Jump to content

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Recommended Posts

Guest lznicu
aha, deci e actionata de "primar", deci se invarte.

pai si daca ar fi fost invartita de motor direct, la relanti tot mai incet s'ar fi invartit. logic.

 

Da dar puteau pune alt raport sa-i dea un pic de ture, asa prin cutie se reduce mult turatia, pentru ca se respecta raportul necesar cutiei nu pompei, pinionul mic e pe arbore iar pinionul mare e la cutie (pe primar).

 

 

actionata de cutie, adica, de iesirea din cutie zici tu, nu?

 

 

Tu de fapt ce intelegi prin actionata de cutie, te referi sa fie actionata prin lant/cardan? Daca asta crezi ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da dar puteau pune alt raport sa-i dea un pic de ture, asa prin cutie se reduce mult turatia, pentru ca se respecta raportul necesar cutiei nu pompei, pinionul mic e pe arbore iar pinionul mare e la cutie (pe primar).

 

 

actionata de cutie, adica, de iesirea din cutie zici tu, nu?

 

 

Tu de fapt ce intelegi prin actionata de cutie, te referi sa fie actionata prin lant/cardan? Daca asta crezi ...

auzi, lasa-ma, ca habar nu ai sa te uiti intr-o documentatie

fara suparare, dar pompa aia de apa e actionata din motor.

din pacate, nu se intelege foarte bine din acele manuale, dar, imi da impresia ca axul pompei de apa este antrenat chiar de arborele motor (daca te uiti cu atentie, vei vedea ca, pentru a demonta pompa de apa trebuie sa demontezi si "carapacea" magnetoului......)

Edited by bogdanawo
Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu
auzi, lasa-ma, ca habar nu ai sa te uiti intr-o documentatie

fara suparare, dar pompa aia de apa e actionata din motor.

din pacate, nu se intelege foarte bine din acele manuale, dar, imi da impresia ca axul pompei de apa este antrenat chiar de arborele motor (daca te uiti cu atentie, vei vedea ca, pentru a demonta pompa de apa trebuie sa demontezi si "carapacea" magnetoului......

 

Carapacea mai exact dopul din mijloc il desfaci ca sa invarti motorul sa potrivesti paletii intr-o pozitie in care poti desface cele 3 suruburi care tin pompa. Oricum banuiesc ca (,) cunosti pe cineva care repara japoneze si-ti va confirma altfel lungim discutia aici si ne contrazicem aiurea. Inca ceva, uita-te si la alte mobre si ai sa vezi unde este asezat pompa de apa.

 

Ca sa rezumam, pompa de apa nu este actionata direct de motor (ca la auto, prin curea) ci prin intermediul cutiei de viteze, ori e pe ax, ori are un pinion care este invartit de unul din axe. Oricum nu asta este problema ca ea oricum se invarte, problema este ca turatia este f mica pe relanti si din cauza asta se incinge cand mergi prin oras si este mai aglomerat.

Edited by lznicu
Link to comment
Share on other sites

Carapacea mai exact dopul din mijloc il desfaci ca sa invarti motorul sa potrivesti paletii intr-o pozitie in care poti desface cele 3 suruburi care tin pompa. Oricum banuiesc ca (,) cunosti pe cineva care repara japoneze si-ti va confirma altfel lungim discutia aici si ne contrazicem aiurea. Inca ceva, uita-te si la alte mobre si ai sa vezi unde este asezat pompa de apa.

 

Ca sa rezumam, pompa de apa nu este actionata direct de motor (ca la auto, prin curea) ci prin intermediul cutiei de viteze, ori e pe ax, ori are un pinion care este invartit de unul din axe. Oricum nu asta este problema ca ea oricum se invarte, problema este ca turatia este f mica pe relanti si din cauza asta se incinge cand mergi prin oras si este mai aglomerat.

viteza prea mare a lichidului de racire inseamna si timp petrecut mai putin in radiator, adica racire mai proasta a acestuia, ce zici de asta?

nu am nevoie de mecanic de japoneze, pot desface si repara singur, nu exista mecanic de japoneze, de italiene, de germane.......

toate sunt la fel respecta aceleasi principii

Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu
viteza prea mare a lichidului de racire inseamna si timp petrecut mai putin in radiator, adica racire mai proasta a acestuia, ce zici de asta?

nu am nevoie de mecanic de japoneze, pot desface si repara singur, nu exista mecanic de japoneze, de italiene, de germane.......

toate sunt la fel respecta aceleasi principii

 

Bine, fie ca tine.

