amibrt Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 De pornit porneste usor, relantiul e ok, dar cand incerc sa trag de acceleratie se aude ca si cum s-ar ineca, mai mult de 2-3000 ture nu vrea. Am curatat carburatorul, m-am jucat cu nivelul de la plititoare (si sus si jos), filtru aer curata, bujia ok, si tot minic.Moto e 2T. Ma ajuta careva cu o sugestie ? Multzam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Pune si tu putin "antecedentele". Adica a mers vreodata bine, s-a facut vreo interventie si a inceput sa faca asa, a inceput dintr-o data sau in timp... ? Motorul in 2 timpi e simplu, daca a inceput sa faca asa in timp, gradual, atunci mai mult ca sigur s-a umplut toba de calamina si de-aia nu permite debit de evacuare. Diagnostic usor - scoate toba de tot - suficient sa desfaci piulita/flansa de la evacuare si sa o misti putin din dreptul cilindrului, ai grija ca evacuarea sa nu scoata flacari in ceva de plastic si sa-ti arda ceva si fa-i o proba. Daca e dupa vreo interventie, atunci vezi daca e pus la punct semnul de la aprindere. Initial pare simptom de filtru de aer. Zici ca l-ai curatat... daca e imbibat cu ulei, nu se poate curatza, incearca intai sa-i scoti filtrul de tot si fa proba. Nu umbla la carburator, ca daca il dereglezi, dup-aia iti consuma mult. De la carburator nu face niciodata asa urat un motor. Editat Iunie 17, 2008 de moshulik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 17, 2008 Autor Share Postat Iunie 17, 2008 Nu am facut nici o interventie la motor. Totul a inceput dupa ce am schimbat uleiul din motor. Nu vad legatura cu alimentarea ?? Presupun. Apoi, la pornire, a inceput sa faca asa. Evacuarea e ok, filtru aer ok (l-am pornit si fara el conectat la carburator si tot asa). Acum catva timp am patit asa ceva cu el in trafic (dar parca tot puteam sa-l turez putin mai mult) si a 2-a zi nu a mai facut talente. Am zis atunci ca e ceva infundat in carburator (in pofida faptului ca si-a dat drumul singur). Am sa incerc sa schimb bujia. Am schimbat bujia, am mai desfacut o data carbi si tot nimic ! Sugestii ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 e 2t , cum ai schimbat uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 e 2t , cum ai schimbat uleiul ? Super tare, schimbat ulei la 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 17, 2008 Autor Share Postat Iunie 17, 2008 In motor am ulei pentru cutie . Nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) In motor am ulei pentru cutie . Nu ? ce motor e? are power valve? poate e blocat acolo .... toba ai controlat-o sa nu fie infundata? Editat Iunie 17, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 ce motor e? are power valve? poate e blocat acolo ....toba ai controlat-o sa nu fie infundata? E motor simplu (din `88) in relantiu e rotund, suna bine, doar cand trag de acceleratie da impresia ca se inneaca. Am bazait si nivelul de benzina din carburator (mai mare,mai mic)si tot degeaba. Iar taba "fumeaza" bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) Incearca cuiul ponton de la carborator Edit: sa nu fie casuta aia de la cui prea mare...aceasi prob am avut`o si eu cu un KTM Editat Iunie 18, 2008 de atze3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Incearca totusi sa o turezi si fara toba, chiar daca iese fum aparent normal pe toba asta nu inseamna ca nu-i infundata. La 2T infundarea tobei si chiar micsorarea diametrului interior al cotului de evacuare din cauza depunerilor sunt probleme destul de des intalnite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 Incearca totusi sa o turezi si fara toba, chiar daca iese fum aparent normal pe toba asta nu inseamna ca nu-i infundata.La 2T infundarea tobei si chiar micsorarea diametrului interior al cotului de evacuare din cauza depunerilor sunt probleme destul de des intalnite Maine incerc sa-l turez cu toba neconectata la galerie. Poate ,poate.... Revin cu rezultatul Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 mai exista o varianta : sa traga ulei pe la simeringul dintre cutie si motor ,nu foarte mult pt ca altfel nu ar mai fi pornit asa bine cum spui M-am gandit si la asta (dar sper sa nu fie asa) ,mai ales ca "fumeaza" putin cam mult primele 10 minute la pornirea la rece. Banui ca poate intra ulei din cutie in carter (putin stand peste noapte), iar la pornire pana se arde...... Dar problema asta poate influenta functionarea motorului ?? ma refer la problema de acum cu turatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 M-am gandit si la asta (dar sper sa nu fie asa) ,mai ales ca "fumeaza" putin cam mult primele 10 minute la pornirea la rece. Banui ca poate intra ulei din cutie in carter (putin stand peste noapte), iar la pornire pana se arde...... Dar problema asta poate influenta functionarea motorului ?? ma refer la problema de acum cu turatul daca e sa iti intre in carter iti intra si in mers, stai linistit. si daca intra ulei de transmisie (sau ulei 4t de motor pe care-l pui la cutie) crede-ma ca lasi o dara mare de fum in spate indiferent de cat de cald e motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tOrQuE Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 M-am gandit si la asta (dar sper sa nu fie asa) ,mai