Sari la conținut

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Postări Recomandate

Ba voi ori sunteti prosti ori sunteti prosti, care e legatura ca nu inteleg, carburatorul are pompa de sprit, am zis eu cumva ca nu aveam pompa de sprit? sunteti atat de disperati sa dovediti ca aveti dreptate incat inventati probleme false, baaai diletantilor.

 

Marsh dreak de aici si repara scutere.

 

Nu bai distrusule tu ai zis ca pompa de sprit este prezenta din cauza ca vaporii de benzina "adera" la galeria de admisie si eu ti-am zis ca asta se intampla numai la pornire cand motorul e rece , si ca de fapt pompa de sprit intra "in action" cand tragi brusc de acceleratie pentru a evita saracirea amestecului.

 

Stiu ca chestile astea tehnice te depasesc complet ,dar powla mea nu te pun eu sa te spagi in figuri la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 302
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

faptul ca am motocicleta nu ma face mai destept, ca uite, motocicleta ai si tu. Problema e ca tu ai impresia ca stii anumite chestii, dar stii despre ele la modul superficial, ceea ce face ca unii care chiar au inteles ce au citit si au intyeles cum functioneaza masinile ce le-au trecut prin mana, sa se distreze copios pe seama ta. Speram sa fii om de cuvant si sa te retragi din sectiunea Service asa cum ai promis, insa nu ai avut taria...OK, da-i inainte! Mai trebuie sa ne mai si distram, nu-i asa?

 

Ia zi, pompa aia de apa actionata de cutia de viteze, este pusa pe arborele principal sau pe cel secundar? Ca daca este pe cel principal, nu e nici o problema in aglomeratie, tb doar sa lasi moto la pct mort, dar ambreiajul sa nu fie apasat. Daca este pe arborele secundar, problema poate fi rezolvata de un cric electric pe care moto sa fie saltata la stop si sa poata fi bagata in viteza, ca pompa de apa sa fie actionata asigurand astfel o racire mai "elocventa"

 

mananci c.a.c.a.t, uite eu de ex la mobra mea am pompa de apa actionata de mana cu care ma dau jos de pe ea la cismea, pentru ca am o mobra cu racire pe ulei asta nu inseamna ca nu am legatura cu pompa de apa, actionata manual.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:scratch: :kali: :D :crack: :peace: :lol: :lol: :lol: ;) ;)

 

Incep in primul rand prin a-mi cere scuze fata de @bogdanawo si @belbody pentru ca au avut dreptate.

 

Oala de ambreiaj este actionata de arborele motor iar in spatele oalei este un pinion ce angreneaza pompa de ulei care la randul ei se invarte in solidar cu pompa de apa.

Oala este montata pe o bucsa prin care trece trenul fix astfel pompa de ulei ce invarte si pompa de apa neavand nici un "contact" cu trenul fix. Am reusit sa ajung la aceasta concluzie studiind cu atentie manualul si facand propria schita pe o foaie pt a nu ma "pierde" in imaginea de pe monitor (de aici plecand de fapt greseala).

Nu as fi reusit sa-mi dau seama daca nu studiam manualul de Transalp unde am imagini mai clare iar motorul fiind similar cu cel de VX800 m-a ajutat sa descpar greseala mea.

 

Asadar imi cer inca o data scuze fata de bogdanawo si belbody, totusi am ceva sa le reprosez (in mod special lui bogdanawo). Felul in care discutati pe forum nu este unul care sa va faca cinste, faptul ca eu am gresit in aceasta problema ar fi trebuit de fapt sa va determine sa-mi explicati/dovediti ceea ce sustineti prin exemple, imagini, solutii constructive iar daca nu ati fi avut chef/timp m-ati fi putut ignora caci viata merge inainte.

Aroganta si dispretul nu va atrage asupra voastra respectul celorlalti useri, poate doar a celor care va cunosc personal.

 

@thunderbyte, mai ai de invatat si tehnica si bun simt, te-am vazut pe alte topic-uri cum ii iei pe altii la misto cand de fapt scoti si tu niste perle...

