Sari la conținut

Nu Pot Sa-l Turez !


Postări Recomandate

De pornit porneste usor, relantiul e ok, dar cand incerc sa trag de acceleratie se aude ca si cum s-ar ineca, mai mult de 2-3000 ture nu vrea.

 

Am curatat carburatorul, m-am jucat cu nivelul de la plititoare (si sus si jos), filtru aer curata, bujia ok, si tot minic.Moto e 2T.

 

Ma ajuta careva cu o sugestie ?

 

Multzam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu putin "antecedentele". Adica a mers vreodata bine, s-a facut vreo interventie si a inceput sa faca asa, a inceput dintr-o data sau in timp... ? Motorul in 2 timpi e simplu, daca a inceput sa faca asa in timp, gradual, atunci mai mult ca sigur s-a umplut toba de calamina si de-aia nu permite debit de evacuare. Diagnostic usor - scoate toba de tot - suficient sa desfaci piulita/flansa de la evacuare si sa o misti putin din dreptul cilindrului, ai grija ca evacuarea sa nu scoata flacari in ceva de plastic si sa-ti arda ceva si fa-i o proba.

Daca e dupa vreo interventie, atunci vezi daca e pus la punct semnul de la aprindere. Initial pare simptom de filtru de aer. Zici ca l-ai curatat... daca e imbibat cu ulei, nu se poate curatza, incearca intai sa-i scoti filtrul de tot si fa proba. Nu umbla la carburator, ca daca il dereglezi, dup-aia iti consuma mult. De la carburator nu face niciodata asa urat un motor.

Editat de moshulik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut nici o interventie la motor. Totul a inceput dupa ce am schimbat uleiul din motor. Nu vad legatura :D cu alimentarea ?? Presupun.

Apoi, la pornire, a inceput sa faca asa. Evacuarea e ok, filtru aer ok (l-am pornit si fara el conectat la carburator si tot asa).

Acum catva timp am patit asa ceva cu el in trafic (dar parca tot puteam sa-l turez putin mai mult) si a 2-a zi nu a mai facut talente. Am zis atunci ca e ceva infundat in carburator (in pofida faptului ca si-a dat drumul singur). Am sa incerc sa schimb bujia.

 

 

Am schimbat bujia, am mai desfacut o data carbi si tot nimic !

 

Sugestii ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce motor e? are power valve? poate e blocat acolo ....

toba ai controlat-o sa nu fie infundata?

 

E motor simplu (din `88) in relantiu e rotund, suna bine, doar cand trag de acceleratie da impresia ca se inneaca. Am bazait si nivelul de benzina din carburator (mai mare,mai mic)si tot degeaba.

Iar taba "fumeaza" bine.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cuiul ponton de la carborator

 

Edit: sa nu fie casuta aia de la cui prea mare...aceasi prob am avut`o si eu cu un KTM

Editat de atze3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca totusi sa o turezi si fara toba, chiar daca iese fum aparent normal pe toba asta nu inseamna ca nu-i infundata.

La 2T infundarea tobei si chiar micsorarea diametrului interior al cotului de evacuare din cauza depunerilor sunt probleme destul de des intalnite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca totusi sa o turezi si fara toba, chiar daca iese fum aparent normal pe toba asta nu inseamna ca nu-i infundata.

La 2T infundarea tobei si chiar micsorarea diametrului interior al cotului de evacuare din cauza depunerilor sunt probleme destul de des intalnite

 

Maine incerc sa-l turez cu toba neconectata la galerie.

Poate ,poate....

 

Revin cu rezultatul

 

Multzam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exista o varianta :

sa traga ulei pe la simeringul dintre cutie si motor ,nu foarte mult pt ca altfel nu ar mai fi pornit asa bine cum spui

 

M-am gandit si la asta (dar sper sa nu fie asa) ,mai ales ca "fumeaza" putin cam mult primele 10 minute la pornirea la rece.

:D

Banui ca poate intra ulei din cutie in carter (putin stand peste noapte), iar la pornire pana se arde......

Dar problema asta poate influenta functionarea motorului ?? ma refer la problema de acum cu turatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si la asta (dar sper sa nu fie asa) ,mai ales ca "fumeaza" putin cam mult primele 10 minute la pornirea la rece.

:D

Banui ca poate intra ulei din cutie in carter (putin stand peste noapte), iar la pornire pana se arde......

Dar problema asta poate influenta functionarea motorului ?? ma refer la problema de acum cu turatul

 

 

daca e sa iti intre in carter iti intra si in mers, stai linistit. si daca intra ulei de transmisie (sau ulei 4t de motor pe care-l pui la cutie) crede-ma ca lasi o dara mare de fum in spate indiferent de cat de cald e motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si la asta (dar sper sa nu fie asa) ,mai ales ca "fumeaza" putin cam mult primele 10 minute la pornirea la rece.