ales ca "fumeaza" putin cam mult primele 10 minute la pornirea la rece. Banui ca poate intra ulei din cutie in carter (putin stand peste noapte), iar la pornire pana se arde...... Dar problema asta poate influenta functionarea motorului ?? ma refer la problema de acum cu turatul Frate e normal sa scoata fum la rece ...ca e 2t ...dar te-ai gandit sa il duci la un service ...daca nu te pricepi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) daca e sa iti intre in carter iti intra si in mers, stai linistit. si daca intra ulei de transmisie (sau ulei 4t de motor pe care-l pui la cutie) crede-ma ca lasi o dara mare de fum in spate indiferent de cat de cald e motorul. tu de unde stii, pitzi? scoate fum mai mult pentru ca e ulei in exces, e acelasi fum albastru si de la ulei de amestec si de la ulei de motor si de la ulei de cutie........ on topic: da dracului toba aia jos si curat-o, curata si fanta sau fantele de evacuare si mai termina odata cu circul asta cu drujba ta! ceri sfaturi, ti se dau, dar nu le urmezi, atunci nu mai intreba si descurca-te singur! Editat Iunie 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 tu de unde stii, pitzi? scoate fum mai mult pentru ca e ulei in exces, e acelasi fum albastru si de la ulei de amestec si de la ulei de motor si de la ulei de cutie........on topic: da dracului toba aia jos si curat-o, curata si fanta sau fantele de evacuare si mai termina odata cu circul asta cu drujba ta! ceri sfaturi, ti se dau, dar nu le urmezi, atunci nu mai intreba si descurca-te singur! pitzi, daca ai un 2t baga-i un 4t bun (cum ar trebui sa se bage la cutiile de viteze de 2t ) sau un ulei de transmisie bun in amestec 20% si vezi ce face... pitzi! uleiul de transmisie cel putin nu iese albastru si nici nu se duce dupa incalzire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) esti tru nu mai am doi timpi de ani buni dar is multi mesteri "buni" in galati o stiu din propria-mi experienta Editat Iunie 20, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 tu de unde stii, pitzi? scoate fum mai mult pentru ca e ulei in exces, e acelasi fum albastru si de la ulei de amestec si de la ulei de motor si de la ulei de cutie........on topic: da dracului toba aia jos si curat-o, curata si fanta sau fantele de evacuare si mai termina odata cu circul asta cu drujba ta! ceri sfaturi, ti se dau, dar nu le urmezi, atunci nu mai intreba si descurca-te singur! Tu urmezi chiar toate sfaturile primite ?? Daca te simti deranjat de topicul asta de ce-l accesezi ? Poate gasesti ceva interesant in alta parte si te retinem . On topic : multam la toti de sfaturi, i-am dat de capat . Cred ca totusi din carbi o fo problema (exact nu stiu), l-am facut bucati, lasat la inmuiat peste noapte, suflat EXTREM toate gaurile si acu e ok. Toba era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Tu urmezi chiar toate sfaturile primite ??Daca te simti deranjat de topicul asta de ce-l accesezi ? Poate gasesti ceva interesant in alta parte si te retinem . On topic : multam la toti de sfaturi, i-am dat de capat . Cred ca totusi din carbi o fo problema (exact nu stiu), l-am facut bucati, lasat la inmuiat peste noapte, suflat EXTREM toate gaurile si acu e ok. Toba era ok. si nu ai gasit absolut nimic care sa-ti sara in ochi in carburator, astfel incat sa exclami: da, dom'le, asta era.....? pur si simplu inmuiat, spalat, suflat si gata? cumva gunoi pe jiglerul principal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 am gasit si eu la un cros in 2 timpi jiglerul principar obturat 30-40% de ziceai ca aia i gaura pana nu am curatat nu a mers cum trebuia ..exact acelasi fenomen cand nu se mai tureaza, dar sta in ralanti, ori evacuarea e infundata, ori jiglerul principal are un gunoi in el din pacate, nu m-am prins din prima de defectul timisoreanului asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 am gasit si eu la un cros in 2 timpi jiglerul principar obturat 30-40% de ziceai ca aia i gaura pana nu am curatat nu a mers cum trebuia ..exact acelasi fenomen Lucru `dracului` cu carburatoarele astea Trebuie multa rabdare si atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) Tu urmezi chiar toate sfaturile primite ??Daca te simti deranjat de topicul asta de ce-l accesezi ? Poate gasesti ceva interesant in alta parte si te retinem . On topic : multam la toti de sfaturi, i-am dat de capat . Cred ca totusi din carbi o fo problema (exact nu stiu), l-am facut bucati, lasat la inmuiat peste noapte, suflat EXTREM toate gaurile si acu e ok. Toba era ok. in primul rand, incercam sa ajut dar am o fire acida..... nu le poti avea pe toate Editat Iunie 20, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 in primul rand, incercam sa ajutdar am o fire acida..... nu le poti avea pe toate No ofence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabibyte Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) N-ai benzina. Verifica rezervoru. Daca nu, trage socu lasa-l sa mearga vreo 10 min, incearca dupa aia. Editat Iunie 20, 2008 de gabibyte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 N-ai benzina. Verifica rezervoru.Daca nu, trage socu lasa-l sa mearga vreo 10 min, incearca dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.