@belbody, dintre toti ai avut cel mai mult bun simt chiar daca la un moment te-au lasat nervii, poate-i inveti si pe bogdan si pe thunderbyte cate ceva despre cum se comunica in mod decent si constructiv.

@bogdanawo, tu m-ai jignit primul si absolut gratuit cand ai spus ca sunt un "hingher" ce m-am inhaitat cu @andreigin sa vindem acel lichid si de aici discutia a degenerat (a se vedea pagina 6).

 

Din tot ce s-a discutat singura eroare a fost cea cu pompa de apa pe care mi-o asum impreuna cu poolele-n c.ur pe care am sa mi le iau fara a protesta, nici n-as avea cum :D , restul le putem dezbate in continuare.

 

Restul userilor nu merita absolut nici o scuza intrucat m-au atacat si insultat fara ca eu sa fac asta vreodata asupra lor (Ex @ITS si altii).

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep in primul rand prin a-mi cere scuze fata de @bogdanawo si @belbody pentru ca au avut dreptate.

 

@bogdanawo, tu m-ai jignit primul si absolut gratuit cand ai spus ca sunt un "hingher" ce m-am inhaitat cu @andreigin sa vindem acel lichid si de aici discutia a degenerat (a se vedea pagina 6).

ba, daca-ti cer scuze, asta nu inseamna nimic, ok?

in plus, incepi sa dai vina pe mine ca io te-am jignit primul, ca de obicei, iti spun, ia mai citeste, cu mai multa atentie.

ce zici, iti mai ceri inca o data scuze?

da-mi citat cu cine a jignit primul pe cine dar fii rezonabil, caci, dovezile sunt acolo si nu se pot sterge.

asta doar daca mituiesti vreun admin sau macar vreun moderator.

deocamdata, ca sa fiu sigur, am salvat html-ul. :kali:

:scratch:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:) bai! ce dracu va tot certati ma ? mai bine a-ti iesi la o bere non alcol. In felul asta va aratati si pompele unul altuia :kali:

 

Cred ca e de la caldura De fapt, sigur e de la caldura :D Din moment ce omul vrea sa scada temperatura cu 20 de grade :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:) bai! ce dracu va tot certati ma ? mai bine a-ti iesi la o bere non alcol. In felul asta va aratati si pompele unul altuia :kali:

 

Cred ca e de la caldura De fapt, sigur e de la caldura :D Din moment ce omul vrea sa scada temperatura cu 20 de grade :scratch:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep in primul rand prin a-mi cere scuze fata de @bogdanawo si @belbody pentru ca au avut dreptate.

:kali:

Nu trebuie sa-ti ceri scuze, pentru mine e suficient faptul ca ai descoperit singur cum sta treaba si ai inteles cum functioneaza. Imi recunosc vina pentru micile rautati pe care ti le-am aruncat si sper ca nu sunt motiv de suparare, suntem adulti si ne place sa folosim un limbaj mai colorat. Hai sa fim sanatosi si spor la vandut gepeesuri! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:kali:

Nu trebuie sa-ti ceri scuze, pentru mine e suficient faptul ca ai descoperit singur cum sta treaba si ai inteles cum functioneaza. Imi recunosc vina pentru micile rautati pe care ti le-am aruncat si sper ca nu sunt motiv de suparare, suntem adulti si ne place sa folosim un limbaj mai colorat. Hai sa fim sanatosi si spor la vandut gepeesuri! :scratch:

 

Nu am nimic impotriva unui limbaj mai colorat, dar asta trebuie sa apara si el dupa ce ne cunoastem un pic chiar daca doar in format electronic.