 

PS: Am zis japoneze pt ca majoritatea mobrelor sunt japoneze, in privinta principiilor bineinteles ca sunt aceleasi.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca e abureala treaba asta cu lichidul de racire .......... nu exista probleme intre transferul de caldura motor-antigel ............. problema e sa scapi de caldura din radiator si aici nu te ajuta cu absolut nimic lichidul din interiorul radiatorului!

ventilatie buna=caldura mica

ventialtie proasta=caldura mica (pt ca asa au fost ele gandite de fabricant)

Link to comment
Share on other sites

bine, foloseste-l tu, nu-ti mai face publicitate, nu ti-l cumpar!

 

ok il folosesc si sincer mi se rupe daca il cumperi tu sau nu.....nu stiu cine te-a intrebat de vorba... sau asa e moda pe la tine pe acolo? Oricum din cate vad eu esti un fel de gigi contra si te iei de toata lumea cu sau fara rost asa ca din partea mea o sa ai liniste e ULTIMUL raspuns care ti-l acord !!!!

 

 

@andreigin- da niste detalii daca zici ca il ai pe stoc...nu fi secretos.

 

raspunsul era pt acest domn nu pentru tine stimate domn....

Edited by andreigin
Link to comment
Share on other sites

ok il folosesc si sincer mi se rupe daca il cumperi tu sau nu.....nu stiu cine te-a intrebat de vorba... sau asa e moda pe la tine pe acolo? Oricum din cate vad eu esti un fel de gigi contra si te iei de toata lumea cu sau fara rost asa ca din partea mea o sa ai liniste e ULTIMUL raspuns care ti-l acord !!!!

 

 

 

 

raspunsul era pt acest domn nu pentru tine stimate domn....

corect este "pe care ti-l acord", e acuzativ cu prepozitie, nu ma iau de lume ci de prostiile care se vehiculeaza pe aici.....sau pe dincolo! :crack:

Link to comment
Share on other sites

corect este "pe care ti-l acord", e acuzativ cu prepozitie, nu ma iau de lume ci de prostiile care se vehiculeaza pe aici.....sau pe dincolo! :crack:

 

Stimate domnule a tot stiutor,

 

Ne ierti daca incercam sa iti mai deschidem si noi ochii pe un topic de interes general......

 

Despre incalzirea si racirea motoarelor sa dezbatut mult. In strainatate unde oamenii sunt mult mai atenti si grjulii cu jucariile lor s-au dezvoltat produse si solutii tehnice pentru a putea minimiza efectele incalzirii foarte rapide a motorului sau mai rau excesive.

 

1. TU VAD CA LE STII PE TOATE PE FORUMUL ASTA SI NICI MACAR NU ESTI DISPUS SA CITESTI CATE CEVA DESPRE UN PRODUS SAU SOLUTIE TEHNICA....TU LE STII PE TOATE PARCA AI FI RUDA CU TITI RULMENT UN MARE OM de fapt un mare ROMAN, noi in general ne pricepem la toate le stim pe toate si suntem toti mecanici fotbalisti si cunoscatori in general.

 

Transferul de caldura si mai ales racirea efectiva este influentata de mai multi factori, daca tot este sa vezi lucrurile obiectiv, ce a incercat Andrei sa va arate este una din solutiile unui lung lant de modificari care pot aduce imbunatatiri marginale (dar care pot conta face diferenta) intre un sistem de racire care este calculat la limita randamentului si unul care mai poate avea ceva mici rezerve pt situatii nepravazute sau motoare care nu mai sunt in configuratia oferita de producatorul lor.

 

Oricum pe forumul asta in general am observat ca oricine incearca sa aduca o solutie pt cineva este mai intai "testat" cu replici sterile de genul celor postate de tine si apoi dupa ce solutia sau omul este gata desgustat de situatie i se cer detalii suplimentare.

 

Nimeni nu incearca sa iti vanda nimic si sincer eu cred ca in primul rand nu esti hotarat in afirmatii dar asta este un alt capitol incearca sa aduca o farama de informatie in plus fata de ceea ce exista deja pe forumul asta.

