in fata Asfalt uscat Editat Martie 17, 2008 de ovisey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brujaandrei Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) da am uitat sa mentionez ca in toamna mi-am facut motorul de la zero,schimbat cuzineti-segmenti-supape-tot setul de garnituri-discuri de ambreiaj-etc(gratie lui barna am gasit piese repede si ieftine le el),iar oala de ambreiaj are joc,sigur,si zgomotul e de acolo.eu vroiam sa vad daca exista vreo metoda de rectificare a ei ,fara sa iau una noua.ok merci ,o sa incerc ce ai zis ,tre sa gasesc unul care bucseaza cum ai zis mai sus. safe ride. Editat Martie 17, 2008 de brujaandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.