Sari la conținut

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Postări Recomandate

Ionute, incearca sa nu mai scrii cand esti nervos ca stalcesti limba romana. Ia zi-mi, unde am scris eu ca pompa e actionata de cardan sau ai inceput sa folosesti aceleasi metode de deturnare a discutiilor ca ale idolului tau?

 

Cu google earth doar imi verific munca desteptule, e cea mai ieftina sursa de informatie ca nu am bani sa zbor cu elicopterul ca sa vad terenul.

 

Daca bogdanawo are ban inseamna ca l-a capatat in urma unei analize obiective ale comportamentului lui pe forum.

 

Nu domnule, nu umblu cu elicopteru' caci exista google earth, problemele legate de realizarea unei astfel de harti sunt multe si nu sunt deloc simple.

Legat de facultati, nu sunt deloc complexat, aveti voi impresia asta sau va place sa aveti impresia asta, in felul asta va credeti si voi mai dihai. Am intalnit prea multi dobitoci cu diploma ca sa simt complexat fata de unul care are asa ceva.

 

Am mai spus mai sus, cei cu diploma si creier nu prea mai sunt in tara pe la noi.

Deci recunoaste si ca foloseste google earth, si ca are ceva cu cei cu diploma ...

Aropo, da multe probleme ai tu mah, cred ca ai defapt ceva cu problemele la scufitza, acolo la vid :P

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 302
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intra aici, userul meu este lazar. N-o lua ca pe o lauda de sine dar cred ca asta arata ca am mai desfacut si eu cateva suruburi la viata mea.

 

PS: Ce anume vrei sa-ti explic?

Am pus si eu o intrebare mai sus. Adevarul este ca am gasit un Opel Commodore la un batran in curte si tare m-ar interesa sa vad tot ce poate motorul ala de 2500cmc. Din pacate, nu am reusit sa obtin mai multe detalii incat mosul este destul de greu de contactat. M-ar interesa daca are carburatoare, cate si cum ai reusit sa adaptezi turbo pe el si de la ce masina este turbina.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii, e drept ca esti prost... dar daca nu Âştii Âşi nici nu intrebi esti de 2 ori prost!

si cand intrebi de ce ti se aprinde becul de ulei cum esti? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Am pus si eu o intrebare mai sus. Adevarul este ca am gasit un Opel Commodore la un batran in curte si tare m-ar interesa sa vad tot ce poate motorul ala de 2500cmc. Din pacate, nu am reusit sa obtin mai multe detalii incat mosul este destul de greu de contactat. M-ar interesa daca are carburatoare, cate si cum ai reusit sa adaptezi turbo pe el si de la ce masina este turbina.

Multumesc!

 

 

Motor 2500 cmc, 6 cilindri in linie, 120 cp la 5600 ture/min. Carburator dublucorp. Motorul are 2 galerii de evacuare, am facut o piesa intermediara intre galerii si turbina. Problema e ca trebuie sa limitezi presiunea daca vrei sa-ti reziste motorul cat mai mult, daca-l vrei numai pt putere si nu te intereseaza anduranta poti sa-i anulezi by pass-ul de la turbo si baga nelimitat.

Turbina am luat-o de la un stivuitor (era un pic defecta, dadea ulei pe evacuare) caruia i-am montat una noua, motorul (turbo diesel) de pe stivuitor era de Alfa Romeo dar aceeasi turbina era montata si pe motoarele de VW turbodiesel, marca KKK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Am pus si eu o intrebare mai sus. Adevarul este ca am gasit un Opel Commodore la un batran in curte si tare m-ar interesa sa vad tot ce poate motorul ala de 2500cmc. Din pacate, nu am reusit sa obtin mai multe detalii incat mosul este destul de greu de contactat. M-ar interesa daca are carburatoare, cate si cum ai reusit sa adaptezi turbo pe el si de la ce masina este turbina.

Multumesc!