 

Cat despre Andrei pot sa iti spun ca il cunosc de multi ani si pe vremea cand el mergea cu motorul sunt sigur ca tu inca aveai televizor pe lampi in casa si erai in era descoperirilor deci de acolo si pana la a arunca injurii ieftine oamenilor pe care nici macar nu ii cunosti este drum lung...te rog in consecinta sa iti reconsideri pozitia sau sa incerci sa privesti o solutie sau opinie ca si un drept al fiecaruia la libera exprimare.

 

Succes in maretul tau proiect, mare ilustru necunoscut.

 

Un oarecare,

 

Radu.

Link to comment
Share on other sites

Stimate domnule a tot stiutor,

 

Ne ierti daca incercam sa iti mai deschidem si noi ochii pe un topic de interes general......

 

Despre incalzirea si racirea motoarelor sa dezbatut mult. In strainatate unde oamenii sunt mult mai atenti si grjulii cu jucariile lor s-au dezvoltat produse si solutii tehnice pentru a putea minimiza efectele incalzirii foarte rapide a motorului sau mai rau excesive.

 

1. TU VAD CA LE STII PE TOATE PE FORUMUL ASTA SI NICI MACAR NU ESTI DISPUS SA CITESTI CATE CEVA DESPRE UN PRODUS SAU SOLUTIE TEHNICA....TU LE STII PE TOATE PARCA AI FI RUDA CU TITI RULMENT UN MARE OM de fapt un mare ROMAN, noi in general ne pricepem la toate le stim pe toate si suntem toti mecanici fotbalisti si cunoscatori in general.

 

Transferul de caldura si mai ales racirea efectiva este influentata de mai multi factori, daca tot este sa vezi lucrurile obiectiv, ce a incercat Andrei sa va arate este una din solutiile unui lung lant de modificari care pot aduce imbunatatiri marginale (dar care pot conta face diferenta) intre un sistem de racire care este calculat la limita randamentului si unul care mai poate avea ceva mici rezerve pt situatii nepravazute sau motoare care nu mai sunt in configuratia oferita de producatorul lor.

 

Oricum pe forumul asta in general am observat ca oricine incearca sa aduca o solutie pt cineva este mai intai "testat" cu replici sterile de genul celor postate de tine si apoi dupa ce solutia sau omul este gata desgustat de situatie i se cer detalii suplimentare.

 

Nimeni nu incearca sa iti vanda nimic si sincer eu cred ca in primul rand nu esti hotarat in afirmatii dar asta este un alt capitol incearca sa aduca o farama de informatie in plus fata de ceea ce exista deja pe forumul asta.

 

Cat despre Andrei pot sa iti spun ca il cunosc de multi ani si pe vremea cand el mergea cu motorul sunt sigur ca tu inca aveai televizor pe lampi in casa si erai in era descoperirilor deci de acolo si pana la a arunca injurii ieftine oamenilor pe care nici macar nu ii cunosti este drum lung...te rog in consecinta sa iti reconsideri pozitia sau sa incerci sa privesti o solutie sau opinie ca si un drept al fiecaruia la libera exprimare.

 

Succes in maretul tau proiect, mare ilustru necunoscut.

 

Un oarecare,

 

Radu.

televizor cu lampi am si acum, e un philips din 13.06.1962, e o piesa rara, de colectie

tu invata intai sa scrii corect romaneste si apoi sa-mi dai mie sfaturi

ce relevanta are faptul ca tu cunosti un om de mult timp vis-a-vis de cunostintele sale elementare de fizica, chimie, mecanica, etc.

iti spun eu, nici una!

chiar nu vad ce legatura are postul tau cu acest lichid minune, asa ca, amice, esti complet offtopic

din pacate, prin acest raspuns al meu, am devenit si eu la fel de offtopic ca si tine.....

tu iti dai seama ce poate fi un lichid minune care scade temperatura?????

o revolutie tehnica mai grea decat bomba nucleara

in plus, pun pariu ca tu esti din randul celora care sustin ca omul a ajuns pe luna

lichid minune....yearait! :)

scuze de offtopic dar, trebuia sa scriu si eu ceva in apararea mea!

p.s. nu am adus injurii la adresa nimanui!

daca nu vreau sa cumpar ceva si imi exprim tare aceasta opinie nu este un injuriu. ceea ce inseamna injuriu exista in dex!

un oarecare bogdan, zis si satanistu', de ce, intreaba-mi prietenii!