 

Cat priveste gepeseurile sper sa-mi revin ca mi-au spart niste muisti site-ul acum doua luni si am pierdut o gramada de timp si bani ca sa-l fac dinou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

:kali:

ba, daca-ti cer scuze, asta nu inseamna nimic, ok?

in plus, incepi sa dai vina pe mine ca io te-am jignit primul, ca de obicei, iti spun, ia mai citeste, cu mai multa atentie.

ce zici, iti mai ceri inca o data scuze?

da-mi citat cu cine a jignit primul pe cine dar fii rezonabil, caci, dovezile sunt acolo si nu se pot sterge.

asta doar daca mituiesti vreun admin sau macar vreun moderator.

deocamdata, ca sa fiu sigur, am salvat html-ul. :crack:

:scratch:

 

Ai dreptate, mai inainte de pagina 6 te facusem nesimtit si arogant, arogant esti dar nesimtit n-aveam voie sa te fac. :D Inca o data imi cer scuze.

N-am nici o relatie cu nici un moderator sau vreun admin. Chiar daca sunt tare-n gura atunci cand vad ca am gresit recunosc si imi asum responsabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:

 

Ai dreptate, mai inainte de pagina 6 te facusem nesimtit si arogant, arogant esti dar nesimtit n-aveam voie sa te fac. :lol: Inca o data imi cer scuze.

N-am nici o relatie cu nici un moderator sau vreun admin. Chiar daca sunt tare-n gura atunci cand vad ca am gresit recunosc si imi asum responsabilitatea.

asa o fi, recunosti tu, dar dupa o fooooooarte lunga perioada impanata cu vorbe in contradictoriu.........

oricum, daca nu ai nimic impotriva, as vrea sa mai tin un pic in semnatura citatul de la pompa aia de apa buclucasa.

scuzele sunt acceptate, am si eu neajunsurile mele, sunt arogant, este adevarat, insa, numai atunci cand mi se raspunde cu aceeasi aroganta de care se pare ca ai dat dovada si tu.

deci, ne impacam, dar, fara pupaturi. prefer sa pastrez pupaturile pentru noi2.ro, sentimente.ro, etc.

pana la urma te-ai edificast si cu privire la preferintele mele sexuale? :lol:

:scratch: pupa awo la iel de nicusor.....pardon, am zis ca nu pup :D :crack:

:kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
asa o fi, recunosti tu, dar dupa o fooooooarte lunga perioada impanata cu vorbe in contradictoriu.........

oricum, daca nu ai nimic impotriva, as vrea sa mai tin un pic in semnatura citatul de la pompa aia de apa buclucasa.

scuzele sunt acceptate, am si eu neajunsurile mele, sunt arogant, este adevarat, insa, numai atunci cand mi se raspunde cu aceeasi aroganta de care se pare ca ai dat dovada si tu.

deci, ne impacam, dar, fara pupaturi. prefer sa pastrez pupaturile pentru noi2.ro, sentimente.ro, etc.

pana la urma te-ai edificast si cu privire la preferintele mele sexuale? :peace:

:scratch: pupa awo la iel de nicusor.....pardon, am zis ca nu pup :D :crack:

:kali:

 

treaba cu poponeala a fost sa fac misto de tine, citatul poti sa-l lasi in semnatura dar renunta la texaco ala ca am vazut o gramada de motoare distruse de el, in aceeasi categorie mai intra si Aral sau BP, nu le-as baga in motor nici daca mi le-ar da cineva degeaba

daca n-ai fi arogant ai putea sa porti discutii decente cu multi useri

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au dat lacrimile cand am vazut ca v-ati impacat, e ceva de nedescris, parca mi-am vazut fratele dupa 15 ani in direct la Stupize Stupize; sau seamna mai mult cu emisiunea lui Mircea Radu??? :kali:

 

Dupa km de porcaieli pe forum, acum love it's in the air; ce pot sa zic decat: foarte bine, iegzista impacare !!! :scratch: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io tot imi bag (cuvant urat) in gura lui, ca a jignit toti functionarii publici, sau inginerii cu diploma, sau alt angajat la stat.

