Requiem Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Operatiunea cu dalta dureaza.. 10 minute , din care 5 este tiagata de incalzire, si inspiratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 17, 2008 Autor Share Postat Martie 17, 2008 Mama, cat de tehnic a devenit topicul asta!... Am si eu o problema> nu prea mai imi merge claxonul. L-am scos, nu am vazut nimic in neregula si l-am pus la loc. Noroc cu tobele ca sunt pe post de claxon. Care poate fi motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Vericica prima data claxonul, adica iei 2 fire, si il alimentezi de la 12 v direct.. daca suna Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip inseamna ca merge, daca nu a crapat, trebuie altul Daca merge verfiici mai departe, sigurante(poate ar fii bine sa incepi acolo), dupa care fire, si contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salutari pentru toti Virago-istii. Am si eu o problema, mai mult o curiozitate... Am un xv 535, l-am luat de pe ebay.de in noiembrie 2007, e din 97, are 20.000 km, frumusel si curatel, mergea super pana m-am invatat eu mai mult cu el, mentionez ca e prima moto contemporana, dupa comuniste si o pauza de 20 de ani fara moto. OK, omul de la care am cumparat-o mi-a zis ca are nu stiu ce limitare la 25 de Kw, acum ma gandesc ca mi-ar placea sa vad ce poate fara aceasta limitare. Va rog sa-mi spuneti despre ce e vorba si daca se poate scoate fara prea multe batai de cap si gauri prea mari in bujet. Cineva, neavizat, zicea ca ar fi ceva saibe in galeriile de admisie sau cum se numesc chestiile alea dintre carb si chiulasa, apropo, in galeriile astea este cate un stut cu un capacel de cauciuc pe el, strans cu un colier, pentru ce or mai fii si alea, habar n-am. Scuze, intreb si eu , ca nu prea ma pricep la astea... era altfel parca saracul batranel IJ, dar mergea fain si ala. Scuze de asemenea daca s-a mai discutat chestia asta pe forum, am citit primele 50 de pagini si promit ca o sa-l citesc tot, dar sunt curios sa aflu despre ce e vorba. Mersi mult Asfalt uscat si Viroage cat mai multe si mai sanatoase. Asta este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 31 si 11 sunt jigloarele de sarcina respectiv relanti da al de dozaj sa fiu al dracu daca il vad. banuiesc da nu sunt sigur ca 33 este cel de dozaj, sau 40 , a dracu schita! Barna ia te rog sa ajutam omul si da si specificatiile la fiecare numar. hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Eu tocmai am dat jos tot.. si facem toata evacuarea de la 0. Poti sa ne ti si pe noi la curent cu ce faci in continuare? La ce teava te gandesti, adica material, dimensiuni, sistem de fixare, etc. Eu ma intalnesc sambata cu un nene sa studiem impreuna problema modificarii tobelor si as vrea sa stiu cat mai multe! Hai sa zicem ca teava este usor de gasit si de indoit, insa nu stiu exact de care si cum sa fac sistemul de prindere pe blocul motor. Crezi ca poate fi folosit ceva de la vechea toba , ca tu ai luat-o jos acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massab Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Eu tocmai am dat jos tot.. si facem toata evacuarea de la 0. Salut Daca reusesti sa construiesti tobele de laq zero anuntra-ma si pe mine pls pls pls Uite adresa mea de mail massab_mc@yahoo.com sau transmite-mi prin daniela de la voi din club Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Ahoi! Oameni buni ce baterie imi recomandati?Louis au baterii calumea? Ca a mea imi cam face figuri, mai exact: dupa ce am mers vreo ora cu ea si am lasat-o sa stea in frig vreo 1h si 15 minute nu am mai reusit sa o pornesc decat cu ajutorul unui prieten cu bateria lui de masina, si mentionez ca a stat 1h si 15 minute la temperatura de 3-5 grade! Eu locuiesc intr-o zona friguroasa, mai exact Gheorgheni judetul Harghita mai exact la 6 KM de JOSENI(polul nord al Romanie) iar in perioada asta mai mult de 10 grade nu sunt si mi-ar trebui o baterie ca sa nu mi se descarce repede de la frig!Ca normal imi tin motorul in garaj acoperit dar din pacate garajul e din lemn si putin izolat si intra frigul in el si cam periodic sunt sub 10 grade! Ce imi propuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