 

 

Motor 2500 cmc, 6 cilindri in linie, 120 cp la 5600 ture/min. Carburator dublucorp. Motorul are 2 galerii de evacuare, am facut o piesa intermediara intre galerii si turbina. Problema e ca trebuie sa limitezi presiunea daca vrei sa-ti reziste motorul cat mai mult, daca-l vrei numai pt putere si nu te intereseaza anduranta poti sa-i anulezi by pass-ul de la turbo si baga nelimitat.

Turbina am luat-o de la un stivuitor (era un pic defecta, dadea ulei pe evacuare) caruia i-am montat una noua, motorul (turbo diesel) de pe stivuitor era de Alfa Romeo dar aceeasi turbina era montata si pe motoarele de VW turbodiesel, marca KKK.

Ai doua optiuni, presiunea poti sa o bagi direct in carburator ca la Renault 18 turbo (nu-ti recomand) sau sa traga de sub carburator amestecul si sa bage in galerie ca la Renault 5 Turbo (1400cmc).

 

Motorul de Commodore are avantajul major ca nu incinge oricat i-ai da pe "carca".

 

PS: Din cate stiu doar motorul de 2800 a avut carburator cvadruplu, de fapt doua carburatoare dublucorp lipite.

 

Tre sa stii sa sudezi mah imbecile, :P

 

Da Ionute, stiu sa sudez si electric si autogen, care-i problema?

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor 2500 cmc, 6 cilindri in linie, 120 cp la 5600 ture/min. Carburator dublucorp. Motorul are 2 galerii de evacuare, am facut o piesa intermediara intre galerii si turbina. Problema e ca trebuie sa limitezi presiunea daca vrei sa-ti reziste motorul cat mai mult, daca-l vrei numai pt putere si nu te intereseaza anduranta poti sa-i anulezi by pass-ul de la turbo si baga nelimitat.

Turbina am luat-o de la un stivuitor (era un pic defecta, dadea ulei pe evacuare) caruia i-am montat una noua, motorul (turbo diesel) de pe stivuitor era de Alfa Romeo dar aceeasi turbina era montata si pe motoarele de VW turbodiesel, marca KKK.

Ai doua optiuni, presiunea poti sa o bagi direct in carburator ca la Renault 18 turbo (nu-ti recomand) sau sa traga de sub carburator amestecul si sa bage in galerie ca la Renault 5 Turbo (1400cmc).

 

Motorul de Commodore are avantajul major ca nu incinge oricat i-ai da pe "carca".

De ce nu-mi recomanzi sa bage direct in carburator?

In cel de-al doilea caz, trebuie sa pui carburatorul in alta parte decat pe galeria de admisie, nu?

Ma intreb, cu turbina pe el, ce putere ai reusit sa obtii si ce versiune dintre cele doua ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
De ce nu-mi recomanzi sa bage direct in carburator?

In cel de-al doilea caz, trebuie sa pui carburatorul in alta parte decat pe galeria de admisie, nu?

Ma intreb, cu turbina pe el, ce putere ai reusit sa obtii si ce versiune dintre cele doua ai folosit?

 

Prima oara am bagat presiunea in el ca eram nerabdator dar cand turam tare scapa presiune (amestec de vapori de benzina) printre carburator si placa pe care sunt montate clapetele de acceleratie, in afara de asta modelul asta de carburator are difuzoarele mici si obtura practic presiunea, oricum se simtea, motorul avea alt zgomot.

Uitasem, a doua varianta e mult mai puternica.

Nu stiu cati cai avea ca n-am dus-o la dyno test. Ca sa-ti faci o idee, la 120-130 in a 3-a cand acceleram fugea de spate, trebuia sa fiu "cumpatat".

La a doua varianta trebuie sa muti carburatorul de pe galerie ca sa traga de sub el, Renault 5 avea carburatorul in alta parte, avea un suport/galerie pe contraaripa.