 

daca tu cunosti un prost cu diploma, nu toti sunt asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu poponeala a fost sa fac misto de tine, citatul poti sa-l lasi in semnatura dar renunta la texaco ala ca am vazut o gramada de motoare distruse de el, in aceeasi categorie mai intra si Aral sau BP, nu le-as baga in motor nici daca mi le-ar da cineva degeaba

daca n-ai fi arogant ai putea sa porti discutii decente cu multi useri

sincer, acum, mie texaco mi-a lasat o impresie buna, nu stiu de ce te-ai suparat tu asa de rau pe el.

eu am observat calitatile lui dupa ce l-am bagat in supernova, cand i-am facut primul schimb caci avea elful de uzina in ea.

ideea este ca, dupa 6-7000km, caci io asa il schimb, uleiul arata foarte bine iar motorul este curat in interior, nu prezinta depuneri carbonice, etc.

mentionez ca acei 6-7000km ii fac in general in forja maxima, uzual motorul mergand pe la 4000 -5500 ture. eu cam asa exploatez supernovica, adica ia jar de nu se poate. in aceste conditii, cand ii vine timpul de schimbat, texaco ala pe care tu-l injuri arata de parca l-as fi pus saptamana trecuta, inca mai are o oarecare transparenta in el.

motorul nu bate, nu trancane, nu se aude nimic altceva in afara de clancanelile produse de electromagnetii din injectoare.

desigur, asa cum am mai spus, cateva secunde dupa ce il pornesc dimineata, la rece, se aude un usor zgomot de culbutori, zgomot care este absolut normal, din punctul meu de vedere, pana cand urca uleiul sus in rampa. apoi, lucrurile se calmeaza si motorul toarce ca o pisica in calduri.

elful de uzina, deja la 3-4000km era negru taciune si mirosea a ars.

alte uleiuri nu a vazut niciodata masina si are aproape 80000km, se duce apropae de 200km/h, adica e singura masina in care m-am urcat vreodata si am am vazut vitezometrul dat peste cap in mers. bine, acum sunt constient de o oarecare eroare a vitezometrului, dar, un 180 si ceva curat tot se duce.

motorul acela de clio cat si cutia mi se par foarte bine realizate, fiabile si cu o durata de viata destul de lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers mult timp cu Elf Âşi nu am avut probleme (semisintetic, schimburi la 8000 km, auto Renault).

 

Toate discuțiile astea cu uleiurile sînt relative (chestiuni legate de culoare , miros Âşi alte aprecieri de genul ăsta). Este foarte complicat să se facă o comparație corectă. Pînă la urmă, marketing sau nu, cred că cel mai bun sfat este recomandarea producătorului (tip de ulei - nr de km pentru schimb).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
sincer, acum, mie texaco mi-a lasat o impresie buna, nu stiu de ce te-ai suparat tu asa de rau pe el.

eu am observat calitatile lui dupa ce l-am bagat in supernova, cand i-am facut primul schimb caci avea elful de uzina in ea.

ideea este ca, dupa 6-7000km, caci io asa il schimb, uleiul arata foarte bine iar motorul este curat in interior, nu prezinta depuneri carbonice, etc.

mentionez ca acei 6-7000km ii fac in general in forja maxima, uzual motorul mergand pe la 4000 -5500 ture. eu cam asa exploatez supernovica, adica ia jar de nu se poate. in aceste conditii, cand ii vine timpul de schimbat, texaco ala pe care tu-l injuri arata de parca l-as fi pus saptamana trecuta, inca mai are o oarecare transparenta in el.

motorul nu bate, nu trancane, nu se aude nimic altceva in afara de clancanelile produse de electromagnetii din injectoare.

desigur, asa cum am mai spus, cateva secunde dupa ce il pornesc dimineata, la rece, se aude un usor zgomot de culbutori, zgomot care este absolut normal, din punctul meu de vedere, pana cand urca uleiul sus in rampa. apoi, lucrurile se calmeaza si motorul toarce ca o pisica in calduri.

elful de uzina, deja la 3-4000km era negru taciune si mirosea a ars.

alte uleiuri nu a vazut niciodata masina si are aproape 80000km, se duce apropae de 200km/h, adica e singura masina in care m-am urcat vreodata si am am vazut vitezometrul dat peste cap in mers. bine, acum sunt constient de o oarecare eroare a vitezometrului, dar, un 180 si ceva curat tot se duce.

motorul acela de clio cat si cutia mi se par foarte bine realizate, fiabile si cu o durata de viata destul de lunga.