garibaldi Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) salutari! am mai pus o data intrebarea dar nu am primit niste raspunsuri concludente. ma intereseaza acum cu atat mai mult cu cat ma confrunt direct cu problema. sunt proaspata posesoare de virago 535. problema e ca atunci cand am luat motorul am sesizat ca la pornire facea un zgomot ciudat cand apasam butonul de start dar nu am dat atentie prea multa. acum treaba a devenit problematica: atunci cand apas start-ul, electromotorul se invarte dar se aude si un zgomot ascutit si metalic si nu invarte motorul. implicit nu porneste. o data la multe incercari incercari motorul o ia. va rog spuneti-mi care ar putea fi problema, unde trebuie umblat si verificat.... si inca ceva: fata de eliminator-ul ( de 250 ) cu care am mai mers din cand in cand pana acum, simt o diferenta mare la mers, in special pe viraje, mai ales cele stranse. cand intru in viraj ghidonul parca se moaie iar la iesire trebuie sa imping mai mult. am senzatia ca motorul parca lasa putin nasul in jos si apoi se ridica, revine la pozitia normala de mers drept..... sa mi se para mie numai ???? ori e unghiul furcii mai mare decat cu ce eram invatata??? va multumesc frumos tutror. Editat Martie 18, 2008 de garibaldi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Ahoi! Oameni buni ce baterie imi recomandati?Louis au baterii calumea? Ca a mea imi cam face figuri, mai exact: dupa ce am mers vreo ora cu ea si am lasat-o sa stea in frig vreo 1h si 15 minute nu am mai reusit sa o pornesc decat cu ajutorul unui prieten cu bateria lui de masina, si mentionez ca a stat 1h si 15 minute la temperatura de 3-5 grade! Eu locuiesc intr-o zona friguroasa, mai exact Gheorgheni judetul Harghita mai exact la 6 KM de JOSENI(polul nord al Romanie) iar in perioada asta mai mult de 10 grade nu sunt si mi-ar trebui o baterie ca sa nu mi se descarce repede de la frig!Ca normal imi tin motorul in garaj acoperit dar din pacate garajul e din lemn si putin izolat si intra frigul in el si cam periodic sunt sub 10 grade! Ce imi propuneti? varta! fra discutii. eu o am de trei ani, si am last-o in frig, soare, vint....... are Barna cu sigurnata.tine cont de amperaj ( aMph) cu cit mai mare cu ati mai buna(capacitate mai mare de retinere a energiei) --- Mesaj completat în 18 Mar 2008 23:43 ------------- salutari! am mai pus o data intrebarea dar nu am primit niste raspunsuri concludente. ma intereseaza acum cu atat mai mult cu cat ma confrunt direct cu problema. sunt proaspata posesoare de virago 535. problema e ca atunci cand am luat motorul am sesizat ca la pornire facea un zgomot ciudat cand apasam butonul de start dar nu am dat atentie prea multa. acum treaba a devenit problematica: atunci cand apas start-ul, electromotorul se invarte dar se aude si un zgomot ascutit si metalic si nu invarte motorul. implicit nu porneste. o data la multe incercari incercari motorul o ia. va rog spuneti-mi care ar putea fi problema, unde trebuie umblat si verificat.... si inca ceva: fata de eliminator-ul ( de 250 ) cu care am mai mers din cand in cand pana acum, simt o diferenta mare la mers, in special pe viraje, mai ales cele stranse. cand intru in viraj ghidonul parca se moaie iar la iesire trebuie sa imping mai mult. am senzatia ca motorul parca lasa putin nasul in jos si apoi se ridica, revine la pozitia normala de mers drept..... sa mi se para mie numai ???? ori e unghiul furcii mai mare decat cu ce eram invatata??? va multumesc frumos tutror. prima problema- se poate sa nu alimenteze pompa de benzina, nu se amorseaza cum tre implicit nu ajunge benzina la carburator, de aceea porneste doar la n incercari, se poate sa traga aer fals pe undeva. a doua: uleiul din furca tre schimbat, si-a pierdut proprietatile , sau nu e cel indicat de cartea tehnica(vezi citeva pagini mai sus de care iti tre ca sa discutat pe tema asta), sau s-a umblat la unghiul furci ceea ce e grav, da dupa cum spui tu nu prea opui mare rezistenta nici nu pierzi mult din manevrabilitate, deci sansele sunt ca uleiul din furca sa nu fie cel corespunzator,prea moale cursa furci. poza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 acum ama gandesc.. sa fac tobe 2 in 1 , sau doua tobe mai lungi normale.. 