 

PS: Din cate stiu Commodore n-a avut injectie, Senatorul a avut, dar ce model de Commodore e ca au fost mai multe.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu-mi recomanzi sa bage direct in carburator?

In cel de-al doilea caz, trebuie sa pui carburatorul in alta parte decat pe galeria de admisie, nu?

Ma intreb, cu turbina pe el, ce putere ai reusit sa obtii si ce versiune dintre cele doua ai folosit?

 

eu nu inteleg de ce sunteti atat de aberanti, orice om cu minime cunostiinte de mecanica (sudura) stie ca un sistem turbo eficient este sistemul Papanicolau cu injectie electrostatica directa pe carter uscat si racire cu freon folosind un cooler de pentium 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima oara am bagat presiunea in el ca eram nerabdator dar cand turam tare scapa presiune (amestec de vapori de benzina) printre carburator si placa pe care sunt montate clapetele de acceleratie, in afara de asta modelul asta de carburator are difuzoarele mici si obtura practic presiunea, oricum se simtea, motorul avea alt zgomot.

Nu stiu cati cai avea ca n-am dus-o la dyno test.

La a doua varianta trebuie sa muti carburatorul de pe galerie ca sa traga de sub el, Renault 5 avea carburatorul in alta parte, avea un suport/galerie pe contraaripa.

 

PS: Din cate stiu Commodore n-a avut injectie, Senatorul a avut.

Cum adica avea alt zgomot? Adica se tura mai repede? Teoretic, asa ar trebui. Banuiesc ca la consum nu te-ai gandit, dar manca sigur benzina cu nemiluita.

O alta intrebare: La carburatorul dublucorp ai facut vreo modificare sau l-ai lasat exact asa cum era?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Cum adica avea alt zgomot? Adica se tura mai repede? Teoretic, asa ar trebui. Banuiesc ca la consum nu te-ai gandit, dar manca sigur benzina cu nemiluita.

O alta intrebare: La carburatorul dublucorp ai facut vreo modificare sau l-ai lasat exact asa cum era?

 

Scotea un zgomot mai gros, de motor puternic. Nu am facut absolut nici o modificare la carburator, cat despre consum...cat o calci atat consuma. Si Commodore astea au fost mai multe versiuni, in Australia s-au facut si cu motor V8.

Motorul de 2500 pe injectie l-au facut in 70 sau 71 dar l-au montat mai tarziu pe Senator.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scotea un zgomot mai gros, de motor puternic. Nu am facut absolut nici o modificare la carburator, cat despre consum...cat o calci atat consuma. Si Commodore astea au fost mai multe versiuni, in Australia s-au facut si cu motor V8.

Motorul de 2500 pe injectie l-au facut in 70 sau 71 dar l-au montat mai tarziu pe Senator.

Ok!

Multumesc de explicatii. Voi incerca sa dau cat mai repede de mos si sa incep testele la motorul de Commodore. Mai ramane sa vad de unde voi face rost de o turbina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Ok!

Multumesc de explicatii. Voi incerca sa dau cat mai repede de mos si sa incep testele la motorul de Commodore. Mai ramane sa vad de unde voi face rost de o turbina.

 

De la orice parc de dezmembrari auto, ar fi bine daca i-ai pune si un radiator de ulei.

 

 

eu nu inteleg de ce sunteti atat de aberanti, orice om cu minime cunostiinte de mecanica (sudura) stie ca un sistem turbo eficient este sistemul Papanicolau cu injectie electrostatica directa pe carter uscat si racire cu freon folosind un cooler de pentium 3

 

:P

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la orice parc de dezmembrari auto, ar fi bine daca i-ai pune si un radiator de ulei.

 

 

 

 

:P

:crack: all that he says are :laugh:

Iznicu deja se crede zeu, pacat ca :makeout:

:unsure:

 

Tu sharpe esti de 3 ori nene, pt ca vad ca te bagi mereu ca strechea undeva... cu becul de ulei am lamurit-o pana la urma... asa ca nu mai avea tu grija mea... te rog...