Edited by bogdanawo
Link to comment
Share on other sites

In strainatate unde oamenii sunt mult mai atenti si grjulii cu jucariile lor s-au dezvoltat produse si solutii tehnice pentru a putea minimiza efectele incalzirii foarte rapide a motorului sau mai rau excesive.

 

Yeaahh, right!

 

Eu nu stiu de ce nu pricepeti ca unui motor ii place sa mearga la cald, nu la rece! Si sistemul de racire este proiectat de fabricant sa raceasca motorul intre limitele corecte.

Chiar daca ar exista acel "lichid minune" (adus de pe luna probabil :) ) tot nu ar fi bine sa raceasca mai mult motorul decat a fost el initial proiectat sa functioneze.

Link to comment
Share on other sites

Yeaahh, right!

 

Eu nu stiu de ce nu pricepeti ca unui motor ii place sa mearga la cald, nu la rece! Si sistemul de racire este proiectat de fabricant sa raceasca motorul intre limitele corecte.

Chiar daca ar exista acel "lichid minune" (adus de pe luna probabil :P ) tot nu ar fi bine sa raceasca mai mult motorul decat a fost el initial proiectat sa functioneze.

e un fel de razatoare dorner (sper ca asa se scrie), ii facem publicitate sa cumpere fraierii sa mai incasam niste bani!

BUSTED! :)

Link to comment
Share on other sites

Deci acum not taking sides, doar imi expun parerea de inginer chimist:

 

Singurul mod in care un lichid poate raci motorul mai eficient este daca ar avea coeficienti de transfer termic cu otel/aluminiu (blocul motor) si cupru (radiator) mai buni (adica transfera caldura mai bine) ca apa sau antigelul, si ar fi indicat sa aiba si o capacitate calorica mai mare (adica transporta mai multa caldura). Ideea de a folosi un astfel de lichid nu mi se pare chiar indicata din urmatoarele motive:

1) cum transferul termic e mia eficient, motorul ajunge la temperatura de lucru mai greu, iar cea mai multa uzura are loc la rece

2) oricum o sa iti porneasca ventilatorul in trafic la 40 de grade... to my knowledge nu exista un lichid asa de eficient care doar la convectie naturala (motorul stand, fara ventilator pornit) sa raceasca de la 100 la 40 de grade...mi se pare un pic sf. va rog sa ma constraziceti, o sa imi foloseasca f tare in meserie pe viitor:)

3) dpdv ingineresc, mi se pare mult mai simplu sa controlezi temperatura cum se controleaza acum cu un ventilator si termostat... daca ai un lichid cu capacitate calorica mica(adica intr-un domeniu optim), atunci este mult mai simplu sa incalzesti repede motorul si pe urma sa il mentii la temperatura prin convexie fortata (ventilator) decat prin proprietatile lichidului care il bagi...ar trebui sa bagi alt lichid de racire pentru fiecare anotimp.

 

Daca am gresit in rationament, va rog sa ma contraziceti.:)

 

Lasand la o partea profesionala, nu va mai plangeti atata...eu am dominator racit pe aer.... sa vezi ce placere e peste 30 de grade printre masini la grozavesti cand simti ca ai furnalul sub tine si crezi ca iti ia foc parul pe de picioare:P

Link to comment
Share on other sites

In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.

Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura.

Ai intors-o ca la Ploiesti, cine a scris mai sus? Eu?

Se incinge pe loc pentru ca nu mai trece curent de aer prin radiatoare, curentul de aer normal din timpul mersului (vantul din ureche). Cum sa spui ca pe loc, apa nu mai circula prin sistem?

La motorul(japonez) de TransAlp, si la altele, pompa de apa este actionata printr-un lant de motor cu toate ca pompa este situata sub cutia de viteze.

Ce-ar mai fi... :)

Link to comment
Share on other sites

nea, nu zic, daca locuiesti intr-o zona ecuatorial-tropicala, unde ai temperaturi de 50-60 de grade la nivelul solului tot anul, un lichid d-ala ar fi folositor, ca motorul ala iti ajunge oricum la 90 de grade in 2 minute. Si decat sa-ti pui ventilator cat china, sau ala mic pe care-l ai sa mearga intr-una, mai bun un lichid d-asta minune. Dar voua la ce va trebuie??? Hai, ca a fost azi mai cald, dar in rest?