:)

Banui ca poate intra ulei din cutie in carter (putin stand peste noapte), iar la pornire pana se arde......

Dar problema asta poate influenta functionarea motorului ?? ma refer la problema de acum cu turatul

 

Frate e normal sa scoata fum la rece ...ca e 2t ...dar te-ai gandit sa il duci la un service ...daca nu te pricepi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e sa iti intre in carter iti intra si in mers, stai linistit. si daca intra ulei de transmisie (sau ulei 4t de motor pe care-l pui la cutie) crede-ma ca lasi o dara mare de fum in spate indiferent de cat de cald e motorul.

tu de unde stii, pitzi? :( scoate fum mai mult pentru ca e ulei in exces, e acelasi fum albastru si de la ulei de amestec si de la ulei de motor si de la ulei de cutie........

on topic: da dracului toba aia jos si curat-o, curata si fanta sau fantele de evacuare si mai termina odata cu circul asta cu drujba ta!

ceri sfaturi, ti se dau, dar nu le urmezi, atunci nu mai intreba si descurca-te singur! :)

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu de unde stii, pitzi? :( scoate fum mai mult pentru ca e ulei in exces, e acelasi fum albastru si de la ulei de amestec si de la ulei de motor si de la ulei de cutie........

on topic: da dracului toba aia jos si curat-o, curata si fanta sau fantele de evacuare si mai termina odata cu circul asta cu drujba ta!

ceri sfaturi, ti se dau, dar nu le urmezi, atunci nu mai intreba si descurca-te singur! :)

 

 

pitzi, daca ai un 2t baga-i un 4t bun (cum ar trebui sa se bage la cutiile de viteze de 2t ) sau un ulei de transmisie bun in amestec 20% si vezi ce face... pitzi! uleiul de transmisie cel putin nu iese albastru si nici nu se duce dupa incalzire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu de unde stii, pitzi? :( scoate fum mai mult pentru ca e ulei in exces, e acelasi fum albastru si de la ulei de amestec si de la ulei de motor si de la ulei de cutie........

on topic: da dracului toba aia jos si curat-o, curata si fanta sau fantele de evacuare si mai termina odata cu circul asta cu drujba ta!

ceri sfaturi, ti se dau, dar nu le urmezi, atunci nu mai intreba si descurca-te singur! :)

 

Tu urmezi chiar toate sfaturile primite ??

Daca te simti deranjat de topicul asta de ce-l accesezi ? Poate gasesti ceva interesant in alta parte si te retinem :cheers: .

 

On topic : multam la toti de sfaturi, i-am dat de capat .

Cred ca totusi din carbi o fo problema (exact nu stiu), l-am facut bucati, lasat la inmuiat peste noapte, suflat EXTREM toate gaurile si acu e ok. Toba era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu urmezi chiar toate sfaturile primite ??

Daca te simti deranjat de topicul asta de ce-l accesezi ? Poate gasesti ceva interesant in alta parte si te retinem :) .

 

On topic : multam la toti de sfaturi, i-am dat de capat .

Cred ca totusi din carbi o fo problema (exact nu stiu), l-am facut bucati, lasat la inmuiat peste noapte, suflat EXTREM toate gaurile si acu e ok. Toba era ok.

si nu ai gasit absolut nimic care sa-ti sara in ochi in carburator, astfel incat sa exclami: da, dom'le, asta era.....?

pur si simplu inmuiat, spalat, suflat si gata?

cumva gunoi pe jiglerul principal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit si eu la un cros in 2 timpi jiglerul principar obturat 30-40% de ziceai ca aia i gaura pana nu am curatat nu a mers cum trebuia ..exact acelasi fenomen

cand nu se mai tureaza, dar sta in ralanti, ori evacuarea e infundata, ori jiglerul principal are un gunoi in el

din pacate, nu m-am prins din prima de defectul timisoreanului

asta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit si eu la un cros in 2 timpi jiglerul principar obturat 30-40% de ziceai ca aia i gaura pana nu am curatat nu a mers cum trebuia ..exact acelasi fenomen

 

:)

 

Lucru `dracului` cu carburatoarele astea :(

Trebuie multa rabdare si atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu urmezi chiar toate sfaturile primite ??

Daca te simti deranjat de topicul asta de ce-l accesezi ? Poate gasesti ceva interesant in alta parte si te retinem :) .

 

On topic : multam la toti de sfaturi, i-am dat de capat .

Cred ca totusi din carbi o fo problema (exact nu stiu), l-am facut bucati, lasat la inmuiat peste noapte, suflat EXTREM toate gaurile si acu e ok. Toba era ok.

in primul rand, incercam sa ajut

dar am o fire acida.....

nu le poti avea pe toate

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...