 

Nu contest dar nu mai am incredere in marca asta, m-am lasat de mecanica de ceva timp si poate intre timp au mai schimbat si ei cate ceva. Oricum singurul ulei de care nu s-a plans nimeni niciodata a fost Castrol iar motoarele care au mers pe Castrol au fost cele mai curate pe care le-am desfacut vreodata.

 

 

motorul acela de clio cat si cutia mi se par foarte bine realizate, fiabile si cu o durata de viata destul de lunga.

 

Pai e de Renault nu de Dacie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers mult timp cu Elf Âşi nu am avut probleme (semisintetic, schimburi la 8000 km, auto Renault).

 

Toate discuțiile astea cu uleiurile sînt relative (chestiuni legate de culoare , miros Âşi alte aprecieri de genul ăsta). Este foarte complicat să se facă o comparație corectă. Pînă la urmă, marketing sau nu, cred că cel mai bun sfat este recomandarea producătorului (tip de ulei - nr de km pentru schimb).

asa este, aici iti dau dreptate.

de asemenea, producatorul recomanda, pe langa elf si acest texaco.

de aceea am luat decizia de a-l folosi.

din cate stiu, 10w40 texaco acesta pe care-l folosesc este mineral.

personal, nu am deloc incredere in uleiurile sintetice.

 

Nu contest dar nu mai am incredere in marca asta, m-am lasat de mecanica de ceva timp si poate intre timp au mai schimbat si ei cate ceva. Oricum singurul ulei de care nu s-a plans nimeni niciodata a fost Castrol iar motoarele care au mers pe Castrol au fost cele mai curate pe care le-am desfacut vreodata.

 

 

 

 

Pai e de Renault nu de Dacie

si motorul de dacia clasica e conceput de renault, la urma urmelor.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
asa este, aici iti dau dreptate.

de asemenea, producatorul recomanda, pe langa elf si acest texaco.

de aceea am luat decizia de a-l folosi.

din cate stiu, 10w40 texaco acesta pe care-l folosesc este mineral.

personal, nu am deloc incredere in uleiurile sintetice.

 

 

si motorul de dacia clasica e conceput de renault, la urma urmelor.....

 

Banuiesc ca stii la ce m-am referit...chiar si Renault 5 a avut motor de "Dacie" si s-a comportat foarte bine. Motorul de Dacie a fost foarte bun dar folosit in limitele lui nu ca sa-i dai pe carca.

 

io tot imi bag (cuvant urat) in gura lui, ca a jignit toti functionarii publici, sau inginerii cu diploma, sau alt angajat la stat.

 

daca tu cunosti un prost cu diploma, nu toti sunt asa.

 

Tocmai limbajul tau arata ca o diploma nu te face destept. Am si voi avea intotdeauna ceva cu inginerii care se dau destepti dar nu le face pielea doi bani. Pe bugetari (despre ei era vorba) nu-i inghite nimeni in tara asta, am tot respectul pt un inginer in constructii, un arhitect ce lucreaza in sistemul privat unde esti angajat pe baza de competenta si pe urma de diploma.

A se vedea arhitectul sef al capitalei dat afara de Oprescu un anume Bold ce avea pretentia ca e cel mai bun arhitect din tara in conditiile in care Bucurestiul arata ca un (cuvant urat).

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thunderbyte, mai ai de invatat si tehnica si bun simt, te-am vazut pe alte topic-uri cum ii iei pe altii la misto cand de fapt scoti si tu niste perle...

 

Bunul simt exista, dar cand ataci un prieten, si mai ales pe degeaba el tinde sa dispara, depinde foarte mult modul in care evolueaza discutia ... perle nu zic ca nu scot (apropo de perle, una asa mare ca a ta nu cred ca am scos vreo data si nu am spus in continuare ca mine cand jumatatea de forum radea si spunea ca nu e asa ) si nici ca as fi eu cel mai tare nu zic, intradevar mai am de invatzat, iar cu ce stiu incerc sa ajut pe altii.