Mai citeam de unii care, din grija excesiva pt motor (auto), isi puneau ulei muult peste nivelul maxim, mai bine sa fie sa se unga bine motoru :) :P

Link to comment
Share on other sites

Deci acum not taking sides, doar imi expun parerea de inginer chimist:

 

Singurul mod in care un lichid poate raci motorul mai eficient este daca ar avea coeficienti de transfer termic cu otel/aluminiu (blocul motor) si cupru (radiator) mai buni (adica transfera caldura mai bine) ca apa sau antigelul, si ar fi indicat sa aiba si o capacitate calorica mai mare (adica transporta mai multa caldura)

 

Exact!!!

 

Acest lichid se adreseaza oamenilor care fac offroad ( unde orice endurist stie ca imediat fierbe motorul pe o urcare mai grea) si celor care si-au facut modificari la motor ( big bore kit , tobe sport, power commander etc. )

Cine ma cunoaste stie ca eu nu ma incred orbeste in ce scrie pe net... l-am testat si va pot spune ca face treaba buna !!!!

Edited by andreigin
Link to comment
Share on other sites

Saracul Dl Pruteanu, asa este limba mea de lemn nu rezolva problema ta de atitudine!

 

Partea asta cu Satanistul si ce spun prietenii tai despre tine pe mine sincer ma lasa rece.

 

Si mai mult ma va lasa situatia asta hilara in care voi fara sa stiti va discutati aprins despre teme complexe.

 

Nici eu nu sunt inginer sau mecanic profesionist, dar, spre deosebire de tine citesc muult si sunt pasionat, testez pt ca bugetul imi permite, pe propria mobra tot felul de solutii tehnice si discut sau impartasesc opinii cu cine e deschis si intersat.

 

Dar in continuare situatiile sunt de asa natura in Romania, in sensul ca daca cineva vrea sa iti spuna o solutie la inceput mai bine ii spui ca e de kkat si apoi o incerci pe ascuns sa vezi daca a avut sau nu dreptate dar e mai important sa fii Gigi contra.

 

"Succesuri" pe toate planurile inger al intunericului.....ce sa mai zic poate poti in viata sa ai si tu un alt model decat porecla asta.......

Edited by NinjaMan
Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu
Ai intors-o ca la Ploiesti, cine a scris mai sus? Eu?

 

N-am intors-o deloc, daca vrei iti explic cum functioneaza o mobra sau o masina din absolut toate pct. de vedere nu numai al racirii si ai sa vezi ca nu vorbesc aiurea.

 

Se incinge pe loc pentru ca nu mai trece curent de aer prin radiatoare, curentul de aer normal din timpul mersului (vantul din ureche).

 

Cand nu mai trece aer prin radiator din mers treaba asta o face ventilatorul cand porneste dar daca viteza de circulatie a apei este foarte mica degeaba pleaca ventilatorul ca nu are ce raci.

La auto pompa de apa se invarte cu aceeasi turatie a motorului (de fapt mai mult, au un raport cuprins intre 0.6 si 1) fata de majoritatea biclelor care au o turatie mult mai mica, la mine la VX la 1000 de ture pompa se invarte la 2-300 de ture adica vax.

 

Cum sa spui ca pe loc, apa nu mai circula prin sistem?

 

Ma repet, unde am scris eu ca apa nu mai circula cand sta mobra pe loc??????????????????????????????????

 

La motorul(japonez) de TransAlp, si la altele, pompa de apa este actionata printr-un lant de motor cu toate ca pompa este situata sub cutia de viteze.

Ce-ar mai fi... :)

 

Daca la Transalp au pus lant pt pompa inseamna ca au avut un motiv intemeiat, cel mai probabil problemele enuntate de mine mai sus, gandestete ca in teren mergi mai incet decat pe sosea iar daca ar fi lasat pompa actionata prin cutie turatia pompei ar fi fost mai mica, nu va inteleg bai frate, aveti niste idei fixe si o tineti langa dar nu va interesati si voi ce si cum.