 

La inceput erai mic si dragutz mah @perseu77, taceai si ascultai sfaturile altora, da acum ai facut ceva vechime pe forum si prins grai, asta nu-ar fi un lucru rau, daca n-ai bazai ca musca la cacatu de la gura lu iznicu, si ai vorbi aiurea :makeout:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:crack: all that he says are :laugh:

Iznicu deja se crede zeu, pacat ca :makeout:

:unsure:

 

La inceput erai mic si dragutz mah @perseu77, taceai si ascultai sfaturile altora, da acum ai facut ceva vechime pe forum si prins grai, asta nu-ar fi un lucru rau, daca n-ai bazai ca musca la cacatu de la gura lu iznicu, si ai vorbi aiurea :P

 

 

AICI pari de treaba, ce s-o fi intamplat cu tine intre timp :makeout: ,aaaa stiu, esti sluga lui satanistu' de bogdanawo :kiss: :hug: :(

 

O intrebare serioasa, te scalzi in Dunare? aveti vreun loc amenajat in zona orasului Braila?

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AICI pari de treaba, ce s-o fi intamplat cu tine intre timp :makeout: ,aaaa stiu, esti sluga lui satanistu' de bogdanawo :unsure: :crack: :laugh:

 

O intrebare serioasa, te scalzi in Dunare? aveti vreun loc amenajat in zona orasului Braila?

 

Daca as mai fi si eu in poza aia ar fi o treaba, da nu-s ... vezi ca google-ul nu prea te ajuta in cazul meu :makeout:

Nu-s sluga nimanui, doar ca rar gasesc persoane sa ma impresioneze prin prostia lor :P

 

NU, spre dezamagirea ta nu ma scald in Dunare, sunt plaje si zone amenajate, dar nu prea practic sporturi de genul asta :kiss:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Daca as mai fi si eu in poza aia ar fi o treaba, da nu-s ... vezi ca google-ul nu prea te ajuta in cazul meu :laugh:

Nu-s sluga nimanui, doar ca rar gasesc persoane sa ma impresioneze prin prostia lor :P

 

NU, spre dezamagirea ta nu ma scald in Dunare, sunt plaje si zone amenajate, dar nu prea practic sporturi de genul asta :kiss:

 

Mda...ditamai coincidenta, thunderbyte de pe neiubim.ro e tot din Braila, penibil.

 

Chiar sunt dezamagit pt ca ma duc pana in Oltenita si voiam sa ma pish in Dunare ca sa nu fiu nevoit sa fac un drum pana-n Braila pt a ma pisha pe tine :makeout: :makeout: :unsure: :crack:

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...ditamai coincidenta, thunderbyte de pe neiubim.ro e tot din Braila, penibil.

 

Chiar sunt dezamagit pt ca ma duc pana in Oltenita si voiam sa ma pish in Dunare ca sa nu fiu nevoit sa fac un drum pana-n Braila pt a ma pisha pe tine :makeout: :makeout: :unsure: :crack:

Scrie mare cat capul tau ala sec Bucuresti, uite:

Sex: Barbat

Tara: Romania flag

Orasul: Bucuresti

Varsta: 1984-05-12

Starea profilului: Activ...

 

Eu ti-am zis dar vad ca nu te saturi, asa pofta de a manca rahat nu prea am mai intalnit la altii ... vezi sa nu te ineci :P