1. am mai facut cu prietenii tobe pt vulcan de 900, intruder de 800.. 2 materiale: inox, fibra, si teava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 M-am gandit la teava de inox de 40-50 mm diametrul exterior si 1-1,5 grosimea ("carnea"). Ca lungime pentru ambele tevi cred ca ajung 2,5 m (1,5 pentru cea lunga si 1 pentru cea scurta). Daca are cineva si alte date sau alte opinii, astept... Inca astept variante de fixare a tevilor pe blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Salutari pentru toti Virago-istii. Am si eu o problema, mai mult o curiozitate... Am un xv 535, l-am luat de pe ebay.de in noiembrie 2007, e din 97, are 20.000 km, frumusel si curatel, mergea super pana m-am invatat eu mai mult cu el, mentionez ca e prima moto contemporana, dupa comuniste si o pauza de 20 de ani fara moto. OK, omul de la care am cumparat-o mi-a zis ca are nu stiu ce limitare la 25 de Kw, acum ma gandesc ca mi-ar placea sa vad ce poate fara aceasta limitare. Va rog sa-mi spuneti despre ce e vorba si daca se poate scoate fara prea multe batai de cap si gauri prea mari in bujet. Cineva, neavizat, zicea ca ar fi ceva saibe in galeriile de admisie sau cum se numesc chestiile alea dintre carb si chiulasa, apropo, in galeriile astea este cate un stut cu un capacel de cauciuc pe el, strans cu un colier, pentru ce or mai fii si alea, habar n-am. Scuze, intreb si eu , ca nu prea ma pricep la astea... era altfel parca saracul batranel IJ, dar mergea fain si ala. Scuze de asemenea daca s-a mai discutat chestia asta pe forum, am citit primele 50 de pagini si promit ca o sa-l citesc tot, dar sunt curios sa aflu despre ce e vorba. Mersi mult Asfalt uscat si Viroage cat mai multe si mai sanatoase. Chiar nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Daca o sa am nevoie, poate cineva sa ma ajute sa sincronizez carburatoarele la xv 535, sambata sau duminica (22,23.03) in Bucuresti? Eu nu stiu cum se face si nici nu am sculele necesare! Vin eu oriunde si oricand!!! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 M-am gandit la teava de inox de 40-50 mm diametrul exterior si 1-1,5 grosimea ("carnea"). Ca lungime pentru ambele tevi cred ca ajung 2,5 m (1,5 pentru cea lunga si 1 pentru cea scurta). Daca are cineva si alte date sau alte opinii, astept... Inca astept variante de fixare a tevilor pe blocul motor. s-ar putea sa pun teava de 100 si tobe 2 in 1, sau 2 de 50, lungimi inca nu stiu exxact, maine mergem sa cumparam materialele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 salutari! am mai pus o data intrebarea dar nu am primit niste raspunsuri concludente. ma intereseaza acum cu atat mai mult cu cat ma confrunt direct cu problema. sunt proaspata posesoare de virago 535. problema e ca atunci cand am luat motorul am sesizat ca la pornire facea un zgomot ciudat cand apasam butonul de start dar nu am dat atentie prea multa. acum treaba a devenit problematica: atunci cand apas start-ul, electromotorul se invarte dar se aude si un zgomot ascutit si metalic si nu invarte motorul. implicit nu porneste. o data la multe incercari incercari motorul o ia. va rog spuneti-mi care ar putea fi problema, unde trebuie umblat si verificat.... si inca ceva: fata de eliminator-ul ( de 250 ) cu care am mai mers din cand in cand pana acum, simt o diferenta mare la mers, in special pe viraje, mai ales cele stranse. cand intru in viraj ghidonul parca se moaie iar la iesire trebuie sa imping mai mult. am senzatia ca motorul parca lasa putin nasul in jos si apoi se ridica, revine la pozitia normala de mers drept..... sa mi se para mie numai ???? ori e unghiul furcii mai mare decat cu ce eram invatata??? va multumesc frumos tutror. Sal Problema iti creaza "starter clutch"-ul pozitia nr. 3. Probabil sunetul pe care il auzi este de la electromotorul se invarte singur si nu il cupleaza pozitia nr.3 sa til porneasca motorul.99% ca este crapata. Este situata pe partea stanga sub rotor pozitia nr.1 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