Edited by lznicu
Link to comment
Share on other sites

Mai pun odata ce ai scris:

 

Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge

 

La 1200-1500 rpm ti se pare ca se invarte incet?

Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu
Mai pun odata ce ai scris:

 

 

 

La 1200-1500 rpm ti se pare ca se invarte incet?

 

Pai 1200-1500 are motorul dar pompa se invarte in functie de raportul care il are (Ex: VX800 are pompa actionata de un ax din cutie ce nu prea are mare turatie...

 

Daca e legata direct pe motor si i-au dat destula turatie e alta treaba.

 

Vis a vis de ce am scris, am zis ca pana nu misti mobra nu circula apa (de fapt circula dar foarte slab, si este parerea mea ca circula apa mai mult in sistem sifon) m-am referit tocmai la faptul ca nu ai turatie la pompa stand pe loc iar dupa ce pleci creste turatia.

 

Oricum eu i-am dat o explicatie respectivului asa ca nu ma mai futeti la creier cu dobitoceniile voastre.

Edited by lznicu
Link to comment
Share on other sites

ma, de ce nu desfaceti voi fiecare un furtun de apa cu mobra stand pe loc si motoru la relanti sa vedeti cat de repede curge??

Edited by sharpe
Link to comment
Share on other sites

Oricum eu i-am dat o explicatie respectivului asa ca nu ma mai futeti la creier cu dobitoceniile voastre.

Pai cu dobitoceniile ai inceput tu cand ai spus chestia citata mai sus, apoi te-ai razgandit un pic dar tot nu renunti la ideea ta ca daca pompa e antrenata prin intermediul cutiei nu se invarte suficient de repede cand motorul sta pe loc. Te-ai gandit un pic ca proiectantii aia or fi calculat pompa asta de apa, actionata prin intermediul cutiei, astfel incat sa aiba debitul suficient si atunci cand motorul merge la relanti?

 

Referitor la produsul asta "engineice" m-am uitat la ei pe site si in afara de faptul ca zic ce nu contine, si ca-i produs ecologic, nu dau nici un fel de argument care sa sustina afirmatia lor precum ca ar fi mai bun decat celelalte produse de pe piata.

N-am testat produsul nu stiu daca o fi sau nu bun dar sunt aproape sigur ca nu poate reduce temperatura motorului cu pana la 20 grade celsius cum se lauda ei, fata de un antigel clasic ( motorul functionand in aceleasi conditii).

In stilul in care au ei siteul ala pot sa fac si eu unul in care sa vand o lotiune speciala care reduce uzura cauciucurilor fara a pierde din aderenta , si sunt f sigur ca daca as da la mai multi sa testeze lotiunea magica gasesc destui care sa-mi confirme afirmatia, e un fel de efect placebo.

 

PS nu contest faptul ca produsul respectiv nu ar avea un coeficient de transfer termic mai bun decat alte solutii antigel, asta pt ca nu l-am incercat

Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu
Te-ai gandit un pic ca proiectantii aia or fi calculat pompa asta de apa, actionata prin intermediul cutiei, astfel incat sa aiba debitul suficient si atunci cand motorul merge la relanti?

 

 

Evident ca au calculat sa aibe debit ca nu am auzit de motor sa fiarba pana la defectare din cauza faptului ca a stat mobra pe loc, initiatorul topicului nu intelegea de ce i se ridica apa la 108 grade cand merge in aglomeratie sau sta pe loc iar eu i-am explicat ce si cum.

 

Faptul ca s-au gasit sa comenteze unii (cam vehement) care n-au vazut motoare desfacute decat in format electronic si nici n-au auzit vreodata de pompe de apa actionate prin intermediul cutiei de viteze (fapt ce nici nu e asa de important) a dus la degenerarea acestor discutii.

 

Oarecum off topic, nu inteleg de ce discutiile pe forum trebuie sa degenereze, pe forumurile de afara discutiile sunt mult mai constructive, nu inteleg de ce trebuie sa vina un atotstiutor nesimtit si arogant (ma refer in mod special la bogdanawo dar nu este singurul ca mai sunt si altii in alte sectiuni) sa se certe aiurea si pe un ton ce nu face cinste nimanui.

 

DIN PACATE tind sa dau dreptate unor prieteni motociclisti ce nici nu vor sa auda de motociclism.ro .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...