 

O sa modific semnatura si citatul din postul tau o sa dispara totusi cred ca esti constient ce prostie ai putut scoate pe guritza ...

 

P.S. Eu am desfacut motorul care a fost pe brisca mea si prin lucrul asta am invatzat multe, mai ales cum e actionata pompa de ulei, eu nu am racire pe apa ci pe ulei dar fiindca pompa de ulei si cea de apa sunt foarte necesare unui motor e clar ca ambele sunt actionate similar, deci chiar nu avea cum sa fie actionata pompa de apa de cutie, e o chestie logica ...

 

Numai bine !!!

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca exista un lichid special care se pune in radiator peste lichidul de racire si ar scadea temperatura motorului in regim de functionare cu 20 de grade. Ce stiti despre asta? Exista? Chiar face chestia asta? Unde se gaseste? Nu are niciun efect advers? Am cbr din 2002 injectie si cand e f cald si aglomerat imi mai ajunge temp pe la 108 grade si intra electroventilatorul. ma gandeam ca as putea evita chestia asta.

da mai !chestia asta e verificata de mult timp!Baga Vodka!Acoolul isi schimba faza pe la 72 de grade, acolo este caldura latenta de evaporare(la modificare de faza apar transferurile masive de caldura...fizica de clasa a 7-a...), si in plus fatza de asta , in momentele de panica , cand vezi ca 'termograful' iti indica 108, pui gura la vasul de expansiune si ei si tu un gat, care te va relaxa , iti va scadea tensiunea si glicemia, si vei percepe in cu totul alte culori liniile albe intrerupte de pe mijlocul drumului....

Vreau lobotomie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai limbajul tau arata ca o diploma nu te face destept. Am si voi avea intotdeauna ceva cu inginerii care se dau destepti dar nu le face pielea doi bani. Pe bugetari (despre ei era vorba) nu-i inghite nimeni in tara asta, am tot respectul pt un inginer in constructii, un arhitect ce lucreaza in sistemul privat unde esti angajat pe baza de competenta si pe urma de diploma.

A se vedea arhitectul sef al capitalei dat afara de Oprescu un anume Bold ce avea pretentia ca e cel mai bun arhitect din tara in conditiile in care Bucurestiul arata ca un (cuvant urat).

 

pai ma cacatule, cand tu zici ca nu stiu ce mortii tai faci cu bugetarii, cum gura matii vrei sa nu te fuck in gat?

du-te dracu intr-o hazna si trag eu apa dupa tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Tocmai limbajul tau arata ca o diploma nu te face destept. Am si voi avea intotdeauna ceva cu inginerii care se dau destepti dar nu le face pielea doi bani. Pe bugetari (despre ei era vorba) nu-i inghite nimeni in tara asta, am tot respectul pt un inginer in constructii, un arhitect ce lucreaza in sistemul privat unde esti angajat pe baza de competenta si pe urma de diploma.

A se vedea arhitectul sef al capitalei dat afara de Oprescu un anume Bold ce avea pretentia ca e cel mai bun arhitect din tara in conditiile in care Bucurestiul arata ca un (cuvant urat).

 

 

pai ma cacatule, cand tu zici ca nu stiu ce mortii tai faci cu bugetarii, cum gura matii vrei sa nu te fuck in gat?

du-te dracu intr-o hazna si trag eu apa dupa tine.

 

Vezi ca Adrian Bold da primaria in judecata ca l-a dat afara, la asemenea nesimtire au ajuns bugetarii, dupa ce au nenorocit un oras cu o populatie cat a unui stat mai au si tupeul si obraznicia sa-si revendice "drepturile", ce bine-i la tatza publica sa mulgi, trai neneaca...

Vezi cand te da astia afara sa faci si tu la fel.

 

Huooooooooooooo!! :kiss: :angry: :unsure:

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...