garibaldi Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Sal Problema iti creaza "starter clutch"-ul pozitia nr. 3. Probabil sunetul pe care il auzi este de la electromotorul se invarte singur si nu il cupleaza pozitia nr.3 sa til porneasca motorul.99% ca este crapata. Este situata pe partea stanga sub rotor pozitia nr.1 Bafta merci frumos Barna!!! dar te rog mai pune pozele o data sau da-mi-le pe pm ca sa ma edific si eu. piesa cu problema poate fi reparata? sau daca tre schimbata, merge una second sau una noua? si care ar fi pretul? inca o data merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 merci frumos Barna!!! dar te rog mai pune pozele o data sau da-mi-le pe pm ca sa ma edific si eu. piesa cu problema poate fi reparata? sau daca tre schimbata, merge una second sau una noua? si care ar fi pretul? inca o data merci. Vad ca numai am voie sa pun poze motivul nu stiu . bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
garibaldi Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 barna, te rog da-mi pozele prin pm! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 s-ar putea sa pun teava de 100 si tobe 2 in 1, sau 2 de 50, lungimi inca nu stiu exxact, maine mergem sa cumparam materialele cu 100 nu va suna fain! de 50 e minunat! a mea nipra are de 38-40 si nu i-ar strica de 50, de ce zic: la plecare pina urc din treptele inferioare omoara timpanul , si indicat ar fi sa fie teava chiar mai groasa in carne de 2-2.5mm e mai grea da cu siguranta basul, undele joase vor fi mult mai pronuntate. 100 e si inestetic avind in vedere dimensiunile viragei. parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 varta! fra discutii. eu o am de trei ani, si am last-o in frig, soare, vint....... are Barna cu sigurnata.tine cont de amperaj ( aMph) cu cit mai mare cu ati mai buna(capacitate mai mare de retinere a energiei) <small>--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 23:43 -------------</small><br/> Multumesc pentru info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brujaandrei Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 apropo ca mi-am adus aminte,dupa ce mi-am facut anul trecut motorul am ramas cu 4 semeringuri supape(le-am comandat de 2 ori), daca e careva care are nevoie de ele,le donez pe o bere pt un posesor de virago,numa sa se descurge cu transportul daca e din alta regiune.safe ride. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Ti-ai depasit limita. Deja am sters din desenele technice si pozele atasate din 2007 si tot nu ma lasa sa pun desene technice si poze. Probabil il deranjeaza pe cineva.Asta e .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Deja am sters din desenele technice si pozele atasate din 2007 si tot nu ma lasa sa pun desene technice si poze. Probabil il deranjeaza pe cineva.Asta e .... ia legatura cu administratorul, ce mama dracu omul vrea sa ajute si nu e last, nu se poate boicotam! mai sterge, da ai mai avut tu o problema in sensul asta asai? in cel mai fericit caz faci un nou user si gata povestea! hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.virago Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 hello! am gasit si eu o virago de 250, dar se pare ca are totusi ceva probleme - imi va trebui un piston, chiuloasa si garnitura pt aceasta. Altfel motoritza nu are decat 7000km. Aveti idee cam cat costa acestea?PLZ! java script:emoticon('', 'smid_49') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.