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm mijto topicul asta rad de mor continuati tot asa!!!!!nici unu nu aveti cunostinte destule despre mecanica!!!dar totusi e bine sa va dati cu parearea dar totusi uni abereaza prea mult!!!!!stiti voi care!!!sau care se considera!!nu vreau sa jicnesc pe nimeni sau sa se inteleaga altceva!!fiecare e priceput in domeniul lui!!de exemplu io habar nu am sa leg un releu sau ceva de electrica!!am la service electrician care daca am probleme el se ocupa de electrica!!in rest io fac restul1!!deasta supuneam k fiecare e bun in domeniul lui awo cu electrica iznicu cu gps-urile lui fiecare cu treaba lui!!dar in 14 ani de mecanica cu sa afirmat sa bagi antigel 100 e o aberatie si ca pompa nu baga cand motocicleta sta pe loc e ceva iara aberant!!!pompa baga oricand binenteles baga mai mult in ture fata de relanti!!!mai astept comentarii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu sharpe esti de 3 ori nene, pt ca vad ca te bagi mereu ca strechea undeva... cu becul de ulei am lamurit-o pana la urma... asa ca nu mai avea tu grija mea... te rog...

bag seama ca asta e topicul prostilor ce nu vor in ruptu capului sa recunoasca ca-s prosti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
hmmm mijto topicul asta rad de mor continuati tot asa!!!!!nici unu nu aveti cunostinte destule despre mecanica!!!dar totusi e bine sa va dati cu parearea dar totusi uni abereaza prea mult!!!!!stiti voi care!!!sau care se considera!!nu vreau sa jicnesc pe nimeni sau sa se inteleaga altceva!!fiecare e priceput in domeniul lui!!de exemplu io habar nu am sa leg un releu sau ceva de electrica!!am la service electrician care daca am probleme el se ocupa de electrica!!in rest io fac restul1!!deasta supuneam k fiecare e bun in domeniul lui awo cu electrica iznicu cu gps-urile lui fiecare cu treaba lui!!dar in 14 ani de mecanica cu sa afirmat sa bagi antigel 100 e o aberatie si ca pompa nu baga cand motocicleta sta pe loc e ceva iara aberant!!!pompa baga oricand binenteles baga mai mult in ture fata de relanti!!!mai astept comentarii!!!

 

Treaba cu antigelul 100% am spus foarte clar ca nu are efect, am probat-o acum multi ani si am facut-o din curiozitate nu pt ca-mi fierbea motorul, aveam antigel la discretie si asa mi-a venit ideea asta, nu stiu de ce vb aiurea.

Cu mecanica bineinteles ca te referi la mine, daca esti din Bucuresti pot oricand sa-ti dovedesc cat si daca ma pricep la fiare iar asta practic ca sa dai copy/paste de pe yahooanswers (cum fac unii) e simplu ca buna ziua.

 

PS: Vezi ca te duci in extrema....sti tu care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Scrie mare cat capul tau ala sec Bucuresti, uite:

Sex: Barbat

Tara: Romania flag

Orasul: Bucuresti

Varsta: 1984-05-12

Starea profilului: Activ...

 

Eu ti-am zis dar vad ca nu te saturi, asa pofta de a manca rahat nu prea am mai intalnit la altii ... vezi sa nu te ineci :P

 

Daaaaa, ti-ai modificat profilul si acum bati toba, marsh de aici ca esti jalnic. N-am fost inspirat sa dau un printscreen, ma gandeam ca n-o sa negi, din pct asta de vedere bogdanawo e mult deasupra ta, dar e normal, caci tu esti doar un lacheu.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
un ALT + print screen, ca acuma stie toata lumea ca ai monitor uaid.

 

Am incercat de cand mi-ai zis, nu merge. Nu e uaid.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaaa, ti-ai modificat profilul si acum bati toba, marsh de aici ca esti jalnic. N-am fost inspirat sa dau un printscreen, ma gandeam ca n-o sa negi, din pct asta de vedere bogdanawo e mult deasupra ta, dar e normal, caci tu esti doar un lacheu.

La ce sa dai printscreen ma obositule ???

Daca eu nu te ...ut in gura inseamna ca is lacheu??? cred ca defapt vroiai sa zici mai cu bun simt ... oricum nu e niciodata prea tarziu sa copii obiceiurile lu bogdanawo daca tot insisti ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...